Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

8 hours ago, filipbabok said:

Evo što sam, osim Subarua, također mogao kupiti za 58 kila kuna.

Screenshot_20220929-222624.thumb.png.d885ffc938d97e72d6ead887fd692c83.png

Jel to ~45kw?

Ako je, groblje od auta. Vozim službeni takav, kad idemo s kolegom po terenu u uzbrdicu moramo gasit klimu i u 1. gas do kraja da se uspnemo, da ne govorim kod pretjecanja nekog sporijeg vozila ...

Sicevi tvrdi i neudobni, nakon 2h  u njemu kičma mi hoće otpasti.

Potrošnja pun k obzirom kako auto nikako ne ide.

Fakat preužasan auto.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Domba said:

Problem je što je u Njemačkoj skupo popravljati poslije i manjeg sudara. Imam nekog iskustva i brojke su da useres i za male ogrebotine. Stvar je što takav auto + još puno kilometara + još tko zna kako servisiran se u Hrvatskoj prodaje kao novi, nikada udaren, vozila baba na plac imala kraću desnu nogu, 2x godisnje svakih 500km servisiran i sa 15% stvarne kilometraže.

Kada pogledaš pošten auto u Njemačkoj nije toliko jeftiniji nego u Hrvatskoj. Izbor je druga stvar. Ovi koji uvoze aute moraju platiti davanja na auto, PDV, razno razne još poreze i onda nešto dobiju za sebe. Kada sve staviš na papir za 100kn po autu neće nitko raditi.

Ja to cjelo vrijeme tupim . Pa ako bi naši dileri tamo kupili auto po cjeni kakva je (za dobar auto ) što bi njima ostalo i gdje je tu zarada . Kao da su tamo ljudi ludi pa daju za jeftinjavu dobre aute našim dilerima , neće ići i tu ne treba ni bit pametan logika sve govori . 

A to što ljudi kod nas zamisle koji će auto uzet pa kad vide ulickano, namazanih guma i sa kvaziservisnom knjižicom kupuju ko ludi .  Samo malo logičkog razmišljanja i ne srljat i sve samo dođe na mjesto.

12 hours ago, dado_sk said:

Škatula. Inače volim Fiat ali ovo je zastarjelo za tu cijenu. Radije bi ovo pa znam da imam zvijer jeftino plaćenu. Relativno. 

https://www.njuskalo.hr/auti/grande-punto-1.9-multijet-8v-sport-2006-g-130tkm-rege-3800-eu-oglas-38522909

Ma sve bi tu bilo u redu jedino što ima 130 000 km ko i ja 25 godina . 

Link to comment
Share on other sites

Nama tijekom sezone iz Njemačke (vlasnici su pravi Nijemci, ne Poljaci, Turčini ili slično) dolaze takve drlje od auta, s takvim drljama od dijelova da to glava boli. I to sve više i više. Toliko o održavanju vani - nije ni ono uvijek za primjer.

Meni opet iskustvo govori da će te problematičan auto zezati od praktički nula kilometara. Ako je škart, onda je škart. Može vlasnik njega milovati koliko hoće...

Plus toga, neka kaže tko što hoće, ali auti za naša tržišta nisu toliko kvalitetni štogod na papiru pisalo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Grande Punto 1.4 77KS 😞

Vozili smo ih službene kada su tek došli prije 15 godina. To nema snage, nema momenta, kao da mu je netko začepio usis. Dionicu Zagreb-Rijeka potroši 8.0L/100km, a penješ se u trećoj u Ravnu Goru ako želiš da ti održava brzinu na usponu. Od Grobnika do Kikovice ne ide preko 120km/h na onom usponu. Nov auto.

Moj Clio od 75KS troši na istoj dionici 6.0L/100km, penje se u petoj brzini prema Ravnoj Gori, a prema Kikovici ubrzava u petoj i preko   150km/h.

Još 2007. nam nije bilo jasno kako Fiat izbacuje 8-ventilca kada su svi novi auti 16-ventilci.

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, trapavi said:

Ja to cjelo vrijeme tupim . Pa ako bi naši dileri tamo kupili auto po cjeni kakva je (za dobar auto ) što bi njima ostalo i gdje je tu zarada . Kao da su tamo ljudi ludi pa daju za jeftinjavu dobre aute našim dilerima , neće ići i tu ne treba ni bit pametan logika sve govori . 

A to što ljudi kod nas zamisle koji će auto uzet pa kad vide ulickano, namazanih guma i sa kvaziservisnom knjižicom kupuju ko ludi .  Samo malo logičkog razmišljanja i ne srljat i sve samo dođe na mjesto.

Ma sve bi tu bilo u redu jedino što ima 130 000 km ko i ja 25 godina . 

A šta kupiti za 3600? Da lijepi ide i lijepo izgleda? Ovaj Punto i ide i meni osobno lijepo izgleda. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, dado_sk said:

A šta kupiti za 3600? Da lijepi ide i lijepo izgleda? Ovaj Punto i ide i meni osobno lijepo izgleda. 

