Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Martinko jebomepas ti bi otišao u Playboyevu vilu i završio sa dva ružna frajera u krevetu samo da možeš napisati kako tamo nema žena  :D

Link to comment
Share on other sites

Ovo što martinko piše za prodaju me podsjetilo na;

Jesi kad *ebo žensku? Nisam, ali rekao mi je frendov poznanik da je imao priliku gledat i da je baš dobro!

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Prodaje se moj k.... U EU pad prodaje oko 45 %, a u Hrvatskoj je pad iznad 60%.

To je isto kao da netko kaže kako ima dosta turista, a borba je da ulovimo 30% lanjske sezone..

 

Link to comment
Share on other sites

Sve sto je kupljeno u zadnjih nekoliko mjeseci, vecinu je kupila drzava, tj. MUP... pa cak i nove BMW serije 5...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pad je definitivno, kao i u većini branši, ali da nitko ništa ne prodaje ne stoji. 

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa to hocemo rec...ok, ali se polako i to vraca nazad...

Link to comment
Share on other sites

Dobro jedna pozitivna stvar. Ko se pojavi u salonu mislim da moze dobar popust dobit.. ili bar opremu

Za prodaju.. da ne govori ivan bas bedastoce. Kupuju firme kojima je to sredstvo za rad i nesto rabljenih ide u zamjene. Novih puno manje ili nista. Pa i rabljeni na njuskalu teze idu ako nije cijena bas niska..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sve flotni lizinzi. Direktne kupnje privat osobama za cash i kredu slabo.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, GTT said:

D8F12F79-DC3B-4928-9A1B-A52E6A365A89.thumb.jpeg.ea3c7e7e27a5c7db6b1e7c06322979aa.jpeg

Susjed uzeo novi Duster u Vasilju. 🙂

već sam pomislio da si gđi uzeo novi auto :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, GTT said:

D8F12F79-DC3B-4928-9A1B-A52E6A365A89.thumb.jpeg.ea3c7e7e27a5c7db6b1e7c06322979aa.jpeg

Susjed uzeo novi Duster u Vasilju. 🙂

Koliki su mu troškovi, pozovi ga na forum, da se druži s drugim vlasnicima dustera . 🤓

  • Like 1
  • Haha 10
Link to comment
Share on other sites

Samo mu jos to fali.. koji ce k ovdje.

Link to comment
Share on other sites

On 30. 06. 2020. at 14:58, Kasabian said:

Evo, da i ja javim svoja iskustva. Skupilo se nešto love, dio sam mislio na kredu pa da zamijenim Clio 3 mlađim, tek rođenim Cliom 5. Ponukan ovim raznim popustima i ponudama, bio sam u Roci i Štarkelju i situacija je sljedeća. Mene zanima isključivo Intense ili Edition One, beznzinac sa 100 ili u najboljem slučaju 130 ks. Potonji sam odmah otpisao jer ih nema na zalihi baš previše, a i ono kaj ima je u reklamnoj plavoj ili narandžastoj boji, a ne vidim se ni u jednoj od njih. Dolazi u obzir crna ili ona nemetalik siva.

Roca u ponudi ima u salonu sivi Intense 100 ks sa kožnim volanom i mjenjačem, LED prednjim maglenkama, Multi-Sense sustav, zatamnjena stakla, paket udobnost (naslon za ruku i automatska Auto hold ručna) i paketom unutrašnjosti LOOK u sivoj boji. Meni je osobno ta unutrašnjost šaka u oko, ali ukusi su različiti

106217691_3246150488782363_6739962492135392247_n.thumb.jpg.369afb1557ac71e64e277c84b29af1ea.jpg

Cijena je 119565 + 9650 dodatne opreme - 5000 popust + 1835 kn za CO2 i to ispadne cca 126000kn.

 

Štarkelj u ponudi ima crni Intense sa paketom Navigacija 9.3", City Kamera (sustav za pomoc pri parkiranju + 360 kamera), ostalo sve isto ko i sivi, ali nema maglenke, Multi- Sense, paket LOOK unutrašnjost što je + i volan i mjenjač su u eko koži, dakle skaj.

Cijena je 119565 + 17000 kn opreme - 5000 kn popusta + 1835 na CO2 i ispadne 134100. Na tih 134100 sam uspio iskamčit još 1500 kn popusta, dakle sveukupno 132600.

Keš ih ne zanima baš, siluju sa Renault financiranjem što je u jednu ruku i OK jer se dobije 4 godine/ 80 000 km besplatnih servisa, garancija 5 godina i 1 godina kaska.

