Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

mmislio sam da će izmjena one čahure biti pogodak problema

nazalost i ja sam ali nista.u servis opet idem u utorak na trazenje ovog neobjasnjivog kvrckanja koje me izludjuje...uzas

Link to comment
Share on other sites

Dakle danas ujutro otisao na servis po neznam koji put. Nebiste vjerovali, ali problem je rijesen, da kucnem u drvo. Sto je tocno bilo neznamo nitko no evo par stvari sto su danas napravili tj. sto je gospodin Zeljko napravio:

1. Otpojen krajnik spone od glavcine tj. one upresane cahure, ali bez skidanja i odvrtanja mjesta oko spone, da opet nemoram na optiku.

2. Otpusteni vijci koji drze pokretni dio glavcine oko nepokretnog u kojeg ulazi amortizer.

3. Sva ta mjesta ispuhana od prasine i naspricana masnim sprejom, te sve nanovo dotegnuto.

4. Skinut lezaj tocka i osmirglan i ociscen oko glavcine.

5. Lijevi tocak dosao na desnu stranu, a desni na lijevu. Sve gume su mi nove i istog smjera montiranja pa to nema veze.

6. Skinut i prekontroliran desni disk i plocice, te ispirit od prasine

7. Sve nanovo stegnuto i prekontrolirano. Nema lufta nigdje :hura:

Sto je odigralo kljucnu ulogu u svemu tome zaista neznam, no mislim da su po mom misljenju 2,3,4 i 5 igrali najvecu ulogu. Vrijem ce pokazat no za sad je u redu.

Cijena od 1000,00kn dijeluje puno, no to je rad sa novom sponom, te rastavljanje i sastavljanje svega po 3-4 puta. Izasli su mi max u susret. Ja zadovoljan pogotovo jer bi me to sve izaslo skoro 3000,00kn s novom glavcinom i radom da sam uzimao novo. Ovako sam upresavanje i novu kuglu platio 400,00kn i ovo sad 1000,00kn. Znaci 1400,00kn total, a provjeren mi je kompletan ovijes koji je tvrd kao kamen, letva koja je kao nova i sve ostalo radi kao podmazano.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio novu letvu i ležaje amortizera bez šolja, koje na žalost nisu imali na stanju u Sloveniji.

Iskoristio bih priliku da se zahvalim Toci i bratu mu Marku na usluzi, popustu i krajnje poštenom pristupu (naplatili su rad koliko su stvarno radili, a ne koliko je norma sat).

Impresije su fantastične, ali moram ipak promijeniti i šolje amortizera.

Klokotanje se smanjilo (radi novih ležaja šolje amortizera), ali moja teorija je da su šolje ipak loše i da to dovodi do oštećenja ležaja i hodanja sklopa amortizera.

Na rupama se ništa ne čuje, ali na grbama "klok".

Upravljanje i stabilnost generalno su znatno bolji (nova letva i optika trapa).

Naručio sam zamjenske šolje (da, mogu se naći) i kad to završim, ako bude klokotanja ide rasklapanje sklopa zakretača, upresavanje novih ležaja i to je to onda.

Sve sam drugo zamjenio.

Ustvari, nisam samo lafete zamjenio, ali čahure u lafetama su nove, a kugle ispravne.

Show must go on.

Link to comment
Share on other sites

Molio bih te da mi pojasnis na slikama ili opcenito sto su solje amortizera? I jos jedan naziv mi nije jasan a to su lafete?

Kolikote letva izasla ako nije tajna?

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Molio bih te da mi pojasnis na slikama ili opcenito sto su solje amortizera? I jos jedan naziv mi nije jasan a to su lafete?

Kolikote letva izasla ako nije tajna?

Eto reče kolega SLI šta je šta, a po slobodnoj procjeni letva, šolje i ruke oko 750€.

Ima još povrat PDV-a oko 800 kn i to je to.

A morao sam je zamjeniti, nažalost.