To si potpuno u pravu , kad su tako mali novci onda se moraju i kriteriji spustit, pogledat kako ide i pregledat što se više može i onda odlučit da ili ne . 

Link to comment
Share on other sites

Za ovog lika kažu da ne spušta. Ima on i neke talijanske zapise. Možda s tehničkog. Taj je motor neuništiv. Ipak bi odveo na pregled nekom mehi.  I tih 3600 je meni puno i mislim da ne vrijedi,ali tržište je išlo svragun tako da će biti još gore. 

Uh,3800 je. Ne 3600. Krivo sam vidio. Ja sam se izgleda već cjenkao. 😆

Vidim da mu treba i jedan dobri detailing. Neke fleke ima po suvozačkom. Hm... Klinjo spuštao sjedala? 

Link to comment
Share on other sites

punto ovaj je odličan gradski auto, ima solidno mjesta, ne kvari se, sad cijena je visoka, ali sve je poludilo, pa je to teško suditi...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



Grande Punto 1.4 77KS [emoji20]
Vozili smo ih službene kada su tek došli prije 15 godina. To nema snage, nema momenta, kao da mu je netko začepio usis.
Još 2007. nam nije bilo jasno kako Fiat izbacuje 8-ventilca kada su svi novi auti 16-ventilci.


Da, to je i mene nakon 3 fiata, odbilo prije 6 godina. Nije bilo grande punto benzinac sa jacim motorom. Ma ni bravo noviji. Postojao je 1.4 16v ali samo 90 ks. A 1.4 t-jet je bio skup. Onda sam kupio renoa [emoji38]
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, ivan.martinko said:


 

 


Da, to je i mene nakon 3 fiata, odbilo prije 6 godina. Nije bilo grande punto benzinac sa jacim motorom. Ma ni bravo noviji. Postojao je 1.4 16v ali samo 90 ks. A 1.4 t-jet je bio skup. Onda sam kupio renoa emoji38.png

 

Ma dajte malo dođite sebi , pa koji će vam ti svi silni konji , što svaki dan vozite nešto ko neka natjecanja . Nemože mi niko reć da bi taj Fiat smetao na cesti , osobito ako čovjek traži auto za svakodnevnu upotrebu . 

Link to comment
Share on other sites

Ugodnije je voziti auto s više konja. Meni je Insignija zapravo jako naporna za svakodnevnu vožnju jer je teška i niti 160ks joj nije dovoljno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Max said:

Ugodnije je voziti auto s više konja. Meni je Insignija zapravo jako naporna za svakodnevnu vožnju jer je teška i niti 160ks joj nije dovoljno.

Jasno da je ugodnije ali za na posao i s posla po gradskim gužvama i vozit djecu u vrtić nepotrebno. Prije 40 godina na prste 1 ruke si mogao izbrojit aute jače od 100 konja pa čak i visoke klase a radili su sve što i ovi danas. Malo smo previše razmaženi ili pak prebogati. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, filipbabok said:

Nama tijekom sezone iz Njemačke (vlasnici su pravi Nijemci, ne Poljaci, Turčini ili slično) dolaze takve drlje od auta, s takvim drljama od dijelova da to glava boli. I to sve više i više. Toliko o održavanju vani - nije ni ono uvijek za primjer.

Meni opet iskustvo govori da će te problematičan auto zezati od praktički nula kilometara. Ako je škart, onda je škart. Može vlasnik njega milovati koliko hoće...

Plus toga, neka kaže tko što hoće, ali auti za naša tržišta nisu toliko kvalitetni štogod na papiru pisalo.

Problem je što u Njemačkoj dođeš sa starijim autom u ovlašteni i oni oderu za popravak. Onda ideš kod Nijemca i on kaže nešto manje, e onda odeš kod balkanca, Turčina, Rusa i ekipe i oni daju najmanju ponudu i to 20-30% ovlaštenog. Onda naravno dobijes najjeftiniji dio, napravljeno brzo jer mu je svaka minuta bitna. Možda i koju novu ogrebotinu gratis. 

Btw kada mi je Focus pao na tehničkom prošle godine zbog kočnica, trebao sva 4 nova diska i sva 4 seta novih pločica. Prva ponuda oko 750 eura. Focus skoro otišao. Malo dalje tražio i uspio složiti da kupim diskove i pločice sam i platim ugradnju i prošao za 360€. Imao sam i ponudu oko 300€ ali rekao samo zamjenske pločice i ništa više. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Med0 said:

Grande Punto 1.4 77KS 😞

Vozili smo ih službene kada su tek došli prije 15 godina. To nema snage, nema momenta, kao da mu je netko začepio usis. Dionicu Zagreb-Rijeka potroši 8.0L/100km, a penješ se u trećoj u Ravnu Goru ako želiš da ti održava brzinu na usponu. Od Grobnika do Kikovice ne ide preko 120km/h na onom usponu. Nov auto.

Moj Clio od 75KS troši na istoj dionici 6.0L/100km, penje se u petoj brzini prema Ravnoj Gori, a prema Kikovici ubrzava u petoj i preko   150km/h.

