Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

OK,ali što je to koksiranje?

To ti je proces pri kojemu se iz ulja uz pomoć visokih temperatura izlučuje ugljik u elementarnom obliku. Problem nastaje kad se taj elementarni ugljik počne hvatati na stjenke cijevi kroz koje prolazi ulje i ometati protok istog, što pak dovodi do prestanka podmazivanja osovinice turbine i njezinog uništenja.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

budući da je friška tema zaključana,a i kršim vlastitu riječ da neću pisat više u ovoj temi, no moram postavit ove slike...

pašanac nedavno mjenjao leteće na svom megane 2 karavanu 1.9 dci, kod braće, kad su vidjeli ono što ih je dočekalo nisu mogli doći sebi,a paško komotno može ić platit misu :aua:

auto ima 200 tkm kod njega je nekih 30-40 tkm...

 

 

IMG_20160102_135255.jpg

IMG_20160102_135308.jpg

IMG_20160102_135226.jpg

IMG_20160102_135243.jpg

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

budući da je friška tema zaključana,a i kršim vlastitu riječ da neću pisat više u ovoj temi, no moram postavit ove slike...

pašanac nedavno mjenjao leteće na svom megane 2 karavanu 1.9 dci, kod braće, kad su vidjeli ono što ih je dočekalo nisu mogli doći sebi,a paško komotno može ić platit misu :aua:

auto ima 200 tkm kod njega je nekih 30-40 tkm...

 

 

IMG_20160102_135255.jpg

IMG_20160102_135308.jpg

IMG_20160102_135226.jpg

IMG_20160102_135243.jpg

koje letece je stavio(proizvodac koji je)?

Link to comment
Share on other sites

99% da je orginalne stavio,jer je uzimao vijke klipnjače i brtvu u renaultu, ja kad sam mjenjao stavio sam glyco, ostatak original...

Link to comment
Share on other sites

Leteći oko 350 kn, brtva 200 i vijci mislim oko 200...točne cijene ne znam jer su mo to BB uzimali a i radili su još nešto na autu, tak da ne znam kolko uzimaju za ruke kad rade samo to... To je bilo prije 3 godine.... Brtvu imaš od 80 pa na dalje... Računaj od 750- 1000 kn

Link to comment
Share on other sites

ok thnx...a vijke pod obavezno mijenjat ili?jer su mi u renaultu dali predracun bez vijaka nekih 1800 kn

Link to comment
Share on other sites

Obavezno se mjenjaju, jer se pri stezanju plastično deformiraju...planiraj to radit na izmjeni ulja i filtera da ne moraš još i to dodatno kupovati...

Link to comment
Share on other sites

Na skoro svim renault motorima se mijenjaju vijci-matice na lezajima radilice..

Link to comment
Share on other sites

Slike izgledaju gadno :jez:. Je li stanje letecih posljedica lose odrzavanog motora (nemijenjanje ulja svakih 10k km) ili je taj motor odnosno materijali jednostavno lose projektirani? 

Link to comment
Share on other sites

Znaci da mijenjam i ja sto prije...

Ma kaj bi mjenjao. Pa ovo je ko novo, odvrtili bi jos 200tkm bez jbm ti  :yeah:

 

To je ono o cem smo pricali prije cca mjesec dana...

Link to comment
Share on other sites

Ma kaj bi mjenjao. Pa ovo je ko novo, odvrtili bi jos 200tkm bez jbm ti  :yeah:

 

To je ono o cem smo pricali prije cca mjesec dana...

O čemu smo to pričali ima mjesec dana, o tome da su ležaji nekvalitetni i da ih treba preventivno mijenjati? Daj ne budi smiješan i obrazuj se malo. Svaki odlazak letećeg ležaja ima svoj uzrok pa tako i ovaj. Ali ti očito želiš nastaviti ono od prije mjesec dana pa da moderatori zaključaju i ovu temu.

121.gif

web_fallos_ing.pdf

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ne vidim nikakav problem:

-tko želi taj ce promjeniti iz ovih ili onih razloga. Ja da imam takav motor sa 2xx tisuca km u autu uzeo bi nove lezajeve...