Umjesto da sam si kupio R4 i išao s njim u SB, imam jednog R4 pohranjenog u vidu letve u MRS.

:doh:

Link to comment
Share on other sites

ja bas cekam ponudu za SNR-ov repair kit (kapa + lezaj), pa sutra napisem

Za MRS SNR pravi setove sa šarafima i ležajima i šoljama, a SASIC i HUTCHINSON (koji je ujedno i OE ugradnja mislim), mogu se naručiti samo šolje...

Ma bitno je da se može naći zamjenski, inače set kod ovlaštenog košta oko 125€ po strani.

Govorim o MRS, naravno...

Link to comment
Share on other sites

ma tako sam i mislio, 3 vijka, matica, kapa i lezaj

po tecdocu lezaje radi iskljucivo SNR, dok kape rade vise njih ukljucujuci SKF, ali radije bi sve od SNR-a ako je cijena prihvatljiva, ako je u ovlastenom 125€, onda se nadam da ce me ovako ispast oko 50€ po strani

Link to comment
Share on other sites

ma tako sam i mislio, 3 vijka, matica, kapa i lezaj

po tecdocu lezaje radi iskljucivo SNR, dok kape rade vise njih ukljucujuci SKF, ali radije bi sve od SNR-a ako je cijena prihvatljiva, ako je u ovlastenom 125€, onda se nadam da ce me ovako ispast oko 50€ po strani

Pa zamjenski bi trebali biti te cijene, bar ovdje u BiH.

Nikad te ne upitah, je li uspjela "popravka" hands free ručke vrata sa kontakt sprejem?

Meni šljaka, samo se treba svako malo špricnuti i piči...

Link to comment
Share on other sites

Ja bih probao sa SKF-om. Ako je SNR origigi i prolupa relativno brzo, rizikovao bih i stavio nesto drugo. A SKF nije los. Dapace.

Link to comment
Share on other sites

Ja bih probao sa SKF-om. Ako je SNR origigi i prolupa relativno brzo, rizikovao bih i stavio nesto drugo. A SKF nije los. Dapace.

Ma sve je to u 5 dkg.

Bitno je da je novi dio priznatog proizvođača na autu i da služi svrsi...

Link to comment
Share on other sites

Pa zamjenski bi trebali biti te cijene, bar ovdje u BiH.

Nikad te ne upitah, je li uspjela "popravka" hands free ručke vrata sa kontakt sprejem?

Meni šljaka, samo se treba svako malo špricnuti i piči...

pa evo nije se vec dugo ponovilo pa se nisam ni zamarao sa time

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dijelove i tekućine za redovni godišnji servis kupiti originalne ili zamjenske?

Kolika je uopće razlika u cijeni ako netko zna otprilike?

Ulje već imam, ELF 10W40 Competition 5l (151kn Lageros).

Naravno, radi se o Cliu II.

Link to comment
Share on other sites

Filter zraka u Renaultu za clio 3 kosta 230,00kn. Dok isti takav u Gregureku 130,00kn plus jos nekih 10-15% nize za kes. MOzda i vise. Na stanju imaju cak tri filtera za clio 3 u rasponu od 70kn do 130kn a ovaj najskuplji sam ocima vidjeo i isti je kao i u renaulta. Deru za popizdit. Tekucine imas gdje os za kupit po znatno jeftinijim cijenama.

Link to comment
Share on other sites

Filter zraka u Renaultu za clio 3 kosta 230,00kn. Dok isti takav u Gregureku 130,00kn plus jos nekih 10-15% nize za kes. MOzda i vise. Na stanju imaju cak tri filtera za clio 3 u rasponu od 70kn do 130kn a ovaj najskuplji sam ocima vidjeo i isti je kao i u renaulta. Deru za popizdit. Tekucine imas gdje os za kupit po znatno jeftinijim cijenama.

Nemoj tako, nije isti filter. Na onom od 230,00 kn imas natpis Renault. :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Dijelove i tekućine za redovni godišnji servis kupiti originalne ili zamjenske?

