Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

E sad, da se novi ne prodaju... U mojoj mikro-okolini bome dosta ljudi naručuju/čekaju nove... Ne znam, možda samo subjektivan dojam...

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, dolac said:

Zbog ovoga sam ja na pauzi :D

Trenutno nemam zivaca ni nazvat broj iz oglasa.... 

nevjerojatno koliko je teško nac auto od vlasnika..

da ne kazem da jedan broj nikako nije moguce dobit, na mail odgovara, na moja tri jednostavna pitanja nema odgovora.. jel vlasnik, povijest servisa, ispis km... 

auto i dalje stoji na oglasu, broj je i dalje nedostupan (vjerojatno pogresan) a žena ne odgovara na mail lol

Svakako, sretno sa subaruom! :)

 

 

Sve više manje šverc komerc, kilometraža kladio bi se ni jednom nije prava . Pa nisu ni vani ljudi ludi da daju auto sa jako malom kilometražom našem nakupcu pa još po cjeni takvoj da ovdje može dobro zaradit . Toga nema , ko god misli drugčije ljuto se vara.

Link to comment
Share on other sites

@trapavi 100% se slažem, točno to velim svakome kad me pita za neki auto, ljudi koji se nimalo ne kuže (ne mislim da se ja nešto posebno kužim), ali ljudi koji su spremni bez ikakve provjere kupiti auto i popljugat priče koje ova laprdala preprodavačka drobe...

bolje je malo skuplje kupiti od prosjeka, ali da je prvi vlasnik iz HR

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, filipbabok said:

E sad, da se novi ne prodaju... U mojoj mikro-okolini bome dosta ljudi naručuju/čekaju nove... Ne znam, možda samo subjektivan dojam...

Pala je prodaja novih naravno, samo što se brojevi prvih registracija friziraju da ne izgleda tako.

Dacia koliko znam nema problema s potražnjom i isporukom dok neke druge marke.... :)

Čak i uz te nafrizirane brojeve prodaja novih ne izgleda dobro:

132306081_TRAN-2022-1-2G2.thumb.png.215993be899fec566d4f05099755f443.png

Link to comment
Share on other sites

S obzirom na cijene i vrijeme isporuke ni ne čudi me.

Gledam Qashqai prije par dana i kreće već od 239k kn, a donedavno je bio od 170k.

I Dacia je poskupila dobrano, čak im je lijeno updaetati konfigurator s cijenama pa su ih makli s HR sitea.

Link to comment
Share on other sites

A u Sloveniji i HU mogu pa im je normalan konfigurator?
Za što im onda služi PDF cjenik kojega updaetaju?

Realno, osim ako nemaš sumnjivih HRK-ova koje treba zamijeniti za nešto prije eura kupovati nešto
za što ni cijena nije fiksna je ludost

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, AllesGut said:

@trapavi 100% se slažem, točno to velim svakome kad me pita za neki auto, ljudi koji se nimalo ne kuže (ne mislim da se ja nešto posebno kužim), ali ljudi koji su spremni bez ikakve provjere kupiti auto i popljugat priče koje ova laprdala preprodavačka drobe...

bolje je malo skuplje kupiti od prosjeka, ali da je prvi vlasnik iz HR

Nije se ni potrebno nešto previše kužitl, no niko neće dat auto sa malo km i u top stanju (kako izgleda kod naših dilera polovnjaka) da bi oni zaradili dobar novac a švabo ili belgijanac poklonili za malo love. Pa nisu ljudi glupi a nisu ni auto karitas .

Link to comment
Share on other sites

Mislite da bi ovaj Šubaru bio ista bolji ili losiji da ga prodaje vlasnik PEro iz prometne ?

Po meni to apsolutno nebitno, na kraju dana jedna&jedina stvar koja je bitna je kakav je auto. DAl je vlasnik, kolko je vlasnik, apsolutno nebitno.

Kao sto ste i sami zakljucili, ionak vecina vlasnika ne prodaje aute svoje direktno , na svakom je da izvede zakljucak zasto to ne rade.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Misljenja sam da Balkan nije idealno mjesto za takva vozila, koja su prilicno rijetka i specificna, ajmo reci, za nase prostore egzoticna. Samo imas manji krug ljudi sa slicnim vozilom sa kojima mozes podijeliti iskustva, manju dostupnost dijelova, novih i rabljenih, zbog same cinjenice da tih vozila kod nas nema puno, a bogme niti u blizoj okolici.

