Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

Pa jbt, vi ste baš zapeli za prepucavanjima na ovo forumu, više nema teme bez toga. Do sad mi je bilo smiješno, ali ljudi pretjerujete. Koji ku**c modovi i admini rade, osim što se priključuju ovakvim raspravama i budu vođe pizdarija (spominju tko vozi koliko star auto itd.). Ovo više nisu zdrave i konstruktivne rasprave, svatko svakome odmah skače za vrat, sve je oftopic itd.

Sory kolega usrmaatre što sam uletio baš tebi, ali i tebe ne razumijem. potegnuo si temu staru 6+ godina.

Sveden forum na reno protiv ostalih :nezna:.

Nisam ja potegnuo ništa, već sam odgovorio na post na koji sam naišao tražeći odgovore na neka pitanja. Nisam ja kriv što je "netko" odmah dobio poriv da iznese svoje mišljenje koje je na razini ničega .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • bandrija

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Mafro: Dobar post :dobroje: Rješava se i to.

@ usrmaatre: pa tko ti brani da češće mijenjaš ulje? Pogotovo ako misliš da ćeš si tako smanjit probleme sa ionako općepoznato zeznutim 2.2dci.

A djordjep80 nije išao kontra tebe osobno, samo si se ti našao prozvanim i išao u protunapad. Odgovorio si na post od prije 6god (!) i to ti nije nimalo čudno?

Molim vas da ne odgovarate na moj post i nastavljate prepucavanje :)

Link to comment
Share on other sites

Ma sve pet ako ne i šest, ali iskusan si i pametan, pa si svejedno dozvolio nekome tko ne vozi renoa da te isprovocira :dobroje:. Iako obojica kažete skoro isto za interval izmjene ulja.

A ti djordje, napiši koje renoe si do sad vozio i opekao se, pa onda pljuj. Rekla, kazala ne pali :dobroje:.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi nemojte se nalaziti ništa prozvanima , nisam nikoga htio uvrijediti , nego govorim čega sam se nagledao radeći u ovlaštenom Renault servisu , zato sam i napisao da nisam osjetio na vlastitoj koži ali sam se nagledao zla , tako da priče nisu rekla kazala , nego iz prve ruke.

Nisam ni rekao da će se svaki G9T raspasti , ali imaju jako visok rizik pojavljivanja problema.

Generalno je F9Q pogođeniji motor a posebno dTI verzije , koje su sipaj vozi sistem.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi nemojte se nalaziti ništa prozvanima , nisam nikoga htio uvrijediti , nego govorim čega sam se nagledao radeći u ovlaštenom Renault servisu , zato sam i napisao da nisam osjetio na vlastitoj koži ali sam se nagledao zla , tako da priče nisu rekla kazala , nego iz prve ruke.

Nisam ni rekao da će se svaki G9T raspasti , ali imaju jako visok rizik pojavljivanja problema.

Generalno je F9Q pogođeniji motor a posebno dTI verzije , koje su sipaj vozi sistem.

Ne želim se prepucavati, ali nitko ne može tvrditi da za nešto da je smeće bez dokaza, to što je bilo više kvarova ne mora značiti da je uzrok sama nekvaliteta materijala i slažem se da na G9T motoru postoji veća vjerojatnost kvara u odnosu na F9Q, a mogu biti i zločest i isto tako napisati da postoji veća vjerojatnost za kvar na F9Q nego na zaprežnim kolima. Motor G9T je tehnološki naprednije izvedbe od F9Q (šesnaest ventilska tehnika s dvije bregaste, varijabilna usisna grana od plastike, razvodni sustav izveden od zupčanika s automatskom kompenzacijom itd jedino je blok ostao od G8T i normalno je da je i njegova osjetljivost veća, a pogotovo zbog intervala izmjene ulja kao i zbog same kvalitete - bilo je propisano da se koristi 10W40 ulje i mijenja se svakih 30kkm što je smiješno. Zamisli aute koje su odvozili 100kkm (dok su bili pod garancijom) na takovom ulju i što je moglo napraviti temeljnom, letećim, prstenima, turbini (koja je od istog dobavljača kao i ona na F9Q odnosno Garrett) bregastima i da dalje ne nabrajam i nije ni čudno što su odlazili. Mogu isto tako napisati da je stari pretkomorni motor iz Golfa 2 pouzdaniji od ova oba motora, ali di to onda vodi. Mogu isto tako napisati da je Seat najnepouzdanija marka u VAG koncernu i ima najviše kvarova, ali opet di to vodi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ljudi ja ne znam što je s vama! Ja odgovorim na post star 6+ godina i vi se odmah ulovite kao ribe na udicu. Jeste li to mogli ignorirati? Stvorila se tolika rasprava samo zato što sam ja komentirao nešto staro 6+ godina.

