Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Tko zna kaj bu bilo. Nijednoj drzavi nije u cilju da novi auti poskupe zbog zelenih jer to znaci manje prodanih auta..
Kak je rekao netko i novih a onda i rabljeni poskupe.. moraju naci neki balans inace bude vozni park jos stariji. Pogotovo kod nas i slicnim siromasnim drzavama gdje je rad mehanicara 5x jeftiniji nego na zapadu. Tak da ljudi vise popravljaju aute a ne kupuju nove. Kriteriji tehnicke ispravnosti labaviji i ovo je idealna drzava za unos rabljenih auta i njihovo izvozavanje dok se ne raspadnu.

Tak je svojedobno npr apple divljao sa cijenama telefona pa su ljudi smanjili kupnju novih i popravljali stare pa je apple upao u krizu.
Tak da proizvodjaci auta nebudu dali da im proizvodi budu puno skuplji zato sto neki zeleni danac ima utjecaj u eu parlamentu.
Europa je u nekom predkriznom stanju, autoindustrija je jedna od najprofitabilnijih i ni drzava ni proizvodjaci nebudu si pucali u nogu samo tako..

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, swendija said:

TCe 130, 127 co2

Uh, to je dosta iznad 95 co2, što se uzima kao neka granica. Trenutno su cijene u Renault-Nissan-Dacia još uvijek prema cjeniku iz 11/2019. 

Ako se dobro sjećam što sam pročitao - automobili koji će imati 105 co2 poskupiti će za 1000 € itd.

Link to comment
Share on other sites

upravo sam doznao da postoji dokker 1.3 tce 130 i pocele su mi kalkulacije u glavi...naravno stepway

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

odluka je pala da kupim novi auto ili malo rabljeni clio iV vrlo vjerojatno ili nešto u tim dimenzijama i cijeni (za grad je, nemam potrebe za šminkom niti da plaćam neku premiju za opremu koja mi ne treba) ima tko kakvu preporuku za neki popust u auto kućama?

Link to comment
Share on other sites

Gledam novoga Captura.... popusti na benzince 4-6000 kn, a na diesele i do 11.000 ?!?!?!  Smrdi li Vam tu nešto?  Inače nisam ljubitelj diesela, ali ovo jeiživljavanje na njima, čini se da prodaja na zapadu ne ide dobro, pa nama guraju jeftinije diesele, a za ostatak čuvaju benzince.... Još razmišljam, no 1.3. TCe je lagani favorit.... planirano vrijeme eksploatacije 10 godina (ako ne umrem prije) i cca 10.000 km na godinu....  slušam.... otvoren sam za mišljenja....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I ja isto gledam Captura 1.3 tCe Intens oprema. Radim manje od 15 godišnje.

U Cliu taj motor troši 7.5l miješane vožnje u kombinaciji s EDCom i ide pristojno.
U capturu s MT računam litru više, što mi se više ne čini malo. Po zimi na moj breg, sa ženom za volanom, to bi mogo otić na 9 ko dobar dan :D  :nezna:

Ne znam nikog s tom kombinacijom modela i motora da ispitam malo više detalja o potrošnji/održavanju/boljkama...

Link to comment
Share on other sites

a cupra sa 320ks trosi niskih 9 po rijeci... cccccccccccccc

Link to comment
Share on other sites

vozim se normalno i pristojno. kad ocu, trosi 15, kad ocu, trosi ovako....bez ikakvog beda...smao treba imat par dasaka u glavi

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Da upadnes u zagrebacku spicu bilo bi 15litri, kakva Rijeka, prijedjem ju cijelu za sat vremena..

Link to comment
Share on other sites

Gledam danas novog clia 1.0 tce 100 ks, oprema mislim intense i ima otraga diskove. Hvala bogu konacno. Jos da to stave i na Dustera....

Link to comment
Share on other sites

Da u 2020-oj kupim benzinca od samo 130 ks koji troši skoro 10l, dok cijeli svijet ide lagano na hybride i sl. pa pucao bih si u koljeno! :D 

Nije stvar financijske prigode (na moju kilometražu) koliko psihološke :D 

Nego, pričekat ću malo da se pojave neki relevantni testovi tog tce 130 u Capturu pa ću vidjeti.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, swendija said:

Da u 2020-oj kupim benzinca od samo 130 ks koji troši skoro 10l, dok cijeli svijet ide lagano na hybride i sl. pa pucao bih si u koljeno! :D 

Ja znam da je svijet napredovao, ali otkad je i u kojem pogledu benzinac od 130ks postao "samo" 130ks?  Pogotovo danas kada su to uglavnom turbo benzinci, pa već s tim onaj tko zna voziti može letiti po cestama. Možda ako si navikao cijeli život na GTI, RS, AMG, S, R itd pile, ali sjećam se da smo i ja i svi oko mene imali aute ispod 100ks i da nam je pojava od 130ks već bilo zvjerka.

A drugo, koji to benzinac sa 130ks troši skoro 10? Pa tolko troši moj sa 200 :D.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Ninoo said:

A drugo, koji to benzinac sa 130ks troši skoro 10? Pa tolko troši moj sa 200 :D.

Pa upravo to. I zato "samo" 130ks. 

Ako auto troši skoro cenera, očekujem puno više od tih 130ks. Pročitaj par postova iznad :) 

Link to comment
Share on other sites

Možda mi je nešto negdje promaklo, ali tko kaže da Clio TCe 130 uopće troši 10 litara? Meni moj automobil (ista klasa i ista masa) s dosta više konja troši samo 8 po gradu, tako da mi nije jasno otkud ovih 10.

Link to comment
Share on other sites

ono sta sam ja vidio testove, trosi max 8 normalne voznje...ako ces ga silit, onda em nije auto za tebe, em ce trosit i 12...a da ga se vozit i sa 6,x, mozda i manje u najidealnijim uvjetima ceste/noge na gasu

jako mi interesantno sta ga dacia nudi i u dokkeru stepway, pa sam se bacio malo na razmisljanje i o tom autu...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.