Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Auto danas kupljen. Prodavač je zbunjola i u jednom trenu me već fakat naljutio. Auto mu glasi na ženu i ona je doma ispunila kupoprodajni prije nego smo otišli u STP, ali smo se na pola puta vratili po njenu osobnu. Onda kad smo trebali napraviti prijepis u STP, nije imao policu osiguranja kod sebe. Čovjek se vozi, a polica mu doma...

Na kraju smo dali 6500kn i mislim da smo dobro prošli. Auto je punoljetan i ima kozmetičkih nedostataka. Gumene lajsne oko vjetrobranskog stakla su se razišle i ljepljene crnom izolirkom, na desnoj strani je zamjenski retrovizor koji u vožnji dosta vibrira, ne nekim mjestima se ljušti bezbojni lak te po vratima i haubi ima klasičnih oštećenja, Limarija je savršeno zdrava i pod bez hrđe.

Na remenju se vide oznake proizvođača što sugerira da je veliki servis zaista napravljen, a motor radi mirno i ne trese. Motor je mastan kod mosta i u dijelu oko filtera ulja tako da niije isključena šlampavost prilikom izmjene, ali u dogledno vrijeme mehaničar će i to pregledati. Farovi su neki loši zamjenski i navodno stavljeni jer su originalni požutjeli. Te originalne smo dobili uz auto i preostaje vidjeti je li problem samo u žutilu ili nečem drugom. Sa zamjenskima ne radi nivelacija niti iz kabine niti kod fara, a lijevi tuče baš visoko. Kuplung je nešto tvrđi i visoko lovi, ali mislim da ćemo ga voziti takvog dokle ide.

Brisači ne rade kada se povuče ručica za špricanje tekućine po šajbi, mora se spustiti na nižu poziciju. Auto ima funkcionalne prednje el. podizače, ali nema klimu. Auspuh je mijenjan od prednjeg lonca zajedno sa zadnjim loncem i sve je inox.

Nakon pregleda i probe, uvjet za kupovinu je bio prolazak tehničkog što je uredno riješeno izuzev farova za koje je ispitivač progledao kroz prste. Dobro koči, iza je razlika 20%, ali sile su dobre, desni kotač grize baš jako. Treba i to vjerojatno raskopati i očistiti, sumnjam da je tako skoro napravljeno.

Za vikend je u planu promijeniti ulje, sve filtere, oprati ga i usisati, odraditi dezinfekciju klime, kemijsko čišćenje sjedala i poda, isprobati original farove...

 

Sve u svemu, vjerujem da smo dobar deal napravili jer za te novce teško da može bolje.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ajme , jadan ti s njim ali i on s tvojim kriterijima za 6500kn.

Dobro si to ispregovarao hocu rec, ja bih kupca auta za ispod soma eura poslao u Markoprojekt na Vlasku da se vozi.

a ti ga cimas dal su farovi zamjenski il pozutjeli i dal ce proc tehnicki.

 

Al to je samo dokaz da treba biti uporan i nade se...ja cu mooozda morat zeni tak nekaj trazit i mislio sam ispod 2000€ ni ne trazit , al eto.Ak si dovoljno uporan i davis , da se naci.

BTW da iskoristim ovu priliku ako netko ciljano trazu octaviju, prodaju se dvije u obitelji daljnoj, jedna benzinjara ~100tkm od vlasnika, kod njih zadnjih 15 godina, garantirana kilometraza.

Druga 1.9tdi  prvi i jedini vlasnik, naravljen veliki servis , 200tkm garantiranih.

Godiste su 2000 i 2001 a objema im je zajdnicko da nemaju klimu, cijena 2000€ svake.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Hvala na lijepim željama i pomoći ;)

Ne mora dugo, ali makar godinu-dvije bez većih cirkusa.

Link to comment
Share on other sites

Auto ima funkcionalne prednje el. podizače, ali nema klimu.

.

.

.

