Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Znam kako je išlo. Ali to su bila druga vremena. Sad je svima novac dostupan i izbor 500 proizvođača. I onda si mogao kupiti Mercedes i BMW ali rijetko je tko imao love za to. Bila je to slobodna zemlja gdje si mogao kupiti šta hoćeš ali su te porezi ubijali. Frendov tata kupio kockicu 318 i . Bila je 20 tisuća maraka ali porez je bio 40 pa je auto ispao 60.  Kad mislim slobodna mislim da kupiš šta želiš ako imaš. Nije bio istočni blok gdje nisi mogao prdnuti

Link to comment
Share on other sites

mama je cekala ficu  specijal godinu i nes sitno, a mini moris koji joj je bio zelja se cekao minimalno 2 godine :D 

1987 se 325ix nije ni mogao narucit u tehnounionu :D moralo se direkt nosit orlove u nemacka :D

Link to comment
Share on other sites

Nije stvar samo u tome da nema auta iz tvornice, nema ni rabljenih mladih od 3 godine, pogotovo ako hoces automatik ili nedajboze nekaj jos posebno. Uzas, blago nama kaj imamo uopće aute 🤣

Link to comment
Share on other sites

Stanje nije usporedivo s onim prije.

Danas je lakše za manje novaca kupiti rabljeni auto koji će po svim kriterijima biti bolje od novog.

bolji su danas auti, jednostavno, ako uspoređujemo s ‘80 - ‘89.

Link to comment
Share on other sites

Zaustavini auti su koštali u prosjeku klase sličnih europskih auta ali na uvoz aute je išao veliki porez i carina tako da su bili nedostižni.  Od poznanice tata 1984.kupio Mercedes 124 300e. Prodao kuću na moru i kupio ga. Jedino tako. Glup potez. Često mi je to spiminjala

Edited by dado_sk
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Joj dobro bilo je tak kak je bilo, danas je suludo da imamo ovakvu situaciju. 

Link to comment
Share on other sites

Kako suludo, pa to je genijalan potez proizvođača.

Spušio si proizvodnju jer ti je država preko korone oduzela radnike i tržište, ti izmisliš da fali elektronike, tržište odradi svoje preko povećanja cijena i sve super, zarada je svima i dalje tu.

Ljudima ionako auto stoji 97% vremena, tako da i nije prijeka potreba.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Max said:

A kad ga je naručio? I koji model? Ovaj moj je uzeo 2.0 TSI DSG 4x4 u full opremi sto dodatno komplicira stvar zbog elektronike. 

naručio u 9 mj.,1.5 TSI manual, Sportline oprema s nekim doplatama...

Link to comment
Share on other sites

Imam prijedlog. Očito su nesposobni proizvesti šta su zamislili. Idemo nazad na euro 2 ili 3. Izbaciti gluposti za idiote koje ne znaju voziti tipa kamera 360, samoparkiranje,led Matrix svjetla.. beskorisno prepoznavanje znakova, ništa koristi dpf i otopinu uree, četverozonske klime, prepoznavanje ne znam čega a ne prepozna manje više ništa jer to 90 posto ljudi ugasi kad sjedne u auto te isporučite ljudima aute. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Pa i isporučuju se bez tih gadgeta i onda ides svako malo u servis da ti to ugrade.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, riceburner said:

mama je cekala ficu  specijal godinu i nes sitno, a mini moris koji joj je bio zelja se cekao minimalno 2 godine :D 

1987 se 325ix nije ni mogao narucit u tehnounionu :D moralo se direkt nosit orlove u nemacka :D

Moj stari se jednom dovezao doma s posla s tuđim fićom.  Skužio je tek kad je došao doma :D Auto je bio isti kao naš, iste boje, oba praktički nova. Rekao je da mu je bilo čudno što ključevi zapinju u bravama 😂

Yugichev bunker si mogao otvoriti s bilo kojojm manjom kovanicom.

I to su auti koji su se čekali po godinu dana tada u 80-tima...

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

I zato danas necemo kupovat nove ili novije aute nego cemo se zauvijek voziti u Cliu starom 20 godina.

Link to comment
Share on other sites

Pa vecinom mi mijenjamo aute zato sto nas pare svrbe, a puno rjedje iz ciste potrebe.

Ono sto je paradoks je da su popravci i odrzavanje novonabavljenog auta, skoro bez iznimke skuplji od odrzavanje stare "drlje" koje si se upravo rijesio. A jedan od argumenata za kupovinu tog novijeg auta je bio: "Ma ne isplati mi se vise ulagati u tu kantu". A kad ono, prc Milojko.

Klasican primjer za ovo gore, je prijatelj koji je otisao sa 5 god starim autom u servis na promjenu ulja i ovi mu kazu da mora promijeniti i amortizere na haubi. Ne zato sto ne valjaju, vec im je istekao rok od 5 god! Njemu upitnici iznad glave. Auto ima nekakvu zastitu pjesaka. Ako ne primijenis, padnes na TÜV-u.

