Jump to content

Gorivo


shorva

Recommended Posts

Imaju samo premium ako se ne varam?

Na petrolu u Kopru tamo sam tocio prije 2 godine  1l za 1e

Sretna vremena:))

Ocito zbog straha i sta ja znam kojecega ostajem na premiumu jos dokle mogu!

Link to comment
Share on other sites

Pa da je i to istina... nije problem da sami utočimo/usipamo :) aditiv ne?

Link to comment
Share on other sites

Clia sam 12 godina tocio s premium gorivom, dva put nisam (u hr), doduse radilo se o malim INA benzama u malim mjestima i tih dva puta je bilo problema koji su nestali sa sljedecim premium tankom. Vani je s obicnim dizelom bilo sve ok.
Kolko se sjecam, doma je bila razlika 10-20 lipa i bila mi je bezznacajna. Tu je 20 centi razlike.
Meni je ford upalio lampicu i grešku katalizatora kada sam ulio premium benzin u njega na Ina benzinskoj u Drnišu. Koji zaključak izvesti iz toga [emoji23]

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A gle, ti zakljuci da je premium gorivo lose, a ja cu obrnuto. Mozda sam se zaebo, a mozda si se ti :D. U svakom slucaju necemo nikad niti zakljucit kaj je pametnije niti saznat istinu. U tvom i mom slucaju je, pretpostavljam, ulogu odigrala mala, ne previse prometna, benzinska. Ak ko mi to more potvrdit? Niko! :zubo: A i pretpostavka je majka svih zajeba! :plazi:

Ja bum tankal premium dokle got mi je racunica takva kakva mi je... tj. financijski bas ne osjetim tu razliku jer dam lovu jednom godisnje i tankam po cijeni jefinog dizela. Vezan sam samo za Shell benze. Fala q, ima ih na svakom uglu. E da, sa skupljenim bodovima povratim gotov pola clanarine, na to zaboravih, dobro da si me podjstil! :D... jos malo pa budem u plusu s tim tankanjem premum goriva! 🤣🤣🤣

Btw. ludi svabi saraju sa cijenama unutar jednog dana i po 15ak centi. Tak da ima se i tu prostora za kompenzaciju. Ko toci radnim danom navecer ili jako rano ujutro, taj uspara koji cent ili za razliku dobije premium. 

 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, ibirkic said:

Meni je ford upalio lampicu i grešku katalizatora kada sam ulio premium benzin u njega na Ina benzinskoj u Drnišu. Koji zaključak izvesti iz toga emoji23.png

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
 

Nekoliko auta tankano u Drnišu godinama (evo primjer, Meg 2 1.5 dci, 17 godina se tanka tamo i do daljnjeg će (blizu 280.000 km). Nikad nije bilo problema zbog goriva. Nije to "neprometna" benziska, čitav kraj / okolica toči tu.

Možda se pojavio konkretan problem pa auto upalio lampicu? U svoje aute sve sam tankao po svakavim benziskim postajama i premium i obično, nikad nikakve razlike nisam primjetio, ni u potrošnji niti u ponašanju. Jedan još uvijek vozi, jednako kao i što je uvijek, vidio svakakvoga goriva (nije kod mene više), 310.000 sad na satu ima (160.000 pisalo kad je kupljen).

 

Moj dojam je da kad se bilo kakav problem pojavi koji bi moga imati veze sa gorivom, nema šanse da je problem u autu, već je "loše gorivo". 

Naravno, ako vam točenje premiuma daje određeni mir, naravno da ćete to točit.

Link to comment
Share on other sites

Naravno, ovo je bilo više kao anegdota. Ja točim što je najjeftinije, kud će u starog atmosferca premium. Mislim, drag mi je al ne toliko :D

4 minutes ago, Domagoj84 said:

Nekoliko auta tankano u Drnišu godinama (evo primjer, Meg 2 1.5 dci, 17 godina se tanka tamo i do daljnjeg će (blizu 280.000 km). Nikad nije bilo problema zbog goriva. Nije to "neprometna" benziska, čitav kraj / okolica toči tu.