...odraditi dezinfekciju klime

? [emoji3]

Link to comment
Share on other sites

@Fr4n Ok, dezinfekciju ventilacije. Žena je osjetljiva na nečistoće koje lete iz sustaba i kroz/iz filter(a). U boljoj varijanti je svrbi oko očiju, a u goroj se pojavi i crvenilo.

@CRN11 Možda i budem ako će biti volje nakon posla.

@Max Auto će se voziti povremeno jer do posla ima 3 tram stanice. Ljudi se voze u svemu i svačemu, a za prvi auto ovo je idealno. Ako ništa, jedna stvar manje za riknuti :D

Link to comment
Share on other sites

ja sam prije godinu i pol kupio Clia 2000. g. i autić je predobar za te novce

nikakvih kvarova, hrpu sitnica sam popravio sam, jedina ulaganja osim redovnog servisa bile su nove gume i nosač zadnjeg lonca

kako je ostao višak love jer nije bilo očekivanih neispravnosti kupio sam nove ratkape, wind deflectore, brizgalice za pranje šajbe, kožnu mavlaku upravljača itd. itd.

ono što me oduševljava je da nema ni jednog cvrčka

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Definitivno gadost. Nekidan sam na cliu vidio, još je gore.
Mali tutač, sve je nekak ženskasto, i onda ručica getribe ko na FAP-ovom autobusu iz '73-e.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hrky said:
1 hour ago, swendija said:
Kakvi su automatici kod Renaulta?
https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-grandtour-1.5-dci-gt-line-full-oprema-park-senzori-oglas-26923308
Sve više mi ide na živce šaltanje 6 brzina po gradskim gužvama emoji4.png 

Kaj prodaješ polo?

Možda, ak naleti nekaj ovak zanimljivo, a da nije od šoderaša.

52 minutes ago, GTT said:

A jesu napravili ručicu automata, stvarno kuhača

Grda je ko qurac, al zanima me jel valja? :D 

26 minutes ago, filipbabok said:

Definitivno gadost. Nekidan sam na cliu vidio, još je gore.
Mali tutač, sve je nekak ženskasto, i onda ručica getribe ko na FAP-ovom autobusu iz '73-e.

Daj ti šuti tam s tim mjenjačem iz Zetora 3011 :D

Link to comment
Share on other sites

Ma može bit i iz fergusona, ali nekak... oke, ljepota je u oku promatrača. Dok ti to oko ne izbije jedna od ove dvije ručice :D

 

2007-toyota-prius-10[1].jpg

Clio[1].jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav.

Sretan Božić!

Da malo podignemo temu s rabljenim autima..

Pošto imam vec dost dugo klijač 2, dolazi vrijeme da počnem o drugom autu razmišljat, pa čak bih možda ostao na Renolčeku (Clio).

Prvo sam gledao Clio 3 faza 2, al to su auti stariji po 8-9 god, čak i godine ne igraju tolko ulogu, al gledam bar da imaju kilometražu do kojih 120tkm, a potonje je teško naći osim ak nisu iz uvoza a i onda je upitna kilometraža osim ak se ne kupuje od poznanika.
Tak da Clio 3 još visi u zraku i na razmatranju je.

Onda sam bacio oko na Clio 4, faza 1, mada mi se faza 2 više dopada, vrag je u detaljima:D
A cijena će vremenom fazi 2 padat, tak da i još to razmatram pričekat pad cijene Clija 4 faze 2.

Gledam nekaj da ima manju potrošnju od trenutnog clia 2 1.6 16v i da povuče dok treba (međuubrzanja, pretjecanja, više osoba u autu itd) 0-100 me ne zanima.
Vožnja je kombinirana, otvorena cesta, malo grad, povremeno autocesta.

Ono di se lome koplja je, benzinac ili dizel?
Radim godišnje oko 18tkm.

Uglavnom čitam o dizelima kao da su skuplji za održavanja, a u uho mi ulazi, zamjena zamašnjaka i turbine kao mogući potencijalni problemi, koliko čitam okolo..