Uglavnom nije mi sad pod mus kupit novi auto pa možda pričekam povoljnije vrijeme. Akcija vrijedi do danas, ali mislim da se nema kaj puno promijenit u sljedećem mjesecu. Nije to neki ne znam kakav popust da bi sad rezao žile ako ga ne kaparim danas.

Da se nadovežem na ovaj post. Ja sam u sličnoj nedoumici, novi Clio ili malo rabljeni Megane iz Slovenije.

Ono kaj ti mogu reći da je taj Clio od veljače do danas poskupio oko 10 hiljada kuna. Konkretno, za Intense dci115 sa farbom, paketom udobnosti, kotačem i zimuljama sam dobio ponudu krajem veljače za 136k kuna. Ta ponuda je uključivala i neki popust od 6.5k. Takav auto danas je za 10k skuplji.

Kaj se tiče ROCE bio i ja tamo neki dan. Razgovaram sa čovjekom, kaže dat ću vam super ponudu za Clio sa lagera. Na kraju ponudi 3.000 kuna popusta i da cijenu od 151k za Clio! kaj je tu super? Mislim, ta cifra je već za kompakt iz c segmenta. VAG je nudio i do 2 hiljade € u korona akciji.

Da zaključim, prodaja pada, korona se vraća a time i neizvjesnost, Renault u financijskim dubiozama a oni samo dižu cijene. Sretna im prodaja!

Link to comment
Share on other sites

Pa mora se kompenzirati nekako mali broj prodanih primjeraka, a kako drugačije nego podići jediničnu cijenu. 🤓

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Podizanjem jedinične cijene pada vjerojatnost da će konkretno auto biti kupljeno.

Malo promatram sa strane i možda moje iskustvo nije dovoljno za zaključke, no moj je dojam da se pad prodaje novih auta kod Renault koncesionara primarno pokušava kompenzirati visokim cijenama servisa (i rađenjem stvari koje nisu nužne), a ne prodajom manjeg broja auta po višoj cijeni.

Servisirati se mora, kupiti novo ne nužno tj. može se odgađati bar neko vrijeme.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Treba servisirati auto posteno, dobar servis auta razlikuje na kraju nakon npr 7 godina i 200 k auto koji je odrzavan i pozeljan za kupit od izvozene rage.
Tak da hrvati uglavnom lose odrzavaju aute i rade samo osnovno ili kad krepa. iako imam namjeru kupiti auto koji jos ima garanciju i bit cu prisiljen vozit ga neko vrijeme u ovlasteni, mislim da cu dijelove uzeti u Lagerosu a servisu samo platiti rad. Ono kaj oni naplacuju skupo su dijelovi.
Ali ja sam za, da se sve mijenja po PS-u.
Ako treba i vise nego sto je nuzno da se vijek auta produlji kao i pouzdanost i sigurnost.

Link to comment
Share on other sites

Mene više zanima tko su kupci.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Holding i slicno.. gradske i drzavne firme. Mozda poneka privatna..

Link to comment
Share on other sites

On 30. 06. 2020. at 23:11, Kasabian said:

 Prije koju godinu sam nasao racun iz '97. kad je stara kupila novog Twinga... 40ak tisuca kn, a bio je solidno opremljen za to vrijeme, rolo krov, metalic boja, el prozori i retrovizori, daljinsko centralno... jbg, htjeli su kapitalizam, evo vam ga... 😉

Od 1997. pa do 2020. je kuna doživjela inflaciju od 68.6%. Znači tih 40.000kn u 97. je 67.440kn danas. Danas novi Twingo košta oko 73,650kn, samo gledaj da u njemu glavu nećeš izgubiti tako lako kao u onom iz '97.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Konačno jedan pametan post o rastu cij3 a vozila. Auti danas nisu preskupi za ono što dobivamo, problem je što u Hrvatskoj rast cijena novih auta nije bio popraćen adekvatnim rastom plaća

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ma svakako...I onda se očekuje da se kupuje novo, plus mentalitet koji će radije u minus s velikim polovnjakom nego realno novim u svojim mogućnostim, no to je već psihologija mase...ne bi u to

Imao sam situaciju i uvidio po prvi puta sve blagodati kaska na novo vozilo, apropo svih rasprava o novom, kasku i svemu popratnom...pisat ću kada se sve riješi :)

 

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 08. 07. 2020. at 6:45, shogo said:

je samo što takav sa tom opremom(na slici) češ platit 150k.... a to je malo puno... za takvu malu drkalicu

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.