P.S. Mislim da bi Borny bio dobar moderator, morat ću ga predložiti upravi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ne želim se prepucavati, ali nitko ne može tvrditi da za nešto da je smeće bez dokaza, to što je bilo više kvarova ne mora značiti da je uzrok sama nekvaliteta materijala i slažem se da na G9T motoru postoji veća vjerojatnost kvara u odnosu na F9Q, a mogu biti i zločest i isto tako napisati da postoji veća vjerojatnost za kvar na F9Q nego na zaprežnim kolima. Motor G9T je tehnološki naprednije izvedbe od F9Q (šesnaest ventilska tehnika s dvije bregaste, varijabilna usisna grana od plastike, razvodni sustav izveden od zupčanika s automatskom kompenzacijom itd jedino je blok ostao od G8T i normalno je da je i njegova osjetljivost veća, a pogotovo zbog intervala izmjene ulja kao i zbog same kvalitete - bilo je propisano da se koristi 10W40 ulje i mijenja se svakih 30kkm što je smiješno. Zamisli aute koje su odvozili 100kkm (dok su bili pod garancijom) na takovom ulju i što je moglo napraviti temeljnom, letećim, prstenima, turbini (koja je od istog dobavljača kao i ona na F9Q odnosno Garrett) bregastima i da dalje ne nabrajam i nije ni čudno što su odlazili. Mogu isto tako napisati da je stari pretkomorni motor iz Golfa 2 pouzdaniji od ova oba motora, ali di to onda vodi. Mogu isto tako napisati da je Seat najnepouzdanija marka u VAG koncernu i ima najviše kvarova, ali opet di to vodi.

Druže ti opet primaš sve k srcu , eto ti kažeš za Seata , i ja se slažem s tobom , jer nisam emotivno vezan za ni jednu marku , a VW grupu ne mogu podnijeti , ovo vozim zato što je uzet u kompenzaciju a ne što volim smeće od Seata.

Ja samo govorim šta je realno , jer G9T uz svu nabrojanu sofisticiranost već odavno izbačen iz proizvodnje i zamjenjen sa M9R ,zašto?

A tehnološki nazadniji F9Q se zadržao do ove godine.

Ali ima i u tim intervalima od 30.000km kao što kažeš a i ja sam prethodno napisao , u garanciji on to pregura ali poslije , kukala mu majka , a to važi i za G9T i F9Q.

Jer kako objasniti da jedna Laguna 1.9 dCi sa redovnim održavanjem na 30.000km (Austrija, znači sigurno kvalitetno ulje i gorivo) na 78.000km ode turbina a na 164.000km saspe ležaj na radilici (usput i sribana radilica , a špena od ležaja uvučena u motor pa su i stubline otišle , tako da je motor po hitnom postupku bačen na otpad)

A ista takva Laguna (samo 2 godine starija) kupljena nova u Bosni uz intervale od 10.000km evo već gazi 460.000km od toga zadnjih 150.000km na 10w40 , bez otvaranja motora ,tako da mi niko ne može reći da je problem u Renaultu , nego samo u servisnom intervalu koji je too much za te motore.

Ali to je problem , jer se konkurencija prosto takmiči ko će više produžiti intervale , ne hajući za poslijedice ,jer u garanciji uglavom svi pretrpe takvo održavanje , a vani smo gledaju računicu , jer uz 30.000 će možda samo jednom u dvije godine na servis , uz 10.000 će tri puta , a znaš da kod njih samo računica igra ulogu.

