Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Ja sam se kao suvozač vozio u Ladi Nivi i ne pamtim da sam ikad sjedio u nečem manjem. E sad ne znam jedino ima li kakva drugačija jer vidim da kažeš 'nova'.

Link to comment
Share on other sites

@Vladek vidim da se tu spominju neke vitare i slično pa sumnjam da ti je interesantno, al evo čisto da znaš tu opciju. Ugl stric prije par dana odustao od kie stonic i na kraju kapario clia 4 generation 0.9 tce. Clia je išao gledati samo iz znatiželje i zaključio kako nema ništa manje mjesta od te kie, koja je na papiru veća jer je crossover. Najviše su ga kupila udobna sjedala veli, jebiga 6 banki je na leđima. 😂

Radi se o cliu koji ce se proizvoditi jos godinu dana i dolazi sa solidnom opremom (16" alu, ekran 7" s navigacijom, led dnevna svjetla i sl) Uzeo je na kraju slabiju verziju 0.9 motora od 75ks, jer auto vozi samo po gradu. Dogovorio je gratis zimske gume, tepisi i trokut/prva pomoć i popust 1000kn. Ukupno 86.300 kn sa rezervnim kotačem kao jedinom opcijom. Jača verzija od 90ks je 5000kn više. Pa ako ti je to zanimljiva opcija, odi pogledaj. 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Taj od 75 KS je tri cilindra bez turbine. Nije neka jurilica.

Izgleda ipak turbo? 😎

Edited by direstraits
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Roditelji imali Vitaru, ja imao Clia IV, da biram između ta 2 a gledam udobnost i preglednost odabrao bi Vitaru. Ako hoću lijep i moderan dizajn, onda Clio.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, direstraits said:

Taj od 75 KS je tri cilindra bez turbine. Nije neka jurilica.

Jesi siguran? Pa isti je motor koliko sam vidio po specifikacijama. Mislio sam da je samo u mapi razlika. Jer vidim da su i moment i ubrzanje 0-100 jako blizu. Stric je htio turbaka, sad ce bit razočaran 😂

Edit: pa oba se zovu TCe 

Jedan je tce 75, drugi tce 90

https://www.renault.hr/vozila/osobna-vozila/clio.html

12 minutes ago, Golman said:

Roditelji imali Vitaru, ja imao Clia IV, da biram između ta 2 a gledam udobnost i preglednost odabrao bi Vitaru. Ako hoću lijep i moderan dizajn, onda Clio.

Jasno, ali i razlika u cijeni nije zanemariva, a vidim da je to bitan faktor u priči. (kome nije) 

Edited by homer
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

0.9 motor s 260 Nm? Stvarno bi to volio vidjeti nakon recimo 100 000 km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima možda 260nM 100 okretaja, da mi je vidjeti tu krivulju. Odmah znam da ta mapa ne valja :lool: 

Vladek, moj savjet ti je da pogledaš auto star par mjeseci ili do godinu dana sa malom kilometražom i gledaj marku koja daje od starta najbolje jamstvene uvjete. Mislim da tu možeš odlično proći, jer možeš dobiti više za svoj novac, a jamstvo praktički imaš kao i na novom. 
 

Link to comment
Share on other sites

da, tce 75 je relativno novi motor, tojest oslabljen tce 90 je da bi bio u euro 6d normi.

što se tiče godišnjaka, tu treba biti pametan. dobro je kupiti od nekoga poznatoga, jer to ide čitava flota pa uvijek ima super primjeraka  a i lošijih..

najčešće su taksirali, autoškola, rentacar, a znamo kak se ti auti voze.. kao tuđi..

probaj, kupi, pa bumo znali 😄

 

http://www.kojiauto.hr/test-peugeot-301-1-5-hdi-bvm6/

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, homer said:

Jesi siguran? Pa isti je motor koliko sam vidio po specifikacijama. Mislio sam da je samo u mapi razlika. Jer vidim da su i moment i ubrzanje 0-100 jako blizu. Stric je htio turbaka, sad ce bit razočaran

Mislio sam da je to ovaj isti kao u cliu 5, taj je bez turba, 72 KS, ali ga zovu SCe 75. Moguće da u generaciju ide oslabljeni 0.9 TCe. 👍

Link to comment
Share on other sites

On 06. 12. 2019. at 13:51, ivan.martinko said:

Bio u city centru west i imaju izlozeno u foyeru oba, i s cross i vitaru.. zapravo su oba ruzna, ovo ostalo jos ajd al zadnja svjetla su mi prelose izvedena..