Jbg ak imas para, nista od toga ne utjece na tebe previse, ali ako nemas, i zelis vozilo koje je ekonomicno za odrzavat, vjerovatno puno vise smisla uzet neki genericki model vozila, koji je kod nas siroko prisutan. Tu su onda vec uglavnom poznate djecje i ostale bolesti, i dostupnost dijelova, novih i rabljenih je velika, i takodjer majstora kojem je taj tip vozila poznat, je lakse naci.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je previše teorije oko ove teme. Meni je najbolji auto bio polovnjak iz Italije s 300+ tkm. Servisnu povijest nije imao nikakvu. Koliko sam vidio,kresnut nije bio,lijepo je radio i kupio sam ga povoljno. Prekjučer sam saznao da još uvijek lijepo vozi makar je prošlo 5 god od kad sam mu ga prodao a auto je 2004 godina.  Kupio sam i novi u trgovini 2003:i kako znate,taj je bio noćna mora.  Sve je kako se ima sreće pri kupnji. Naravno,pregled mehaničara oko stvari koje se ne mogu maskirati tipa motor,turbo,kvačilo. I niže razredni praktikant će vidjeti jel motor puši,žviždi turbo ili melje zamašnjak. A,tebi ako vizualno odgovara,ne smrdi po svinjama i vlazi,kupi.  Ima ljudi puno a i na ovom forumu koji prodaju teorije kako kupuju i traže a u stvari samo mane gledaju i to je izgovor da ne kupe niti će kupiti.  Slažem se da za ovaj subaru treba imati hrabrosti ali znam Filipa. Održavanje će ga koštati u manje od pola cijene, želio je nešto što nije konfekcija i sretno još jednom. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ljudi cijene svoj novac i ne žele da im se podvaljuje. Što je loše u tome? Ako je netko imao sreće s jednim ili dva auta ne znači da će svi imati.

Primjer: frend hoće kupiti Golfa VII 1.6 TDI starog 3.5 godine sa 70.000km u auto kući. Zove me na test vožnju. Sjednem u njega i čim sam krenuo motor mi ima čudan malo drugačiji zvuk, čudnu vibru i kao da ne kreće s mjesta kako bi trebao. To su nijanse koje može primjetiti netko tko vozi takve aute kao što sam ja u to vrijeme. Vožnja po obilaznici mi je bila definitivno potvrda da motor čudno radi, a on ništa ne primjećuje. Rekao sam mu odmah da imam feeling da taj auto kao da ima 170.000km, a ne 70.000 i da to ne kupuje.

On lud. Pokazuje mi servisnu knjižicu, ima sve pečate, garancija, taman napravljen servis, "kaj sad ti", ovo-ono.... Velim: "Šta si me zvao onda, napravi kako hoćeš". Uglavnom, iskopali smo da je auto bio rent-a-car auto i propustio dva redovna servisa. Ne jedan nego dva i to turbo dizlo u rent-a-caru.

Auto je vizualno bio savršen i mirišljav onako temeljito opran. Pa ti dado kupi onda takav auto bez puno "teorija" i provjera. Taj auto bi mogao dobro služiti neko vrijeme iako ima previše potrošen motor za te kilometre ali ne vrijedi te novce. To je poanta.

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, hrvojexyz said:

Mislite da bi ovaj Šubaru bio ista bolji ili losiji da ga prodaje vlasnik PEro iz prometne ?

Po meni to apsolutno nebitno, na kraju dana jedna&jedina stvar koja je bitna je kakav je auto. DAl je vlasnik, kolko je vlasnik, apsolutno nebitno.

Kao sto ste i sami zakljucili, ionak vecina vlasnika ne prodaje aute svoje direktno , na svakom je da izvede zakljucak zasto to ne rade.

Prodaju i te kako vlasnici svoja vozila , no ako je nešto dobro švercer će ga se prije domoći jer mu je to jedini posao. Dakle jedino što ih zanima su oglasi i slično gdje se nude auti i ako je nešto po njemu interesantno dolazi kod vlasnika sa kešom i za pola sata finito.

Link to comment
Share on other sites

Najbolje je uzet auto sa sitnim oštećenjima... znam troje kolega i to se pokazalo najbolje, dva bmw 2019 godište za nekih 12 iljada eura su uzeli ovom je ljeva strana bila maznuta i far je curio a drugom zadnji far razbijen... popravi se za kikiriki tu kod nas... takve ispod 17-18 tisuća moš samo sanjat... e to Vam uzimaju šoderaši... za iljadu eura popraviš i zaradiš 5 milja...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ne dam toj gamadi lovu za bilo kakav neprovjeren auto...radije sam bedak, sirotinja i neugledan u novoj Daciji...dok mogu mogu, kada ne necu se vozit

Moja teorija pokazuje moje automobile u zadnjih 12g.

