Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts



...
Sad zamisli da se nedajbože slupaš sa veš mašinom ili štednjakom u bunkeru. Taj komad bijele tehnike pri istoj toj brzini ima energiju od nekoliko tona. Pitanje je da li će sicevi to izdržati. Srušeni sicevi neće sigurno.


Kad sam imao frontalni sudar prije 10+ godina sa nekih 80 km/h, gume koje sam vozio u gepeku, polegnute vodoravno, su slomile naslon zadnjeg sjedala u Mondeu.
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, vip3141 said:


 

 


Kad sam imao frontalni sudar prije 10+ godina sa nekih 80 km/h, gume koje sam vozio u gepeku, polegnute vodoravno, su slomile naslon zadnjeg sjedala u Mondeu.

 

Gume sa felgama?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, trapavi said:

Da se prisjetimo malo iz fizike iako formulu znam iz balistike . Dakle kinetička energija formula glasi    -masa puta brzina na kvadrat kroz 2 .tako da je lako izračunat kinetičku energiju . 

A što se tiče ovih kantica od vozila , a čuj znaš što imaš pa paziš i voziš laganini .  A ako baš nemoš izbjeć nekog ko bi eventualno naletio na tebe imao si ku...vu sreću . Uglavnom upakovana veš mašina iz Peveca polegnuta stala u kampusa ko ništa .

Voziš vešmašinu od cca 60kg u autu sa spuštenim zadnjim sicevima.

Brzina je 50km/h odnosno 13,89m/s. Prema toj formuli koja odgovara onome što smo učili u školi sigurne vožnje, tvoja nova vešmašina udara u tvoj sic sa 5.8 tona! Sic i njegovi nosači to neće izdržati. Prizor s mjesta nesreće ne želim ni zamišljati.

Stoga: "Koliko je dostava vešmašine? 120kn? Evo izvolite, tu su novci i adresa, molim da mi dostavite. Hvala!" 👋

Niti brige niti pameti. Bolje tako nego da me strugaju i razdvajaju sprešanog između kokpita i vešmašine jer je netko iz ovog ili onog razloga prešao iz suprotnog smjera u moju traku.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Kad bi tako ljudi razmišljali ,ne bi u  auto sjeli.  Koji bi vozač kamiona sjeo uopće za volan da sluša takve savjete jer vuče 30 tona u prikolici i kod naglog zaustavljanja od njega ostaje prah. Jel to Marušić drži tečajeve sigurne vožnje? 

Edited by dado_sk
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Promašio si poantu. Nije dobro imati neosiguran teret u autu. Umjesto vešmašine iza tebe može biti frend koji se nije zavezao ;)

Puno ljudi strada u nesrećama od sekundarnih ozljeda zato jer su im u trenutku sudara letile stvari po autu poput ključeva, kemijskih olovki, mobitela i sl.

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja vidim,ljudi stradavaju zbog gluposti nevezivanja. Jučer dva brata i malo dijete, zbog trulja koje voze jer ne zadovoljavaju ni pola zvjezdice te alkohola,brze vožnje i mobitela.  Imao sam zadnjih 10 godina dva unfalla. U jednom izletio s ceste s p307. Siguran i odličan auto. Ali ja zaspao na cesti i eto. Vezan i sve po p.s i ništa mi nije. Drugi put u corsi me satralo u bok. Siguran auto. Isto vezan. Imam posljedice ali da sam bio u bivšoj xsari mislim da nebi tipkao  danas. Nemoj zamjeriti ali očekivati biti siguran u Clio 2 s sigurnosnim standardima iz 1998?  Moj invalidni Ford ima 6 jastuka,zavjesi,ESP,ABS,bas, ASR,  to je sigurnost. Da ima 150 tkm manje vozio bi ga još 10 godina.  Auti iz doba megane 2 već daju odličnu sigurnost. Mislim da su sigurnosni standardi i danas po konstrukciji isti ali s dodatcima radara i zaštite pješaka. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tema je kupnja novog vozila. Raspravlja se o faktoru prijevoza tereta. Prijevoz neosiguranog teškog tereta u bilo kojem autu je vrlo loša ideja sa sigurnosnog aspekta pogotovo ako su zadnji sicevi spušteni.

