Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Nitko više ne radi auti za sva vremena. Subaru mozda? Ali opet nisam siguran. Svima je stvar napraviti auto koji će izdržati dovoljno dugo da budeš zadovoljan, a poslije ga ili popravljati i trošiti novce na dijelove ili kupiti novi. Moraju i proizvođači automobila od nečega živjeti.

Link to comment
Share on other sites

Ma dok bi nasel Clio 2 a da je ko iz ducana, ne bih se puno dvojio oko kupnje..

 Trenutno postoji skepsa oko novijih auta pa me i to koci kod kupnje, a ovaj bum vozil dok se ne raskopa, mislim da ce to bit zadnje od renaulta a da je trajalo (clio 2). Ovo sve sad novo je tak tak, jos dok citam iskustva korisnika, onda gubim zelju za nabavkom novijeg auta.

@ivan.martinko

Nisam dizela nikad imao na svom dvoristu, ali, vozio ih jesam.

Znam da je ekologija u prvom planu i da ce dizeli uskoro bit omrazeni.

Posto nema vise novijih auta sa "normalnim" atmosfercima, ne preostaje mi nis drugo neg uzet u razmatranje tih turbo mlinceka:D 

Dok me neko pitaj, kaj to vozis, auto od 900ccm i 3 cilindra, pa kud ide taj svijet:D

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Te brige i opterecenja time sto motor ima 3 cil. mi zbilja nisu jasne, pogotovo s obzirom da je to obican auto i sluzi kao prijevozno sredstvo, a cak i sportasi pocinju imat 3 cilindra ovih dana. Ne zivimo vise u 90- ima, a i tad su u japanu mlinci od motora imali preko 100ks po litri. Taj 0.9tce se sigurno ljepse vozi od tromog 1.4 16v kojeg je zamijenio, a i sudeci po tome sta im rade u cameu, cini mi se da su poprilicno neunistivi.

Link to comment
Share on other sites

Na stranu dugotrajnost, al taj se 3cyl razmrda iz idealne ravnoteže - pa kad recimo na semaforu čekaš zeleno imaš osjećaj kao da sjediš u dieselu s nakupljenih 500.000km. Sad muku mučim s tim u Volvovom D5 motoru - koliko god ga volim i koliko god želim njihovog 5cyl benzinca, ako je išta na motoru van optimalnog (trenutno se gnjavim s diznama), vibrirat će kao ludo.

Lagunu ću vozit dok se ne raspadne ili dok neću moći kupit pravog balansiranog inline 6, boxer/flat 6 ili V12. :D

A ako ću ponovno uzimat 4cyl, onda idem na Mazdinih 2.5L ili Fordovih 2.3L. :D

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Renault i nosači motora, recimo, imaju posebno mjesto u mom srcu. Namijenjao sam ih se beskonačno na Meganeu i na Laguni.

Za 2.5L može jedan Audi RS3 ili nešto od 2.5T Volva (stara generacija Focusa RS mi je već prestara). :D

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Kod tih 3 cyl-asa lakse bi mu oprostio i malo vibracija nego taj zvuk. Konstantno zvuci kao da se nesto pokvarilo... To je kao frendova daytona, ni dva brata ne pomazu...

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Chorka said:

Kod tih 3 cyl-asa lakse bi mu oprostio i malo vibracija nego taj zvuk. Konstantno zvuci kao da se nesto pokvarilo... To je kao frendova daytona, ni dva brata ne pomazu...

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk
 

Onda nisi cuo 2.0t f4rt kak radi kad dignes haubu ?

48 minutes ago, IcyTexx said:

Renault i nosači motora, recimo, imaju posebno mjesto u mom srcu. Namijenjao sam ih se beskonačno na Meganeu i na Laguni.

Za 2.5L može jedan Audi RS3 ili nešto od 2.5T Volva (stara generacija Focusa RS mi je već prestara). :D

Znam kako ti je, meni traju 2 god u prosijeku, vec sam stavio powerflex umetak u hydro nosac pa sad trese ko majka, jos kad vibratronics dode dole za gstribu bice veselo ?

