Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Ja se ne pravim pametan, ja jesam pametan. 
Ne budi bahat, lijepo se razgovaraj, da ne bih ja postao bahat prema tebi.
 

Ja očito volim hrđu? Na temelju čega? Jer sam napisao da sereš kvake i savjetuješ maljanje po novom autu? To je malo površinske korozije koja ne utječe na ništa. Ne volim hrđu, nego ne volim kad netko mora podbosti, inače mu je život nepotpun. I još uloži takav trud da podbode, a kao daje dobronamjeran savjet. 

Pusti čovjeka na miru, kupio je novi auto nakon što mu je auto s kojim se koristio 9 godina i s kojim se povezao slupan. Treba mu pozitiva, a ne negativa koju ti redovito prosipaš. Ne kupuje se novi auto svaki dan, tako da mu ja tu skidam kapu, a vidim da je odabrao pametno unutar budgeta koji ima. 
 

Pratit će hrđu na limariji, pa nije retardiran, a ta površinska hrđa po dijelovima ovjesa nije nikakav problem, ne vidim tko bi tu gubio vrijeme i rastavljao ovjes na novom autu?!?!? Pa nije to Alfasud jbt. Zato da se glavčina ili zadnja osovina koji se ni ne vide i ispod auta su ne budu smeđi, nego crni ili srebreni? Samo budala bi to išla skidati na novom autu pod garancijom i zaštićivati. S obzirom na to, kaj si ono savjetovao?!? :bigl: 

Vezano uz tvoj kometar shogu i pitanje zar je crna boja tako skupa, opet vidim da nemaš nikakva znanja o poslovnim i proizvodnim procesima. Dacia proda između 500 i 600 tisuća vozila godišnje, da bi se to ofarbalo trebaš ljude koji nadziru proces farbanja ovjesa, dati im plaću, složiti smjene, robota koji će to pošpricati, prostor gdje će se to raditi, boju kojom će se to farbati, itd, itd. Da sada ti kao CEO Dacie odlučiš da će se to farbati, trošak je enorman. Jer kad uvodiš taj proces, svi ostali koje imaš posložene za proizvodnju vozila od početka do kraja ti se mijenjaju, jer je to još jedan proces koji mora biti u fuziji sa svim ostalima. Nadam se da si sad shvatio. 

Edited by GTT
  • Like 7
  • Thanks 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vladek čestitke! Samo neka dobro služi i sretno..

Martinko, znam da nisi mislio niš loše, ali pusti čovjeka da uživa u filingu novog auta...

Edited by fabi
  • Thanks 4
Link to comment
Share on other sites

@mario #8 naravno da smo točili, salon je srećom 50m od pumpe inače bi morali na kanistere :zubo:

Ivane opet te dere južina?

Šta bi da si tu u našem kraju? Valjda bi od depresije i jala sam sebe ubio u pojam davnih dana..

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nije mi imalo logike ni da tolko ima na isporuci, ni da ste sam tolko tankali. XD

Al ima neka caka sigurno onda. Recimo nemate firminu karticu za tu najbližu pumpu il tak nekaj...? XD

Link to comment
Share on other sites

On 18. 12. 2019. at 22:01, Vladek said:

Auto je već tu. Trebao bi do petka skupiti lovu na hrpu i isplatiti do kraja. Sada su blagdani i ne planiram putovati, ako ga dobijem prije Božića dobro,ako ne nikome ništa. Snašao sam se za auto trenutno. Planiram da Logana regam polovicom siječnja. U međuvremenu ću pokušati riješiti prijenos tablica na novo vozilo.

Vladek od srca cestitam👍

Ove gluposti kaj martinko skrabucka zanemari😎

Mozemo dacia meet nabacit😁🥳👍

 

Edited by zeko
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, mario #8 said:

Nije mi imalo logike ni da tolko ima na isporuci, ni da ste sam tolko tankali. XD

Al ima neka caka sigurno onda. Recimo nemate firminu karticu za tu najbližu pumpu il tak nekaj...? XD

Tako je. Nije bilo kartice jer nema tablice na koju se veže. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kakav je ovaj novi edc mjenjač? Navodno ima suhu spojku za razliku od starog. Koliko sam vidio po netu, dosta brzo šalta.

Kak je ta kombinacija za odrzavanje/potrošnju? Gledam Kadjara/Megana s tom kombinacijom al ga nemaju za probu pa idem isprobat novi Clio tce 130 edc idući tjedan.

 

Link to comment
Share on other sites

Novi EDC sa 7 stupnjeva je vlažna spojka, ima dosta pritužbi na rad kao i na starom sa 6 stupnjeva i suhom spojkom. 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Ja se ne pravim pametan, ja jesam pametan. 

