Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

Toje poanta svega.

Al usrmaatre tvrdi da ako su leteci za zamjenu onda su 100% i drugi elementi zreli za zamjenu i da zamjena letecih nece nista pomoci nego ce biti "poljubac mrtvacu"

S cine se ne slazem a i ocito je iz slika koje su stavljene u temu.

Kakve su ti uljne karike nakon 200 kkm+, kakav ti je turbo, kakve su ti stubline, kakvi su ti ventili, kakva ti je uljna pumpa (koliki daje tlak), kakve su ti gumice ventila, kakvo ti je stanje s ležajevima spojničkog vratila, kakav ti je dvomaseni zamašnjak. Imaš malih milijun stvari koje bio trebalo promijeniti jel ne znaš u kakvom su stanju i mogu uzrokovati kvar, a vi se uhvatili letećih ležaja. Pa mijenjajte ako hoćeta, ja neću i vjerujem da ću prijeći barem još 150 kkm bez otvaranja motora. A nakon toga može slobodno na otpad.

Link to comment
Share on other sites

Kakve su ti uljne karike nakon 200 kkm+, kakav ti je turbo, kakve su ti stubline, kakvi su ti ventili, kakva ti je uljna pumpa (koliki daje tlak), kakve su ti gumice ventila, kakvo ti je stanje s ležajevima spojničkog vratila, kakav ti je dvomaseni zamašnjak. Imaš malih milijun stvari koje bio trebalo promijeniti jel ne znaš u kakvom su stanju i mogu uzrokovati kvar, a vi se uhvatili letećih ležaja. Pa mijenjajte ako hoćeta, ja neću i vjerujem da ću prijeći barem još 150 kkm bez otvaranja motora. A nakon toga može slobodno na otpad.

Naravno! U tome i je poanta kod kupovine starog auta sa 200tkm....nemaš pojma šta je sa bilo kojim dijelom auta.

Neznaš koliko puta je prozor otvoren i zatvoren, koliko puta je kvaka vrata potegnuta, koliko puta je zaključan/otključa, koliko puta je vozač prdno u sic....

Kupovina polovnog je lutrija.....možeš biti sretan godinama, a možeš biti nesretan pa da stane na putu doma od prijašnjeg vlasnika.

 

Link to comment
Share on other sites

Kakve su ti uljne karike nakon 200 kkm+, kakav ti je turbo, kakve su ti stubline, kakvi su ti ventili, kakva ti je uljna pumpa (koliki daje tlak), kakve su ti gumice ventila, kakvo ti je stanje s ležajevima spojničkog vratila, kakav ti je dvomaseni zamašnjak. Imaš malih milijun stvari koje bio trebalo promijeniti jel ne znaš u kakvom su stanju i mogu uzrokovati kvar, a vi se uhvatili letećih ležaja. Pa mijenjajte ako hoćeta, ja neću i vjerujem da ću prijeći barem još 150 kkm bez otvaranja motora. A nakon toga može slobodno na otpad.

Sve to ukoliko otkaze nece potencijalno (sem turbine) napravito stetu od 1000€ pored same cijene dijela koji krepa...

I za turbinu sam da se na 1.9 dci 88kW zamjeji preventivno jer je dobro poznata a plus minus 20oookm kolko nekome odveze radje zamjenim pa vozim mirno.

Link to comment
Share on other sites

 

Sve to ukoliko otkaze nece potencijalno (sem turbine) napravito stetu od 1000€ pored same cijene dijela koji krepa...

I za turbinu sam da se na 1.9 dci 88kW zamjeji preventivno jer je dobro poznata a plus minus 20oookm kolko nekome odveze radje zamjenim pa vozim mirno.

Koliku ti štetu može napraviti crknuta uljna pumpa? Koliko te košta polugeneralka? Nije to baš tako Miloše.

Link to comment
Share on other sites

Pa valjda si prikopcao obd diag i ocitao tlak ulja.

Nece ona krepat u jendom momentu.

Link to comment
Share on other sites

Ja tebe razumim, ali zašto onda preventivno ne izmijeniti (ili reparirati) turbopunjač, jel isto tako nitko od nas ne zna u kakvom je stanju (dok se ne ispita), a njegov "odlazak" može isto tako uzrokovati štetu od 1000 eura+? To ti je jedan od primjera.