Još 2007. nam nije bilo jasno kako Fiat izbacuje 8-ventilca kada su svi novi auti 16-ventilci.

Dobro mi je poznat taj 1.4 8v punto 🤣, meni osobno atraktivan izvana ali vozna svosjtva i taj motor mrtvi 💀.

Fiesta mk5 1.25 ga uredno odere u 3. brzini pa na dalje 😄

Jedino što mi puntic ima dobar zvuk nakon nekih okretaja kad se pricepi podsjeca malo na vtec osim što naravno izostaje bilo kakvo ubrzanje 🤣

Link to comment
Share on other sites

Mi smo na jednom od tih 1.4 Grande Puntača imali puknutu remenicu radilice na autu koji nije imao ni 20.000km.

A na autoputu pije ulje samo tako. Auto je bio službeni pa su ga sigurno stiskali na autoputu ali stiskali su i druge pa se nije dogodilo da fali dvije litre ulja u motoru nakon nekoliko vožnji ZG-ST i ZG-RI. Jedan od njih je tako vozio bez ulja tko zna koliko jer nitko nije kontrolirao, a Punto nema kontrolu ulja pri startu kao Clio pa se dogodilo da je na 30.000km skoro zaribao. Motor je bio grub i nemiran u odnosu na druge, a auto je bio sve po P.S.-u - uredna servisna knjižica, 2-3 god star i nigdje ne piše koliko km je napravio bez ulja. Auti su vraćeni na leasing a netko je bio sretan što je (povoljno) kupio taj auto... netko tko ne gleda puno i ne teoretizira 😛

Ali da, bio je tih, relativno udoban i imao je dobre kočnice. Kad su ih isporučili kočnicu nisi smio pogledati već je kočio, toliko je bila osjetljiva. Vozne osobine... blah. Teška anemija.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, trapavi said:

Ma dajte malo dođite sebi , pa koji će vam ti svi silni konji , što svaki dan vozite nešto ko neka natjecanja . Nemože mi niko reć da bi taj Fiat smetao na cesti , osobito ako čovjek traži auto za svakodnevnu upotrebu . 

 

2 hours ago, trapavi said:

Jasno da je ugodnije ali za na posao i s posla po gradskim gužvama i vozit djecu u vrtić nepotrebno. Prije 40 godina na prste 1 ruke si mogao izbrojit aute jače od 100 konja pa čak i visoke klase a radili su sve što i ovi danas. Malo smo previše razmaženi ili pak prebogati. 

 


Kad vidim punto ispred sebe na cesti, kosa mi se digne na glavi. Redovito se voze barem 10 ispod ograničenja, jer auto sam po sebi ne ide nikako. A da mu stisnu malo gasa, troši valjda 12L. I onda rađe smetaju na cesti.

A ova izjava o 40 godina je mutava lol.

Prije 100 godina mogao si na prste jedne ruke radnika u pilani nabrojati aute u gradu. I svi su stigli svugdje.

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Riječ je o zamjenskim sajlama ručne. Ljudi nemaju novca i kupe te koje su očito duže . Dobar je Fiat. Grade Punto je kao i Corsa D. Ista platforma. 

Link to comment
Share on other sites

Gledaj,meni sajle nisu nikad visile. Imao sam Punto 1 1.2 ,brat isto i još sad vozi Punto 2 1.2.  . Imao sam Stilo 1.9 i nijednom nikad nisu sajle visile. Auti su zahvalni. Trošak održavanja je jeftin. Malo troše ovi 1.2 a fino idu.  Imaju problem s hrdžom i brtvom glave. Motori za to vrijeme i tu klasu su izvrsni. Imaju genijalno riješen problem kad pukne remen razvoda. Nikakvu štetu ne radi. 

Za ljude s malim primanjima,auti jako zahvalni i korektni. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, NepoznaT said:

 

 


Kad vidim punto ispred sebe na cesti, kosa mi se digne na glavi. Redovito se voze barem 10 ispod ograničenja, jer auto sam po sebi ne ide nikako. A da mu stisnu malo gasa, troši valjda 12L. I onda rađe smetaju na cesti.

A ova izjava o 40 godina je mutava lol.

Prije 100 godina mogao si na prste jedne ruke radnika u pilani nabrojati aute u gradu. I svi su stigli svugdje.

Ne pričaj gluposti i nebuloze , nemogu po našim ograničenjima ., veću glupost nisan čuo. Za po gradu i na posao se inače uzimaju auti od 200 konja , možda i koji više . Može ako je dubok džep i jednog Poršea naročito pogodno za na posao , djecu u vrtić i naravno nezaobilazne trgovačke centre. Tu bi punto vjerovatno zakasnio.

Link to comment
Share on other sites

Znam da kad sam putovao puntom 1.2, 60 ks u dalmaciju il istru sa kolegom i otraga 150 kg alata jedva smo dosli.. [emoji38]

Iako 1.6 16v nije neka zvijer ipak poteze dobro, niža i gas, ne trebam cijelo prijepodne za doc od zg do mora..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.