Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

svaki auto trosi cca 0.6-0.7 L po satu po kW koji proizvodi u tom trenu

 

Možeš ovo malo razjasniti? Jer ako dobro razumijem onda bi npr moj Clio u petoj na oko 100 km/h na 3000 okretaja (po krivulji tada ima cca55 kW) trošio 33 litre na sat...? Hm... Kakvo to opterećenje treba biti?

Link to comment
Share on other sites

ti na 100km/h trosis oko 10kw 

citroen spacek je imao 12konja i isao preko 100 :)

 

tih 55kW opterecujes tek na punom gasu, na ubrzanju i u tom momentu ti auto trosi na nacin koji si rekao.

znaci kad bis ubrzavao na punom gasu, on bi ti na 100km/h trosio oko 40L/h tj u tom slucaju 40L/100km

 

(0.7 je za turbo motore a 0.6 za diesele)

 

za sporohodne motore ti ide najnize 190g goriva/kw srendnjehodni oko 200 i 220 pa na vise za brzohodne diesel motore. 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Trkači auti 2.0 turbo gr.E na brdu troše cca 100 na 100.

Isto koliko i nama jedan razjebani 850csi prije 15g :D  Samo što je nama bio šok prvi put kad se auto ugasio nakon 90km turiranja po gradu, a rezervar smo napunili prije vožnje (90L je pun tank). :blink:

Link to comment
Share on other sites

E da 1km- 1litra, a jos ako idu na trkace gorivo, eto veselja za novcanik hehehe :-)

koliko tvoj popije?

Vrag će ga znati,ali daleko manje,štedljiv je ha ha ha [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Link to comment
Share on other sites

Isto koliko i nama jedan razjebani 850csi prije 15g :D Samo što je nama bio šok prvi put kad se auto ugasio nakon 90km turiranja po gradu, a rezervar smo napunili prije vožnje (90L je pun tank). :blink:

Prijatelju mi je isto tako bilo . Mislin da je otisa maf senzor pa taj višak goriva nije iskorištava nego baca na auspuh zato je i trošia toliko..
Link to comment
Share on other sites

Prijatelju mi je isto tako bilo . Mislin da je otisa maf senzor pa taj višak goriva nije iskorištava nego baca na auspuh zato je i trošia toliko..

Maf, lambde, kat-ovi, par senzora na motoru, sve je promijenjeno, koštalo je ko dobar polovni golf :D, al je potrošnja nakon zahvata pala na 50L/100km :D

Link to comment
Share on other sites

Pa koliko bi triba trosit stari motor v12 sa 5600ccm i 380ks na skoro 2tone, i to sve u gradu, i to turiranja??.

Link to comment
Share on other sites

Pa koliko bi triba trosit stari motor v12 sa 5600ccm i 380ks na skoro 2tone, i to sve u gradu, i to turiranja??.

Nije bio 30g star nego 5 godina star i sigurno ne treba trošit 100 na 100 ;)

I ovih 50 kad su se izmijenjali dijelovi bi vjerovatno bilo manje da je auto bio manje 'ubijan' od prvog dana.

Link to comment
Share on other sites

Nije bio 30g star nego 5 godina star i sigurno ne treba trošit 100 na 100 ;)

I ovih 50 kad su se izmijenjali dijelovi bi vjerovatno bilo manje da je auto bio manje 'ubijan' od prvog dana.

Ma naravno da nebi triba bas 100, ali 50me uopce ne cudi s obzirom na nabrojane okolnosti.

Link to comment
Share on other sites

Nije bio 30g star nego 5 godina star i sigurno ne treba trošit 100 na 100 ;)

I ovih 50 kad su se izmijenjali dijelovi bi vjerovatno bilo manje da je auto bio manje 'ubijan' od prvog dana.

Mislia san na 30 godina star motor u smislu da je razvijen prije toliko. Uglavnom poceli su ga 1993.-e ugradivat . Razvijali ga 4, 5+ godina prije i eto blizu si te brojke. Al da je 50L normalna potrošnja nije, al na taj način kako ste ga vozili i mora bit 50L..
Link to comment
Share on other sites

Ma naravno da nebi triba bas 100, ali 50me uopce ne cudi s obzirom na nabrojane okolnosti.

Mislia san na 30 godina star motor u smislu da je razvijen prije toliko. Uglavnom poceli su ga 1993.-e ugradivat . Razvijali ga 4, 5+ godina prije i eto blizu si te brojke. Al da je 50L normalna potrošnja nije, al na taj način kako ste ga vozili i mora bit 50L..

Slazem se s obojicom, no tom autu je bio problem sto je tak vozen od prvog dana :)

Od starog frend je imao istog samo 2g starijeg, kupio je novog i prosjek mu je bio 25-30, a isto je imao otezu nogu. No taj auto je dao svoje pod vlakom u madjarskoj.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Autic cesto vidim po sk, vozi ga covjek svojih 30-ak godina i pretpostavljam bolja polovica. Auto mi se cini skroz uredan, ali taj auto se pojavio u sk ne tako davno.

Link to comment
Share on other sites

Tako je! Sve je istina, zvao sam vlasnika, oko dvije godine je on vlasnik..Auto je prije bio u Zg-u.

Koliko vidim fali mu lajsna pored vratiju na slici te cepovi!

Edited by fastrs
Link to comment
Share on other sites

Cepove muvrlo lako neko skinu

Link to comment
Share on other sites

Pofarbana kliješta i fulana rotacija "Brembo" nalje je ono kaj mi upada u oko ovak limarijski na prvu. :D

Link to comment
Share on other sites

Rene sta neznas ti tog lika?

Znas mozda kad je bio kod prvog vlasnika ili neki info mozda..

Link to comment
Share on other sites

Ima u Puli jedan sa plinom na prodaju, neznam u kakvom je stanju auto, prije par mjeseci je došao u Pulu i onda je vlasnik ugradio plin i sad ga prodaje.

Link to comment
Share on other sites

Rene sta neznas ti tog lika?

Znas mozda kad je bio kod prvog vlasnika ili neki info mozda..

 

Ne znam...možda je to onaj iz Gabreka koji je imao crvena pofarbana kliješta koja su se ljuštila pa je zato sad ponovo lakirao kliješta, ali mislim da je on i u GS bio u međuvremenu.

Link to comment
Share on other sites

Taj iz Gabreka je i u Puli bio neko vrijeme, ali mislim da je to drugi auto, felge su crne i ima Recaro.

Link to comment
Share on other sites

Onaj u puli sta je sad ugradio plin je auto koji je bio od frenda prije par godina u medjuvremenu je promijenio dosta vlasnika..

Link to comment
Share on other sites

Tu se na forumu prodaje vrhunski crveni iz pule. Tog ne gledas jer nema plin?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.