Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

45 minutes ago, ivan.martinko said:

Znam da kad sam putovao puntom 1.2, 60 ks u dalmaciju il istru sa kolegom i otraga 150 kg alata jedva smo dosli.. emoji38.png

Iako 1.6 16v nije neka zvijer ipak poteze dobro, niža i gas, ne trebam cijelo prijepodne za doc od zg do mora..

Zašto lažeš sam sebe i druge . Što ste gurali auto ?

A što misliš kolika bi vremenski bila razlika od ZG do Ri sa tim puntom i nekim autom po tvojoj volji.

Dobro razmisli i malo računaj u glavi prije neg lupiš .

Link to comment
Share on other sites

Da se tu ubacim jer vidim da se pise o puntu na tri stranice loli

Imali najosnovniji punto 55ks, nije trošil nist puno, isel je 15" do 100tke, po gradu dan danas nebi nikom smetao a ni po autocesti.. drzao je uvijek 160kmh a danas se i sporije vozim

To kaj se neki voze ispod ogranicenja ili polako ne znaci da auto nejde ili puno trosi, stvarno se ovaj forum pretvara u facebook 😞

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Baš tako. 

Ako jedan R4 može pratiti današnji promet , nevidim razlog da to neki punto nebi to mogao.

Ispravnost auta ili spretnost vozača u večoj mjeri utječu na sposobnost auta da bude "u pronetu"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, dolac said:

Da se tu ubacim jer vidim da se pise o puntu na tri stranice loli

Imali najosnovniji punto 55ks, nije trošil nist puno, isel je 15" do 100tke, po gradu dan danas nebi nikom smetao a ni po autocesti.. drzao je uvijek 160kmh a danas se i sporije vozim

To kaj se neki voze ispod ogranicenja ili polako ne znaci da auto nejde ili puno trosi, stvarno se ovaj forum pretvara u facebook 😞

 

 

 

Upravo tako.

Link to comment
Share on other sites

Pretvara se u forum.hr jer ljudi ne razumiju da je nekome 60 konja dovoljno, drugome nije ni 200. Nekome ne treba zadnja klupa pa će uzeti coupea, drugom treba pa će monovolumena. Isto Punto od 60 konja ide kao i bilo koji drugi auto tog segmenta tada, prije 10 godina, 5 godina, jučer, danas, sutra. Promijenili su se prioriteti, želje i mogućnosti. Netko tko želi i tko ima dublji džep, uzet će ipak Stila od 100 konja. A netko s opet trećim željama i mogućnostima Alfu 159 od 200 konja. Simple as that. I taj Punto, i Stilo, i 159-ka idu upravo onako kako bi trebali ići i onako kako to vlasnik od njih očekuje. 

Edited by VedranSB
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, petak said:

Baš tako. 

Ako jedan R4 može pratiti današnji promet , nevidim razlog da to neki punto nebi to mogao.

Ispravnost auta ili spretnost vozača u večoj mjeri utječu na sposobnost auta da bude "u pronetu"

Ma gle imam kampusa 35 kw , i sa njim ja sa Velebita dovezem svoj alat i ono što već imam sobom, i sa oborenim sicevima 7 vreća ovčijeg gnoja za vrt da jedem iz svog vrta zdravo . No to nije bitno nego nisam još nikad primjetio da smetam na cesti nego dapače moram pazit na ograničenja takva kakva su jer sam popušio i za brzu vožnju (moš mislit) . Ali bilo kako bilo jesam.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

Znam da kad sam putovao puntom 1.2, 60 ks u dalmaciju il istru sa kolegom i otraga 150 kg alata jedva smo dosli.. emoji38.png

Iako 1.6 16v nije neka zvijer ipak poteze dobro, niža i gas, ne trebam cijelo prijepodne za doc od zg do mora..

Ivane,pa to je ta klasa. Kako bi stigli s Clio 1.2 ili Polo 1.2? Da ne spominjem p206 1.1

Link to comment
Share on other sites

Ja sam dugo vremena vozio clio Mk1 ph3 1.8 8v sa 58ks. Nije bio jurilica ali sam bez problema prošao veliki dio hrvatske. Poslije sam prešao na ultra jako golf 1.6 8v i 75 konja nafiksanih plinom i sa njim sa prošao isto hrpu toga. Poslije toga Focusa sa 115ks. Što reći bolje, ali nisam 50% brzi nego sa cliom. Dalje Auris sa 136ks i Corolla sa 184ks. Opet i sa corollom mi treba skoro isto vremena za isti put kao i sa cliom. Da lakše je obilaziti, ne razmišljam o mjenjaču i manje troši nego Clio. Cesta ruta Fužine --> Velika Kopanica i nazad je je jednako brza spora i 3h je realno sa svakim autom.