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, zvonac said:

Ma dok bi nasel Clio 2 a da je ko iz ducana, ne bih se puno dvojio oko kupnje..

nadam se onda da ce biti interesa dok odlucim prodati riceburnerov clio 2 1.6 16v :D

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, M.M said:

Ma ok,al ako nisi nesto probao i ne znas,kako mozes rec da ne valja,nisam taj tip valjda pa ne kuzim. Uglavnom,sad imam potrebu za vecim autom,opet mi Renault nudi najvise za neku lovu,vise opreme,mladje godiste,izgledom mi odgovara,kad pogledam cijene nekih drugih,jednostavno ne zelim davat par soma e vise da imam neku drugu znackicu na haubi,tako ja to gledam. A ako bude kakvih peripetija,popravim,prodam,uzmem drugi,valjda nece i taj bit slagan na ponedjeljak ? Al da se razumijemo,svi se kvare,pucaju usisne grane po 9tkn,karikiram,turbine,dizne,zamajci,dpf u k i hladnjak istog,bez obzira na znacku. Takvo je vrijeme. Nema vise Citroen Žabe ?

Ovo sam ti napisao iz iskustva, ne naklapanja.

Automehaničari ti više-manje tvrde isto - Alfa, Renol, Ford, Opel su (kao stariji auti sa više km) za izbjegavanje.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, filipbabok said:

Ovo sam ti napisao iz iskustva, ne naklapanja.

Automehaničari ti više-manje tvrde isto - Alfa, Renol, Ford, Opel su (kao stariji auti sa više km) za izbjegavanje.

Ma ne,nisam mislio na tebe,krivo sam se izrazio,mislim opcenito na ljude koji napr. pljuju po nekim markama a ne znaju o njima nista,tj.nista konkretno. 

Link to comment
Share on other sites

Postoje savrseni cliaci ali nisu u prodaji, prije neka 2mj iso u bolnicu Rebro nekaj obavit i sparkam se u onu njihovu garazu. Kad sam izlazio naiso neki stari ćiko sa cliom 2 ph1 1.6 16v i ceko da ja izadem da se on stane na moje mjesto a vidi se iz aviona da je clio sad iz salona izaso. Gledam i ne vjerujem da tolko star auto moze tako dobro izgledat i nebudi ljen idem ja ljubazno pitat dedu za par informacija i kaze 2000. godina i orginalnih 18 000km ??????? iznutra auto jos mirisi po novom. Deda je tu negdje u ZGu doma i auto ispelja bas kad mu nema kceri ili unuka da ga voze pa onda ide sam. Na prodaju naravno da nije kaze kad nebu vise mogo vozit ostavit ce ga unuku, eh da je to bar moj deda, takav primjerak bi drzao pod staklenim zvonom i samo povremeno upalio da ne zahrđaju cilindri :D

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Susjed ima vw polo iz 2003. 1.2 8v, 60 ks. Pogodi koliko cilindara. 3! I ima 220000 km. Nikad nista osim servisa. E to je bio vw..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Nisam se orijentirao samo na Renault, malo sam gledal i od Forda, recimo oni motori ecoboost, 1.0 100ks, a i ima više nm (170nm) a pohvala o njima ne manjka.

A kolko čitam, ima i VW u Polu, one TSI motore, 1.2 ak se ne varam, mada sam o njima svašta čitao i onak, mišljenja su podjeljenja, doduše, to sve treba uzet s dozom rezerve na razmatranje, očito je VW najsigurniji sa TDI motorima..

Ne znam zakaj ne stavljaju 6st.mjenjače, izuzetak je u toj klasi, Toyota Yaris, 2015ta god ima 6st.mjenjač. a jako dobar auto su sklepali, mislim da sam gledal ovaj dizel varijantu, bez naravno, "zloglasnog" dpf filtera..

Dok uđem u razgovor sa mehaničarem, veli mi, ma kakav francuz, bjež od toga, kupi si japanca i naravno obavezno VW.

Predrasuda na bacanje, jasno mi je da ak se čovjek opeče na jedan model i onda puše na hladno, ali, ne valja generalizirati..

Baš prije par mj. našao oglas, tip prodaval Clio 2 faza 2 1.6 16v, godište 2002, nema puno km, naravno otišao je, onak na slikama djeluje jako dobro.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pa i ja sam gledao turbobenzinca pa su me odgovarali od prvih serija..2010-2013-4.. 1.2 tce i 1.2 tsi.. kasniji su navodno bolji..

fordovi ecoboost sam također čuo da su najbolji mali benzinci, zašto ne probati i sa njim.. u focusu ima od 100 do čak 125 ks..

ak gledaš fiestu, da, nema ručnog mjenjača od 6 brzina.. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Uopće ne znači da je 6 brzina bolje od 5. Nekad tih 5 zna biti bolje usklađeno s motorom i autom nego 6 koje su nekad tu samo zbog boljeg dojma.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bas. Na slicnom autu i slicnom motoru sad imam 6 brzina a prije 5. Istina na vecim brzinama je na nizim okretajima, ne dere se ko sa 5, ali ovak u voznji kroz grad samo se vise nasaltam. I znam nekad bit u 5.oj sto prije nisam nikad bio. Krace su brzine.