-tko nece nek vozi dok god duraju...nema smisla da jedan drugome tupimo da li je nesto nuzno ili pozeljno ili nepotrebno zamjeniti.

 

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim nikakav problem:

-tko želi taj ce promjeniti iz ovih ili onih razloga. Ja da imam takav motor sa 2xx tisuca km u autu uzeo bi nove lezajeve...

-tko nece nek vozi dok god duraju...nema smisla da jedan drugome tupimo da li je nesto nuzno ili pozeljno ili nepotrebno zamjeniti.

 

U potpunosti se slažem, tko voli nek izvoli. Problem je što se mišljenja razlikuju i jedna strana ne prihvaća mišljenje druge (i obrnuto). Zato je najbolje da svako radi što misli da je najbolje, a ne pokušava drugome nametnuti svoje mišljenje. Ja sam mislio da smo zaključili s tom temom, ali očigledno nismo.

Link to comment
Share on other sites

U potpunosti se slažem, tko voli nek izvoli. Problem je što se mišljenja razlikuju i jedna strana ne prihvaća mišljenje druge (i obrnuto). Zato je najbolje da svako radi što misli da je najbolje, a ne pokušava drugome nametnuti svoje mišljenje. Ja sam mislio da smo zaključili s tom temom, ali očigledno nismo.

Da. Mnogi ljudi s novim vozilima slijepo slijede upute proizvođača i drze ulje po 25-30tkm u motoru...jer tako tamo piše da tako treba. Ja imam auto star 16 godina i vrijedan 5000 kuna pa bacam ulje van nakon 10-12tkm. Netko to radi i prije 10tkm + sto jos kupuje ulje 3x skuplje nego ovo koje ja koristim. Tko je u pravu a tko u krivu...

Kad biste samo znali koliko ljudi (i servisera) napravi veliki servis na autu (remenje itd) a ostave staru remenicu radilice s gumenim umetkom...jer to ne treba raditi.

Link to comment
Share on other sites

Da. Mnogi ljudi s novim vozilima slijepo slijede upute proizvođača i drze ulje po 25-30tkm u motoru...jer tako tamo piše da tako treba. Ja imam auto star 16 godina i vrijedan 5000 kuna pa bacam ulje van nakon 10-12tkm. Netko to radi i prije 10tkm + sto jos kupuje ulje 3x skuplje nego ovo koje ja koristim. Tko je u pravu a tko u krivu...

Kad biste samo znali koliko ljudi (i servisera) napravi veliki servis na autu (remenje itd) a ostave staru remenicu radilice s gumenim umetkom...jer to ne treba raditi.

Kod mene ulje ide vani na maks. 8000 km (razlog je pretežito gradska vožnja). Leteći nisu mijenjani premda auto ima 237 tkm i 13 godina i još dobro služe, kao i ostatak auta. Ali kod mene se na velikom servisu mijenjalo sve kao što se navodi u proizvođačevim uputama.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene ulje ide vani na maks. 8000 km (razlog je pretežito gradska vožnja). Leteći nisu mijenjani premda auto ima 237 tkm i 13 godina i još dobro služe, kao i ostatak auta. Ali kod mene se na velikom servisu mijenjalo sve kao što se navodi u proizvođačevim uputama.

Samo je jebada u tome da kad leteći prošuškaju onda imaš štetu na motoru od par tisuća kuna do ijadu euri. :bigl:

Ti ustvari neznaš u kakvom su stanju leteći na tvom autu......kao ni ja.....kao ni itko ovdje......dok ih se ne skine.

Iznimno ako netko vozi auto od novog do 250iljada i zna kako je mjenjano ulje može reći da su leteći dobri (ili nisu).

 

Ovdje se govori o "prevenciji"...ako je trošak 1000kn za zamijeniti leteće na autu koji si uzeo sa 200 i više tisuća kma i nemaš blage veze da li je ulje mjenjano i kako onda mi se to čini prihvatljiva investicija pa da sam miran slijedećih x godina.

