Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

Svi koji su vozili stock i serijski, zdravi 197 i stock i serijski, zdravi 200, u istim uvjetima gotovo u decilitar se slažu da je razlika u dvije litre. Ta je priča stara pet godina i zbilja joj se smiješno opet čuditi u travnju 2015.

Link to comment
Share on other sites

Virovitica - Karlovac - 197-  u VT natočen pun tank i sve resetirano ,ne baš spore vožnje starom cestom  na đurđevac ,bjelovar ,vrbovec , sv helena i na zaobilaznicu prema lučkom ,i za karlovac autocestom i sve kad sam doma bošao bio je na 8L , sad se 4 dana nateravam po gradu na 10.7 je  =)  , stim da još je isti tank itd.  , trebao bih probati 200 tu relaciju pa bih znao :) 

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Ja Podravskom dosao sa 6.9L do Zagreba. Nije bitno kako sam vozio nego kolikonsam trosio. Sa 200 bih dosao sa manje od 5L. Kakav dizel uz tog sportaka hahahha. Ovih 2L tko je primjetio blago njemu. Iskreno to nevjerujem no to sam samo ja.

Link to comment
Share on other sites

Meni troši 10-10.5 svakodnevne, grad Pula, i malo otvorene.

Na otvorenoj je najniža bila nešto ispod 8, autocesta 110-120 oko 9.5 l/100.

Edited by Goldin
Link to comment
Share on other sites

Kad smo se već dotakli toga: koliko troši na 130, po mogućnosti na tempomatu malo duže vožnje?

Ja sam st-zg pri toj brzini trošio 8,7. To je dakle ukupan prosjek na 400km.

Link to comment
Share on other sites

2 litre su u svakodnevnim uvjetima normalnog korištenja bez pokušaja obaranja rekordno niske potrošnje, gdje 200 troši 7 do 11ak litara, a 197 9 do 13ak. Takvo je još 2009 bilo iskustvo s usporedbe r27 i 200 koju je radila renomirana ekipa tadašnjeg evo magazina, a znam podatke iz prve ruke, mene i kolege iz Du sa 197icom i evo sada kolege s foruma koji je imao 197 pa 200. Donji i gornji ekstrem, dakle po ravnom 70 kmh u šestoj ili staza na punom opterećenju je naravno puno manja razlika, ali koliko se vremena provede u takvim režimima? Toliko da Zrmi ima valjda pedeseti put potrebu napisati da mu je JEDNOM auto trošio decilitar ispod sedam litara. Za RSa je ionako puno bitnija razlika u dojmu performansi, tj razvijanja snage i momenta, koji je u 200tki još dojmljivije ispred 197 nego potrošnja, iako su na papiru isti ;)

Link to comment
Share on other sites

A i ti imas potrebu svugdje biti glavni majke ti i sve znas. Gle iskreno znam kako mi auto ide i bez beda stanem sa 200-tkom i probam i izmjerimo. I sa dampanim autom.

Link to comment
Share on other sites

Da, znam puno o razlikama serijskih 172/197/200/200edc u praksi i nemam se potrebu ni kompleks kleti u bilo kojeg od njih. Neka potencijalni kupci probaju i uvjere se koji im je bolji.

Link to comment
Share on other sites

Donji i gornji ekstrem, dakle po ravnom 70 kmh u šestoj ili staza na punom opterećenju je naravno puno manja razlika,

kad je u tim uslovima puno manja razlika, u kojim je onda konkretno uslovima puno veca razlika?

 

sama diskusija je bespoentna, minimalna potrosnja i rs mogu u istu recenicu tek kao kuriozitetna diskusija... ovom pricom se potrosnja 200tke svodi na pa cak i ispod potrosnje nekog 1.6b u autu od 1200-1300kg, samo ne vidim cemu... bez ikakve dileme 200tka je nesto bolji auto, ali zanositi se da trosi 2l manje od 197ice, ili da ide kao da ima ne znam koliko desetina ks vise je bezveze.

a i ne moramo da fantaziramo, ima sajtova na kojima se moze pratiti i ta potrosnja, kao ovde recimo

http://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/368-Clio.html?vehicletype=1&power_s=196&power_e=199&powerunit=2

197 - 8.02/9.40-13.52

http://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/0-All_models.html?vehicletype=1&power_s=198&power_e=202&gearing=1&powerunit=2

200tka - 7.50/9.55/13.28

Link to comment
Share on other sites

U svakom slučaju auto je jeftin za kupiti... skup za održavanje. Ali...ako ga se redovito i dobro održava tj. servisira ...pruža neviđeno zadovoljstvo...barem meni.

