Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

Ne zelim nikome glumiti odvjetnika, ali Vladimir je picajzla sto se tice automobila i ulaze u njih i u ono sto treba i u ono sto ne treba... Muziku, struju i sprzene sve elektricne instalacije nije spominjao... Sudeci po svemu tu netko nekoga laze... Prenio sam mu ovo, pa ce se vjerojatno registrirati na forum...

mislim da se vec registrirao

samo nije dobio full pristup jos

Link to comment
Share on other sites

Crveni je od Rollera, i kako je Roller rekao, nije baš za preporučiti... :blink:

Prijašnji vlasnik se igrao s muzikom i spržio je sve električne instalacije, čak i ECU...

Zanimljivo.

S obzirom da se radi o mom trenutnom autu, rekao, zašto se ne registrirati i saznati nešto novo?

Prvo pitanje za tebe, tko je prijašnji vlasnik? Gospodin Z.O.(Roller koliko sam shvatio) prodao je vozilo Autohrvatskoj u Zadru gdje sam ga osobno nakon 3-4 tjedna preuzeo. Auto je u potpunosti pregledan od strane nezavisnog mehaničara i limara te mu nije nađena ni jedna zamjerka. Ok, imao je crtu duljine 4-5 cm iznad otvora rezervoara. Tko je prijašnji vlasnik koji je izgorio ECU mjenjajući muziku? Ja? Jer drugih vlasnika nije bilo (pretpostavit ćemo da u ona 3 tjedna u Autohrvatskoj nisu od Clia pokušali stvoriti pokretni disco).

S Cliom sam napravio puno stvari (mijenjao termostat, nosače motora,akumulator skratio servisne intervale s 20.000 na 7.000, stavio KW i Akrapa) ali mijenjanje muzike i izgaranje elektro instalacije nije jedna od njih.

Molim osobu koja je iznijela tvrdnju da je vozilo loše, odnosno, usudit ću se reći - havarirano objasni svoje tvrdnje i objasni odakle joj takve informacije. Previše smo mi malo tržište da bi plasman ovakve informacije bio slučajan. Nisam siguran koliko crvenih RS200 ima da se netko mogao zabuniti.

Link to comment
Share on other sites

Tu sam informaciju o kvaru na struji dobio puno prije nego je auto bio u oglasima - prvo od autohrvatske o problemima sa strujom (informirali su se može li se srediti produženo jamstvo i nabrojili par stvari, uključujući i servo, što nije bilo moguće jer je redovno isteklo), a potom od kolege Paca (ex alien green 200) s foruma koji je auto navodno vidio (možad je bila riječ o drugom primjerku) u ZG gdje se vlasnik žalio na te probleme i iznio teoriju o muzici - odatle i zaključak da je Clio imao među-vlasnika što sam te prvo pitao kad sam se interesirao za njega. Paco se baš čudio jer je znao kakav je bio auto do dana prodaje, a i meni je bilo nepojmljivo.

Nemoj misliti da ti netko dampira cijenu, svi auti koje sam prodao su otišli besprijekorni i uglavnom ljudima kod kojih su još takvi tako da me iskreno dugo mučilo što je to s Cliom moglo poći po zlu - drago mi je da nije ništa. Ipak, u ovim okolnostima nećeš postići cijenu koju želiš unatoč stanju, akrapoviču i KW-u, jer je malobrojnima to plus na Cliu CUP (pogotovo što nisi ostavio original ovjes). Pogledao sam ova dva asfaltna u ZG, auti su također u mint stanju, nešto noviji i s manje kilometara, a otišli bi za 9500€. Također postoji Akrapovič iz 2012. u oglasima koji bi otišao za nešto preko 100,000 kn s punom garancijom, iako je istaknuta cijena puno veća. Tržište je zbilja nemilosrdno i kao što sam već pisao baš Clia RS200 (vjerojatno zbog "grijeha" 197ica) cijeni puno manje nego vrijedi, ali sretno s prodajom!

Link to comment
Share on other sites

Termostat je zamijenjen jer je stari blokirao. Auto nije mogao postići temperaturu. Došao bi do možda 70 stupnjeva i stao. Na nizbrdicama bi temperatura pala na minimum. Nakon što sam se iz Zadra vratio u Rijeku, nazvao sam Autohrvatsku i dobio novi termostat.

Roller-čudi me ovo što pišeš, možda bolje reći - zvuči mi nevjerojatno. Možda se ne sjećaš, ovog Clia sam htio kupiti izravno od tebe, večer prije polaska za Du javio si mi da odustaješ od prodaje :)

Zašto to navodim? Kad sam vidio crveni RS200 znao sam da ga moram imati. Kad je ponovno osvanuo, ovaj put oglašen od Autohrvatske, ekspresno sam prodao 5GTI i zaletio se po njega. Prije ovog probao sam tucet 197/200, sve su me ostavile "posrano". Kloparile, bile istuckane, razbijane..

Kako je moguć međuvlasnik? Dakle, ti ostavljaš vozilo u Zadru, uzima ga drugi vlasnik, upropaštava ga te ga potom vraća Autohrvatskoj? Nije ga između toga prebacio na sebe? Registrirao? Ne bi ostao neki zapis nečeg takvog? S obzirom na stanje vozila prilikom preuzimanja teško mogu povjerovat u tu priču. A i ja bi s manijom servisiranja auta prije ili poslije otkrio da nešto ne valja.

