Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Malo slini na odvodu ulja iz turbine (jos uvijek nisam stavio brtvu koju mi je majstor zagubio) a dio na spuh bit ce. Al se jako jako rijetko vidi dim.

Link to comment
Share on other sites

Malo slini na odvodu ulja iz turbine (jos uvijek nisam stavio brtvu koju mi je majstor zagubio) a dio na spuh bit ce. Al se jako jako rijetko vidi dim.

160 kuna ti je set brtvi, Elring. A meni je bilo slinavo oko dovoda ulja na turbinu, pritegnuo za četvrt i to je to.

Link to comment
Share on other sites

Je li ti inače 10tkm interval ili ti se sada potrefilo tako? A inače, ne bi ti trebao trošiti ništa, osim ako ne pušta na turbini (to ti može biti između cca 1 i 5 litara na 10 tkm), a sve više od toga valja pripisati karikama i/ili gumicama ventila. S ovim prvim sam imao iskustva dok nisam turbinu promijenio, a ovo drugo ti se ne bi trebalo javiti ispod 250tkm. Barem ne za taj motor.

   Uzeo sam auto prošle godine u ovo doba. Mjenjao sam ulje na velikom servisu na 178 tk. Javila mi je change oil soon nakon 9,5 tk. Imam pretežito gradsku vožnju, tako da nije za čuditi. Potrošila je cca 0,5 litara u tom periodu. Usput sam zamjenio sve filtere, prekontrolirao antifriz i naravno da su disk pločice zrele za zamjenu, pa smo i to riješili. 

Usput vidio u Sparu da imaju Sava eskimo po 419,90 u 205-55-16, a kako smo skupili 20 naljepnica za 20% popusta počastio sam se sa 2 gume za 672,00 kn. Sad žicam tko ima još naljepnica da kupim još 2, pa možemo i u Gorski kotar ili Alpe

Edited by laguna22
Link to comment
Share on other sites

Isprike ako je pitanje postavljeno vec milion puta ali koliko vam padne razina ulja prema bc-u na 10k km. (rs197)?

Meni trenutno palo za dvije crtice od sest nekih 900injak km do servisa. Sve me nekako vuce napravit servis a ne cekat da istekne interval

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti to prvenstveno ovisi kako se voziš. Ako ga stišćeš pogotovo po autoputu popit će više.

Link to comment
Share on other sites

Autoput izbjegavam u sirokom luku. Samo ako se bas mora :)  Uglavnom  otvorena cesta i naravno grad.

Covjek kod kojeg odrzavam auto kaze da nije nista zabrinjavajuce ali mene bode u oci svaki put kad ga startam tako da ce ic na servis a visak ulja cu ovaj put sacuvat i nadopunit kad bude trebalo.

Link to comment
Share on other sites

Pitaj u dijelu foruma koji je za Clia RS za točne informacije.

Inače motori u jačim "sportskim" autima često imaju slabije uljne karike da se bolje podmazuju u okretajima, ali time troše nešto više ulja što je normalno jer je motor tako napravljen. Moj stari R19 16V je trošio litru ulja na 3000km i to je bilo potpuno normalno za taj auto. Svi vlasnici auta s tim motorima su imali istu potrošnju ulja.

Link to comment
Share on other sites

Moj ti isto malo zna popit, ali ja imam pretezno gradsku voznju i nesto otvorene. Uglavnom redovito kontroliram ulje na mjernoj sipci i odmah nadopunim cim malo padne ispod maximuma. Koliko popije na 10000km neznam. Mozda pola litre-litru. Ali da oni znaju popit.

Stavio sam keramiku i motul ulje umjesto elfa pa cu sad bas vidjeti. Nego jel normalno da se ta keramik (Venom VX 500) vidi i na cepu od ulja. Stavljam na svakoj promjeni ulja kako i pise. To je navodno na bazi estera proizvod. Pa me je meho pri ispustanju ulja pitao jel mi zamjesao ulje i vodu ili je to keramika? Rekoh keramika. Onak ulje je s njom onak mutnije. To je nadam se normalno i nakon duzeg vremena?

