Jump to content

Renault laguna 2,2dci problemi


Guest ibenic

Recommended Posts

Ali stvar je u tome da je far nov i da se nije maglio do prekjučer kad sam mijenjao žarulju na žmigavcu. Mislim da samo nije namješten poklopac.Dakle, nije balast stradao od vlage nego ranije. Nabavit ću rabljeni original za 300 kn sve mi se čini..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    113

  • Max

    24

  • kkova

    21

  • živac

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja bih isto prije nabavke nove prigušnice pokušao osušiti staru.

Link to comment
Share on other sites

Poslušaj ovaj zvuk,

 

 

...znači ovo je zvuk kada leteći odu,ne dešava se zaribanje mašine i slično?

Link to comment
Share on other sites

Sigurno ćeš prije čuti promjenu u zvuku motora nego se leteći raspanu i uzrokuju jpš veći kvar.

Link to comment
Share on other sites

Još jednom ponavljam svima koji imaju spomenuti motor u svojim vozilima da leteći ležajevi nisu imali konstrukcijsku grešku, niti se mijenjaju "preventivno" ma što to značilo. Uzrok kvara letećih ležaja bio je isključivo vezan za interval izmjene ulja u motoru (30 kkm, ili jednom u 2 godine). Ako se i dogodi da leteći "odu" što se naravno prepoznaje po zvuku jednostavno se zamijene i vozi dalje, naavno ako nije veći kvar u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Evo samo da kazem da sam dobio za 200kn od covjeka iz Osijeka original Valeo balast i danas je ugraden i xenon radi. Jedino kaj mi nije jasno je da je jutros i sa starim balastom proradio nakon kaj ga tjedan dana nisam palio?! Zo malo elektronika luduje ocito... Al svejedno sam stavio ovaj novi, nadam se da nece bit problema...:)

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav društvo. Dva tjedna sam vlasnik Lagune 2.2 napravio sam nekih 50-ak km i već problemi. Pojavila mi se voda na osiguračima, onima što su ispod volana. vidim da clio, megan i scenic imaju problema s vodom pa me zanima da li je to slučaj i s Lagunom il je problem nešto drugo

Link to comment
Share on other sites

Evo samo da kazem da sam dobio za 200kn od covjeka iz Osijeka original Valeo balast i danas je ugraden i xenon radi. Jedino kaj mi nije jasno je da je jutros i sa starim balastom proradio nakon kaj ga tjedan dana nisam palio?! Zo malo elektronika luduje ocito... Al svejedno sam stavio ovaj novi, nadam se da nece bit problema... :)

Jesam li ti napisao da posušiš malo far,  kontakt sprej i tako. Vjerojatno su kontakti u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav društvo. Dva tjedna sam vlasnik Lagune 2.2 napravio sam nekih 50-ak km i već problemi. Pojavila mi se voda na osiguračima, onima što su ispod volana. vidim da clio, megan i scenic imaju problema s vodom pa me zanima da li je to slučaj i s Lagunom il je problem nešto drugo

 

Kod mene nikakvih problema s vodom u kabini. Mislim da nije bilo masovnije pojave. Kod lagune 2 usis zraka za kabinu nalazi se s desne strane ispod one plastike koja služi za odvodnju vode, tako da bi ti se voda najprije pojavila kod suvozača (naravno ako je ušla kroz taj otvor). Možda puštaa brtva vrata (oštećenje) pa se voda sliva do UCH (osigurači). Bilo bi poželjno da to što prije riješiš jer ako te UCH počne zjbavati bolit će te glava. Naime isti upravlja svim pomoćnim sustavima kao npr. rad centralnog zaključavanja, nadzora tlaka u gumama, imobilizatorom, svjetlima, itd.

Link to comment
Share on other sites

Napisi pokoje slovo o svojoj novoj staroj Laguni...koje je godiste,kilometraza,cijena...etc...

Sretno s Lagunom, i ne zaboravi raditi servise na 10k km  :lek:

Link to comment
Share on other sites

hvala usrmaatre, provjerit ću tu brtvu. Inače auto je 2002. godina, karavan. 183 000 km, i platio sam je 1600€. Suvozačeva vrata su udarena al ima ugrađen partikel filter što je i bilo presudno jer bez zelene naljepnice nemogu vozit po gradu (pričam o Njemačkoj). Jedino što znam o autu jest da je zupčasti mijenjan na 78000 km. Problemi koje imam su, neka buka kao neko struganje kod jačeg gasa i vibracije u kabini na ler gasu, čini mi se da je to nosač (ili nosači motora) jer na leru motor radi ko urica a i možeš ga turirat kolko hoćeš i nema nikakvog zvuka. Drugo, što mi se pojavilo kod prve kiše je ta voda na osiguračima. Treće, što sam tek danas skužio je neko cviljenje na desnoj strani kad motam volan, tako da me već lagano počinje boljet glava. Btw. kad sam kupio auto odma sam ga odveo mehaničaru. Reko mi je da on nema šta radit na tom autu jer je sve u redu, osim promijeniti diskove i pločice a to i sam znam jer se vidi da su već istrošene. I na kraju mi veli riješi se tog što prije, u smislu da je auto u dobrom stanju a da je taj 2.2 motor najveće sr... koje je ikad napravljeno. E da, za onu buku kod većeg gasa mi je reko da je to normalno?!