Opekao sam se pa čak i s poznatima, stoga, nada!

Moj Meg ima 100000km u manje od 5g, ne poslovni, osobni...i onda mi netko kaže vidi ga s 5g kao nov s 50 000km, aha

Još tu računam godinu stajanja i rada od doma

Kada ga budem prodavao, u redu čeka već dva kupca🤣

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, shogo said:

Ne dam toj gamadi lovu za bilo kakav neprovjeren auto...radije sam bedak, sirotinja i neugledan u novoj Daciji...dok mogu mogu, kada ne necu se vozit

Moja teorija pokazuje moje automobile u zadnjih 12g.

Opekao sam se pa čak i s poznatima, stoga, nada!

Moj Meg ima 100000km u manje od 5g, ne poslovni, osobni...i onda mi netko kaže vidi ga s 5g kao nov s 50 000km, aha

Još tu računam godinu stajanja i rada od doma

Kada ga budem prodavao, u redu čeka već dva kupca🤣

Kod poznatih dolazi  u obzir samo ono gdje znaš dobro čovjeka i njegove životne navike . Jer ako znaš i vidiš koliko čovjek vozi gdje radi i slično logično da će se lako znat jel kilometraža ta ili ne . 

Evo napr kod mene bračni par koji sam viđao skoro svaki dan , znam gdje i što rade  prodali Nisana  x trail sa 40 000 km i starog 5 godina. Ali prodali rođaku koji je i prije tlačio da prodaju i to je to.

Ovi i da su htjeli nisu nikako mogli nabit kilometražu jer su po čitav dan boravili na privatnom poslu u kancelariji. E da čovjeka tako nešto zakači to bi bilo to . Nemislim pri tom na Nisana ili bilo što drugo nego na način kupnje.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, shogo said:

Kada ga budem prodavao, u redu čeka već dva kupca🤣

pih, ja ga ne bi uzeo ni pod razno kad znam da je vozio ove nemacke poluproizvode na krovu 😛

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Frend koji mu je Forda prodao ima autokuću. U godini proda 300-320 komada. Očekivati od njega sazna kad je šta rađeno na autu? Pa dečki..  ja ga iskreno pitam jel ga probao? Kaže ne. Kupljen na nekom lageru iz Austrije. Ford lager. Poslali mu. Km istiniti. Kaže,probaj, ako ti odgovara kupi. 3 mjeseca garancija i popravimo ti šta treba. To je meni bilo bolje od privatnog prodavača. Gle,kome treba auto kupiti će. Kome nije hitno tražiti će dugo. Ima i onih kojima nije hitno ,tražiti će dugo i neće kupiti. Ima nas svakakvih. Nisu svi šoderaši lopovi. Naši ljudi ne razumiju da polovni auto ako je dobar,košta. Vidi se to dobro na mobile.de i takvim stranicama. Biti je**m i pošten ? Teško

Kupuješ auto iz uvoza ,daješ 10-15 tisuća eura i ne daš 100 kn za carvertical? Ne želiš platiti provjeru ovlaštenom? Ima i toga. Ti su pametni

Frend kupio Astru kod šoderaša u Sk. Skinuto 60 tisuća.. ja ga pitam kako? Pa nisam provjeravao. Provjerio kad je kupio. Eto. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bogte, doma je fakat grozno s tim autima. U zadnjih 5 godina sam posredovao kupnji 4-5 rabljenih plus moja 3. Nesto privat, nesto prek autokuca. Bez prevelikih i preopseznih provjera svih 7-8 automobila su bila super kupnja... dva kandidata koja su trebala biti kupljena su na licu mjesta otkazani jer nist nije stimalo s oglasom, amaterski muljatori, ne znaju ni lagat kak spada. Sve ostalo bez greske, svi auti vec godinama voze i ak je bilo kakva patka i bila, havarija je izostala. Kaj got da se desi na tim autima starim 5-6-7-8-9 godina koji su kupljeni prije 2-3-4 il kolko godina, pripisuje se starosti auta i kilometrazi.