Da se vratimo na konkretno, predmetnim autom sam izuzetni zadovoljan, da nisam, ne bi u isti ulagao novac. Oglas je stavljen (i par puta skinut) iz želje da probam nešto drugo. Vjerojatno bi opet uzeo 5GTI te isti nakon 3 mj prodao.

Edited by Vladimir84
Link to comment
Share on other sites

^ Ajde pokušaj pročitati što sam napisao umjesto da se čudiš; ja nisam znao gdje je točno auto i što se s njim događa (niti je to bila moja briga), napisao sam slijed informacija koje sam, kako i od koga dobivao; kad sam se zainteresirao za njega nakon tvog oglasa na njuškalu prvo sam te to pitao i otklonio sumnju - jedinu točnu i mjerodavnu priču uzimam ovu tvoju, a sve glasine su bile i ostale samo to - drago mi je da je auto dobro, šteta što nije stock i što je preskup ;)

Link to comment
Share on other sites

Auto se u stock vrati u jednom popodne, a nisam od tebe dobio ponudu za koju bi rekao da je preniska. BTW, KW V3 je ipak svjetlosnu godinu od standardnog Cup ovjesa.

Edited by Vladimir84
Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi ga pogledati, iako imho, po ničemu se ne "izdvaja" iz mase. Po slikama mi se čini kao da je cijela desna strana auta rađena...i prednji desni far izgleda nov a lijevi je malo "dobio" od sunca i pranja. Možda fotografija vara...ali tako mi se čini. Prednji branik je lakiran...iako to nije neka drama. Volan je od običnog Clia II...sjedalo vozača dosta potrošeno.

Link to comment
Share on other sites

U toj kombinaciji postajes 4. vlasnik,a kasnije jednog dana prodat auto koji se ionako teško prodaje, prodat pod 4. vlasnik sa <10 godina starosti nemoguća misija.. da ne spomenem 4.vlasnik i 55 tkm...

 

nego da se nadovežem na problem vrijednosti auta. pred godinu i pol kada sam prodavao megana, rekao bih da je bio jedan od boljih u oglasniku.. malo km, uščuvan..

kao i ovdje smatrao sam da je cijena viša od tržišne, meni osobno je imao veću vrijednost kao i svima ali treba gledati  realno i shvatiti da je prava vrijednost auta ona koju je netko spreman platiti, ni lipe više od toga..

Link to comment
Share on other sites

U toj kombinaciji postajes 4. vlasnik,a kasnije jednog dana prodat auto koji se ionako teško prodaje, prodat pod 4. vlasnik sa <10 godina starosti nemoguća misija.. da ne spomenem 4.vlasnik i 55 tkm...

 

nego da se nadovežem na problem vrijednosti auta. pred godinu i pol kada sam prodavao megana, rekao bih da je bio jedan od boljih u oglasniku.. malo km, uščuvan..

kao i ovdje smatrao sam da je cijena viša od tržišne, meni osobno je imao veću vrijednost kao i svima ali treba gledati  realno i shvatiti da je prava vrijednost auta ona koju je netko spreman platiti, ni lipe više od toga..

 

ova cijena pada max 1000€ ipak je to 200tka sa solidnom opremom.

Link to comment
Share on other sites

Ma auto što se tiče svega ( ako uzmemo da nema skrivenih problema) super i da sad kupujem ovaj bi mi bio favorit upravo zbog boje i opreme..

Problem je u broju vlasnika i mogućnosti prodaje jednog dana..

Link to comment
Share on other sites

U principu bi ja vozio auto na frendovo ime,a on scenica na moje ime,a mislim da realna cijena tog auta moze biti od 10000-10500,to je moje misljenje.

Link to comment
Share on other sites

Sve provjereno,auto kupljen u starkelju,ima servisnu,ne moram ga odmah prenositi,zena bas i nije najsretnija,tako da vjerovatno nece dugo ostati kod mene :( jedino ako se zeni svidi,u petak je kod mene:)

Link to comment
Share on other sites

Sve provjereno,auto kupljen u starkelju,ima servisnu,ne moram ga odmah prenositi,zena bas i nije najsretnija,tako da vjerovatno nece dugo ostati kod mene :( jedino ako se zeni svidi,u petak je kod mene:)

 

mjenjaj onda i ženu s frendom. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

U petak vodim zenu u soping u cliu,moram se malo iskupiti,a mozda joj se i svidi kada se malo provoza ;)

Link to comment
Share on other sites

Stigao clijoto,auto je u perfektnom stanju,kaj je najbolje taj auto je bio od covjeka kaj ga znam,vozi zenu u shoping,i nije puno njurgala,tako da mislim da sam si uparkiral igracku u dvoriste:)

Link to comment
Share on other sites

Jedna zamjerka,volan je katastrofa,znaci podhitno ga treba presvuci sa pravom kozom ,ima ko kakvu pametnu ideju gdje to napraviti i koja je lova u pitanju,hvala.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.