Jump to content

mane laguna 2


Tanatos

Recommended Posts

E jbg, tebe dopala ona druga krajnost, otišlo sve što je moglo + još ponešto :blink: , ali to se moglo desiti sa bilo kojim autom. I da te odmah "utješim", ne vjerujem da ćeš na Lagu za set kvačila proći samo sa cca 2kkn.

Link to comment
Share on other sites

Hah tako nekako da. ZA kvačilo sam već našao set Valeo 1000 kn i hidropotisni ležaj 500 kn, isto Valeo. Ruke mehaničaru/frendu par stotina i to je to. Dok ne rikne nešto drugo 

Link to comment
Share on other sites

Auto se ne vozi pola miljona km, auto se vozi max 2-3 godine i kupuje drugi. Osim ako nije neki klasik ili oldtimer.

slazem se s tobom. Ne vjerujem da je tamo neki francuz predvidio da citac kartica i senzor tlaka u gumama besprijekorno radi 12 god. No,mi zivimo gdje zivimo. Place male,nema posla i tuga i jad. Ja sam vozio lagunu dva mjesec dana 2003.godine. skoro kad je izasla. Kako je to dobar auto. Nisko se sjedi,sirok i jak. Udoban komforan,dobro zvucno izoliran. 1.9 dci puca snagom,6 brzina..uh.. ali jbg.. nema se love za odrzavanje . Skupo je to. Dijelovi ovjesa skupi,za veliki servis skupi, da ne pricam o senhorima i opet vise puta spominjanima citacima i karticama,podizacima prozora i klimama kojima samo jedna strana radi. Da znam da mi to nece krepati i da cu imati redovito odrzavanje,odmah bi fiat prodao i uzeo jednu.
Link to comment
Share on other sites

Hah tako nekako da. ZA kvačilo sam već našao set Valeo 1000 kn i hidropotisni ležaj 500 kn, isto Valeo. Ruke mehaničaru/frendu par stotina i to je to. Dok ne rikne nešto drugo 

Čak sam mislio plin stavit ali nisam pametan, vjorajatno mi se više to isplati nego ić prodavat auto i kupovat neki dizel skuplji 1000-1500 eura, a neću imat pojma šta je i kako je.  Tu sad bar znam sve

Link to comment
Share on other sites

Hah tako nekako da. ZA kvačilo sam već našao set Valeo 1000 kn i hidropotisni ležaj 500 kn, isto Valeo. Ruke mehaničaru/frendu par stotina i to je to. Dok ne rikne nešto drugo

budi sretan da zamasnjak ne budes morao mijenjati.
Link to comment
Share on other sites

Moj benzinac ima 265 tkm. Nemam ništa od nabrojanih kvarova.

Rabljenog dci bi uzeo jedino na poznato.

Dijelovi nisu pretjerano skupi, u rangu klase

Link to comment
Share on other sites

slazem se s tobom. Ne vjerujem da je tamo neki francuz predvidio da citac kartica i senzor tlaka u gumama besprijekorno radi 12 god.

Sad će opet ispast da branim Renault, ali u svoju obranu ću reći da je Laguna bila ženin izbor. Među ostalim, zato jer ima tipkicu, a ne ključ. I onaj držač boce/čaše kod radija. Netko se i toga trebao sjetiti :D

Ne vjerujem ja da je tamo neki bilo tko izmislio da te stvari rade toliko godina bez intervencije servisa. Hebiga, cisti profit.

Ako se bilo tko želi voziti sipajući samo gorivo, eventualno malo ulja, zna se - stare corolle, golf 2, mb w124, stari subarui, hiluxi, ma ima toga... ali ajde ti s time u današnje doba u pol ljeta na put od 500 km sa malom bebom...

Link to comment
Share on other sites

Jučer išao u kupovinu s malom bebom i to da stvar bude gora s Yarisom. E nećeš više rekao sam sam sebi. Interesantno kako mene jbni čitač kao i svi podizači slušaju bez ikakvih problema. P.S. Filipe mojoj ženi prvi izbor je bio Opel Astra, ali zadovoljila se Yarisom hehe

Link to comment
Share on other sites

Da napišem i ja par riječi, dao sam za lagunu udarenu u desni bok kao na slici 13. 500 kn, još 13.000 kn platio karosera i kompletno lakiranje auta(mada nije trebalo farbat cijeli auto). Registrirao ga, 3.600 kn. U godinu dana crkla letva 3.700 kn, veliki servis koji naravno nije bio napravljen, 2.200 kn. Uporišta-ležišta amortizera 1.100 kn. I sljedeći mjesec me čeka komplet kvačilo još 2.000 kn cca. To je 39.000 kn iliti 5.200 EURA! To je računica unazad samo 13 mjeseci. Da ne nabrajam što sam si sam popravljao brave i razne neke sitnice koje su mi pomogli ljudi s foruma. 