Link to comment
Share on other sites

Druže ti opet primaš sve k srcu , eto ti kažeš za Seata , i ja se slažem s tobom , jer nisam emotivno vezan za ni jednu marku , a VW grupu ne mogu podnijeti , ovo vozim zato što je uzet u kompenzaciju a ne što volim smeće od Seata.

Ja samo govorim šta je realno , jer G9T uz svu nabrojanu sofisticiranost već odavno izbačen iz proizvodnje i zamjenjen sa M9R ,zašto?

A tehnološki nazadniji F9Q se zadržao do ove godine.

Ali ima i u tim intervalima od 30.000km kao što kažeš a i ja sam prethodno napisao , u garanciji on to pregura ali poslije , kukala mu majka , a to važi i za G9T i F9Q.

Jer kako objasniti da jedna Laguna 1.9 dCi sa redovnim održavanjem na 30.000km (Austrija, znači sigurno kvalitetno ulje i gorivo) na 78.000km ode turbina a na 164.000km saspe ležaj na radilici (usput i sribana radilica , a špena od ležaja uvučena u motor pa su i stubline otišle , tako da je motor po hitnom postupku bačen na otpad)

A ista takva Laguna (samo 2 godine starija) kupljena nova u Bosni uz intervale od 10.000km evo već gazi 460.000km od toga zadnjih 150.000km na 10w40 , bez otvaranja motora ,tako da mi niko ne može reći da je problem u Renaultu , nego samo u servisnom intervalu koji je too much za te motore.

Ali to je problem , jer se konkurencija prosto takmiči ko će više produžiti intervale , ne hajući za poslijedice ,jer u garanciji uglavom svi pretrpe takvo održavanje , a vani smo gledaju računicu , jer uz 30.000 će možda samo jednom u dvije godine na servis , uz 10.000 će tri puta , a znaš da kod njih samo računica igra ulogu.

Ne primam to k srcu, ali mislim da je nebulozno i u krajnjem slučaju neumjesno govoriti o kvaliteti materijala kao uzroku kvarova. Čak ni konstrukcija motora nije u pitanju jer G9U (2.5 dCi) nije imao toliko kvarova i nastavio koristiti u gospodarskoj gami, a to je u koncepciji isti motor samo različitog provrta i hoda klipa (G obitelj motora). M9R je novi motor u Renault/Nissan koncernu i konstruiran je da zamjeni G9T u općem trendu downsizinga, odnosno smanjenja emisija CO2 i potrošnje goriva (uz manju zapreminu ima veću snagu, okretni moment i manju potrošnju) te je bilo prirodno da zamjeni G9T, jer je od njega tehnološki napredniji. Zašto 1.6 dCi (R9M) sada zamjenjuje 1.9 dCi (F9Q)? Zato što ima 130 KS i 320 Nm uz nižu potrošnju goriva (isti okretni moment kao G9T, a ima 600 ccm3 manji obujam). Glavni krivci kvarova na G9T motorima su 1. EGR ventil koji je loše konstruiran i uzrokuje niz problema, od pucanja usisne grane do kvara na turbini, intercooleru itd. 2. Interval izmjene ulja u motoru od 30 kkm kao i njegova propisana gradacija u vrijeme kad se pojavio na tržištu (10W40, odnosno manje stabilno ulje mineralne osnove) koji uzrokuje druge kvarove koji su karakteristični za ovaj motor (temeljni, leteći, pucanje zupčanika razvodnog mehanizma itd.). Moja ima 200 kkm na satu i niti jedan problem s motorom nisam imao, dapače najmanje problema (niti jedan) sam imao s motorom, ali kod mene je interval izmjene ulja 10 kkm i koristi se isključivo 5W40 uz obavezno čišćenje EGR-a (postupak koji traje 30 min, u koji je uključen i njegovo skidanje i montaža) svakih 30 kkm. Priznajem da većina ljudi neće održavati auto na ovakav način upravo zbog toga što vjeruje proizvođačima koji se natječu u produljenju intervala izmjene ulja (mislim da je jedino Toyota zadržala interval od 15kkm), a zbog ovih sustava koji su ugrađeni (samim time i više osjetljivi) događaju se skupi kvarovi. F9Q motor je manje osjetljiv na ovakve kvarove upravo zbog manjka tih "novotarija" (jednostavnija glava s 8 ventila) i u biti to je isti motor kao 1.9 dTi (F8Q) samo s dodanim common rail-om, dok se G8T (2.2 dT) koji se smatra dosta izdržljivim motorom (isti blok kao G9T, troventilska glava) više razlikuje od G9T (četveroventilska glava, drugačiji razvodni mehanizam itd.) i samim time je osjetljiviji na loše ulje koje je uzrokovalo niz kvarova (uz EGR) i stvorilo "famu" smeća o kome ti govoriš.