Vidi što se događa kada iza tebe nema ništa osim tvog vozačkog sjedala da zaustavi čovjeka/teret u kretanju:

 

 

 

 

 

 

I veš mašina:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites






Kad sam imao frontalni sudar prije 10+ godina sa nekih 80 km/h, gume koje sam vozio u gepeku, polegnute vodoravno, su slomile naslon zadnjeg sjedala u Mondeu.
Da quotam sam sebe. Gume (s felgama) su bile full ucvrscene, dakle bile su tako poslagane da se u voznje nisu mogle nigdje pomicati - inace bi me zivciralo u voznji.

I znaci takve "ucvrscene", bez imalo hoda po gepeku, kod sudara su slomile zadnje sjedalo.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Med0 said:

Voziš vešmašinu od cca 60kg u autu sa spuštenim zadnjim sicevima.

Brzina je 50km/h odnosno 13,89m/s. Prema toj formuli koja odgovara onome što smo učili u školi sigurne vožnje, tvoja nova vešmašina udara u tvoj sic sa 5.8 tona! Sic i njegovi nosači to neće izdržati. Prizor s mjesta nesreće ne želim ni zamišljati.

Stoga: "Koliko je dostava vešmašine? 120kn? Evo izvolite, tu su novci i adresa, molim da mi dostavite. Hvala!" 👋

Niti brige niti pameti. Bolje tako nego da me strugaju i razdvajaju sprešanog između kokpita i vešmašine jer je netko iz ovog ili onog razloga prešao iz suprotnog smjera u moju traku.

Ali mene nije briga za to , svjesno sam je ukrcao i dovezao tih 3 kilometra zavojite ceste  do kuće. Voziš pomalo paziš i to je to .  A što kad vozim i to sam već radio bar 20 puta 8 vreća ovčijeg gnoja sa Velebita . Tu ipak imam 120 i više km magistrale , jednostavno rizikiraš čim si sjeo u auto . 

Samo nemojte mislit da ste iako nemjerljivo više sigurni u novijim autima da ćete svaki sudar preživit . Naime naradio sam se vađenja ljudi iz skršenih auta . Istina smrtnost je u starijim bila nemjerljivo veća ali zakone fizike nije moguće pobjedit i svi sigurnosni sistemi pomažu ali i to ima svoj limit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne razumijem takve stavove: "ne mogu protiv fizike pa me nije briga".

Fiziku možeš okrenuti u svoju korist. Zato postoje pojasevi, gurtne, ISOFIX, poluge, ventilacija, dizalice toplice, itd., a tamo gdje je potrebno i roll barovi....

Na tebi je da li ćeš te genijalne izume koristiti za sebe i svoj teret.

Meni je drago da kolega @vip3141 nije tako razmišljao pa mu nisu presudili kotači preko spuštene zadnje klupe. Živio 🍻

Busch Beer GIF by Busch

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nisam nikad gledao na auto da mi stane perilica, no kako sad imam obitelj, ipak gledam da mi bude prakticniji i da stane u gepek vise stvari..

osim toga, u prosjecnu limuzinu u gepek nemre stat npr. ni djecja sjedalica.. nije kutija puno manja od perilice, a ruku na srce, (sve sto je iznad spomenuto je tocno i ima smisla) no ako cu stalno razmisljat koji predmet me moze gdje ubiti, onda mi je najbolje ne sjesti za volan, ili jos gore, na motor.. :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stigao novi Sandero za starce. Sve kako smo dogovorili, cijena nepromijenjena, oprema na broju. Gume Bridgestone Turanza

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

nisam ga još preuzeo, slike imam na brzinu iz servisa

WhatsApp Image 2022-05-16 at 11.45.59 (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-05-16 at 11.45.59 (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-05-16 at 11.47.24.jpeg

  • Like 14
Link to comment
Share on other sites

I displej i tempomat i metalik sivi. Nema dalje, uživajte. 

Link to comment
Share on other sites

Ha, ha, to je za mater, bojim se da ce ista od toga koristit.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Nisam skužio,to je plinara? Jel se vozi već? Regano?

Link to comment
Share on other sites

Je, plin. Danas je uplaćen ostatak novca, a preuzimanje i rega slijedeći tjedan

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja sam toliko narajcan na taj novi Sandero Stepway...

Link to comment
Share on other sites

On 20. 05. 2022. at 7:03, frenchkey said:

Ha, ha, to je za mater, bojim se da ce ista od toga koristit.
 

I automatska klima, to oce sigurno. Taj Sandero zaista djeluje skroz ok auto..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.