Link to comment
Share on other sites

hvala usrmaatre, provjerit ću tu brtvu. Inače auto je 2002. godina, karavan. 183 000 km, i platio sam je 1600€. Suvozačeva vrata su udarena al ima ugrađen partikel filter što je i bilo presudno jer bez zelene naljepnice nemogu vozit po gradu (pričam o Njemačkoj). Jedino što znam o autu jest da je zupčasti mijenjan na 78000 km. Problemi koje imam su, neka buka kao neko struganje kod jačeg gasa i vibracije u kabini na ler gasu, čini mi se da je to nosač (ili nosači motora) jer na leru motor radi ko urica a i možeš ga turirat kolko hoćeš i nema nikakvog zvuka. Drugo, što mi se pojavilo kod prve kiše je ta voda na osiguračima. Treće, što sam tek danas skužio je neko cviljenje na desnoj strani kad motam volan, tako da me već lagano počinje boljet glava. Btw. kad sam kupio auto odma sam ga odveo mehaničaru. Reko mi je da on nema šta radit na tom autu jer je sve u redu, osim promijeniti diskove i pločice a to i sam znam jer se vidi da su već istrošene. I na kraju mi veli riješi se tog što prije, u smislu da je auto u dobrom stanju a da je taj 2.2 motor najveće sr... koje je ikad napravljeno. E da, za onu buku kod većeg gasa mi je reko da je to normalno?!

Link to comment
Share on other sites

Mijenjaj mehaničara što prije. Motor nije s**nje, ali jest servisni interval od 30kkm. Što se tiče vibracija i struganja kod jačih ubrzanja radi se o gornjem desnom nosaču motora (hidrauličnom), a to cviljenje može biti od ležaja amortizera do poluosovine (treba utvrditi odakle dolazi). Dobro pročitaj sve postove u ovom topic-u i bit će ti većina toga jasna vezana za 2.2 dCi (G9T), od usisne grane, intercoolera, letećih ležaja itd. Mehaničari ne vole ovaj motor zbog toga što je kompliciranije konstrukcije i ako se nešto pokvari najlakše je reći "to je najveće s**nje koje je proizvedeno". Mislim da ja i kolege dokazujemo da to nije tako, moja naime ima 204 kkm na satu (ja osobno sam prešao oko 40 kkm) i nisam imao problema s motorom. Ovaj motor zahtjeva redovito održavanje i ako se to poštuje problema neće biti.

Link to comment
Share on other sites

Sutra putujem u Hrvatsku pa ću vidjet kako će podnijeti put i u ponedjeljak idem provjerenom mehaničaru da ga pregleda

Link to comment
Share on other sites

Sutra putujem u Hrvatsku pa ću vidjet kako će podnijeti put i u ponedjeljak idem provjerenom mehaničaru da ga pregleda

 

Jesi li sretno stigao, ili te laguna (čuveni 2.2 dCi) ostavio negdje na putu? :D

Link to comment
Share on other sites

Evo napokon ulovio vremena da se javim. Stigao sretno, bez ikakvog problema. 883 km i potrošenih 57 litara goriva, prezadovoljan. Još nisam stigo do mehaničara al sigurno ću trebat nosač motora pa vas molim za savjet gdje i kojeg uzet. ulje sam kupio shell diesel ultra, jel ga mogu stavit unutra il da ipak ulijem hx7c?

Link to comment
Share on other sites

Moja preporuka uvijek što se tiče gumenih dijelova (nosači, gumeni oslonci) je Akron-Malo. Znam da sam nosč platio oko 600 kn, a kupio ga u naše "lokalne" Metalije (Metalia auto). Možeš kontaktirati člana pod "nick-om" lageros. Što se tiče ulja obavezno koristi sintetičko ulje (HC), zači Shell Helix Ultra 5W40, HX7 je polusintetika i nikako ne odgovara ovom motoru (čitaj moglo bi ti se dogoditi ono o čemu je tvoj mehaničar govorio, odnosno motor bi odjednom mogao postati "najveće srnje koje je ikad proizvedeno").

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Još jedan mali savjet, obvezno očisti EGR barem jednom godišnje. Čišćenje možeš napraviti sam ako se barem malo razumiješ u mehaniku.

Link to comment
Share on other sites

I sve sto ti usrmaatre kaze zaista poslusaj! :)

Link to comment
Share on other sites

ovako.... kada naglo uđem u desni zavoj ostanem bez gasa nakratko...  jel to znači da se moram samo u lijevi voziti ili?? :D

e da neovisno o razini goriva se to događa :buck:

Link to comment
Share on other sites

Da nije u pitanju senzor lateralnog ubrzanja (G sile) ESP-a? Možda senzor prilikom ulaska u desni zavoj to prepoznaje kao rotaciju oko osi pa oduzme gas? Dosta bi stvari moglo biti, najbolje je na CLIP-u vidjeti koje su greške ostale zapisane u memoriji.

Link to comment
Share on other sites

probao budem isključiti esp pa probati  ;)

Link to comment
Share on other sites

bio sam kod mehaničara i moram promijenit lijevi homokinetički zglob. Zanima me jel se može mijenjat sam on il moram mijenjat poluosovinu? Nadalje moram mijenjat desni gornji nosač, da li se može promijenit samo onaj selen na motoru ili komplet sa onom željeznom "vilicom". Shell helix diesel ultra piše da je full sintetičko ulje znači njega mogu točit. Usput pronašao sam izvor vode na osiguračima, začepljene odvodne cijevčice od šibera. I zadnje, na idućem servisu moram mijenjat zupčasti pa mi trebaju blokade (moj mehaničar ih nema). Jel zna neko gdje ih nabavit (kupit, iznajmit, posudit), ili nekog mehaničara koji ih ima a da zna šta radi i da nije preskup.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.