Jump to content

Gorivo


shorva

Recommended Posts

A povecat ce sad proizvodnju nafte pa  ce past cijena... bar par lipa 😀... btw sad mi se javio prijatelj sto je u Ameriku otišao radit.. preracunato iz galona u Texasu 6.5kn litra 😀.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, x3m said:

Zaboravio si jedan detalj, a to je standard građana.
Sve i da su cijene iste, standard je taj koji definira kupovnu moć građana.

Kod nas su samo cijene eurposke, a standard i plaće i dalje balkanski.

Pa kad kupuješ auto ili bilo što drugo niko te ne pita imaš li plaću iz njemačke ili hrvatski minimalac . Tu smo gdje smo,mogu oni  (vlada )tu nešto popravit mogu glede cjena , no sve manje i manje.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, trapavi said:

Pa kad kupuješ auto ili bilo što drugo niko te ne pita imaš li plaću iz njemačke ili hrvatski minimalac . Tu smo gdje smo,mogu oni  (vlada )tu nešto popravit mogu glede cjena , no sve manje i manje.

Nije standard kupovina auta. Već osnovnih stvari za život (pa i gorivo) na koje gorivo ima direktan utjecaj.
Da, gorivo je jedna od osnovnih "životnih namirnica" gledano ne micro nego macro. A tko te pita, pita te banka u velikoj većini slučajeva kod kupovine novog auta.

A nadovezao sam se na tvoj post samo iz razloga što si naveo da ne uzimamo za primjer Mađarsku i njihove cijene nego cijene goriva iz drugih zemalja iz susjedstva ili neposredne blizine. Nastavno na to, zašto ne bi smo uzimali Mađarsku za primjer kako se može građanima omogućiti niža cijena goriva iako naši političari to prikazuju kao lošu i neujednačenu, nepoštenu i neodrživu praksu koja nije sa temeljima  jednakosti EU. Pa kad smo kod te jednakosti uvijek se zaboravlja jedna stvar, a to su prihodi i životni standard koji nije ujednačen ili bar približan "razvijenoj zapadnoj europi" to onda nitko nikad nije spomenuo. Može vlada napraviti puno više od ovoga što radi, jer trenutno radi jedno veliko ništa, a berba kroz namete je prilično velika i interes ove napaćene državne vlasti je uzeti čim više i veća cijena derivata i rast im ide u prilog kao nikada do sada.

Drugim riječima, 100€ za puni tank ne vrijedi isto u HR i u Njemačkoj, a problem postaje i u jednoj Njemačoj ulijevati pun tank od 50ak litara za 100€, a onda kako je u zemaljama koje nemaju Njemački standard.

S druge strane ako i ne gledamo Mađarsku, imamo za primjer druge zemlje.
Ne čitam redovito indexhr ali ova im analiza daje dobar prikaz stanja stvari koliko je zapravo kod nas odvratna situacija.
https://www.index.hr/vijesti/clanak/hrvatska-gorivo-oporezuje-kao-njemacka-a-place-su-nam-kao-u-poljskoj/2364993.aspx

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zato što sad ide turistička sezona i nema šanse da će sad smanjivat cijene goriva... sad je prilika za deranje... stranaca a i domaćih...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

A povecat ce sad proizvodnju nafte pa  ce past cijena... bar par lipa 😀... btw sad mi se javio prijatelj sto je u Ameriku otišao radit.. preracunato iz galona u Texasu 6.5kn litra 😀.

Pa ne znam baš, ja putujem u Kanadu za dva tjedna i tamo je litra goriva 2.2 CAD dolara što je oko 11 kuna. Do nedavno bilo oko 1.5 dolara, a 2014. kad sam zadnji puta bio 0,8 dolara. Ovo sada više ni njima nije jeftino jer voze aute koji troše 15-20 litara, tank goriva im dođe blizu 300 dolara. 
Oni ne ovise o ruskoj nafti, ali mešetari rade svoje

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, macan said:

Zato što sad ide turistička sezona i nema šanse da će sad smanjivat cijene goriva... sad je prilika za deranje... stranaca a i domaćih...

Mogu napravit kao i mađari, domaće tablice po povoljnijoj cijeni od stranih, ali neće jer ih boli kuki...

A što se tiče cijene goriva goglajući sad malo ipak smo u donjem dijelu tablice gledajući europske zemlje, tako da... u nekim europskim zemljama je gorivo i do 3 kune skuplje nego kod nas

A ako gledamo naše prihode i ostatak europe e onda je jedna velika qurčina...

 

Link to comment
Share on other sites

Kada benzin i dizel odu preko 20, a svi mahnito krenu kupovati nove i rabljene strujiće tada će država reći: “e nećete razbojnici!”, pa ćete se sjetiti što je Med0 govorio još prošle godine sa će država uvesti iste te trošarine na struju, solare, vjetroelektrane i ostalo.

Još kada uvedu plavi kWh za kućanstva kao plavi dizel pa postane ilegalno puniti aute na kućnu utičnicu…

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Med0 said:

Kada benzin i dizel odu preko 20, a svi mahnito krenu kupovati nove i rabljene strujiće tada će država reći: “e nećete razbojnici!”, pa ćete se sjetiti što je Med0 govorio još prošle godine sa će država uvesti iste te trošarine na struju, solare, vjetroelektrane i ostalo.