Velim to jer se prica da je u njemackoj isto stanje. E pa nije bome. Tak da kome se kupuje rabljeni auto, ja bi se ipak pozabavil njemackim trzistem. Jest da se ne moze ocekivati ne znam kolko jeftinije deal, al sigurnost kupnje i izbor su daleko veci. Je, tlaka je ispitivat teren, zivkat, vozat se vamo tamo, jebavat se s jezikom i sl., al kome je do dobre kupnje moral bu se malo potruditi... na ovaj il onaj nacim. Onaj, dakle mobile.de, smatram boljim.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pere,uvoz je skroz jednostavan i ljudi neće ići. Jedan dio neće jer ne želi,ali me čudi da neće oni koji neće biti zajebani. E,sad ili su škrti platiti više za dobar provjeren ili uopće ne kupuju a pričaju da kupuju. Nema više opcija da ga Yebeš. Sve sam istrošio. Ja sam gledao kod svog. Za 6000 ga nema u mobile.de. ovdje je bio jeftiniji. Znači ima nešto ali sam nižom cijenom svjestan toga. Niti mi se ide u de niti sam imao više novca.

Jednostavno,ima novac za Polo ali bi golf 7.  I onda krivi šoderaši. Da usporedi cijene hr i vani ,a jesu, vidjeli bi da nešto ne štima. Daleko od toga dato abolira lopove i prevarante. 

Edited by dado_sk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dado_sk said:

Pere,uvoz je skroz jednostavan i ljudi neće ići. Jedan dio neće jer ne želi,ali me čudi da neće oni koji neće biti zajebani. E,sad ili su škrti platiti više za dobar provjeren ili uopće ne kupuju a pričaju da kupuju. Nema više opcija da ga Yebeš. Sve sam istrošio. Ja sam gledao kod svog. Za 6000 ga nema u mobile.de. ovdje je bio jeftiniji. Znači ima nešto ali sam nižom cijenom svjestan toga. Niti mi se ide u de niti sam imao više novca.

Jednostavno,ima novac za Polo ali bi golf 7.  I onda krivi šoderaši. Da usporedi cijene hr i vani ,a jesu, vidjeli bi da nešto ne štima. Daleko od toga dato abolira lopove i prevarante. 

Ti mali auti koliko su precijenjeni i nije neka razlika između golfa i pola u cijeni 😆

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Manji auto je obično kasnije (puno) jeftiniji pogotovo rabljeni ;)

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, pere said:

Bogte, doma je fakat grozno s tim autima. U zadnjih 5 godina sam posredovao kupnji 4-5 rabljenih plus moja 3. Nesto privat, nesto prek autokuca. Bez prevelikih i preopseznih provjera svih 7-8 automobila su bila super kupnja... dva kandidata koja su trebala biti kupljena su na licu mjesta otkazani jer nist nije stimalo s oglasom, amaterski muljatori, ne znaju ni lagat kak spada. Sve ostalo bez greske, svi auti vec godinama voze i ak je bilo kakva patka i bila, havarija je izostala. Kaj got da se desi na tim autima starim 5-6-7-8-9 godina koji su kupljeni prije 2-3-4 il kolko godina, pripisuje se starosti auta i kilometrazi.

Velim to jer se prica da je u njemackoj isto stanje. E pa nije bome. Tak da kome se kupuje rabljeni auto, ja bi se ipak pozabavil njemackim trzistem. Jest da se ne moze ocekivati ne znam kolko jeftinije deal, al sigurnost kupnje i izbor su daleko veci. Je, tlaka je ispitivat teren, zivkat, vozat se vamo tamo, jebavat se s jezikom i sl., al kome je do dobre kupnje moral bu se malo potruditi... na ovaj il onaj nacim. Onaj, dakle mobile.de, smatram boljim.

Problem je što je u Njemačkoj skupo popravljati poslije i manjeg sudara. Imam nekog iskustva i brojke su da useres i za male ogrebotine. Stvar je što takav auto + još puno kilometara + još tko zna kako servisiran se u Hrvatskoj prodaje kao novi, nikada udaren, vozila baba na plac imala kraću desnu nogu, 2x godisnje svakih 500km servisiran i sa 15% stvarne kilometraže.

Kada pogledaš pošten auto u Njemačkoj nije toliko jeftiniji nego u Hrvatskoj. Izbor je druga stvar. Ovi koji uvoze aute moraju platiti davanja na auto, PDV, razno razne još poreze i onda nešto dobiju za sebe. Kada sve staviš na papir za 100kn po autu neće nitko raditi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.