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom razumjemo se dobroje.gif

Jer stvarno mi nije bila namjera nikoga prozivati .

Za kvalitet materijala sam mislio konkretno na glavu , jer mi se čini da je aluminijum lošeg kvaliteta , jer šta reći kad se iščupaju šarafi nosača (štenderi) bregastih a u bregaste se zna semering usjeći (napravi utor) nego da je posrijedi loš materijal...

Ali isto tako je na tim motorima dosta problema napravio nestručan kadar , upravo zbog svoje kompleksnosti.

I dobro spomenu G9U , u suštini isti motor kao G9T a uopšte nema problema kao on , vjerovatno ima što je rasterećen (veća kubikaža , manja snaga) ali i kvalitetnijih materija zbog teže eksploatacije.

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom razumjemo se dobroje.gif

Jer stvarno mi nije bila namjera nikoga prozivati .

Za kvalitet materijala sam mislio konkretno na glavu , jer mi se čini da je aluminijum lošeg kvaliteta , jer šta reći kad se iščupaju šarafi nosača (štenderi) bregastih a u bregaste se zna semering usjeći (napravi utor) nego da je posrijedi loš materijal...

Ali isto tako je na tim motorima dosta problema napravio nestručan kadar , upravo zbog svoje kompleksnosti.

I dobro spomenu G9U , u suštini isti motor kao G9T a uopšte nema problema kao on , vjerovatno ima što je rasterećen (veća kubikaža , manja snaga) ali i kvalitetnijih materija zbog teže eksploatacije.

Slažem se s tobom! Dosta štete na ovom motoru je napravio i sam "stručni" kadar koji ga je servisirao (ne poznajući ga dovoljno), jer je najlakše reći "to je smeće" nego potražiti konkretan problem i rješiti ga (ne mislim na tebe). Što se tiče tih bregastih nisam primjetio da su se ljudi žalili na takovo nešto (Renault forum.uk nekvalitetu glave uopće ne spominje), a i kod mene na autu nema trošenja (habanja) bregova, ali uvijek postoje i tvorničke geške. Materijali od kojih se radi glava ionako su "mekši" jer su to uglavnom slitine aluminija, a sumnjam da bi išli u eksperimentiranje s slitinama kad već imaju iste za druge motore (G9U). Definitivno najviše štete napravila je sama tvornica koja je propisala kvalitetu ulja, kao i interval izmjene(u općem trendu produljavanja servisnih intervala) i time ga dodatno "pokopala". Još jednom ponavljam kod mene nema nikakvih problema s motorom i radi kao urica, a u većinom ga vozim u gradskom režimu (kreni, stani) uz konstantni manjak zagrijavanja na radnu temperaturu, što priznati ćeš nije dobro ni za jedan "veliki" turbodieselski motor. Uglavnom, mislim da smo se složili oko bitnih činjenica.:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao problema sa svim tim stvarima koje ste naveli kao slabe točke, od usisne grane koja je pukla, preko nedavno preventivno izmijenjenih letećih ležajeva na 120000km koji su djelomično bili pohabani, što se vidjelo kad su skinuti, do selena stražnjih koji još nisu zamijenjeni ali bit će kroz nekoliko dana jer strašno iritiraju. Isto tako prošli tjedan su izmijnjene obje prednje kugle, desna spona i krajnik, sve je bilo totalno razvaljeno i sad je auto potpuno drugačiji, čvršči.