Kolika je uopće razlika u cijeni ako netko zna otprilike?

Obično su kod Renaulta Purflux filteri prva ugradnja, njih možeš naći u Intercarsu po povoljnijim cijenama nego u servisu.

Original filter ulja (Purflux LS924) ti je tamo 73,00kn, u servisu je oko 105kn.

http://ekataloghr.intercars.com.pl/

Link to comment
Share on other sites

Obično su kod Renaulta Purflux filteri prva ugradnja, njih možeš naći u Intercarsu po povoljnijim cijenama nego u servisu.

Original filter ulja (Purflux LS924) ti je tamo 73,00kn, u servisu je oko 105kn.

http://ekataloghr.intercars.com.pl/

jel ti radi ovaj intercars-ov e-katalog,meni ne :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ja bih probao sa SKF-om. Ako je SNR origigi i prolupa relativno brzo, rizikovao bih i stavio nesto drugo. A SKF nije los. Dapace.

A meni je SNR-ov lezaj tocka prelazio i po 50 000km(vakumsko pakovanje, dobijes maticu za poluosovinu i osigurac lezaja), dok su mi dva tri SKF-a riknuka jedan za drugim posle 2000km. Sto je najinteresantnije, lezaj samo zacvili i tocak se iskrivi, bez ikakvih ranijih znakova. Sad ne uzimam ni SNR ni SKF nego radim drugacije.........

Link to comment
Share on other sites

jel ti radi ovaj intercars-ov e-katalog,meni ne :nezna:

Sve radi.

Pošto je Purflux prva ugradnja, da li je bolje uzeti to ili od Boscha/Knechta?

To imaju u Lagerosu, a tamo planiram uzeti ako se negdje drugdje ne pokaže bitno jeftinije.

Cijena je identična za sve filtere, cca 300-320kn bilo koji brand.

Link to comment
Share on other sites

Pošto je Purflux prva ugradnja, da li je bolje uzeti to ili od Boscha/Knechta?

To imaju u Lagerosu, a tamo planiram uzeti ako se negdje drugdje ne pokaže bitno jeftinije.

Cijena je identična za sve filtere, cca 300-320kn bilo koji brand.

Mislim da nećeš pogriješiti ako uzmeš Bosch ili Knecht, samo pripazi da filter ulja ima povratni ventil.

Osobno, kad je filter ulja u pitanju tu ne radim kompromis, uzimam uvijek prvu ugradnju tj. Purflux.

Šta sve mijenjaš od filtera?

Edited by Ico_Zg
Link to comment
Share on other sites

Mislim da nećeš pogriješiti ako uzmeš Bosch ili Knecht, samo pripazi da filter ulja ima povratni ventil.

Osobno, kad je filter ulja u pitanju tu ne radim kompromis, uzimam uvijek prvu ugradnju tj. Purflux.

Šta sve mijenjaš od filtera?

Planiram sve: zraka, kabine, ulja, goriva.

Ali ne odmah, tek oko Nove godine.

U autu je trenutno originalni antifriz (21tkm). Da i njega mijenjam? Koji da uopće stavim?

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Planiram sve: zraka, kabine, ulja, goriva.

U autu je trenutno originalni antifriz (21tkm). Da i njega mijenjam? Koji da uopće stavim?

Nema potrebe mijenjati antifriz nakon samo 2 godine, jedino ako te žuljaju novci, prema knjižici je interval zamjene nakon 4 godine. Po meni, čak niti filter goriva i motora nema potrebe mijenjati još godinu dana odnosno sljedećih 10 000km ali naravno da neće škoditi. Ja sam filter zraka i goriva mijenjao na 30 000km, iako su intervali zamjene prema knjižici mnogo duži od toga. Kod kupnje pripazi na dimenzije filtera motora, postoje ti 2 verzije za Clio II, manji od 18cm oko 60-tak kuna i veći od 36cm koji može biti i do 100-tinjak kuna skuplji..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.