Link to comment
Share on other sites

U realnim, mješovitim uvjetima, kad se potrošnja vrti najčešće 9do12l. Za potencijalne vlasnike rabljenih je najbitnije da probaju oba prije kupnje i konačno odaberu očuvaniji model čišće povijesti.

Link to comment
Share on other sites

Onda imamo šezdeset i kusur lazova na onom spritmonitoru...

A i zasto bi iko gledao 197 ako su tolike razlike? Samo uz toliku razliku u potrosnji neko ce sa 200tkom sa 10.000km godisnje ustedeti jedno 250e... Npr.

.

Edited by dragan197
Link to comment
Share on other sites

Moj po board kompjuteru ...troši 10.2 ljeto ...10.7 zima ...kombinirane vožnje. Točim isključivo 100ku.

Link to comment
Share on other sites

Kad smo se već dotakli toga: koliko troši na 130, po mogućnosti na tempomatu malo duže vožnje?

Ja sam st-zg pri toj brzini trošio 8,7. To je dakle ukupan prosjek na 400km.

 

ZG-RI, tempomat, 150km/h, 11.5-12L ovisno o opterećenju.

Link to comment
Share on other sites

Kad smo se već dotakli toga: koliko troši na 130, po mogućnosti na tempomatu malo duže vožnje?

Ja sam st-zg pri toj brzini trošio 8,7. To je dakle ukupan prosjek na 400km.

 

Zagreb - Zadar, cca 295km,

 

130km/h     197  troši 9,5L/100

130km/h     200  troši 9L/100

 

Doduše imao sam pun auto i krovnu manju kutiju. Stani kreni po gradu je najveći problem što svi i govore.

 

Onda imamo šezdeset i kusur lazova na onom spritmonitoru...

A i zasto bi iko gledao 197 ako su tolike razlike? Samo uz toliku razliku u potrosnji neko ce sa 200tkom sa 10.000km godisnje ustedeti jedno 250e... Npr.

.

 

I ja skupa s njima, s oba auta.

 

Stvar je u tome što se većina njih vozi po autoputu ko po jajima. Samo ih par jaše po stazi.

Link to comment
Share on other sites

Dragane, ne pilaj, nitko ne laže, ali ne voze svi u istim uvjetima ni na isti način i ne paze svi jednako na potrošnju. Uzmeš dva Clia u isto vrijeme na istoj turi istim tempom, kao ja i citirane kolege, i značajnija i osjetnija razlika bi se pojavila. Ali, ako je rabljeni 200 2000€ skuplji od 197, ne bi se nikad nadoknadila naravno.

Inače na 130 mi je držao trenutnu 8.8 na tempomatu. Na 160 preko 10. Prosječna brzina je često bila prosječna potrošnja po magistrali - 73 7.3, 99 9.9 itd :)

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

BTW: meni auto sad, s obzirom na tempo, jako malo troši. 12.5-13L po BCu što znači 11.8-12.5 u stvarnosti.

 

 

EDIT: i koga boli krac koliko troši 2.0 N/A autić od 180/185ks? Taj auto se kupuje kao minimalno drugi u obitelji.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Rene, puno je ekipe kojima je on daily driver i ljudi gledaju potrosnju. Clio je jos super kad se pogledaju neki downsized auti s manje ks poput mita i 207 koji su trosili isto pa i vise.

Link to comment
Share on other sites

ZG-RI, tempomat, 150km/h, 11.5-12L ovisno o opterećenju.

 

Istina, na tempomatu 150km, i s krovnom kutijom sa 197, potrošio mi je 11,5L.

 

A tak isto s 200, tempomat na 150km ispadne 10L. Ne znam di je caka al svima govorim kaj sam izmjerio u zadnjih 5 godina kolko se vozim s tim autima.

 

Prošle godine sam vozio 170km po tempomatu i prosječna brzina mi je bila 132km/h kad sam stao na naplatnoj kučici, Par put smo stali, zastali u koloni i tak. Još me i presretač skoro uhvatio s rotirkama al sam na vrijeme usporio. Potrošnje 10,7L, i opet s kutijom na krovu.

 

Po zimi sam išo u Austriju, tempomat na 110km, potrošnja 7,8L. Nisam imao kutiju na krovu.

Link to comment
Share on other sites

Baš ću pratit potrošnju idući put kad ću do Grobnika. Problem je u tome što se teško prisilim voziti jednoliko jer mi dosadi. Pa pojačam tempo. Znatno. 

Link to comment
Share on other sites

Smijesno je uopce da spominjete potrosnju u takvom autu ali jel netko vozio npr. Zg-Ri ili Zg-St onako bas sarf, 160-200 stalno? Koliko tad guta?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.