Što se tiče dima, EGR sam prije 10tkm skinuo i očistio, nije bio ništa strašno začađen, a auto svejedno malo jače zadimi kad se jako stisne gas, ali općenito Lagune 2 malo jače dime. Imao sam prije i 1.9dCi tako da znam, a stari ima Megane 1.5dCi koji dosta manje dimi.

Općenito, 2.2dCi je ok motor, treba ga samo redovno održavati, a zauzvrat se dobije lijepa količina snage i momenta.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao problema sa svim tim stvarima koje ste naveli kao slabe točke, od usisne grane koja je pukla, preko nedavno preventivno izmijenjenih letećih ležajeva na 120000km koji su djelomično bili pohabani, što se vidjelo kad su skinuti, do selena stražnjih koji još nisu zamijenjeni ali bit će kroz nekoliko dana jer strašno iritiraju. Isto tako prošli tjedan su izmijnjene obje prednje kugle, desna spona i krajnik, sve je bilo totalno razvaljeno i sad je auto potpuno drugačiji, čvršči.

Što se tiče dima, EGR sam prije 10tkm skinuo i očistio, nije bio ništa strašno začađen, a auto svejedno malo jače zadimi kad se jako stisne gas, ali općenito Lagune 2 malo jače dime. Imao sam prije i 1.9dCi tako da znam, a stari ima Megane 1.5dCi koji dosta manje dimi.

Općenito, 2.2dCi je ok motor, treba ga samo redovno održavati, a zauzvrat se dobije lijepa količina snage i momenta.

Kolga, provjeri MAF senzor ako ti pojačano dimi jer je u većini slučajeva on je kriv (uz EGR) za pojačanu količinu dima iz ispuha, a auto neće ući u "safe mod" i indicirati gešku "fuel injection fault" na zaslonu kao kad je EGR u kvaru. Ne znam zašto je tako, ali znam da ukoliko dođe do kvara istog greška se jedino može "iščitati" dijagnostikom. Za početak probaj skinuti konektor s MAF senzora i provozati ga pa ćeš onda vidjeti dali je do toga (auto bi tebao manje dimiti). Uz EGR bi tebalo očistiti i njegovo kućište i onda si miran. Leteći su stradali zbog ulja (sigurno je korišteno nekvalitetnije ulje uz interval od 30 kkm u garanciji), a usisna grana zbog anomalija u radu EGR ventila. Ulje mijenjaj svakih 10-15 kkm, ili jednom godišnje (koristi isključivo 5W40 - preporučujem Shell Helix Ultra diesel) i problema s letećim kao i turbinom nećeš imati.

Link to comment
Share on other sites

Kolga, provjeri MAF senzor ako ti pojačano dimi jer je u većini slučajeva on je kriv (uz EGR) za pojačanu količinu dima iz ispuha, a auto neće ući u "safe mod" i indicirati gešku "fuel injection fault" na zaslonu kao kad je EGR u kvaru. Ne znam zašto je tako, ali znam da ukoliko dođe do kvara istog greška se jedino može "iščitati" dijagnostikom. Za početak probaj skinuti konektor s MAF senzora i provozati ga pa ćeš onda vidjeti dali je do toga (auto bi tebao manje dimiti). Uz EGR bi tebalo očistiti i njegovo kućište i onda si miran. Leteći su stradali zbog ulja (sigurno je korišteno nekvalitetnije ulje uz interval od 30 kkm u garanciji), a usisna grana zbog anomalija u radu EGR ventila. Ulje mijenjaj svakih 10-15 kkm, ili jednom godišnje (koristi isključivo 5W40 - preporučujem Shell Helix Ultra diesel) i problema s letećim kao i turbinom nećeš imati.

Hvala na savjetu, pogledat ću taj MAF. Da, u prvih 90tkm je rađen servis na 30tkm, od tada radim na 10tkm. Ulje sam stavljao total Quartz 9000, a sad je Elf neko koje su mi u Štarkelju stavili. Jel to ok ?

Navodno usisna pukne jer ima premali promjer, sad je stavljena s novijeg modela i nemam problema.