Možda se pojavio konkretan problem pa auto upalio lampicu? U svoje aute sve sam tankao po svakavim benziskim postajama i premium i obično, nikad nikakve razlike nisam primjetio, ni u potrošnji niti u ponašanju. Jedan još uvijek vozi, jednako kao i što je uvijek, vidio svakakvoga goriva (nije kod mene više), 310.000 sad na satu ima (160.000 pisalo kad je kupljen).

 

Moj dojam je da kad se bilo kakav problem pojavi koji bi moga imati veze sa gorivom, nema šanse da je problem u autu, već je "loše gorivo". 

Naravno, ako vam točenje premiuma daje određeni mir, naravno da ćete to točit.

Teško je reći što je uzrok, zato i kažem da je anegdota. Samo znam da poslije brisanja te greške i goriva s druge pumpe mi više nije javio grešku u sličnim režimima rada. Nije da blatim tu pumpu, hrpa ljudi toči tamo, dosta je prometna, nije mi u interesu.

Edited by ibirkic
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jer meni na autu pise samo dizel ne premium dizel :)?Svih 6 godina samo premium tocim ali ovo me poskupljenje tjera na razmisljanje!

Link to comment
Share on other sites

Točim uvijek najjeftiniji mogući benzin. U svim državama u kojima sam bio i sa drugim autima također. Razlike nikakve nikada nije bilo. Nije da želim 'uštedjeti', već ne vidim zašto bacati novce u vjetar. Ne znam kako je s dizelima.

Link to comment
Share on other sites

S dizelima je bas isto. I ja tocim “obicni” dizel u megana, amera bi najradije točio vodom ali posto sam prošle god napravio manje od 2000km s njim nije ni ta potrošnja neki problem. Clio je priča za sebe.

U nexusa tocim stotku, na njemu se osjeti razlika, ide nešto bolje. Evo trošim stotku još od prošle godine, nisam ni pola rezervara još potrosio ove sezone.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@VedranSB moje iskustvo gore, prevladavaju dizelaši

 

@lacidobro si me podsjetio, imam zujalicu runnera dvotaktnog, 50ccm, također točim 100tku u njega - uz brdo mu bude lakše. Napravim sa njim 300 km godišnje  pa bi tek neka ogromna razlika me odgovorila od skupljeg benzina.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pošto sam nedavno imao servis, i auto super služi, a jučer otišao na put, prije puta sam razmišljao da bi mogao kupiti neki aditiv da malo očisti dizne i kompletan sustav dovoda goriva. Nemam nikakvih problema sa autom, niti sa diznama, pa sam kupio aditiv koji se lijeva u tank i mješa sa gorivom. Otišao u Tokić, i našao Mannol 9955, Super Diesel Cetane Plus, koštao me cca 26kn.

E sada, rezultati su kakve ne bih nikada očekivao. Znači išao sam za tim da očistim malo sustav goriva, ali rezultat koji sam dobio je potpuno neočekivan. Auto doslovno leti autocestom, motor radi totalno drugačije, nema roktanja dizela, mislim, totalno sam van sebe. Potrosnja je pala za 2l na autoputu, mislim, nisam netko tko se sporo vozi, bit ću iskren. Ali ovakav rezultat me totalno iznenadio.

Naknadno sam pročitao da sam sa dodavanjem navedenog aditiva povecao cetanski broj dizelu, te da s tim dolazi do snizavanja temperature goriva pri zapaljenju i jos nekim cudesima... Da sam zapravo od obicnog dizela, napravio premium dizel.

Evo ne znam da li dobro tumačim stvari. Čak sam voljan kupit to još nekome neka natoči u tank, da potvrdimo, mislim, to je samo 26kn.

Natocio sam 500kn goriva, sto je cca 38l, te ulio cca 150ml Mannola.