Na kraju mogu samo reći da svaki dan kad sjedam auto mi se plače i neznam dali da ga prodam, dali da ga vozim, dali da ga dam u metis itd itd, Uglavnom ne može proć mjesec a da u prosjeku ne ide koja tisuća. To što sam sve napravio ljudima ne znači jako i ja ne vjerujem da bi dobio za nju više od 2.800 eura. A opet za kupit neki bolji auto, mondeo ili golf IV treba dat bar 4500-5000 eura. Ali naravno ne isplati mi se jer kako god okrenem, popušio sam. 

Btw, sve bi to još bilo i dobro da auto ne troši 8-9 litara! Eto, škola za cijeli život. Drugi put bi rađe kupio najstariji punto za koji se djelovi prodaju skoro pa na sajmu hahaa

 

pa stari moj opće se nemoj čudit što te toliko koštala,kad si ju i u startu preplatio s obzirom na stanje da si kupio lagunu za 5000-5500€ onda bi drugačije pisao

Link to comment
Share on other sites

istina preplatio si auto i to je tako

laguna u takvom stanju je vrjedila soma eura

twingo iz 2003 slican udarac je prodan za 3500 kuna.

ljudi u startu daju previše pa kasnije izađe kao da si kupio novo auto

Link to comment
Share on other sites

Jučer išao u kupovinu s malom bebom i to da stvar bude gora s Yarisom. E nećeš više rekao sam sam sebi. Interesantno kako mene jbni čitač kao i svi podizači slušaju bez ikakvih problema. P.S. Filipe mojoj ženi prvi izbor je bio Opel Astra, ali zadovoljila se Yarisom hehe

 

I mi smo probavali dvije astre G 2.0 DTI (lanac). Jedna karavan, druga sedan. Obje oko 700 ojra skuplje od lagune a ja glavom diram strop dok vozim i općenito klaustrofobija. Udobnost - nula bodova. Reko, e ne bude... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ima. Na ph1 je HF samo otkljucavanje/zakljucavanje, a na ph2 su napravili i paljenje bez kartice u citacu.

Link to comment
Share on other sites

I mi smo probavali dvije astre G 2.0 DTI (lanac). Jedna karavan, druga sedan. Obje oko 700 ojra skuplje od lagune a ja glavom diram strop dok vozim i općenito klaustrofobija. Udobnost - nula bodova. Reko, e ne bude... ;)

Mislio sam da se dvoumila između Opel Astre GTC (oprema) 3 vrata 1.4 benzin kad je kupovala novi auto. Pitao sam je zašto nije kupila Astru (ipak je to kompaktni auto), a ona mi je rekla ovim riječima: Yaris je za Astru pojam udobnosti, a i Yaris je Toyota koja se ne kvari :D

Link to comment
Share on other sites

Yaris je udoban samo uvjetno. Sigurno da je Astra za dva koplja udobnija. Yaris je tvrd auto koji poskakuje na neravninama, plastika u autu je tvrda pomalo i neugledna za te novce. I na dužim putovanjima je Yaris muka jer je skućen za duže noge naprijed.

Nisam Opelovac niti lud za njima ali Astra je komforniji auto od Yaris sigurno, to znam jer sam onomad i sam gledao Yaris za uzet al sam odustao jer mi je preskućen i nekomotan, prtljažnik je također jako mali.

Ne mješati kruške i jabuke.

Link to comment
Share on other sites

Yaris je udoban samo uvjetno. Sigurno da je Astra za dva koplja udobnija. Yaris je tvrd auto koji poskakuje na neravninama, plastika u autu je tvrda pomalo i neugledna za te novce. I na dužim putovanjima je Yaris muka jer je skućen za duže noge naprijed.

Nisam Opelovac niti lud za njima ali Astra je komforniji auto od Yaris sigurno, to znam jer sam onomad i sam gledao Yaris za uzet al sam odustao jer mi je preskućen i nekomotan, prtljažnik je također jako mali.

Ne mješati kruške i jabuke.

Žena tada probala novu Astru i ako ona kaže da je Yaris udobniji ja joj vjerujem. P.S. Usporedba lagune i yarisa po udobnosti je besmislica, a zna se da je laguna za pojam francuskog auta tvrda.
Link to comment
Share on other sites

Yaris je udoban samo uvjetno. Sigurno da je Astra za dva koplja udobnija. Yaris je tvrd auto koji poskakuje na neravninama, plastika u autu je tvrda pomalo i neugledna za te novce. I na dužim putovanjima je Yaris muka jer je skućen za duže noge naprijed.

