Jump to content

Gorivo


shorva

Recommended Posts

Može MAF krivo očitavati količinu zraka koja ulazi u motor. Može biti svašta.

Zaštopane dizne, zaštopan ispuh, zaštopan filter usisa....

Link to comment
Share on other sites

Ovaj je mrtva krava kod kretanja pa otpada da je dizana snaga i top speed mu je po digitalnom pokazivacu 207.
A znamo da VW tu besramno laze pa za zbilja mozda navuce 185.
Do vrucina nije žderao toliko.
I ne radi na mjestu puno osim na semaforima.
5.5 je trosio na lokalnim cestama kroz SLO i AT gdje sam se drzao ogranicenja.
Ili ga klima ubije toliko ili ima neki problem, a možda sam i sam problem jer me ovjes i kočnice vuce da ga stiščem a radim to često.
Stvarno ga je gušt voziti zavojitom cestom i pravi je grijeh što nema 200-250 ks sa manualcem.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pošto sam napravio dosta kilometara od servisa, količina adblue-a mi je pala na 12500km, od max 16000km koliko je bila nakon servisa. Otišao do Croduxa natočiti, kad ono, litra adblue-a skoro 20kn!!!!!!! U Pevexu sam kupio kantu od 10l za 80kn!!!!

Nisam točio, pokupio sam se i otisao!

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Ivan1902 said:

Pošto sam napravio dosta kilometara od servisa, količina adblue-a mi je pala na 12500km, od max 16000km koliko je bila nakon servisa. Otišao do Croduxa natočiti, kad ono, litra adblue-a skoro 20kn!!!!!!! U Pevexu sam kupio kantu od 10l za 80kn!!!!

Nisam točio, pokupio sam se i otisao!

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk
 

očekivano, kako je urea poskupila, tako je i adblue

Link to comment
Share on other sites

I onda ja mislim da je problem što mi potroši litru ulja na 3000 km a mast mu vadim tu i tamo. Nekom ulja, nekom adbluea. Ubiše nas s ekologijom. Živjelo gušće ulje. 😄

Edited by VedranSB
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Iskreno ovo je odličan članak ako ste u Americi. Tamo premium označava veći oktanski broj. U Europi je označen oktanski broj, količina bioetanola i premium označava dodatne aditive. Naravno ovo vrijedi za benzinska goriva za dizel ne.

E sada ako je motor projektiran za 95 ili manje oktana 98, 100 ili više nema smisla stavljati. Skuplje gorivo koje ne može iskoristiti. A o aditivima nemam pojma. Osobno u Corolli stavljam 95 oktana E10 normalno. Najjeftinije se vozim na to gorivo i auto sasvim normalno radi. E10 mu je ok i 95 oktana je što treba. U Focusa stavim 95 oktana i E5 većinom premium jer ne vozim puno na benzin pa gorivo bude u tanku po 6 mjeseci. Sada koliko to pomaže nemam pojma ali kada računam razliku u cijeni ispadne jako malo po mjesecu pa ajde. Vozim na autoplin koji ima oktanski broj do 110, najčešće 102-108 ovisno o smjesi.

Sada da li se aditivirano gorivo isplati ostavljam svakom da odluči za svoj auto. Kao što se vidi iz primjera ni ja nisam dosljedan :)

Link to comment
Share on other sites

On 24. 07. 2022. at 22:20, VedranSB said:

I onda ja mislim da je problem što mi potroši litru ulja na 3000 km a mast mu vadim tu i tamo. Nekom ulja, nekom adbluea. Ubiše nas s ekologijom. Živjelo gušće ulje. 😄

Meni da golf potroši litru ulja na 3000 km macom bi mu stukao motor . Taj auto je najobičnije smeće .

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nije smeće već postoje razlozi zašto troši toliko ulja što s mehaničke strane, a što sa strane mene i načina kako i gdje ga vozim. Isto tako za moj način vožnje preporučeno 5W30 nije najbolje rješenje i od sljedećeg redovnog servisa ide ili 40 ili 50 gradacija.