Link to comment
Share on other sites

Ma sve pet ako ne i šest, ali iskusan si i pametan, pa si svejedno dozvolio nekome tko ne vozi renoa da te isprovocira :dobroje:. Iako obojica kažete skoro isto za interval izmjene ulja.

A ti djordje, napiši koje renoe si do sad vozio i opekao se, pa onda pljuj. Rekla, kazala ne pali :dobroje:.

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetu, pogledat ću taj MAF. Da, u prvih 90tkm je rađen servis na 30tkm, od tada radim na 10tkm. Ulje sam stavljao total Quartz 9000, a sad je Elf neko koje su mi u Štarkelju stavili. Jel to ok ?

Navodno usisna pukne jer ima premali promjer, sad je stavljena s novijeg modela i nemam problema.

Ne znam koje tvoj godište, ali kod mene je 12 mj. 2002 (navodno je dosta stvari promjenjeno u 11 mjesecu 2002, tipa prednjih kočionih diskova koji su bili 300 mm do 11 mjeseca, a nakon toga 308 mm i još nekih stvari). Do sada s motorom nisam imao (uključujući usisnu granu) nikakvih problema (kod mene je 2 godine i 35kkm), ali mislim da je turbina mijenjana kao i jedna dizna. Inače je uvoz iz Njemačke. Što se tiče ulja svakako bi preporučio Shell, jer sam koristio Mobil i na njemu je auto dosta grublje radio, čuo sam (nisam ga koristio) da je Total Quartz 9000 dobro ulje. Mislim da Elf Excellium NF 5W40 nije namjenjeno korištenju u 2.2 dCi motorima i da bi bilo bolje koristiti (ako se već koristi Elf) Evolution SRX 5W40.

Link to comment
Share on other sites

Moj je 2004 godina. Diskove sam mijenjao prije 10000tkm, znaci na 115tkm, stavio sam Brembo i nove plocice naravno, a prije dva tjedna sam bio na tokarenju jer je tresao volan na kocenju laganom s vece brzine. Katastrofa, ali kaze mi mehanicar da i njegov novi Peugeot 508 na 20000 treba nive diskove, valjda zato kaj su oba auto

automatici pa treba vise kociti kocnicom, ali ja bi prije rekao da su danas materijali puno losiji nego prije! Probat cu taj Shell jer ionako idem na promjenu ulja uskoro, a sad mialim da je unutra ELF Evolution, valjda mi u Starkelju nisu stavili nesto sto nije za taj motor :)

Link to comment
Share on other sites

Moj je 2004 godina. Diskove sam mijenjao prije 10000tkm, znaci na 115tkm, stavio sam Brembo i nove plocice naravno, a prije dva tjedna sam bio na tokarenju jer je tresao volan na kocenju laganom s vece brzine. Katastrofa, ali kaze mi mehanicar da i njegov novi Peugeot 508 na 20000 treba nive diskove, valjda zato kaj su oba auto

automatici pa treba vise kociti kocnicom, ali ja bi prije rekao da su danas materijali puno losiji nego prije! Probat cu taj Shell jer ionako idem na promjenu ulja uskoro, a sad mialim da je unutra ELF Evolution, valjda mi u Starkelju nisu stavili nesto sto nije za taj motor :)

Obavezno pregledaj MAF senzor! Ne vjerujem ja ovlaštenima previše jer se nisu pokazali kao neki znalci (vlastito iskustvo). Imao sam i ja problem s tešnjom volana pri kočenju i skoro ispalio na živce, jer sam promijenio dva para diskova - Fremax i Pagid (bacio u vjetar 1500 kn) sve dok nisam montirao Zimermman diskove i TRW pločice. Tek tada je prestalo tresti (toliko o kvaliteti današnjih zamjenskih diskova), a originalni su izdržali 190 kkm (i onda mi netko napiše da se na lagunama pretjerano troše diskovi). Ne znam što su ti u Štarkelju ulili u auto (drugi put ih pitaj i nemoj pristati na 10W40 ulje jer će ono upropastiti motor). Sve servise na autu radim sam (naravno, one za koje imam alat - upravo zato što ne vjerujem mehaničarima, a i volim se amaterski baviti mehanikom). S Shell-om sigurno nećeš pogriješiti je je kao stvoreno za taj motor. Kod mene PK6 manualna getriba za koju svi kažu da je napravljena od čokolade funkcionira besprijekorno (naravno, uz redovitu izmjenu ulja na 60 kkm) za razliku od onih u gofu II (promjenjeno 4 getribe u 400 kkm koliko je auto prešao.