Čuj...loš turbo će ili čudno fućkati ili nece dobro puniti pa ce falti zraka (dimi crno) ili će puštati ulje na ležajevima pa ce auto dimiti i plavo...ili ce ulje nestajati a ako ne izgara onda se mozda nakuplja u intercooleru (opasno ako na autoputu dođe u usis) itd itd. Htio sam reci da neispravan turbo ili los turbo puno lakse prepoznas nego lose letece lezajeve...sve dok ih ne okrene a onda je s**nje.

Nemam bas obicaj preventivno otvarati motor ili tako neke zahvate raditi ali tko kupi auto sa 200kkm i misli ga voziti jos 100-tinjak tisuca i nije mu zao tog troška - mozda ih je zgodno izmjeniti. Ali kazem...svatko ce odluciti sam o tome. Nije pogresno ni jedno ni drugo...

Otac mi vozi Peugeot 206 i taj auto ima par mana...motor 1.4 75ks voli progorit brtvu glave dosta rano...slini redovito i na poklopcu glave. Isto tako - zadnji most jako rijetko preživi 150tkm...odu mu lezajevi i pocne lupati jer voda ulazi unutra i pere mast...lezaj ostane nasuho i ode. Na cca 80tkm smo skidali poklopce i vadili šipku...podmazali i zastitili...i evo ga na 180 tisuca km s originalnim lezajevima zadnjeg mosta. Brtva glave je mjenjana na 130 tisuca na prve znakove (lagani masan trag s vanjske strane) popustanja. Zašto..? Zato jer ako popusti negdje na autoputu pri vecem gasu i nestane vode ili zamjesa ulje i vodu - adio motor. Prevencija nekad nije losa stvar ako se zna da neki auto boluje od nekih tipicnih boljki. Kao primjerice Alfini TS benzinci koji jako rado okrenu letece na 150-200tkm. Da li bi ih promjenio prije toga da kojim slucajem imam Alfu 1.6 twin spark? Da...naravno.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Pa valjda si prikopcao obd diag i ocitao tlak ulja.

Nece ona krepat u jendom momentu.

 

Koliku ti štetu može prouzročiti niski tlak ulja tjekom dužeg vremenskog razdoblja? Koliko će puta netko očitavati tlak ulja dijagnostikom?

Link to comment
Share on other sites

Nisi shvatio poantu.

Ostalo mozes provjeriti stanjena jedan ili drugi nacin. Makar otprilike..

Link to comment
Share on other sites

Nisi shvatio poantu.

Ostalo mozes provjeriti stanjena jedan ili drugi nacin. Makar otprilike..

Nisi ni ti shvatio poantu. Poanta jest da je motor koji je prešao 200+ kkm u globalu već odradio više od pola radnog vijeka i na njemu nisu istrošeni samo leteći ležaj već i većina drugih komponenti. U prethodnoj temi (koja je zaključana) se vodila rasprava o tome da su leteći ležaji tobože mana renaultovih motora i da se trebaju zamijeniti. Ja ti tvrdim da nisu i da ako je auto dobro održavan (pod ovime mislim na redovite izmjene ulja - ne na 30kkm kao što je propisao proizvođač), ako nije opterećivan na niskim okretajima, te ako nije došlo do manjka podmazivanja istih leteći će izdržati koliko i motor. Ako je pak auto loše održavan, ako je riječ o tvorničkoj grešci (kriva montaža, prašina itd) tada leteće (a i temeljne) treba promijeniti. I ne samo njih jer od lošeg održavanja uz leteće ležaje najčešće stradaju bregasta vratila i uljne karike. A onda se već govori o barem polugeneralki. Da se ne bi previše mozgali dokazat ću ti da će izdržati na primjeru svog auta (ali za to treba vremena jer je auto na tek 237 tkm, a do 400kkm je još dalek put).

Link to comment
Share on other sites

Eto sta je hrabrost..

Nebi volio da je tako ali mislim da si malo istrcao pred rudo..

Iz mog iskustva a i nekolicine prijatelja..

Link to comment
Share on other sites

E da sam ja slušao druge a ne sebe danas uopće ne bi vozio istu, a naročito ne onu s 2.2 dCi motorom.

Link to comment
Share on other sites

E da sam ja slušao druge a ne sebe danas uopće ne bi vozio istu, a naročito ne onu s 2.2 dCi motorom.