Link to comment
Share on other sites

Meni da golf potroši litru ulja na 3000 km macom bi mu stukao motor . Taj auto je najobičnije smeće .

Informiraj se.
5W50? Jel postoji uopce takvo ulje?

Bio je Mobil 1 5w50 ali mislim da je to PAO baza.
Link to comment
Share on other sites

Bit će ok i ako je PAO baza, samo neka radi servis jednom godisnje...

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Med0 said:


Informiraj se.
Bio je Mobil 1 5w50 ali mislim da je to PAO baza.

Nemam se što informirat nikad od kad je kupljen 2000 -e nije između izmjena ulito više od 4 dl ulja i to na 10 000 km ili jednom godišnje -amen . 

Jako ja dobro znam da u upustvu za upotrebu piše da može trošiti do 1 litre ulja na 1000 km, no ja još nevidi onoga koji toliko troši a da mu je motor dobar . To je tako jednostavno da se proizvođač ogradi . Šogorova octavija isto godište isto nikad nema potrebu dolivat ulje e pa sad ako su dobri motori koji troše ulje a ovi koji ne nisu onda neka ti bude . Ti ako ti ne budu trošili motori ulje rastavi i oturpijaj malo karike da troše pa će bit dobri.

Link to comment
Share on other sites

Uspoređuješ prastare motore koji iz litre zapremine izvlače x konja i troše 12 litara grada i koriste bubam 5W40, i nove puno modernije koji iz istog obujma razvijaju duplo više konja i pritom troše 7 litara grada i idu na 5W20 ili 30 recimo.

I auto koji ti voziš kako voziš, i ja svoj onako kako ga ja vozim. Pomiješao si sve što nisi trebao. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, VedranSB said:

Uspoređuješ prastare motore koji iz litre zapremine izvlače x konja i troše 12 litara grada i koriste bubam 5W40, i nove puno modernije koji iz istog obujma razvijaju duplo više konja i pritom troše 7 litara grada i idu na 5W20 ili 30 recimo.

I auto koji ti voziš kako voziš, i ja svoj onako kako ga ja vozim. Pomiješao si sve što nisi trebao. 

Što voziš trke ? ajde de , moj troši i na njemu su izdaci vrlo mali , mala je i snaga 90ks. Sa potrošnjom sam zadovoljan o kojih ti lupetaš 12 litara grada ? kad bi toliko trošio zapalio bi ga smjesta. A to što ti od izmjene do izmjene potrošiš na ulje moja 2 rezervara goriva tvoj problem i da te podsjetim trošak .

Link to comment
Share on other sites

Ti si zalutao. Samo ti pali i dalje. 🤣

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, VedranSB said:

Ti si zalutao. Samo ti pali i dalje. 🤣

Kamo sam to zalutao ,? samo gole i provjerljive činjenice , a ti kako god želiš malo će ti morgen trošit značajno manje ulja promjenom specifikacije u to se mogu kladit.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, trapavi said:

Kamo sam to zalutao ,? samo gole i provjerljive činjenice , a ti kako god želiš malo će ti morgen trošit značajno manje ulja promjenom specifikacije u to se mogu kladit.

Složio bi se sa tobom... sjecam se vectre tj 1.6 16v smeca.. to je kazu normalno da trosi ulje... ok a zašto dimi plavo u 3. Pm... ako je normalno.. gumice ventila 'mit 21'. ok 1800kn zamjena... isti k... svakako je normalno da na nekim novijim autima možda više troši zbog karika manje 'našpananim' al to u startu ako vec tako ide šta poslje... generalno bi se klonio takvih motora poznatih po tome...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, macan said:

Složio bi se sa tobom... sjecam se vectre tj 1.6 16v smeca.. to je kazu normalno da trosi ulje... ok a zašto dimi plavo u 3. Pm... ako je normalno.. gumice ventila 'mit 21'. ok 1800kn zamjena... isti k... svakako je normalno da na nekim novijim autima možda više troši zbog karika manje 'našpananim' al to u startu ako vec tako ide šta poslje... generalno bi se klonio takvih motora poznatih po tome...