Ok, jasno mi je da se treba pazit od kog se auto kupuje, odnosno kako je održavano, a svaki popravak je neminovan dok dođe do kraja svog životnog vijeka..
Benzince na klijačima nisam gledao, pa sam se orijentirao na dci koje slove za jedne od najpouzdanijih motora, tak se priča okolo:)

Ono kaj me zanima, općenito o dci motorima, njihovo održavanje, skupoća-jeftinoća:D?

Baš jučer malo pričal s ljudima, dost njih veli, uzmi benzinca, jeftiniji za održavanje, a opet gledam i potrošnju, a o dciu samo sve najbolje čitam..

Sad gledam model faza 2 ipak, Renault Selection, 2017a god. 30tak tkm, za kojih 90tak tkn.

https://rabljenavozila.renault.hr/?v=osobna

Gledal sam i Polo, 2014-15ta god. al ne znam, dost su skupi, a da gledam modele iz 2017te god i sa malo km (cca 30-50tkm) cijena se penje blizu 100tkn

Čak je bila opcija uzet nekaj znatno jeftinije, cca, 3-4t€, al pošto mi je dost starih auta (možda da sam mehaničar onda aj) i ulaganja, onda sam bacio oko na novije modele Clia 4.

Vi koji imate Clio 4, da li ste u globalu zadovoljni s autom (potrošnja, perfomanse, održavanje itd) ?

 

 

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Turbobenzinac je nesto skuplji za odrzavanje od atmosferca ali toliko i manje tosi. Za mali auto kao clio nebih gledao dizel.
Ja sam ozbiljno bio zagrizao za te iz renacara.. kod statkelja 0.9 TCE ima i dost opreme al nisam se htio zaduzivati vise ni 20000 kn.
Al ako mozes uzmi si tce. 90 ks leti u cliu.. jos se moze remapirati na 105-110 ks ako zelis..


https://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-dci-75-energy-limited-vise-komada-oglas-26666036

Link to comment
Share on other sites

A ne znam kakvi su ti "mlinčeki" od 3 cilindra, ak bu izdržali 300tkm bit će dobro.. Iskreno, sve me strah kupnje tih novijih auta, pogotovo dok čitam okolo iskustva.

Trenutno na satu imam skoro 300tkm i imam osjećaj da bi još mogao tolko preći s tim motorom, al mislim da će prije lim otići neg motor.

Šteta što nema u ponudi običnih (1.2 16v ne gledam ni pod razno) atmosferaca više, neg su sad došla neka druga vremena..

 

Zakaj ne dci u cliu gledat?

Pa u usporedbi s ovim mojim, potrošnja je sigurno manja, kojih 2-3lit, što se tiče dci-a, e sad, pitanje je, kolko taj 0.9TCE troši manje od 1.6 16v kojeg trenutno imam..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Imam Clio 4,dci 90ks,moj prvi Renault koji me bar dosad ugodno iznenadio,a svi su mi rekli jooooj,nemoj to,ovo,ono. Sad ga imam skoro 2 god i sve5. Kupio sam ga u France,imao je 40tkm,sad ce 80.Auto puno bolje ide od Golfa 6 1.6 tdi kojeg sam imao prije njega,pricam o kretanju s mjesta i ubrzanjima kod pretjecanja na otvorenoj cesti,potrosnja je super,moja ruta do posla je 90% otvorene ceste,trosi oko 4l normalne voznje,znaci,ja  slusam motor i gledam okretaje istog kad treba prebacit brzinu i sl,nikakve ikonice na ekranu pa koljes auto u 5 na 77km/h i zapunjujes si dpf. Ulje 5 l Elf i filter za njega platim oko 300 kn sa svojim popustom(svakih 15 000 km)filter goriva Mahle 160 kn,mislim tu negdje,mijenja se svakih 60000 tkm,nije ga problem zamijenit i tako.Na proljece ce ga zamijeniti Meg 3 grandtour jer trebam vise prostora i nadam se da ce bit dobar kao Clio,bas u inat pljuvanju okoline,sto mi je veoma zanimljivo,Golf 3 je bolji nego najnoviji Megan,al nitko ne zna rec zasto,potkrijepit s necim,itd,ne razumiju ljudi da auto kupujem radi sebe i trenutnih potreba a ne sela.. ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tnx na dojmovima..

