Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

 

Dobar i bezbrižan plin je 95% dobar majstor. A sve sam sigurniji da je takvih jako malo, možda na prste jedne ruke u HR, koliko god netko pričao da ih ima. Ima, samo ne za sve i ne svaki puta.

Ovo je toliko točno da boli. Kakvih plinskih instalacija sam vidio i što sam sve čuo kako ugrađuju.... uzme bušilicu i probije četiri rupe za injectore na usisnoj grani koja je na motoru! Plastične strugotine upadnu u motor i tko zna što sve napravi, a što naprave metalne strugotine ako je usisna grana aluminijska ne želim ni pomisliti.
Kako fiksiraju isparivače i ostale plinske komponente s improviziranim nosačima  :doh: O nadoštukavanju na senzore od motora da i ne pričam (luster kleme, izolir traka i sl.)

Link to comment
Share on other sites

Gledam ispis sa tehnickog.. Prve dve godine 50.000 km, posle po 10.000 godisnje, pricam o Scenicu. 

Meni je obloga vozackih vrata "sumnjiva"

I nemoj kupovati u 2018. godini auto sa pet brzina, malo je "outdated".

Vlasnika megana nisam uspio dobiti, ali svakako je 5 brzina malo.

Scenic je 6 brzina, zvao sam tipa, veli da je kod Boyskoga ugrađen plin i servisiran kasnije. Kilometraža je mala jer je vozio pretežno po RI. Navodno ima i račune od servisa, treba to pogledati. Da, obloga vrata izgleda kao da se odljepljuje. Oprema je expression, fale rikverc senzori i tempomat, ostalo je ok, osim što ne volim el. ručnu.

Ima i jedan scenic 3g mlađi s više opreme, ali opet dizel:

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-scenic-dci-oglas-21116532

Link to comment
Share on other sites

Kod kojih Laguna III postoji 4Control, upravljanje na sva 4 kola?

Koji je najveći nivo opreme u Laguni? Je li to Bose edition? Kakve su razlike izmedu ph.1, ph.2 i ph.3 Lagune III?

Da li je dovoljan ovaj 1.5 dci (81kW) za Lagunu?

Link to comment
Share on other sites

Koji je najveći nivo opreme u Laguni? Je li to Bose edition?

IniTiale je najjača razina opreme.

Link to comment
Share on other sites

. scenic inace ima aerodinamiku ormara pa nije za ocekivat malu potrosnju na autoputu

nije istina, scenic ima jako dobru aerodinamiku... imam megane grandtour i scenic s istim motorom 1.6 16v i scenic trosi litru manje u istim uvjetima oba na 205/55R16...

Gledam ispis sa tehnickog.. Prve dve godine 50.000 km, posle po 10.000 godisnje, pricam o Scenicu. 

zato ti je sumnjivo? eto moj bivsi clio ista spika, prve dvije godine zena isla na posao svaki dan i nabila 45 000km, iducih 6 godina se radilo po max 5000 godisnje...

ista stvar sadasnji scenic, prve 2 napravili 40 000, a slijedecih 9 60 000...

 

megane grandtour pored scenica ne bi ni pogledao vise, vidim da nisi balavac i polozaj sjedenja, voznje, prevoza eventualnog tereta, ormara, vesmasine, frizidera u

scenicu nije nikakav problem, recimo vesmasina stane okomito u bunker...ja sam komplet 2 selidbe stana odradio scenicom :D

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

zato ti je sumnjivo? eto moj bivsi clio ista spika, prve dvije godine zena isla na posao svaki dan i nabila 45 000km, iducih 6 godina se radilo po max 5000 godisnje...

A onda imaš i ovakve likove .. izvukao sliku iz oglasa na njuškalu .. HINT: dobro pogledati brojke :rooster:

renault-clio-1.5-dci-slika-90385104.thum

Link to comment
Share on other sites

A onda imaš i ovakve likove .. izvukao sliku iz oglasa na njuškalu .. HINT: dobro pogledati brojke :rooster:

renault-clio-1.5-dci-slika-90385104.thum

a zaribal se, pa je malo vozio u rikverc godinu dana :yeah:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nemres dizel zaobic kad 75% auta u hr su dizel..

Ne boj se neće dizeli tako brzo nestati:

https://net.hr/auto/preokret-volkswagen-ne-odustaje-od-dizela-dizelski-motor-ce-dozivjeti-renesansu/

Golman, ovaj se od 2006-2008 vozio isključivo u rikverc. :)

Edited by usrmaatre
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Kralj u prve 4 godine napravi 77tkm, a onda u idućih 11 (kao) 53932.. :piju:

Ali pravo pitanje je tu - čemu to objaviti uopće? Ako si vratio kilometre vratio si ih, šta oćeš ispast, pošten? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ne boj se neće dizeli tako brzo nestati:

https://net.hr/auto/preokret-volkswagen-ne-odustaje-od-dizela-dizelski-motor-ce-dozivjeti-renesansu/

Golman, ovaj se od 2006-2008 vozio isključivo u rikverc. :)

btw ovaj tvoj post je najobičniji spam.. ovdje nigdje nisam spomenuo nestajanje dizela, jel imaš ti neki kompleks?

generalno gledano, nestat će sve što postoji danas kao vrh tehnogolije, nestat će i ljudi i život na zemlji kakav poznamo sada, sve od zagađenja..

btw, prije kupovine renola kojeg imam, gledao sam 10 auta i većina je bila dizel, najviše mi se sviđao jedan golf plus, isto 2007 godište, 2.0 TDI sa 170ks sa hrpetinom opreme i ja bi ga uzeo ali ženi se sviđao megane i još nam je ostalo nešto novca.  u mešuvremenu radim posao gdje radim dosta km, pa imam za idući auto opet dvojbu, neki dizel ili u ovoga ugraditi plin, al o tom ću još razmisliti, ok?

a novinske članke sa net.hr ili index.hr ionako smatram žutilom..