Još kada uvedu plavi kWh za kućanstva kao plavi dizel pa postane ilegalno puniti aute na kućnu utičnicu…

Da tako je u životu, sve gdje se može ušićarit odma to sasjeku u korjenu... na kraju će punjenje koštat ko i tank benzina...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

Kada benzin i dizel odu preko 20, a svi mahnito krenu kupovati nove i rabljene strujiće tada će država reći: “e nećete razbojnici!”, pa ćete se sjetiti što je Med0 govorio još prošle godine sa će država uvesti iste te trošarine na struju, solare, vjetroelektrane i ostalo.

Još kada uvedu plavi kWh za kućanstva kao plavi dizel pa postane ilegalno puniti aute na kućnu utičnicu…

A koji je tvoj savjet? Sto raditi?

Link to comment
Share on other sites

nisam se previse trudio istraziti, ali tajvanska vlada je blokirala rast cijene goriva.. vidio sam samo neke naslove da do sada imaju ogromne gubitke, ali cijena 95ice je i dalje oko 7,5kn.. bas me zanima do kad ce i tu ovako..

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, dolac said:

nisam se previse trudio istraziti, ali tajvanska vlada je blokirala rast cijene goriva.. vidio sam samo neke naslove da do sada imaju ogromne gubitke, ali cijena 95ice je i dalje oko 7,5kn.. bas me zanima do kad ce i tu ovako..

Vlada ima gubitke... Ali kompanije ne jer i  kod nas ide vise od pola državi.... 

Link to comment
Share on other sites

A koji je tvoj savjet? Sto raditi?

Rekao sam što ali ljudi imaju računice…

Svatko ima svoj život i svoje načine. Ja vozim beciklo kad god mogu. Ne nasjedam na provokacije i podmićivanje.

Nekad je bilo: “nemate za kruh? Jedite kolače”
Uskoro će biti: “nemate za benzin? Vozite na struju.”

Zatim kada više ne bude ICE motora biti će: “trošarine na struju za izgradnju EV mreže, trošarine za ceste, trošarine za trostruko farbanje tunela, trošarine za otplatu kredita autocesta, trošarina na trošarine….”

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Med0 said:

Kada benzin i dizel odu preko 20, a svi mahnito krenu kupovati nove i rabljene strujiće tada će država reći: “e nećete razbojnici!”, pa ćete se sjetiti što je Med0 govorio još prošle godine sa će država uvesti iste te trošarine na struju, solare, vjetroelektrane i ostalo.

Još kada uvedu plavi kWh za kućanstva kao plavi dizel pa postane ilegalno puniti aute na kućnu utičnicu…

nitko neće ništa kupovati jer eu čeka gadna recesija, masovni otkazi i deindustrijalizacija. to je cijena zelene tranzicije.

Link to comment
Share on other sites

A BP.,shell, saudi aramco,engleska kraljica će samo tako odustati od 10,20,30 tisuća milijardi dolara profita? Reći će: yebeš novac,idemo napraviti opće dobro. Ne treba nam novac. Naši menageri i vlasnici nafte će ići u lidl na kasi raditi jer treba planetu spasiti?  Vlade mijenjaju zbog profita,ljude ubijaju bjesomučno i sad će se okrenuti baterijama zato što to kaže onaj redikul Tomašević? Zanimljivo je što su svi ratovi pa i ovaj u 30 prošlih god zbog nafte a ljudi prelaze na baterije? Hm.. vjerovati ću u to kadj Greta ode jedrilicom iz Stockholm u New York.🤮 ono što će se dogoditi je dva tri dpf filtera u motor i vozi Miško.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hrvati će spasiti planetu. Ja već radim na tom

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Nego kakav je onaj Fuelsave 95 benzin na Shellu? Nisam se usudio to utočit :D

Link to comment
Share on other sites

Isto kao i na svakoj drugoj pumpi... Nisam primjetio da mi je tank duze trajao 😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

A vidi ovoga, profi ecodriver ne prelazi 1700 rpm-a valjda po gradu:

Pitanje na stil vožnje:

cata18tm

Hello. Can you please explain why, in the city, it is better to put a high load on small revs rather that small load and higher revs? Thank you.

Ecodriver

Hi, not only in the city, but in general. In the city it has just more relevance as more accelerations are happening. It's about the burning process of the fuel. The higher the load the more efficient this happens. And with high revs you don't get a high enough load (This is actually why the most efficient Hybrids simultanously drive the wheel and charge the battery, as this increases the load, therefore improves efficiency and have the car moved on the one hand and also got some

Link to comment
Share on other sites

ovo je kriminal, on se većinom vozi na 1000 do 1300 okretaja, pa kaj je to, wtf

i savjet da se jako stisne gas na 1000 okretana do max 1500, još jedan wtf

Link to comment
Share on other sites

Ja točio u motor,kosilicu,trimer i motorku...neke razlike nema. Benzin ko benzin .

A njihov Fuelsave dizel često točim u Kadjara.

Link to comment
Share on other sites

Može se motor konstruirati da vozi na niskim okretajima tipa manje od 1500. Moj motor nije takav. Kada sam u 5. brzini ispod 2000 okretaja auto troši jednako ili više nego kada prebacim u 4. brzinu.

Na velikom opterećenju u niskim okretajima trpi radilica jer je veliki moment na njoj. Trpi i zamašnjak pogotovo dvomaseni, a trpi i getriba pogotovo ako je zamašnjak loš. Trpe i leteći ako je krivo ulje ili ako nema tlaka ulja.

Jadan onaj tko kupi rabljeni auto koji se vozio 100-1300 okretaja [emoji854]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jel ima koja faca koja ce sutra natocit premium gorivo puni tank a da nije službeni auto 😀

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.