Svako ko je nekad nešto od mehanike radio i ko nešto zna o automobilskim motorima bi takve aute zaobišo ili ako bi ih imao rešio ih se . 

A kad auto dimi plavo to je najsigurniji znak da taj motor mora ili u remont ili smeće , trećega nema.To zbog tog jer troši ulje  a puno ,puno puta su se mnogi nasanjkali mjenjajuć samo gumice a problem samo za dlaku smanjen.

1 hour ago, ivan.martinko said:

Stavi neki aditiv, kolika je kompresija? Stanje gumica na ventilima?
Motul 5W50 ima u tokicu. Malo paprena cijena..

https://kupivozi.hr/ulja/ulje-motorkotaca/moto-ulje-motul-sport-ester-5w50-1l/

Da , da to će mu puno puno pomoć , nek ne baca džabe novce.

Link to comment
Share on other sites

[mention]trapavi [/mention] kenjaš bezeveze o nečemu što ne znaš i ne razumiješ. Tvoj je izbor kloniti se motora koji potroše malo više ulja. Ja ti kažem da su projektirani tako s razlogom, te da traju kao i svi drugi motori ako ne i dulje. Bilo je već o tome.

Bit će ok i ako je PAO baza, samo neka radi servis jednom godisnje...

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk



PAO bi mogao stisnuti brtve. Znam nekoliko ljudi kojima su motori propišali na sve strane nakon parsto km sa Mobilom 1.

To je bilo prije 15-20 godina. Sada je možda drugačije.
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Med0 said:

[mention]trapavi [/mention] kenjaš bezeveze o nečemu što ne znaš i ne razumiješ. Tvoj je izbor kloniti se motora koji potroše malo više ulja. Ja ti kažem da su projektirani tako s razlogom, te da traju kao i svi drugi motori ako ne i dulje. Bilo je već o tome.


PAO bi mogao stisnuti brtve. Znam nekoliko ljudi kojima su motori propišali na sve strane nakon parsto km sa Mobilom 1.

To je bilo prije 15-20 godina. Sada je možda drugačije.

Jedeš govna a nikad taj posao za razliku od mene nisi radio . Pa ako ne troši motor ulje onda po tebi ne valja, u redu obrusi malo karike pa će ti trošit po guštu. Dakle ti nikad nisi ni vidio a ni nećeš osim na internetu otvorenih automobilskih motora a da ne govorim da to nisi uradio ti niti ćeš ikad .

Po tebi ako dva istovjetna motora jedan troši ulje a drugi ne koji je dobar? A takvih je slučajeva x . Pa i za moj piše damože trošiti do litre ulja na 1000 km , a gle čuda ono više nego upola manje i to na 10 000 km. I što sad dali motor valja ili ne . Da si kada to radio to bi i razumio ali internet i slični tebi koji djele savjete koje su izguglali su čudo. Uostalom tipovi kao ti nemaju dovoljno u glavi da bi bili u stanju naučiti slagati motore.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nije da se mješam ali svaki motor troši ulje,mora tako su projektirani,e sad koliko to je pitanje ..
Ali ako dimi plavo frende otišle su gumice ventila ili same karike

Poslano sa mog M2101K9G koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, marioaskz said:

Nije da se mješam ali svaki motor troši ulje,mora tako su projektirani,e sad koliko to je pitanje ..

Vozio sam Hyundai Accent 1.5 crdi 10 godina, napravio 140tkm, u trenutku prodaje auto je imao 190tkm. Nije trosio ni kapi ulja. Zamjena ulja (5w40) jednom godisnje, koliko ulijano, toliko izlijano sljedeće godine.

Edited by NepoznaT
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.