Evo slika sa kraja puta, vidi se putno računalo.b78771e9f0a9abff64c90d86855d935e.jpgc6ba34bd9e3c3edf650fd26348ab19ef.jpg

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk



  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Bogte, dok citam kaj pises, pozelio sam popiti flasicu! :D

Malo mi vuces na TV prodaju al znam da nemas nis s toga pa te pokusavam ozbiljno shvatit. Ovo kaj pises je ludi rezultat. Isplatilo bi se sa svakim tankom ulijevati po jednu dozu.

Cak ni premium dizel ne nosi tolko... ak uopce kaj nosi :zubo:. Kak su vec kolege utvrdile u premium dizelu je samo 0,0003% ili kolko vec aditiva.

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@Ivan1902 jel to bočica od 500 ml ili 150ml?

Jer vidim da na mall.hr od 500 kosta skoro 90 kn.

A čitajući upute na službenim Manolovin stranicama kaže da se mješa 200 ml na 60 litara ( omjer 1:300) pa limenku od 500 ml možeš mješat skoro na tri tanka, što je super.

 

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Piše ovdje da je pol' litre, ako je to to: https://kupivozi.hr/ciscenje-i-odrzavanje/aditivi/mannol-super-diesel-cetane-aditiv-05l-9955/

Osobno sam koristio onaj Datacol cleaner za diesele, kao da je među najboljima. I realno na svom dizelu (70tkm), nisam osjetio ama baš nikakvu razliku 🙄. Tako da mi ovo sve zvuči malo kao SF. Možda je ovo manje cleaner, a više samo booster cetanskog broja. Pa ako je još diesel na pumpi bio neki lošiji, poklopilo se...

Link to comment
Share on other sites

To je to onda, politrača za 26 kn.

Čudno mi bilo jer je na mallu 81 kn isto pakiranje

https://www.mall.hr/aditivi-i-dodaci/mannol-super-diesel-cetane-plus-visenamjenski-aditiv-za-gorivo-500-ml

Ja ću uzet da baš vidim što će bit, taman bočica na dva tanka ide.

E sad jedino što me muči je kak sipat, kad je skroz prazan ili kad je pun, jer za Datacool piše da se obavezno sipa na 3/4 tanka, a za ovaj manool stoji samo omjer miješanja ali ne i na koji način.

A ja točio u ponedjeljak 62 litre 🤔

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

2L manja potrošnja uz sve druge uvjete iste mi se čini nemoguće.

Znači recimo da je 10x pri dužim vožnjama po autocesti, sa sličnim prosjecima brzina auto trošio oko 8 litara, a uz dodatak tog aditiva da je potrošnja 6 litara.

Meni se čini da je to preveliki postotak smanjenja potrošnje sa samo tom jednom promjenom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Znači, baš to što sam rekao. Naručio sam baš maloprije 4 komada sa kupivozi, to je inače Tokićev web shop. Nije mi jasno zašto košta toliko puno na mall.hr. Malo računajući, više se isplati točiti obično gorivo, pa natociti aditiv, nego točiti premium.

Da, bočica je 26kn 500ml, sto je stvarno povoljno naspram Liqui Molyja i ostalih.

Ako je netko zainteresiran, dajte natočite to, pa da usporedimo rezultate. I meni je čudno, pa da provjerimo, moguće da je kod mene utjecao neki drugi faktor, samo ne znam koji bi to bio. Jedino što mi pada na pamet je da sam na benzinskoj natočio premium dizel umjesto običnog, što sam čuo da to neke benzinske znaju raditi kada ostanu bez dizela, jer moraju prodavati dizel po cijeni koju je Vlada odlučila, pa ukoliko nema obicnog, moraju davati premium po istoj cijeni. Eto, ne znam ni sam....341c700665f1cc0052fc1addf6f6935e.jpg