Link to comment
Share on other sites

u 90% slucajeva auto sa 6 brzina je samo da kompenzira dodatne kile koje je nabio od prijasnjeg modela sa 5 brzina i ne izgubi na ubrzanju, nista manje okretaja na autoputu nemaju ovi sa 6 brzina..

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, ivan.martinko said:

Zivjeli su i prije..

Jesu, ali prije nisu imali toliko profita kao danas. Prije se radila platforma za svaki model posebno, a danas su svi auti isti. Pogledaja audija više ne znaš o kojem modelu se radi kad ga vidiš u retrovizoru može biti A1, ili A8.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

To put in my 2 cents:
Rekao bih da se moze najvise auta za najmanje para dobiti ako se izabere Renault ili opcenito neki drugi francuz.

Ali covjek onda mora biti spreman sam zasukati rukave i traziti rjesenja, kad se upali neka lampica na tabli. Majstore koji imaju CanClip dijagnostiku mozes nabrojati na prste jedne ruke. Ja sam sve, ali DOSLOVNO SVE imalo specificnije probleme za Renault morao rijesavati sam. Uglavnom to ne budu skupi problemi: recimo upalila mi se famozna "Check injection" i auto se prebaci u safe mode, jer je trebalo rastaviti papucicu gasa i ocistiti kontakte.

S druge strane svaka budala od majstora zna cackati oko VW-a, i vjerovatno ima i njihovu dijagnostiku (VCDS) jer je bagatela. Kupis ju za 300 - 350kn na Njuskalu.

Recimo meni je pojam polovnog auta Citroen DS5. Za isto godiste i km bit ce mrvicu skuplji od Golfa 7, a ovaj je svemirski brod za Golfa. Ali ga necu nikad kupiti, jer tko bi mi to odrzavao?! O Laguni sam u 7 god nesto naucio, sad mi se sve to neda opet ispocetka za Citroen :-(

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Scary said:

u 90% slucajeva auto sa 6 brzina je samo da kompenzira dodatne kile koje je nabio od prijasnjeg modela sa 5 brzina i ne izgubi na ubrzanju, nista manje okretaja na autoputu nemaju ovi sa 6 brzina..

Ovo mogu potvrditi iz prve ruke. Golf VII i Audi Q2 primjerice sa 1.6TDI motorom od (mislim) 115KS: Golf ima 5 brzina, Audi 6 brzina na istom motoru. Na autoputu je pri 130km/h razlika u možda 100 okretaja. Audi ima kraće prijenosne omjere, ali je ipak teži i tromiji od Golfa. I troši više, na autoputu osjetno više.

Link to comment
Share on other sites

Jesu, ali prije nisu imali toliko profita kao danas. Prije se radila platforma za svaki model posebno, a danas su svi auti isti. Pogledaja audija više ne znaš o kojem modelu se radi kad ga vidiš u retrovizoru može biti A1, ili A8.
Da. Kljucna rijec danas je profit a ne zadovoljan kupac i vozac..
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, josipp said:

Postoje savrseni cliaci ali nisu u prodaji, prije neka 2mj iso u bolnicu Rebro nekaj obavit i sparkam se u onu njihovu garazu. Kad sam izlazio naiso neki stari ćiko sa cliom 2 ph1 1.6 16v i ceko da ja izadem da se on stane na moje mjesto a vidi se iz aviona da je clio sad iz salona izaso. Gledam i ne vjerujem da tolko star auto moze tako dobro izgledat i nebudi ljen idem ja ljubazno pitat dedu za par informacija i kaze 2000. godina i orginalnih 18 000km ??????? iznutra auto jos mirisi po novom. Deda je tu negdje u ZGu doma i auto ispelja bas kad mu nema kceri ili unuka da ga voze pa onda ide sam. Na prodaju naravno da nije kaze kad nebu vise mogo vozit ostavit ce ga unuku, eh da je to bar moj deda, takav primjerak bi drzao pod staklenim zvonom i samo povremeno upalio da ne zahrđaju cilindri :D

 

Doma kod mene u garazi storia 1.2 8v ...2006...29000km. Mama radi 1700-2000km godisnje..tak godisnje i mjenjam ulje...distribuciju zamjenio komplet na 23000 :D

Isto nisam na cisto dal ga prodavat kad mama nebu htjela il mogla vozit vise..ima 75 god...il ga ostavit maloj koja je sad 14 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.