Mogu si priuštiti jači auto, meni je draže voziti jači auto, ali da kažem da ne mogu preživjeti u sporijem i slabijem autu uopće nije istina. Jedno vrijeme sam razmišljao o Sanaderu sa 65ks čisto za po gradu ali jbg nisam prodao Focusa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kakvi glupi razgovori, kak vam se da. Pogotovo ovi koji briju da su auti losi jer su prespori. Ni jedan auto nije prespor za nase ceste. Stari moj nekad kao mlađi sam vozio godinama malog matiza i sve prestizao na cesti s 50ks. Kakav spori punto za ceste, spori su vozaci, a ne auti. Prestanite pljuvat ljudima aute, svatko vozi sta moze i sta mu pase. Trebao bi ovdje doci neki lik s porscheom i popljuvat sve nas na cijelom forumu i reci da svi vozimo kantice. Lako ovako pljuvati stalno najjeftinije aute.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jaaaoo kako kompleksi pucaju.. ako ja imam auto od 70ks jaci je nepotreban 🤣.

I nemojte se vracati preko 20g unatrag, kao prvo auti su bili lakši a kao drugo jel ne bi trebala tehnologija napredovati? Radi takvih stavova renault prodaje clio V SCE sa 65ks wtf? Jaci auto je sigurniji u preticanju, razumijem da se netko ne može priuštiti jace ali pričati kako nema razlike između atmo od 60ks i turbo od 100+ su gluposti.

30 minutes ago, marttin said:

Kakvi glupi razgovori, kak vam se da. Pogotovo ovi koji briju da su auti losi jer su prespori. Ni jedan auto nije prespor za nase ceste. Stari moj nekad kao mlađi sam vozio godinama malog matiza i sve prestizao na cesti s 50ks. Kakav spori punto za ceste, spori su vozaci, a ne auti. Prestanite pljuvat ljudima aute, svatko vozi sta moze i sta mu pase. Trebao bi ovdje doci neki lik s porscheom i popljuvat sve nas na cijelom forumu i reci da svi vozimo kantice. Lako ovako pljuvati stalno najjeftinije aute.

Ajde perskoci me sa 50ks da vidim 🤦‍♂️

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Display said:

Ajde perskoci me sa 50ks da vidim 🤦‍♂️

A nes ti sta sada imas pilu....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Display said:

Jaaaoo kako kompleksi pucaju.. ako ja imam auto od 70ks jaci je nepotreban 🤣.

I nemojte se vracati preko 20g unatrag, kao prvo auti su bili lakši a kao drugo jel ne bi trebala tehnologija napredovati? Radi takvih stavova renault prodaje clio V SCE sa 65ks wtf? Jaci auto je sigurniji u preticanju, razumijem da se netko ne može priuštiti jace ali pričati kako nema razlike između atmo od 60ks i turbo od 100+ su gluposti.

Ajde perskoci me sa 50ks da vidim 🤦‍♂️

Napreduje tehnologija, ali su i sve vece guzve na cestama i sve manje mogucnosti za brzu voznju...i sve vise kamera. Realno danas ti ne treba vise od 100ks ako ces se normalno voziti po ogranicenjima. 

A s marttinom ti nema smisla se nadmetati jer je covjek nekad vozio rally, vjeruj da je brzi i s 50.

Link to comment
Share on other sites

100ks je sasvim druga prica nego 60 i to zelim reci, u postotku je ogromna razlika. A na otvorenoj cesti sa 50ks me kolega ne bi ni vidio i to je realnost.

12 minutes ago, marttin said:

A nes ti sta sada imas pilu....

Aha a ne treba pljuvati jeftinije aute 🤣, razlika je sto mene apsolutno ne dira i da imaš 500ks pod haubom, ali nebuloze da ces sa 50ks obilaziti svakoga i da snaga ne igra nikakvu ulogu bar bi ti trebao znati da su to price za malu djecu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Display said:

100ks je sasvim druga prica nego 60 i to zelim reci, u postotku je ogromna razlika. A na otvorenoj cesti sa 50ks me kolega ne bi ni vidio i to je realnost.

Aha a ne treba pljuvati jeftinije aute 🤣, razlika je sto mene apsolutno ne dira i da imaš 500ks pod haubom, ali nebuloze da ces sa 50ks obilaziti svakoga i da snaga ne igra nikakvu ulogu bar bi ti trebao znati da su to price za malu djecu.

Kolega to nije pljuvanje vec samo izjava da tvoj nije toliko daleko od punta i vecine ostalih na forumu.

I ne trebas sve shvacati toliko doslovno, moje "sve" ne znaci doslovno sve nego na vecinu prosjecnih vozaca na cesti. Da li si ti prosjecan ili profesionalac u to necu ulaziti niti me zanima. Poanta je da se i s 50ks mozes voziti normalno ako znas voziti.

Link to comment
Share on other sites

Brži je od punta kojeg smo komentirali nemoj tako 😆

A vecina auta na ovom forumu je jednaka ili jaca od mog svakako koliko vidim 🤣

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto sa 55ks i 3 cilindra bio solidno brz. Godinama…😛

Jedini mi je problem bio uspeti se na Jelenje- ali sam bio spreman na to par puta godišnje. Treća i gas u pod i da vidiš. 