P.S. Nedavno sam mijenjao kugle (originalne, koji su zakovicama bile pričvršćene za ramena) i onda mi neki "kvazi novinarčić" napiše da su kugle boljka na lagunama, a one izdržale 190kkm

Seleni također promijenjeni - montirani Akron za koji mnogi kažu da je bolji od originala, kao i remenica radilice koja je "vrisnula" na 170 kkm.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Inace ga ne servisiram u Starkelju nego kod svog mehanicara kojem vjerujem, ovo sam mijenjao letece lezajeve ljetos pa sam bio u Starkelju jer sam dobio na rate a u tom trenutku mi je to bilo bitno. Oni naravno stavljaju ono ulje koje im odgovara, a to je Elf, bez obzira na to kaj pase..

Link to comment
Share on other sites

Inace ga ne servisiram u Starkelju nego kod svog mehanicara kojem vjerujem, ovo sam mijenjao letece lezajeve ljetos pa sam bio u Starkelju jer sam dobio na rate a u tom trenutku mi je to bilo bitno. Oni naravno stavljaju ono ulje koje im odgovara, a to je Elf, bez obzira na to kaj pase..

Zašto su ti "preventivno" mijenjali leteće? Kako se kvar na letećima manifestirao? Koji su simptomi bili u pitanju?

Link to comment
Share on other sites

Nikako se nije manifestirao kvar, rekao mi je covjek u Starkelju kojeg znam dobro, a koji je imao istu takvu Lagunu, da se na tim motorima na oko 120tis pocinju trositi leteci i da ih je dobro promijeniti, a obzirom da imam onaj 5+ program i da sam dobio 40% popusta na dijelove odlucio sam se to zamijeniti. Ne znam jel to bilo neophodno ali bar se ne brinem oko toga sad. Cuo sam neka iskustva i na drugom Renault forumu di se ljduima dogodilo da su im se izvrtili i napravili havariju pa nisam htio stediti i zivcirati se. Navodno se lezajevi cuju kad se vise istrose, tj lupa u motoru, klopoce...

Link to comment
Share on other sites

Kad su motorna ulja i autopribor u pitanju evo izvanredne ponude iz Metroa u trajanju od 08.11. do 21.11.2012g.

Prvo

Drugo

Inace...zanima me zbog cega neki proizvodjaci imaju u svom programu motorna ulja specijalno za diesel motore a neki ne, u cemu je razlika, da li je ovo koje je kao za diesel bolje od onoga na kojemu to nije posebno oznaceno?!

Link to comment
Share on other sites

Nikako se nije manifestirao kvar, rekao mi je covjek u Starkelju kojeg znam dobro, a koji je imao istu takvu Lagunu, da se na tim motorima na oko 120tis pocinju trositi leteci i da ih je dobro promijeniti, a obzirom da imam onaj 5+ program i da sam dobio 40% popusta na dijelove odlucio sam se to zamijeniti. Ne znam jel to bilo neophodno ali bar se ne brinem oko toga sad. Cuo sam neka iskustva i na drugom Renault forumu di se ljduima dogodilo da su im se izvrtili i napravili havariju pa nisam htio stediti i zivcirati se. Navodno se lezajevi cuju kad se vise istrose, tj lupa u motoru, klopoce...