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Odličan film!

Ali ja se iskreno, nikada ne bi odrekao radara, prednjih i stražnjih senzora, i još par stvari...

Jednom me radar doslovno ukopao na autoputu, zahvaljujući njemu, još uvijek imam auto!

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, riceburner said:

dobar pokusaj, nema nista lagera,  bila su demo vozila napucana opremom previsokim cijenama...

dealeri i da hoce nemogu imat lagerska vozila, jer se sve proda, poznanik ceka 3 identicna passata za firmu bilo prosli tjedan 400ti dan :D

 

Kod Skode nema lagera ili kod svih? 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Lucky_ZG said:

 

Kod Skode nema lagera ili kod svih? 

Oocenito je tak kod europskih, al i kod koreanaca nije nis bolje, na lageru ima samo ono kaj ekipa nije htjela, nekaj s 4 cilindra benzin je gotovo nemoguce naci...

Link to comment
Share on other sites

Sandero za majku narucen u 11 mjesecu,, proizveden 3.3. Ali mu fali jos neki elektronicki dio kojeg ce dobit 17.4., a kad ce u Hr, ko zna...

Link to comment
Share on other sites

Klijent mi je firma koja radi nešto globalno za autoindustriju, između ostalog. Nedavno sam vidio dokument koji opravdava manju potražnju proizvoda. Ne smijem detalje, ali nesto općenito. Njemački proizvođači trenutno ne rade uopće benzince. Razlog je nedostatak dijelova iz Ukrajine. Francuski proizvođači su zbog nedostatka dijelova iz Rusije smanjili proizvodnju... Navodno se traže alternative.

Link to comment
Share on other sites

da sad ne baljezgam temu, ali kad čujem šta se sve izvozi iz Ukrajine i Rusije sve više mi neke teorije zavjere imaju smisla

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa vecinom mi mijenjamo aute zato sto nas pare svrbe, a puno rjedje iz ciste potrebe.

Ono sto je paradoks je da su popravci i odrzavanje novonabavljenog auta, skoro bez iznimke skuplji od odrzavanje stare "drlje" koje si se upravo rijesio. A jedan od argumenata za kupovinu tog novijeg auta je bio: "Ma ne isplati mi se vise ulagati u tu kantu". A kad ono, prc Milojko.

U sridu! [emoji1360]

Dodao bih da novi auti imaju veliki godišnji gubitak vrijednosti, kasko i (skupe) servise u ovlaštenom koji uvjetuju garanciju.

Ljudi uglavnom traže izgovore za povećani komfor i prestiž kada nemaju potrebu za novim vozilom.
da sad ne baljezgam temu, ali kad čujem šta se sve izvozi iz Ukrajine i Rusije sve više mi neke teorije zavjere imaju smisla

Mislim da nije teško predvidjeti tko će uletjeti sa zamjenskim sirovinama i proizvodima [emoji6]
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Medo, ljudi koji voze duze ture cesce, sigurno se ne zele voziti u 15+ godina starom autu , takvi auti su nepouzdaniji, sigurnosno upitniji, izolacija nikakva, stalno nekakvi kvarovi nekad manji nekad vece . Naravno da ce ici zamjeniti za novi(ji) auto.

Skoro nitko ne mjenja "bezveze", pricam sa dosta ljudi koji kupuju i prodaju aute i cujem kak razmisljaju.

Za po gradu mozes imas i Twinga iz 1997e. Onda dode dijete, sigurno necu riskirat pud od 4 sata voznje sa djetetom malim sa prastarom drljom koja se konstantno kvari.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

Dodao bih da novi auti imaju veliki godišnji gubitak vrijednosti, kasko i (skupe) servise u ovlaštenom koji uvjetuju garanciju.

Ljudi uglavnom traže izgovore za povećani komfor i prestiž kada nemaju potrebu za novim vozilom

Sa jedne strane se slažem. Ali sa druge strane ima ljudi ljudi kojima nije problem dati taj novac za novi auto. Ja mogu tvrditi da svaki novi auto je sigurniji od starog. Što u slučaju nesreće, što mehanički sigurniji, dakle manja je šansa da se nešto pokvari.

Dalje gledamo da imamo što je bolje gume, što je bolje kočnice, a većinom to i još više dobijemo sa novim autom. Skoro svaka generacija auta je bolje i sigurnija nego onda prije.

Dalje uz novi auto dolazi garancija i još neke usluge. Tipa ako se pokvari auto da imaš plaćen hotel ili zamjenski auto ako si više od XY km od kuće. Većinom slično možeš doplatiti i u osiguranju. 

Dakle sve dolazi do toga da li je netko spreman "izgubiti" određenu količinu novaca i kupiti novi auto. Ili pak drugim riječima da li si spreman investirati u svoju sigurnost i u sigurnost da ćeš stići na odredište.

Link to comment
Share on other sites

Sigurnost i električni auto mi teško idu u istu rečenicu [emoji57]

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.