Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

1 hour ago, fabi said:

Sreća naravno  + tko to i kako vozi, održava pa i kombinacija  svega navedenog. 

Radi se o automatiku, nema neke mudrosti u nacinu voznje...a ti novi EDC-ovi se odrzavaju tek svakih 90.000km, odnosno mijenja ulje...

Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko i@GTT , dajte molim vas bez osobnih atributa [emoji3059]

Mislim, jel znate vas dvoje ista prodiskutirqti bez da jedan drugome govori da je ogranicen?

Uostalom, ne dolaze vozila u salon u celofanu, bez obzira sto imaju 0km, ne znaci da nisu izlozena vremenskim (ne)prilikama, krenuvsi od parkinga tvornice, dostave na kamionu, carinskog skladista, lagermax-ovog skladista, parkinga od autosalona.

Koliko znam, svi autosaloni drze vozila parkirana na otvorenom, samo su od tuče zasticeni.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Ivan1902 said:

ne dolaze vozila u salon u celofanu

Ovisi o tome koliko vozila koštaju. Negdje ih jako lijepo umotaju. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ne vidim problem s korozijom dijelova ovjesa koji tvornički nisu zaštićeni osim estetskog. Moj Logan koji će u ožujku navršiti 15 godina je došao s takvim dijelovima koji su već tada bili ruzinavi. Ni danas ne izgledaju ništa gore nego prvog dana i to ne utječe na funkcionalnost i trajnost. 

Vladeku želim da ga Logan MCV dobro služi barem  onoliko koliko mene do sada služi moj Logan prve generacije. I neka ne brine, nije jedini s Daciom a svejedno je na kojem je forumu jer i na onom drugom sam moderator. ;) 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Martinko, ti sada vrijeđaš i postavljaš mi dijagnoze, svađao bi se, a ja sam u Božićnom duhu i želim ti svako dobro. Pogledaj samo quote gore. Sam napišeš da neće nikad puknut i strunut, a onda mi radiš elaborat o materijalima i kako će to strukturalno puknuti na kraju. Ne znaš što pišeš, tvoja mora biti zadnja, jednostavno si jedna teško iskompleksirana osoba. Ne mislim za sebe da sam neki lumen, ali s obzirom na znanja koja imam i na ono što sam postigao u životu, imam se pravo smatrati pametnom osobom, pogotovo dok na planeti egzistiraju osobe kao što si ti. Guštaj mi, svako dobro.
Haha zelis dobro samo za bozic. Ja tebi zelim dobro svaki dan, bio bozic ili ne bio, nisam podla, zla, bolesna osoba kakvom me klasificiras. Ne slazem se sa nekim stavovima ali to je normalno. Nemoguce je da smo svi isti. Ali podvozje treba bit bolje zasticeno. Vidim to na svom meganeu. Deda od kojeg sam ga kupio se nije puno vozio ali pored mora je imao viksu i parkao ga lijevom stranom blizu obale. Lijeva strana ovjesa, ponajvise glavcina je toliko hrdje uhvatila, valjda 2 mm da sam sve rastavio, rotacijsku drot cetku na busilicu i sve ocistio do golog metala i zastitio sa par slojeva crnog laka. Ostatak ovjesa koji je bio tvornicki pofarban samo sam malo preso antikorozinom. Druga strana je puno manje korodirala ali i nju sam sanirao. Straga je manje vise ok.. nemrem gledat hrdju na autu, takav sam..
9950km[emoji1787]
Znam kaj ces rec[emoji16]
 
[emoji28][emoji1][emoji38]

4000 km godisnje, tebi ne da ne treba dizel, nego ti stvarno ne treba.. steta kaj tad dacia nije imala jaci benzinski motor . 1.3 tce 150 bi ti bio po mjeri. Naravno ak ne trosi ulje i ne stvara naslage na usisnim ventilima.
To bumo vidli s vremenom kad ostare.
Vidim vec da neki proizvodjaci ubacuju u benzince dvostruki sustav ubrizgavanja, niskotlacni u usis kao prije i visokotlacni u cilindre. To bi trebalo rijesiti vecinu problema. Nadam se i sprijeciti razrjedjivanje ulja benzinom i potrosnju ulja koja je abnormalna.
Link to comment
Share on other sites

Moja dacia ima 28.000km i tek ce za 8mj imat 2god.  

Sad kaj meni treba ni doktori neznaju🤣🤣🤣

Drago mi da ti znas🙄🤣🤣

Kad bus imo 3mm hrđe ja bum sigurno vec dva auta promijenio🤣🤣

 

 

  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

URastavljati novi auto da bi nešto zaštitio od hrđe i onda kasnije ako bude trebalo imao problema sa garancijom... Čemu onda novi auto?

Možda ima smisla ako se kupuje neki auto posebne edicije novi, koji će i nakon puno godina puno vrijediti. Ali auto koji će 5-7 godina biti u upotrebi i prijeći 100k km... Cemu? Dok hrđa ne izbije na pola vrata ne zanima me što je ispod.

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Koliko para toliko muzike. Ne može se očekivati da će dacia biti zaštićena kao renault. Jednostavno nema logike niti ekonomske računice. 

Link to comment
Share on other sites

Isprobao danas Clio V TCe130 s EDCom. Moram priznat da ne vidim neku razliku u odnosu na DSG :unsure:

Potrošnja u Cliu 7.5-8l gradske vožnje, dost brzo šalta za moje potrebe, mooožda malo sporije kod kretanja, al niš da bi mi smetalo.

Jedino ne lajkam to kaj je nadoplata za edc >20 tkn pa sam malo neodlučan :blink:

To mi je fakat malo tu mać nadoplate.

Trenutno su baš neke čudne kombinacije motora/mjenjača/opreme. Npr dCi 115ks ima samo s Edition One paketom. Ne kužim tu logiku.

Najbolje kupit dCi 95, i čipat ga nakon 5 god :D

 

Link to comment
Share on other sites

Isprobao danas Clio V TCe130 s EDCom. Moram priznat da ne vidim neku razliku u odnosu na DSG :unsure:
Potrošnja u Cliu 7.5-8l gradske vožnje, dost brzo šalta za moje potrebe, mooožda malo sporije kod kretanja, al niš da bi mi smetalo.
Jedino ne lajkam to kaj je nadoplata za edc >20 tkn pa sam malo neodlučan :blink:
To mi je fakat malo tu mać nadoplate.
Trenutno su baš neke čudne kombinacije motora/mjenjača/opreme. Npr dCi 115ks ima samo s Edition One paketom. Ne kužim tu logiku.
Najbolje kupit dCi 95, i čipat ga nakon 5 god [emoji3]
 
Kraj 03 mj 2020 ide zg autoshow. Ako ti se ne zuri strpi se do tada, obicno budu povoljniji sajamsku uvjeti i ponude
Link to comment
Share on other sites

Da, ali od preksutra cijene idu gore za sve s preko 95 grama CO2, kazna EU
A koji je tvoj prijedlog?
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, frenchkey said:

Da, ali od preksutra cijene idu gore za sve s preko 95 grama CO2, kazna EU

Nameti na nove sve veci i veci, a nas vozni park sve stariji i stariji.

Al za smrtnost na cestama je kriva iskljucivo neprilagodena brzina i uvjeti na cesti...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Auti ce bit sve skuplji i skuplji...
Ko i kugla sladoleda i šnita kruha. Il rezanje pizze na obali. :)
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.