Jump to content

Gorivo


shorva

Recommended Posts

Zadnji put natočio 31.5. i ostalo mi još pol tanka, sve obavljam biciklom... Ali danas ću ić nadoliti tu polovicu tanka 😉

Link to comment
Share on other sites

Ili zaraditi vise pa nastaviti tociti premium?

Ili mozda puknuti solar pa preci na ev? Decision decisions...

Link to comment
Share on other sites

Mohu li onda mozda tociti obican dizel a ne premium?!Pa da malo ustedim ili bolje ne?

Link to comment
Share on other sites

Jebat ga Zemo, na papir, izracunaj razliku pa odluci jel smatras tih 50, 100 il 300kn vrijednim il ne. Niko drugi ne moze za tebe to odlucit. :zubo:

Meni je recimo Shell clanstvo 100tinjak €/god. Na racun clanstva tankam V-power po cijeni Fuel savera. U kunama je to recimo 60tak kuna mjesecno i smatram to sasvim prihvatljivim troskom. Cak sam primjetil da mi auto nesto sitno manje trosi s aditivima... taj da sam sebe uvjeravam da sam jos u plusu. Jos si k tome i vjerujem! 😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Evo ja mogu, mislim da mi stane oko 7 litara još u tank 🤣

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, pere said:

Jebat ga Zemo, na papir, izracunaj razliku pa odluci jel smatras tih 50, 100 il 300kn vrijednim il ne. Niko drugi ne moze za tebe to odlucit. :zubo:

Meni je recimo Shell clanstvo 100tinjak €/god. Na racun clanstva tankam V-power po cijeni Fuel savera. U kunama je to recimo 60tak kuna mjesecno i smatram to sasvim prihvatljivim troskom. Cak sam primjetil da mi auto nesto sitno manje trosi s aditivima... taj da sam sebe uvjeravam da sam jos u plusu. Jos si k tome i vjerujem! 😂

 

Od kako je poskupilo gorivo, tocim obicni diesel...i zamisli, auto ide isto, trosi isto...dali ce mu dugorocno stetiti...ne znam, ali necu placati toliku cijenu za premium gorivo jer se dosta vozim.

Da se manje vozim bilo bi me vjerojatno briga jel ustedim mjesecno 50 ili 100 Kn...u mojem slucaju je razlika dosta veca.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

I ja isto već neko vrijeme samo obični na ini tocim, još imam i ininu karticu za obrtnike s 25lipa popusta po litri. Mogu isto reći samo da se auto isto ponaša a potrošnja je, cak uz ove užasne vrućine i klimu nafrljenu stalno i uz autoput i puno grada pala, i to oko litru. Ne pada mi na pamet davati lovu za upitno kvalitetnije gorivo za 10 godina star auto sa 135tkm koji ću ionako vjerojatno prodati. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sta da onda šubeknem obicni dizel u njega?!Do sad je pio samo i  iskljucivo premium gorivo!

Jer kao preporuka je zbog dizni da se toci premium gorivo

Edited by Zemo
Link to comment
Share on other sites

Samo premium. I dizne su pokupile zbog žita u Ukrajini.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Evo vam diskusija od prošle godine, kolega @fabi pojasnio. Znači prilikom punjenja cisterne, se dodaje aditiv.

Na 30.000 litara običnog goriva ide između 0.005 do 0.0067 % aditiva.

Zamislite da na pumpi umjesto "class+" piše  "gorivo sa 0.007% aditiva".

Link to comment
Share on other sites

A i kukaju ti sa pumpama... kladim se da je pola zarade minimalno od artikala koje prodaju na pumpama po 100% cijeni.

Link to comment
Share on other sites

Treba i njih shvatiti. Male pumpe Imaju male marže, ispod 5%.

Ako držiš malu benzinsku i to ti je jedini biznis, uz tako malu maržu i mali promet, nije lako poslovati.

Ako i prodaješ pijaču i glupusti sa 100% marže, to je sitno u usporedbi s prometom goriva.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cjena piva je u benzinskim postajama ravna a od mnogih kafića i dosta veća . Doduše sigurno nije promet ko u kafićima (barem ne u svim pumpama).

Link to comment
Share on other sites

Bojim se da dolazi vrijeme gdje će takve djelatnosti biti obiteljski biznis. Raditi će obitelj u kafiću ili benzinskoj a to će ih natjerati visoke cijene režija i plaće zaposlenika jer teško ćeš naći više nekog za minimalac. Uvališ minimalac troje četvero djelatnika a na platnom spisku vlasnik,žena,djeca.. gledam kako kukaju ali se za sad ne love pregače ili radnog odjela na pumpi.