Nisam Opelovac niti lud za njima ali Astra je komforniji auto od Yaris sigurno, to znam jer sam onomad i sam gledao Yaris za uzet al sam odustao jer mi je preskućen i nekomotan, prtljažnik je također jako mali.

Ne mješati kruške i jabuke.

Nećemo miješati kruške i jabuke. Koliko god taj Yaris bio skup vrijedi svake lipe što se tiče pouzdanosti i kvalitete. Na mom (ženinom) u 70000 km jedini kvar je bio ležaj stražnjeg desnog kotača, jedna žaulja kratkog svjetla i tri seta brisača. Naravno, ulje, filteri i sve što spada u redovno održavanje je isključeno.

Link to comment
Share on other sites

Nema šanse da je Yaris komforniji od Astre. Ponavljam nisam neki opeloljubac. Mislim da ste malkice nerealni i da mješate klase koje nisu za usporedbu, to da ste pričali o Corsi ovoj zadnjoj još nekako mada je i Corsa kralj udobnosti prema Yarisu. Yaris je ok auto sigurno je kvalitetan ko i večina Toyota ali taj auto je baš za po gradu i okolo jer mislim da bi mi brzo do*izdio onako skučen napred za noge i s tim malim prtljažnikom. Yaris vidim kao kvalitetni mali auto koji malo troši i lak je za parkiranje ali kao komfornu vozilicu na duže pruge veliko JOK. Gledao sam si Yaris i ja ali nakon par probnih vožnji sam brzo odustao baš zbog ne komfora i prešao zasad na Modus-a koji je fakin Rolls Roys prema Yaris-u. Ono što bi mene od Toyote privuklo po pitanju komfora je njen Urban Cruiser koji strašan mali SUV ali su užasno skupi ali stvarno užasno.

Link to comment
Share on other sites

Nije ovdje bila riječ o gabaritima, već o osjećaju udobnosti (mekoće). Žena kaže da je Opel Astra H  GTC 1.4 (3 vrata) jako neudoban auto i ja joj vjerujem. Toyota jest mala (B segment), ali je iznenađujuć prostrana (visina) jer je rađena kao polumonovolumen. Što se tiče svega ostalog, tipa kvalitete, potrošnje, kočnica je vrh svoje klase. O motoru 2NZ-FE (1.3 vvt-i 1298 cc 63 kW) neću uopće pisati jer je taj motor poznat kao neuništiv, za razliku od mog G9T (2.2 dCi) koji je sada na skoro 217 tkm i ne posustaje. Jedino me kod ove toyote smeta MMT mjenjač koji ne zna kad treba mijenjati brzine. Oprostite na "off topic-u" neću više obećajem :D

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Da taj mjenjač je bezveze i nebi je uzimao s tim mjenjačem nikad. Po meni ako nema gabarita nema ni komfora a mekoća ovjesa nebih rekao da je Yaris nešto mekan prije tvrd al to je individualno kako se ko osjeća meni nije ni blizu Astre po udobnosti i komforu jer Yaris i nije rađen za to, previše poskakuje i premalo mjesta za noge ako su duže, ako je riječ o manjim osobama i kratkonogima onda bi im Yaris mogo bit skroz ok. Yaris druge generacije nije bio skroz imun na neke kvarove, imao je on svojih mušica nije baš tak bezgrešan al u globalu kvalitetan mali auto.

 

No previše smo u off topic-u pa bi bilo dobro da stanemo. Moja isprika.

Link to comment
Share on other sites

Evo, ja ću malo ispraviti put u ON topic.

Dakle, budući da mi je prošle godine prijašnja vlasnica ostavila račune, pa da napišem konkretno što je to (vanredno) otišlo na laguni koju vozim :

- do 117 tkm nije ništa otišlo

117 - 4 grijača, zglob volana

118 - seleni zadnjeg mosta

119 - nosač motora

120 - auspuh, sajla za haubu

140 - zglob vilice

148 - remenica alternatora

150 - 1 ventil i senzor tlaka u gumi, repatura alternatora, 2 brave na vratima, nova alu felga (???)

155 - zglob vilice, zglob volana, manžeta

165 - ponovno zglob volana (???)

173 - ventil i senzor tlaka u gumi

174 - ponovno zglob volana (???)

 

otkad ga ja imam:

186 - elektroventil

 

 

eto, to bi bilo to, to je sve ovlašteni pa mislim da su oženili ženu preko nekoliko puta, pogotovo mi nije jasno ono sa zglobovima volana. Da nosim nekoliko rezervnih u gepeku, majku mu??? :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Koliko kosta elektroventil?

 

500 kunića u ovlaštenom, a imaš u auto kreši zamjenski za 380. Ne znam jel imaju trenutno na stanju.

Link to comment
Share on other sites

Što smo rekli, koliko treba punit alternator na 2,2 dci? mislim da 13,6 nije dovoljno

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.