 

Iako, moram priznati, sama ideja da se leteći preventivno mijenjaju mi je suluda.....samo auto koji je meni cjenovno dostupan, a kojeg gledam u zadnje vrijeme, se ne može naći ispod 200tkm.

U ovoj situaciji kojoj jesam mi se čini da "preventivno" mijenjanje letećih i nije neka investicija pa da znam da mogu s motorom "na kraj svijeta".

I onda nastavim mijenjati ulje svakih 10tkm kako sam i navikao od kad posjedujem neko vozilo.

Link to comment
Share on other sites

Toje poanta svega.

Al usrmaatre tvrdi da ako su leteci za zamjenu onda su 100% i drugi elementi zreli za zamjenu i da zamjena letecih nece nista pomoci nego ce biti "poljubac mrtvacu"

S cine se ne slazem a i ocito je iz slika koje su stavljene u temu.

Link to comment
Share on other sites

Samo je jebada u tome da kad leteći prošuškaju onda imaš štetu na motoru od par tisuća kuna do ijadu euri. :bigl:

Ti ustvari neznaš u kakvom su stanju leteći na tvom autu......kao ni ja.....kao ni itko ovdje......dok ih se ne skine.

Iznimno ako netko vozi auto od novog do 250iljada i zna kako je mjenjano ulje može reći da su leteći dobri (ili nisu).

 

Ovdje se govori o "prevenciji"...ako je trošak 1000kn za zamijeniti leteće na autu koji si uzeo sa 200 i više tisuća kma i nemaš blage veze da li je ulje mjenjano i kako onda mi se to čini prihvatljiva investicija pa da sam miran slijedećih x godina.

 

Iako, moram priznati, sama ideja da se leteći preventivno mijenjaju mi je suluda.....samo auto koji je meni cjenovno dostupan, a kojeg gledam u zadnje vrijeme, se ne može naći ispod 200tkm.

U ovoj situaciji kojoj jesam mi se čini da "preventivno" mijenjanje letećih i nije neka investicija pa da znam da mogu s motorom "na kraj svijeta".

I onda nastavim mijenjati ulje svakih 10tkm kako sam i navikao od kad posjedujem neko vozilo.

Ja tebe razumim, ali zašto onda preventivno ne izmijeniti (ili reparirati) turbopunjač, jel isto tako nitko od nas ne zna u kakvom je stanju (dok se ne ispita), a njegov "odlazak" može isto tako uzrokovati štetu od 1000 eura+? To ti je jedan od primjera.

Link to comment
Share on other sites

Ja tebe razumim, ali zašto onda preventivno ne izmijeniti (ili reparirati) turbopunjač, jel isto tako nitko od nas ne zna u kakvom je stanju (dok se ne ispita), a njegov "odlazak" može isto tako uzrokovati štetu od 1000 eura+? To ti je jedan od primjera.

Istina.....Ista mora me mući kao i sa letećim......ima tih primjera koliko očeš.

Razlika je što turbo možeš koliko toliko prekontrolirati bez da ga skidaš sa motora (a možeš ga i skinuti i provjeriti pa ako je uredu vratiti isti kakav je i bija) pa možeš odvagniti....leteće nevidiš dok ih ne skineš, a kad ih skineš onda ih ne vračaš.

Link to comment
Share on other sites

Istina.....Ista mora me mući kao i sa letećim......ima tih primjera koliko očeš.

Razlika je što turbo možeš koliko toliko prekontrolirati bez da ga skidaš sa motora (a možeš ga i skinuti i provjeriti pa ako je uredu vratiti isti kakav je i bija) pa možeš odvagniti....leteće nevidiš dok ih ne skineš, a kad ih skineš onda ih ne vračaš.

Možeš ga ti prekontrolirati koliko god hoćeš, i može ti se činiti 100% ispravan pa onda završiti u "iberturaži". Ovdje isto tako vrijedi pravilo ništa se ne zna dok se ne skine. Mislim da bi "filipbabok" najbolje znao o tome.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.