Link to comment
Share on other sites

najsporiji auto koji sam imao duze vrijeme ujedno i prvi auto, astra karavan 1.7d 68 atmosferskih dizel konja, ne da sam pratio promet nego sam bio brzi od 95% prometa u svakodnevnici.

Nominalna snaga je vise manje nebitna , druga stvar kaj je meni generalno tlaka vozit takav auto , radije nesto sa vecim jacim motorom al nikako nebih rekao da je to pod mus.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja sa svojim Cliom od 75KS obilazim na autoputu u petoj brzini. Nema nikakve drame. Fale mi konji i moment kada nemam puno prostora za obilaženje na otvorenoj cesti.

Punto dvojka 1.2 60KS je meni osobno bio super autić. Lagan, dobro leži, dobro koči, fino ide po gradu i pregledan  Čak mi je putovati s njim bilo skroz OK. Potrošnja mala, max brzina 150km/h s vjetrom u leđa. Problem je što se auto počne raspadati nakon tri godine. Počne sa škripom pedala pa onda krenu sitnice koje živciraju.

Grande Punto je bio razočaranje u odnosu na generaciju mlađeg Puntača. Udobniji je ali slabije ide i 1.4 benzinac dosta više troši.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Display said:

Jaaaoo kako kompleksi pucaju.. ako ja imam auto od 70ks jaci je nepotreban 🤣.

I nemojte se vracati preko 20g unatrag, kao prvo auti su bili lakši a kao drugo jel ne bi trebala tehnologija napredovati? Radi takvih stavova renault prodaje clio V SCE sa 65ks wtf? Jaci auto je sigurniji u preticanju, razumijem da se netko ne može priuštiti jace ali pričati kako nema razlike između atmo od 60ks i turbo od 100+ su gluposti.

Ajde perskoci me sa 50ks da vidim 🤦‍♂️

Molim te vrati se na pocetak postova pa ponovi gradivo.... Potpuno nesmisleni komentar..

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, dolac said:

Molim te vrati se na pocetak postova pa ponovi gradivo.... Potpuno nesmisleni komentar..

?

Link to comment
Share on other sites

ajmo onda ovako

1, komplekse ocito rjesavas na javnoj cesti dokazivajuci tko je brzi od semafora do semafora. (to je cisto moje osobno misljenje temeljeno na tvoj a dva posta)
2. jedan clio je u 20+ godina tezi 50-100kg i to najvjerojatnije zbog opreme i puno vecih kotaca koje sad ugradjuju u "male gradske automobile"
3. snaga automobila apsolutno nema veze s tvojim stavom da si netko ne moze priustit jak auto jer upravo suprotno, danas kupis star auto s 200+ ks za 2-3k eura.. naravno, tko hoce takvu kramu..

4. i ono najbitnije, nitko ovdje nije spominjao razliku izmedju 50ks atmo i 100ks turbo motora tako da ti post uopce ne stoji na mjestu..

topic je o kupovini rabljenih, otisli smo svi skupa u off i molio bih da se vratimo na topic, ako tko ima kakvih iskustvava s odredjenim vozilima, i savjetima sta i kako pogledati/provjeriti kod odredjenog auta..

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Med0 said:

Ja sa svojim Cliom od 75KS obilazim na autoputu u petoj brzini. Nema nikakve drame. Fale mi konji i moment kada nemam puno prostora za obilaženje na otvorenoj cesti.

Punto dvojka 1.2 60KS je meni osobno bio super autić. Lagan, dobro leži, dobro koči, fino ide po gradu i pregledan  Čak mi je putovati s njim bilo skroz OK. Potrošnja mala, max brzina 150km/h s vjetrom u leđa. Problem je što se auto počne raspadati nakon tri godine. Počne sa škripom pedala pa onda krenu sitnice koje živciraju.

Grande Punto je bio razočaranje u odnosu na generaciju mlađeg Puntača. Udobniji je ali slabije ide i 1.4 benzinac dosta više troši.

Kako misliš raspadati nakon 3 god? Brat ima 3 god svog. Osim što je strulio auto je u komadu. Plastike ne škripe,motor radi kao sat. Čak mu valja i sinhron druge. Trulež je jedino što na tom autu ne valja. Nikakvog ulaganja u 3 god nije imao. Ni ulje nije promjenio.  

Link to comment
Share on other sites

Znam par ljudi s 15 do 20 godina starim Puntačima i ništa se ne raspada. Jako zahvalni auti.

Link to comment
Share on other sites

Jbt koje gluposti, 10x smo rekli PO GRADU. I onda ekipa prica da se tesko penjao na velebit s alatom 🤣 u ZG ti ne treba ni 50 konja od semafora do semafora, kaj fali puntu sa 80 konja? 

Pa se medo s cliom 2 postavlja ko da je to audi RS6 4.2 prema puntu, a realno grande punto je puno veci, bolji, udobniji auto od clia 2. Nevjerojatno.

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.