Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

Morate se jako dobro odluciti dal zelite voziti neko spartansko vozilo, al onda budite baje pa i bez absa ili bilo cega jaceg pomagala (TVR npr) ili pak ne kakite po opremi kako ona nije fora. Ja sam tolko naviknut na tempomat da pri chilanju u gradu ako nije guzva ukopcam na 50 i miran, handsfree brutalna opcija, pogubim se kad koram kljuc gurat, a o xenonu da ne pricam... Klimu se trudim izbegavat jer sam osjetljiv po ljeti na nju al sem toga .. Jedino sto osobno ne volim je koza, em klizim, em je zimi hladna pa ju se mora grijat, em ljeti vruca pa je treba hladit.

Panorama takodjer daje ogroman osjecaj prostora u autu

 

Baš to.

 

Kad idem doma nakon 23h po Slavonskoj, desna traka, tempomat 80km/h, 6 brzina, upalim si spotove, prst u uho i boli me kiflica za muriju. A da ne pričam koliko je super stvar na autoputu.

Senzor za kišu također hebena stvar na autoputu, cornering lights odlična stvar na serpentinama (Sljeme) inače beskorisno, kartica majka (auto sam otključao sa pritiskom na ključ valjda 50x u 7god i to kad stoji duže od 10tak dana bez da ga diraš onda ne rade senzori da ne troši struju)...itd...

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Za xenon ne primjetis razliku kad sjednes iz auta s halogenkama u auto sa xenonom, ali obrnuto...

Ne znam kak nekima nema razlike, svjetli jace, sire, ogromna razlika.

Link to comment
Share on other sites

Ni meni nije jasno jer eto, imam aute i sa halogenkama i sa xenonom pa kužim razliku. Jedino možda ovi Clitorisi koji imaju već godina, a nitko nije zamijenio žarulje.

Link to comment
Share on other sites

Boze, blagoslovi CUP verzije .

Link to comment
Share on other sites

CUP je za socijalu. Lakše je skinut nego stavit na auto. :D

Link to comment
Share on other sites

Baš to.

 

kartica majka (auto sam otključao sa pritiskom na ključ valjda 50x u 7god i to kad stoji duže od 10tak dana bez da ga diraš onda ne rade senzori da ne troši struju)...itd...

 

Kaj nije da samo dva put povučeš kvaku i otključa auto koliko god da je dugo stajao?

Link to comment
Share on other sites

Kaj nije da samo dva put povučeš kvaku i otključa auto koliko god da je dugo stajao?

Nije. Moraš na ključ ga otvoriti jer ugasi IR.
Link to comment
Share on other sites

Kod mene nije tako, vec kao sto je neno napisao.. Zimi stoji i po mjesec dana, povucem jednom kvaku, zatim jos jednom i otkljuca na senzor.

Link to comment
Share on other sites

Onda može bit :hdbg: , ne povlačim kvaku ako ne otključa odmah.

Link to comment
Share on other sites

Socijalo, muka ti je dva puta povuci .

Link to comment
Share on other sites

Socijalo, muka ti je dva puta povuci .

Da ne potrgam. :)
Link to comment
Share on other sites

Kod mene nije tako, vec kao sto je neno napisao.. Zimi stoji i po mjesec dana, povucem jednom kvaku, zatim jos jednom i otkljuca na senzor.

i kod mene na scenicu iz 2004 :)

na kljuc sam otvorio vrata jednom cisto da vidim kako to ide.. a auto je stajao definitivno dulje od 2-3 tjedna ako ne i dulje

Link to comment
Share on other sites

Za moj gust, od opreme trebam dobra sjedala koja drze u zavoji da se ne trebam laktom podupirati o vrata ili u lijevom zavoju rukom o suvozacevo sjedalo. Ksenon ili opcenito NEhalogena svjetla obavezno. Tempomat takodjer jer je super stvar za autoput. I to je manjevise sve sto trebam.

Klimu ne koristim i ne treba mi, parking senzori, senzori za kisu itd isto tako...

Da se razumijemo...neke određene klase automobila ne bi kupio bez navigacije/centralnog zaslona i ovisno sto se gleda - tako se gleda i potrebna oprema. Auto koji mi se sviđa vec dugo vremena je Audi A5 Coupe i ako ga ikad budem uzimao bit ce dobro opremljen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zar su se isporucivali u 2007 godini sa lakiranim (srebrenim) umetcima oko ventilaciskih otvora (cetvrta slika)?

Jako sumljivo s ovoliko malo kilometara. hauba ne naljeze dobro na prednji branik (mozda me vara sa slika al upada mi u oci), Fali donji gumeni Lip na prednjem braniku. Vrata gepeka ne naljezu dobro (cetvrta slika). Slika unutrasnjosti nema.

Opcenito jako lose slozen oglas, ili se nesto krije ili se jako slampavo pristupa prodaji.

Link to comment
Share on other sites

Zar su se isporucivali u 2007 godini sa lakiranim (srebrenim) umetcima oko ventilaciskih otvora (cetvrta slika)?

Jako sumljivo s ovoliko malo kilometara. hauba ne naljeze dobro na prednji branik (mozda me vara sa slika al upada mi u oci), Fali donji gumeni Lip na prednjem braniku. Vrata gepeka ne naljezu dobro (cetvrta slika). Slika unutrasnjosti nema.

Opcenito jako lose slozen oglas, ili se nesto krije ili se jako slampavo pristupa prodaji.

Nisu se nikad isporučivali sa srebrnim umetcima.

Lako za prednji branik, pogledaj luftove između haube i blatobrana (možda i do kuta slikanja).

Fali gumeni lip, da, sa gepeka su uklonjeni RS logo i CLIO logo (dam se kladiti, radi lakiranja) prednji grillovi i difuzor su već toliko apšisali kao da su stajali na mjestu sve te godine...ovako sa slika.

Auto inače stoji na staroj Samoborskoj kod bivšeg Eurorenta ako ga netko želi pobliže snimiti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja nisam toga jos vidio na njuskalu..zadnji 10mj. pratim samo 197 po njuskalu...bila je crna s miltekom i sarala je karlovac zg i opet je u zg i ona iz splita sa tablom od 200tke, ovog prvi put vidim u oglasu ako se dobro sjecam.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zna netko mozda nesto o crnoj 197 registracijskih tablica ZG1960DR.

Ugl ima recaro sjedala 70-80 tisuca na satu i automatsku klimu. Nisam ga dobro pogledao :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.