Onda sam ja na svojoj leteće trebao mijenjati prije 80 kkm:rotfl:, gluposti. Nije problem u letećim, već opet u ulju. Trošenje leteći ležaja kao i temelnog počinje zbog pucanja uljnog filma, tj. Ako je motor previše opterećen, ulje nekvalitetno i staro itd. Zato su ovim motorima odlazili leteći ležajevi, a ne zato što su bili nekvalitetni (opet to famozno ulje i njegova izmjena na 30 kkm). Na letećim ležajima kad se skinu i temeljito pregledaju može utvrditi točan uzrok njihovog trošenja tj. Imaju specifične tragove na sebi ukoliko je došlo do oštećenja uzrokovanog pregrijavanjem, prisutnosti špene u ulju, ili korozije. Da mi je bilo vidjeti tvoje kad su ih skinuli, ali dobro, možda su se stvarno potrošili ne mogu ja tvrditi da nisu bez pregleda (čisto sumnjam da jesu). Ukoliko se i jesu potrošili to bi isto bilo normalno s obzirom da se ulje mijenjalo jednom u 30 kkm (1 u dvije godine) i koristila se nestabilna polusintetika tijekom 100 kkm, tako da se oni ne počinju trošiti na 120 kkm nego su tada već potrošeni.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sto se tice Lagune sa 2.2dci motorom moja iskustva su sljedeca. Moja je 2005g. ulje mjenjam na 10-11k km i do sad sam imao problema sa senzorima pritiska u gumama koje sam nakon kratke gnjavaze iskljucio jer su izbacivali greske, neda mi se svaki put kad krivo ocita tlak u gumi gledati upozorenje da je guma probusena.

Na cca 50k km sam imao problem sa EGR-om koji je radi nestrucnosti prvog wannabe majstora morao biti dvaput ciscen.

Sto se tice dimljenja pojacano dimi jedino na kickdown kada automatika prebaci jednu ili dvije brzine dolje i okretaji porastu...sto je i logicno jer onda se oslobodi svih 150 konjica :zubo:

Sve ostalo zasad funkcionira ok

Da potaknem jos rasprave, zanima me koje gume koristite i kakva su iskustva?!

Ja vec trecu sezonu imam Michelin Alpin A4 i guma je fenomenalna... 1600kg teska Laguna ide kao po tracnicama i ljeti i zimi

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice Lagune sa 2.2dci motorom moja iskustva su sljedeca. Moja je 2005g. ulje mjenjam na 10-11k km i do sad sam imao problema sa senzorima pritiska u gumama koje sam nakon kratke gnjavaze iskljucio jer su izbacivali greske, neda mi se svaki put kad krivo ocita tlak u gumi gledati upozorenje da je guma probusena.

Na cca 50k km sam imao problem sa EGR-om koji je radi nestrucnosti prvog wannabe majstora morao biti dvaput ciscen.

Sto se tice dimljenja pojacano dimi jedino na kickdown kada automatika prebaci jednu ili dvije brzine dolje i okretaji porastu...sto je i logicno jer onda se oslobodi svih 150 konjica :zubo:

Sve ostalo zasad funkcionira ok

Da potaknem jos rasprave, zanima me koje gume koristite i kakva su iskustva?!

Ja vec trecu sezonu imam Michelin Alpin A4 i guma je fenomenalna... 1600kg teska Laguna ide kao po tracnicama i ljeti i zimi

Ah vi sjevernjaci! Ne koristim zimske gume jer nemam razloga (prošle godine je snijeg potrajao 2 tjedna tijekom kojih sam imao namontirane lance), a koštale bi me 2800 kn plus još čelični naplatci. Trenutno su na autu Pirelli P7 i auto je kao na tračnicama (mokro i suho). Čudno mi je da imaš problema sa senzorom tlaka, a auto ti je 2005 godište jer moji još rade bez greške (baterija u senzoru ima vijek trajanja od 10 godina).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kad su motorna ulja i autopribor u pitanju evo izvanredne ponude iz Metroa u trajanju od 08.11. do 21.11.2012g.

Prvo

Drugo

Inace...zanima me zbog cega neki proizvodjaci imaju u svom programu motorna ulja specijalno za diesel motore a neki ne, u cemu je razlika, da li je ovo koje je kao za diesel bolje od onoga na kojemu to nije posebno oznaceno?!

Razlika je u količini detergenata kojih u diesel inačici ima više nego u općoj (recimo ovom Shellu) zato što se u diesel motorima tijekom rada stvaraju koksane naslage (crno ulje) koje treba otopiti (odnosno oprati).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.