Link to comment
Share on other sites

ja isto uzeo shell helix ultra plus 5w40, sutra dižem šipku da vidim jel šta popilo u zadnjih tjedan dana kako je ulito

Link to comment
Share on other sites

Stavio sam keramiku i motul ulje umjesto elfa pa cu sad bas vidjeti. Nego jel normalno da se ta keramik (Venom VX 500) vidi i na cepu od ulja. Stavljam na svakoj promjeni ulja kako i pise. To je navodno na bazi estera proizvod. Pa me je meho pri ispustanju ulja pitao jel mi zamjesao ulje i vodu ili je to keramika? Rekoh keramika. Onak ulje je s njom onak mutnije. To je nadam se normalno i nakon duzeg vremena?

Od estera u ulju brtve/semerinzi nabubre i propišaju. Ulje na bazi estera ide samo u one motore koji imaju kompatibilne brtve.

Kod sebe sam stavio Xeramic prije 30.000km i nisam primjetio ništa na čepu ulja.

Link to comment
Share on other sites

NIsam ja stavljao ulje na bazi estera, nego keramiku koja ima tuv certifikat i kako je vec Rene pisao najbolja na trzistu. Vozim na njoj vec trecu izmjenu ulja, ali nisam prije bas zagledao u ulje i auto radi super.

Link to comment
Share on other sites

Prošlo je tjedan dana kako sam radio izmjenu ulja, napomenuo mi mehaničar da provjerim ulje pošto je ful sintetika da ga slučajno ne popije. Ulje je iznad maximuma a auto nisam baš štedio zadnjih tjedan dana :D Čuo sam da je Shell Helix ultra plus trenutno best buy na tržištu a izgleda da odgovara savršeno mojem motoru

Link to comment
Share on other sites

krivi quote :D

Ma.. zove se Helix ultra, ali ima onu novu tehnologiju pure plus

Edited by Krule
Link to comment
Share on other sites

Moj ga jtd FIAT voli. Ne trosi ga a cijena je bagatelna. Za corsu 1.2 cu uzeti isto samo 5w30

Link to comment
Share on other sites

zato sto je za vecinu modernih benzinaca propisano 5w30 ili cak 0w30 :) 

Link to comment
Share on other sites

Procitaj o xenom vx500 pa mi reci svoje misljenje. Nemogu s posla otvoriti stranicu. Prvi i drugi link.

http://autovalet.hr/ducan/info-aditivi-ulje-hbn

Zrmi, ne volim se ponavljati. Ulja na bazi estera i uljni aditivi na bazi estera se smiju stavljati samo u motore koji imaju kompatibilne brtve. Ne znam da li F4R motori imaju takve brtve i semeringe. Ako ti pusti ulje na nekoj od remenica i zamasti zupčasti remen onda znaš od čega je.

Link to comment
Share on other sites

Zašto u corsu stavljas 5-30,mislim da ti ta gradacija nije potrebna

tako pise u knjizi odrzavanja

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam neki službeni letak od Renaulta gdje se preporuča 5W30 za sve stare i nove Renault benzinske motore osim onih koji idu u Clio RS i Megane RS (tamo ide isključivo 5W40). Prije 10god su preporučali 5W40. Go figure. Umjesto da voziš 10-15kkm sa 40 uljem sad se preporučuje 30 ulje sa izmjenama 20-30kkm. Navodno se ulje zgusne s vremenom pa se 30 ulje nakon 30kkm ponaša kao 40 ulje.

Ako je gradacija preniska (30 umjesto 40 npr) obično leteći ležajevi ili hidropodizači ventila stradaju ranije nego što bi trebali. Niža gradacija se u stručnoj literaturi preporuča jedino ako se auto vozi pretežno na kratkim relacijama kada se motor ne uspije zagrijati na radnu temperaturu i ne preporuča se vrtiti u visoke okretaje s pretankim uljem. Iz tog razloga hibridne Toyote imaju 0W20 uz to što je motor konstruiran s drugačijim tolerancijama jer stalno voze hladne.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.