Link to comment
Share on other sites

Dado, ne znam da li si primijetio, ali unatrag xx godina trgovine se sve više okrupnjavaju. Benzinska je trgovina kao i svaka druga, samo je roba koja se prodaje malo drugačija. Nema tu kruha za male obiteljske biznise. Pogledaj koliko ti je ostalo malih kvartovskih dućana koji su prodavali kudikamo profitabilniju robu. Na benzinskoj imaš 80+ % profita od goriva koje je vrlo specifična roba s malom zaradom, a kad ti država se tu uplete i ograniči ti konačnu cijenu, a nabavna ti raste, imaš sve manju zaradu. Znam barem dvije benzinske koje su bile familijarni biznis i više to nisu - preuzele ih veće kompanije. Djeca nisu htjela raditi jer nije bilo zarade, roditelji otišli u penziju. Petrol preuzeo Crodux, onaj Shell koji je ušao na naše tržište je isto preuzeo neke benzinske manjih firmi. Da otvaram danas biznis ne bi mi na pamet palo otvoriti neku malu trgovinu. Pogledaj u trgovini prehranom što se događa, preostaju ti samo veliki vanjski trgovački lanci, a investicijski fondovi gutaju sve na tržištu. Evo ti Studenac za primjer.

Link to comment
Share on other sites

Dolaze nam (ustvari već su tu) teška vremena. U Canadi sam još tjedan dana, a bio sam ovdje na mjesec dana i prije 8 godina. U tom periodu nevjerojatno je poskupilo sve, u Canadi možeš sve samo ništa više nije jeftino. HR je jeftina u usporedbi sa Canadom, a nije tako bilo prije samo 8 godina. I Avionske karte su duplo skuplje a usluga u avionu neprepoznatljiva u odnosu na prije. Cijene ionako skupih nekretnina poskupila je drastično, basic kuća u Calgaryju košta 500.000 cad i potrebna je opsežna renovacija. Cijena hrane brutalna-  4,5 kg jabuka 100 kuna, 12 jaja - 50 kuna., 4 pereca 100 kuna, Kugla sladoleda 35 kuna. Porezi na nekretnine u Canadi su sve samo ne simbolični, 5-6 tisuća cad za prosječnu kuću. Gorivo, 2 dolara (11 kuna), prije 8 godina bilo je 0,8 dolara (4 kune).. Bilo kako bilo, najebali smo.. 

Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Sve je gore i gore. Kako sam predstavnik stanara u zgradi kooj trebaju veći zahvati,gledam cijene građevinskih zahvata i ne vjerujem koliko je sve skupo. A u zgradi velik broj umirovljenika koji se pate s postojećim računom za pričuvu koji nam nije dovoljan ako želimo neki zahvat.  Ponekad si doma priuštimo pizzu ili roštilj i cijene se mijenjaju na tjednoj bazi. Restoran u Primoštena je digao cijene od prošle godine 80 posto. Ne znam.. ovo s ratom na istoku nikako na bolje. Nadao se da će stati u mjesec dana,ono svaki dan sve žešće i kraja se ne nazire.   Dogovor je u skoro vrijeme potpuno nemoguć. Zima dolazi i ne znam koliko država može braniti ovu cijenu struje za kućanstva? Realnost je da bi trebala biti 300 posto veća. O plinu da ne pričamo. Razmišljam o peći na drva i skrčiti podrum da spremim metar dva. Nikad ovakve neizvjesnosti. Kad je kod nas rat bio,bilo je struje,goriva. Rafinerija je gorila svako malo. Ugase ju i isto jutro upale.ovo sad je užas.  Plaćamo cijenu nasilnog prelaska na zelenu energiju koji je nemoguć u kratkom vremenu. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Domagoj84 said:

Evo vam diskusija od prošle godine, kolega @fabi pojasnio. Znači prilikom punjenja cisterne, se dodaje aditiv.

Na 30.000 litara običnog goriva ide između 0.005 do 0.0067 % aditiva.

Zamislite da na pumpi umjesto "class+" piše  "gorivo sa 0.007% aditiva".

Cek ako sam dobro razumio razlika izmedju obicnog i premium dizela je u aditivu koji se dodaje na 30000 litara???!

Danas razgovarao s mehanicarem koji me uvjerava da danas reparira pumpu na auto 2019 godina samo i iskljucivo zbog goriva jer vlasnik nije tocio premium nego obican dizel!?

Pa sad tko je u pravu?!

Edited by Zemo
Link to comment
Share on other sites

Točiš premium i miran si. 

Link to comment
Share on other sites

Bio nedavno u Sloveniji točiti na OMVu, imaju samo jedan dizel, trenutno je cijena 1,808€.

A kojemu bi to sad odgovaralo kod nas, običan ili premium? :D

 

Link to comment
Share on other sites

Clia sam 12 godina tocio s premium gorivom, dva put nisam (u hr), doduse radilo se o malim INA benzama u malim mjestima i tih dva puta je bilo problema koji su nestali sa sljedecim premium tankom. Vani je s obicnim dizelom bilo sve ok.

Kolko se sjecam, doma je bila razlika 10-20 lipa i bila mi je bezznacajna. Tu je 20 centi razlike.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.