Imas ljude koji vole plivati uz struju...slusaju samo sebe i ne obracaju previse paznju na glasine, iskustva i misljenja drugih. Zato si kupio Lagunu 2.2dci...iako si cuo na X strana da to i nije bas neki motor. Tako i danas ljudi kupe rabljeni VW sa 1.4tsi motorom (razvod pogonjen lancem) iako ih se bezbroj rasulo na 30, 40, 50 tisuca km. Ja ih zovem "klasa optimist" i stvarno neki prođu "lišo" a neki nagaze na minu.

Osobno, izbjegavam kupovinu robe na lošem glasu koja se u puno slucajeva pokazala lošom. Nisam kockar u duši i nemam potrebu dokazivati ljudima da ne postoji loš proizvod nego su ga oni svojim odnosom prema njemu napravili takvim. Svatko ima svoje veselje...ja biram uvijek "sigurniji" put koliko kod tih stvari uopce mozes biti siguran.

Link to comment
Share on other sites

Imas ljude koji vole plivati uz struju...slusaju samo sebe i ne obracaju previse paznju na glasine, iskustva i misljenja drugih. Zato si kupio Lagunu 2.2dci...iako si cuo na X strana da to i nije bas neki motor. Tako i danas ljudi kupe rabljeni VW sa 1.4tsi motorom (razvod pogonjen lancem) iako ih se bezbroj rasulo na 30, 40, 50 tisuca km. Ja ih zovem "klasa optimist" i stvarno neki prođu "lišo" a neki nagaze na minu.

Osobno, izbjegavam kupovinu robe na lošem glasu koja se u puno slucajeva pokazala lošom. Nisam kockar u duši i nemam potrebu dokazivati ljudima da ne postoji loš proizvod nego su ga oni svojim odnosom prema njemu napravili takvim. Svatko ima svoje veselje...ja biram uvijek "sigurniji" put koliko kod tih stvari uopce mozes biti siguran.

Svaka čast, ali auto (naročito motor) mi do sada nije dao povoda da ga smatram išta manje pouzdanim od drugih modela. A nije da ima 40-50 tkm. A vjerujem da će služiti i dalje. Svi kvarovi na njemu su bili u granicama normale, a ako i "rikne" (u što čisto sumljam) imam Toyotu koja je "sigurniji" put. Onako usput, auto je kod mene više od pet godina i skoro 70tkm.

Link to comment
Share on other sites

Jučer Megane 2006 god 1.5 dci ( neznam tocno koliko ima taj sabiji model oko 80-90 ks ) na satu 490.000 km i ništa mijenjano osim kaj su dizne jednom čišćene.

Ostao sam bez riječi, ulje elf se od početka mijenja na 15.000 km otprilike 3 puta godišnje i peri deri...bravo Renault !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Evo danas promjenjeni leteci,koji su bili u katastrofalnom stanju...novi vijci klipnjace,ulje i filteri...sutra stavim slike letecih...

Link to comment
Share on other sites

Evo danas promjenjeni leteci,koji su bili u katastrofalnom stanju...novi vijci klipnjace,ulje i filteri...sutra stavim slike letecih...

Daj i na kolko km su

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

milose na 214000 prvi i treci iskopani grozno...odsad ide ulje na max 8000 van...neznam kako je bilo prijr servisirana ali kod mene nikad  preko 8000 sa jednim uljem

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da ste i pumpu ulja rastavili i ocistili od nakupina letecih?

Ja sam na laguni stavio novu pa kasnije rastavljao staru i sito je bilo krcato..moze se bez problema rastaviti i sastaviti.

Link to comment
Share on other sites

bez brige ocisceno je sve,sito je bilo puno smeca sad na sljedecoj izmjeni ide jos deterdent za ispiranje motora...

Link to comment
Share on other sites

milose na 214000 prvi i treci iskopani grozno...odsad ide ulje na max 8000 van...neznam kako je bilo prijr servisirana ali kod mene nikad  preko 8000 sa jednim uljem

razmisli o mobil 1 peak life 5W50 , ulje za najosetljivije masine :) 

Link to comment
Share on other sites

kod mene je on sada. 250kn je u auto kresi 4L inace je 1L oko 130kn 

Link to comment
Share on other sites

kolko su te dosli i di si kupio, imas mozda kataloski ? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.