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Najviše me buni to što je auto prije za istu tu relaciju, i skoro iste brzine, trošio od 7-8l, a sada je oko 6l, a matematikom ispada i malo manje, vjerojatno zbog rezerve jer je bilo nesto goriva u tanku prije točenja. Znači matematika i putno računalo se poklapaju.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sve to zvuči super, ali pitanje je koji su downsideovi na duže staze 🤔

"most cetane improver additives on the market do contain alcohol or harmful solvents (2-ethylhexyl nitrate), which can be detrimental to a fuel system. Alcohol and harmful solvents in diesel fuels are a fuel system’s worst enemy. Adding a cetane booster, especially one containing alcohol, can put an engine on the fast track for disaster." https://www.truckpartsandservice.com/commentary/article/15065190/cetane-improvers-the-not-so-good-the-bad-and-the-ugly

image.thumb.png.2b46b707f87cd8c0257e8b1a94f3622f.png

Link to comment
Share on other sites

@Ivan1902 za ovo što si spomenuo da neke pumpe prodaju premium gorivo po cijeni običnog ti je primjer INA pumpe u Severinu na Kupi. To mi je potvrdio frend koji tamo živi...

Edited by Danchibald
Link to comment
Share on other sites

Isto tako je Petrol u Klinča selima, premium dizel i benzin prodaju po cijeni običnih jer svaki agregat ima dva pištolja (dizel i benzin premium) i onda ide po cijeni običnih.

Baš bio u Vodicama u Tokiću i nemaju na lageru, a vidim da je akcija do kraja mjeseca na kupivozi.

Nazvat ću svoje doma pa nek naruče dvije limenke pa ću baš i ja probat.

Ako si ti točio premium pa jos ovo pomiješao dobio si vjerojatno jako dobru smjesu goriva.

Link to comment
Share on other sites

Znači, sve INA pumpe koje imaju prodaju samo Premium (Class plus) dizela (ne prodaju obični), prodaju taj premium po cijeni običnog dizela (cijeni koju je odredila vlada). Dakle to je kvaka i trebaš samo proanći takvu pumpu pa dobiješ premium umijesto običnog dileza po cijeni običnog.

U RI ja takva situacija na Kantrida Sjever (ostale ne znam) i tamo tankam.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ivan1902 said:



o.c6ba34bd9e3c3edf650fd26348ab19ef.jpg

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk


 

Ako je to trenutna, pa laže te board... Nema šanse da 6l troši na 170km/h

Link to comment
Share on other sites

To je super. Ja kupio neki Datacol ili koji moj za skoro 200kn konzerva ono od 3 deca i osjetio sam da sam bacio 200kn. :zubo:

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Raven said:

 

image.thumb.png.2b46b707f87cd8c0257e8b1a94f3622f.png

Po ovome ispada da ima od 10 do manje od 37.5% alkohola (ili sastojaka alkohola) u tom miksu. A alkohol nikako nije dobar za cjelokupan sustav sagorijevanja goriva.

E sad opet je pitanje kad uzmeš pun tank od recino 60 litara i rokneš 200 ml ovog manola unutra, a od ta 200 ml je 20-30 ml alkohol ili njegovi sastavi, koliko to sve može ili ne može bit stetno kroz dugoročnu upotrebu?

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, AllesGut said:

2L manja potrošnja uz sve druge uvjete iste mi se čini nemoguće.

Znači recimo da je 10x pri dužim vožnjama po autocesti, sa sličnim prosjecima brzina auto trošio oko 8 litara, a uz dodatak tog aditiva da je potrošnja 6 litara.

Meni se čini da je to preveliki postotak smanjenja potrošnje sa samo tom jednom promjenom.

Naravno da je nemoguće . A kome se baca novce neka kupuje čudotvorne kantice . Vjerojatno je svima poznato kako se voze , ganjaju i održavaju auti od firmi i gle čuda idu ko ludi i naprave km više nego oni koji aute lickaju i daju im više neg sebi .

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.