Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

Dobro, onda ćemo ovako: prijateljev 1.6 gtd iz golfa 2 je isto tako okrenuo preko 400tkm bez da su mu otišli leteći ležaji. Auto je 1989 godište, a od tada je napredak u tehnologiji izrade materijala strašan.

napredak u tehnologiji je ali neceš ga dobiti u serijskoj proizvodnji

jbg treba prodavati djelove ako je previše kvalitetno isto nevalja.

taj stari motor je kvalitetnije napravljen nego današnji motori

kad si cuo da je netko na starom tipu fice recimo promjenio sponu

stavili su mazalicu na nju i sa tim su sebe zahebali spona traje dok i auto

na novijem tipu su to ispravili nema mazalice tako da se mjenja i kupuje novo itd...

Link to comment
Share on other sites

Leteći ležaji mogu trajati koliko i ostatak motora (osim turba) ako se auto vozi u normalnom režimu i ulje mijenja redovito. Ovo se odnosi i na Renault :D

ako ti se posreci da

ali teško da ce ti se posreciti

Link to comment
Share on other sites

ako ti se posreci da

ali teško da ce ti se posreciti

Vidjet ćemo.
Link to comment
Share on other sites

A ti kupi VW onda, meni ne pada na pamet.

Link to comment
Share on other sites

Renault je prije dci motora uvijek imao nepoderive srojeve. Imao sam priliku raditi s uvoznikom groblja iz italije tamo 1993-1997. To su bili auti od preko 400 tkm. Mislim na r19, r21, r 25. Motori 1.9d,2,1d i . Velik dio i danas dan vozi i nijednom nije meljala radilica. Da ne prjcam da im je ulje bilo kao katran. Neodrzavani skroz. Pusili su crno. Malo podesavanja kod bošiste i nove dizne i gazi. Ovo je danas uzas.

Link to comment
Share on other sites

. Mislim na r19, r21, r 25. Motori 1.9d,2,1d i .

Da---- 1.9D 65 KS .... nemožeš ga uspoređivati sa 1.9 DCI 120 ili 130 KS :blink:

Link to comment
Share on other sites

1. Što više tehnike - to više zajebancije. Što svakako ne znači da tehnika ne treba napredovat.

 

2. Prije su se auti pravili da traju, a danas se prave da se mijenjaju.

Link to comment
Share on other sites

Da---- 1.9D 65 KS .... nemožeš ga uspoređivati sa 1.9 DCI 120 ili 130 KS :blink:

zasto ne? Od onda do danas je preko 20 godina proslo. Digli snagu a kvaliteta se srozala. Zasto u 20 god nisu oboje ujedinili? Valjda je netko kod konstruiranja radio testiranja? Nemoguce da se njima nije nesto razletilo ma testiranju Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Zato što im se ne isplati.

ne slazem se. Dovoljno je pogledati na USA stranicama koliko tamo auti kostaju. Ford kamonet f150. 400 ks automatik s skoro full opremom 27 000 dolara. Vw tuareg v6 full optionall 35 000 dolara. To je oko 200 tkn. Kod nas megane ako ista valja 150 tkn. Nije tema ali samo velim. Uz to jos moras misliti boce li se radilica razletiti na 100000 tkm.
Link to comment
Share on other sites

Ne postoji vise.

Onda neka ga izrade neki članovi ovog foruma pa tamo neka hvale "das auto", a ne ovdje.

Link to comment
Share on other sites

Vezano za temu,zna li tko kako preduhitriti da se turbina razleti,tj. kako se obavlja kontrola turbine.Čuo sam negdje da se skine crijevo koje ulazi u turbinu,da se pogledaju krilca jeli sve OK i na kraju da se pogleda osovina ima li lufta. Jeam li u pravu? :conf:

Link to comment
Share on other sites

Možeš pregledati osovinicu turbine, ne bi trebala imati radijalnog ni aksijalnog pomaka. Ali, ako je došlo do koksiranja unutar dovodne cijevi ulja onda ni to nije garant jel će se turbina raspasti u vožnji uslijed nedostatka podmazivanja.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Možeš pregledati osovinicu turbine, ne bi trebala imati radijalnog ni aksijalnog pomaka. Ali, ako je došlo do koksiranja unutar dovodne cijevi ulja onda ni to nije garant jel će se turbina raspasti u vožnji uslijed nedostatka podmazivanja.

OK,ali što je to koksiranje?

Link to comment
Share on other sites

Talozenje ulja zbog visokih temperatura..

Ali, normalno je da postoji minimalni, zaista minimalni luft koji se jedva oseti rukom..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.