 

Bas sam citao za ovaj 0.9tce, jako dobar motor, mada voli malo popit dok ga se nagazi, onak na papiru djeluje mrsavo sa svojih 135nm okr.mom. al u praksi, vele da je daleko bolji neg na papiru..

Velika je ponuda auta, u klasi clia, (polo, fiesta, ibiza, fabia, mazda 2 itd) pa dodatno otezava izbor.

I ja dost slusam, tipa, nemoj francuza itd, a zakaj, ne znam, ocito predrasude na najjace.Cak sam i gnoja 7 gledal, pardon golfa:D uff, skupo, precijenjeno, a zivot na staroj slavi se placa masno:D

Trenutno mi je zapeo clio 4, 2017ta god. Intens oprema, full led svijetla odlicno stoje na njemu, a i unutrasnjost je malo osvjezena, pa dodatno podize dojam..

Jedino eto kaj me malo muci kod tih dizelasa, zamasnjak, turbina, dpf. Tog nemam na klijacu znaci nemam tih problema:D

 

Link to comment
Share on other sites

To što vi pričate (birtijske priče) se odnosi na starije aute tipa više od 10god i/ili više od 200tkm. Tada se Renault u većini slučajeva pretvara u RenFault i jede novce i živce.

Sastavit auto koji će sa 50-100 tkm biti dobar, to rade i mogu svi. Auto koji će sa 15-20 god i/ili 300-400 tkm biti i dalje pouzdan - to jednostavno nije Renolovo područje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma ok,al ako nisi nesto probao i ne znas,kako mozes rec da ne valja,nisam taj tip valjda pa ne kuzim. Uglavnom,sad imam potrebu za vecim autom,opet mi Renault nudi najvise za neku lovu,vise opreme,mladje godiste,izgledom mi odgovara,kad pogledam cijene nekih drugih,jednostavno ne zelim davat par soma e vise da imam neku drugu znackicu na haubi,tako ja to gledam. A ako bude kakvih peripetija,popravim,prodam,uzmem drugi,valjda nece i taj bit slagan na ponedjeljak ? Al da se razumijemo,svi se kvare,pucaju usisne grane po 9tkn,karikiram,turbine,dizne,zamajci,dpf u k i hladnjak istog,bez obzira na znacku. Takvo je vrijeme. Nema vise Citroen Žabe ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zvonac said:

 

Jedino eto kaj me malo muci kod tih dizelasa, zamasnjak, turbina, dpf. Tog nemam na klijacu znaci nemam tih problema:D

 

gle moj  ti je savjet ak nisi dugo vozio dizela bježi od kupovine common rail dizela, dok se europa rješava toga kod nas nemreš kupit ništ osim dizla.. a clio je mali i lagani auto i sa benzincem se nebuš mučil, po zimi se prije zgrije, nema silnih desetaka senzora ekologije, nema skupih zamašnjaka i ostalih sranja.. sutra bude ti novi bezsumporni dizel skuplji od benzina pa buš uštedu zaboravil..pa vidi kud budućnost vodi, za 10 godina imal buš mlinčeke, hibride mlinčeka i struje i to je to... kakav turbodizel.. tuning, chip, dvomaseni zamašnjak.. čak i u srbiji koja tek pristupa uniji su dobili savjete da ne kupuju dizle jer bu im to zadnji dizel koji budu nekom trebali na kraju prodati.. 

1 hour ago, filipbabok said:

To što vi pričate (birtijske priče) se odnosi na starije aute tipa više od 10god i/ili više od 200tkm. Tada se Renault u većini slučajeva pretvara u RenFault i jede novce i živce.

Sastavit auto koji će sa 50-100 tkm biti dobar, to rade i mogu svi. Auto koji će sa 15-20 god i/ili 300-400 tkm biti i dalje pouzdan - to jednostavno nije Renolovo područje.

ma nije više ničije, nema više kvalitete nitko.. samo profit i ekologija..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.