Edited by ivan.martinko
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

politicke stvari i prepucavanja ostavite uz kavu ili pivu.. jer sam 100% siguran da se u 4 oka nece koristiti rijecnik kao sto se koristi na forumu. tako da je sve ocisceno i nadam se da ce topic nastaviti onako kako je zamisljen.
 

Link to comment
Share on other sites

Jesi premjestio barem, ima vec neka tema za ovo...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nije istina, scenic ima jako dobru aerodinamiku... imam megane grandtour i scenic s istim motorom 1.6 16v i scenic trosi litru manje u istim uvjetima oba na 205/55R16...

u pravu si, novi scenic je gotovo identican meganeu (0,28 scenic prema 0,27 megane (obicni)), ali ja sam prvenstveo mislio na svoj stari, a za njegov koeficijent otpora zraka informaciju nisam pronasao.. no svakako bih provjerio da li je s meganeom sve u redu.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Intenzivno pretražujem te oglasnike i ponude koncesionara rabljenih vozila i razočaran sam, jako su rijetki benzinci 2010+ godište.

Izgleda da ću morati opet na dizela, kako nisam baš upoznat s novijim dci motorima (moj je K9K/700 iz 2004) par pitanja:

  1. od kada su počeli ugrađivati DPF na aute klase megane ili scenic?
  2. navodno da od neke verzije 1.5 dci ima čak 2 EGR ventila? Nisam našao nikakvu info na netu
  3. Kako stoji stvar s blokiranjem EGRa na novijim modelima?  Radi još uvijek mehanika (rotacija) ili je neka druga zehnika u pitanju i što je sa softverom?
  4. DPF - eventualno skidanje (da se ne vidi na tehničkom naravno), prednosti/mane, treba novi softver u ECU ili što? Zakonska regulativa?
  5. Koju godinu gledati za dci, kad su išla bitnija poboljšanja motora? Na wikiju pišu neke općenite izmjene, ali kada i na kojem modelu ne točno: https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine
  6. Na što sve paziti kod kupnje dci-a, svi su nekako "slučajno" oko 150t km? Vjerujem da bez dijagnostike ne mogu niti vidjeti u kakvom su stanju dize i DPF.

Gledao sam primarno renault, ali sad počinjem škicati i druge marke. Ima netko iskustva s npr. PSA grupacijom i njihovim VTI i HDI motorima? Ovi drugi navodno imali neki problem s cirkulacijom ulja i posljedično rikavanjem motora. Nađe se pokoji VTI 1.4 i 1.6 među rabljenima.

 

Link to comment
Share on other sites

Jesu li i kada riješili probleme s povećanim trošenjem ulja i gašenjem u leru?

Link to comment
Share on other sites

li>
  • navodno da od neke verzije 1.5 dci ima čak 2 EGR ventila? Nisam našao nikakvu info na netu
  • Moj 2012g 81 kw ima 2 EGR-a, za ranije verzije ne znam.

    Link to comment
    Share on other sites

    Energy verzija (1.5 i 1.6) ima dva EGR-a, ali na tim motorima EGR ventili ne prave nikakav problem, pogotovo ne onaj niskog pristiska, koji se nalazi iza turbine, jer u njemu nema cadji. Ranije verzije imaju jedan EGR, sve recimo do polovine 2012 godine su sa po jednim EGR-om.

    DPF ne pravi probleme, ponekad problem moze napraviti senzor diferencijalnog pritiska na njemu i to je to.

    DPF su poceli ugradjivati jos 2005. godine, nikakav bauk. 

    Sto se tice Peugeota, izbegavati 1.6 nastao u saradnji sa BMW-om. Takodje, i prve verzije 1.6 HDi motora zbog lose odradjene uljne cirkulacije (fabricka greska). 

    Link to comment
    Share on other sites

    Čekaj, jel netko iz tog, da kažem - miljea, zapravo joint venturea (PSA, Ford, BMW), koji su nekada u dijelu svog poslovanja šurovali sa Toyotom, ikada uzeo (ili dobio na korištenje) njihove benzinske VVT(i) motore?

    Link to comment
    Share on other sites

    u pravu si, novi scenic je gotovo identican meganeu (0,28 scenic prema 0,27 megane (obicni)), ali ja sam prvenstveo mislio na svoj stari, a za njegov koeficijent otpora zraka informaciju nisam pronasao.. no svakako bih provjerio da li je s meganeom sve u redu.. ;)

    Koeficijent otpora zraka i apsolutna sila koju stvara otpor zraka na auto nije ista stvar.

    Kada dva auta imaju isti koeficijent otpora zraka, manji otpor zraka će pri istoj brzini savladavati auto koji ima manju prednju površinu.

    Link to comment
    Share on other sites

    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.