Ne budi bahat, lijepo se razgovaraj, da ne bih ja postao bahat prema tebi.

 

Ja očito volim hrđu? Na temelju čega? Jer sam napisao da sereš kvake i savjetuješ maljanje po novom autu? To je malo površinske korozije koja ne utječe na ništa. Ne volim hrđu, nego ne volim kad netko mora podbosti, inače mu je život nepotpun. I još uloži takav trud da podbode, a kao daje dobronamjeran savjet. 

 

Pusti čovjeka na miru, kupio je novi auto nakon što mu je auto s kojim se koristio 9 godina i s kojim se povezao slupan. Treba mu pozitiva, a ne negativa koju ti redovito prosipaš. Ne kupuje se novi auto svaki dan, tako da mu ja tu skidam kapu, a vidim da je odabrao pametno unutar budgeta koji ima. 

 

Pratit će hrđu na limariji, pa nije retardiran, a ta površinska hrđa po dijelovima ovjesa nije nikakav problem, ne vidim tko bi tu gubio vrijeme i rastavljao ovjes na novom autu?!?!? Pa nije to Alfasud jbt. Zato da se glavčina ili zadnja osovina koji se ni ne vide i ispod auta su ne budu smeđi, nego crni ili srebreni? Samo budala bi to išla skidati na novom autu pod garancijom i zaštićivati. S obzirom na to, kaj si ono savjetovao?!? default_big.gif 

Vezano uz tvoj kometar shogu i pitanje zar je crna boja tako skupa, opet vidim da nemaš nikakva znanja o poslovnim i proizvodnim procesima. Dacia proda između 500 i 600 tisuća vozila godišnje, da bi se to ofarbalo trebaš ljude koji nadziru proces farbanja ovjesa, dati im plaću, složiti smjene, robota koji će to pošpricati, prostor gdje će se to raditi, boju kojom će se to farbati, itd, itd. Da sada ti kao CEO Dacie odlučiš da će se to farbati, trošak je enorman. Jer kad uvodiš taj proces, svi ostali koje imaš posložene za proizvodnju vozila od početka do kraja ti se mijenjaju, jer je to još jedan proces koji mora biti u fuziji sa svim ostalima. Nadam se da si sad shvatio. 

Bitno da si ti rekao kak si pametan.

Pametna je i kolinda i trump. Svi su oni pametni. Tak bar kazi. Bitno je sto drugi misle o jesi li pametan ili pametnjakovic. To je velika razlika. Jednom je Clint Eastwood rekao: Smart men i like, smart asses i dont. Dont be a smart ass, is is the same as dumb ass..

Svaka je korozija povrsinska u pocetku kod nezasticenih metala. Postoji unutrasnja i vanjska zastita metala. Nakon povrsinske, korozija prodire u dubinu.

Povrsinska korozija ne postoji kao trajan pojam. Jer se korozija siri ovisno o uvjetima. U finskoj, rusiji i slicno, takav ovjes ce za 5 godina imati 3 mm debelu korziju koju skidas alatom a u italiji ce ostati ovako.

Da si pametan to bi znao.

 

Link to comment
Share on other sites

Hoćeš reći da nisam pametan? Dakle, ti se ne slažeš sa mnom da ne treba maljati po novom autu s garancijom?

Ne slažeš se da bi se to pofarbalo košta hrpu para?!?

Daj objasni.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Rekao sam da ako zeli, moze se to zastititi.. vozili sno i stojadine i ficeke koji su imali cak i kvakitetne celike i dodatno ih zasticivali bas zato jer su bili novi i jer smo cijenili svoj novi auto. Ovo nije propust samo dacije. Danas svi auti pohrdjaju odozdo, ili oni za juzno trziste. Mozda jaci brendovi manje. Radi ustede, budget auti su hrdjavi vec u ducanu. Mogli su pofarbati glavcine i poluosovine kao i vilice i amortizere, u isto vrijeme, nema tu nekog posebnog posla. Malo naprednije, da su u legure celika iz kojih se prave glavcine i ostali dijelovi ovjesa izlozeni atmosferi dodali par % kroma, bili bi trajno zasticeni.

Ovo je dubinska zastita. Citat iz jednog clanka sa fsb laboratorij za zastitu materijala:
Krom se u čeliku spaja sa kisikom iz atmosfere i formira tanak, nevidljivi sloj nazvan “pasivni film”.
Veličine atoma kroma i kisika su slične tako da skladno prijanjaju jedni uz druge na površinu metala, formirajući stabilan sloj debljine tek nekoliko atoma. Ako se metalna površina izgrebe ili se na bilo koji drugi način ošteti zaštitni sloj, više kisika će se na tom mjestu vrlo brzo nakupiti i formirati i oporaviti izloženu površinu, štiteći je tako od daljnje korozije.