A o pezou 301 je sve receno. 5 brzina samo, zadnja hauba na federe, neznam, nebi izbrojao 100000+ kn za to nikad.

Radije onda vitaru emoji1.png

1.0 je povoljna..

114000 kn.

https://suzuki-tos.hr/detalji/nova-vitara/13

U vrijeme kad osnovni 208 s osnovnim motorom dode 99tkn, 301 se cini kao fer ponuda. 

I koji je tocno problem s haubom na federe?? Nesto mi je u sjecanju da je i u BMW F30 rjesenje s federima pa ne vidim neki problem.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Lucky_ZG said:

U vrijeme kad osnovni 208 s osnovnim motorom dode 99tkn, 301 se cini kao fer ponuda. 

I koji je tocno problem s haubom na federe?? Nesto mi je u sjecanju da je i u BMW F30 rjesenje s federima pa ne vidim neki problem.

Govorim o modelu koji sam gledao u salonu 2017. Imali su neki facelift baš te godine i ne sjećam se više jel prije ili poslije bio taj model. Federi su popustili još u salonskom primjerku, otvoriš haubu, a ona pada natrag. Druga stvar je što je mehanizam ispod jako glomazan i ulazi duboko u prtljažnik. Staviš torbe unutra i onda ti to zapinje.

Dodamo na to tipični PSA ručni mjenjač s hodom od pola metra, ručnu koju ne možeš potegnuti od nsalona za ruku itd. Ergonomija manjkava.

Evo kratki search za YT video, na 04:16 je prtljažnik, na oko 7:00 se vidi ručna i naslon za ruku. Tada je bio nekih 85tkn osnovni model s 82KS 1.2 benzincem, ako se uzme dizel koji je ipak pristojniji za taj auto, cijena je odmah bila oko 100t kn, bez opreme. Koliko danas košta nemam pojma.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

U priču je totalno neočekivano uletila Škoda Scala, 1.0 TSI 115 KS, Ambition oprema. Auto me oduševio na probnoj vožnji. 

Sada su u igri:

  • Dacia Logan MCV, 1.5 Dci, Techroad oprema
  • Peugeot 301, 1.5 Hdi 100 KS, Allure oprema
  • Škoda Scala, 1.0 TSI 115 KS, Ambition oprema

Razum govori jedno, ali srce vuče na drugu stranu...

Link to comment
Share on other sites

Izbaci 301 iz svih priča i jednadžbi. I odaberi glavom maksimalno. Nema tu sad nekog srca kod ni jednog od preostala 2 modela. :)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Od toga bi ja birao Logana, dizela...301 ni u snu

Techroad, pristojna oprema budget all roundera, mjesta na pretek, ide solidno, ima momenta, solidno trpi brdo i putovanja, udoban za klasu gore

Ova scala je totalno drugačije vozilo, ok..."najelitnija"

 

Edited by shogo
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Vladek said:

U priču je totalno neočekivano uletila Škoda Scala, 1.0 TSI 115 KS, Ambition oprema. Auto me oduševio na probnoj vožnji. 

Sada su u igri:

  • Dacia Logan MCV, 1.5 Dci, Techroad oprema
  • Peugeot 301, 1.5 Hdi 100 KS, Allure oprema
  • Škoda Scala, 1.0 TSI 115 KS, Ambition oprema

Razum govori jedno, ali srce vuče na drugu stranu...

nije li Scala jedno dobrih 20% skuplja?

Link to comment
Share on other sites

@rise dobio sam dobru ponudu za Škodu. Nažalost sinoć sam imao prometnu nesreću i Thalia je totalka. Sada tražim koji auto prije mogu dobiti. 

Link to comment
Share on other sites

sve 5, nema potrebe da bilo kome objasnjavas svoje razloge. Moj komentar je iskljucivo da usporedba novcano nema nikakvog smisla jer bi mogli naci jos 10tak modela koji su cijenom kao Skoda, a neusporedivo bolji od Dacie i 301... U svakom slucaju preprouka za Scalu, ja sam prije dvije godine kupio Fabiu sa TSI motorom i hrpom opreme i stvarno sam bio zadovoljan. Izmedu ta tri uopce ne bi trebalo trositi vrijeme na odabir i apsolutno se nadam da si ti OK, a da je samo Thalia nadrljala.

Edited by rise
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.