Vidis, ponizan covjek uci dok je ziv, nitko se ne rodi pametan, a reći sam za sebe: "ja sam pametan" to mi odgovara uz profil osobe sa mentalnim sklopom milana bandica ili ljube cesica rojsa. NHF.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, GTT said:

Koje istraživanje čovjek napravi i polinka slike, forume, samo da drugome ubije veselje... 


Lancer Evolution IX koji je koštao nov skoro 500 tisuća kuna mi je tako izgledao odispod nakon godinu dana i prvog snijega, eno ga vozi 13 godina kasnije i dalje u Karlovcu, ta površinska hrđa je totalno nebitna, ne utječe na ništa. 

Šarafe je netko odvidavao, vidi se da fali boje, zato su i primili hrđu na sebe. 

Crveni Micek ? 

Marku si ga prodao ? 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, direstraits said:

Novi EDC sa 7 stupnjeva je vlažna spojka, ima dosta pritužbi na rad kao i na starom sa 6 stupnjeva i suhom spojkom. 

Jesu u pitanju neke sitnice tipa da sporo šalta ili se baš kvari?

Link to comment
Share on other sites

Nisu sitnice, trza, nedovoljan pritisak na spojku, solenoidi crkavaju, loši kontakti itd. Mercedes koristi isti mjenjač u novim modelima i ima iste probleme. 

I loš je kod kretanja u 1. stupnju, loše se dozira gas, neodlučan je. 

Link to comment
Share on other sites

O

12 hours ago, direstraits said:

Nisu sitnice, trza, nedovoljan pritisak na spojku, solenoidi crkavaju, loši kontakti itd. Mercedes koristi isti mjenjač u novim modelima i ima iste probleme. 

I loš je kod kretanja u 1. stupnju, loše se dozira gas, neodlučan je. 

Qashqai 1.3 edc 7 od starog okrenuo 10 k km. Od svega što si napisao za mjenjač primijetio sam ovo za kretanje. To se sa malim update siftwarea sve da riješit. Trzanja nema, možda jedino malo iz prve u drugu, ostalo lijepo.

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, direstraits said:

Na kilometražama od 30 tkm pa dalje. 

Ja sam presao 30tkm i nemam nikakvih kvarova, trzanja i neodlucnosti....

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, direstraits said:

Na kilometražama od 30 tkm pa dalje. 

Ako bude problema ide na garanciju

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I naravno, opet naporna i ograničena disertacija... Nema tebi pomoći.
Uopce ne razumijes terminologiju citata pa je linija manjeg otpora oznaciti autora ogranicenim. Mislim da imas neki poremecaj osobnosti.. ne dubok, onak uobicajen. Narcisoidan, egoist.
Za mene mozda pomoci ima, ali tvoj poremecaj je neizljeciv. A zapravo ga nisi ni svjestan.

Narcisoidan je poremećaj koji uzrokuje pojačan doživljaj samovažnosti i duboku želju za primanjem pažnje i divljenja. Oni koji boluju od ovog poremećaja vjeruju da su ”važniji” od drugih i imaju malo obzira za tuđe osjećaje.
Narcist je netko tko je arogantan, egzibicionist, tašt, manipulativan, i gladan divljenja i poštovanja.
Takvi misle da su nevjerojatni, da su pametniji, zgodniji i moćniji nego drugi ljudi. Uvjereni su da su bolji od svih oko sebe. Uopće nisu nesigurni. Ako ne hvale sami sebe, onda omalovažavaju sve u svojoj okolini.
  • Haha 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

On 19. 12. 2019. at 15:33, ivan.martinko said:

znam da neće to nikad strunut i puknut ali da na novom autu vidim kak hrđa od početka, nebi mi bilo svejedno..

Martinko, ti sada vrijeđaš i postavljaš mi dijagnoze, svađao bi se, a ja sam u Božićnom duhu i želim ti svako dobro. Pogledaj samo quote gore. Sam napišeš da neće nikad puknut i strunut, a onda mi radiš elaborat o materijalima i kako će to strukturalno puknuti na kraju. Ne znaš što pišeš, tvoja mora biti zadnja, jednostavno si jedna teško iskompleksirana osoba. Ne mislim za sebe da sam neki lumen, ali s obzirom na znanja koja imam i na ono što sam postigao u životu, imam se pravo smatrati pametnom osobom, pogotovo dok na planeti egzistiraju osobe kao što si ti. Guštaj mi, svako dobro.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, direstraits said:

Ne pogađa sve vlasnike. Treba biti sretan. Ili nesretan. 

Sreća naravno  + tko to i kako vozi, održava pa i kombinacija  svega navedenog. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.