Jump to content

ugradnja putnog računala na Clio 03.god.


nixon45

Recommended Posts

Probal,izbacuje kolicinu goriva i nakon pritiska na rucicu izbaci ovo: --dh

Link to comment
Share on other sites

Jucer sam se zavlacil i gledao,nema nista ispisano na kompu...

Motor je e7j 63/4.

Jel dobro gledam?odmah iza akumulatorove plus kleme?

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je naljepnice na samome kompu i to sa strane kabine, a ne sa strane akumulatora. Pogledaj na komp na onoj strani prema kabini. Mora pisati koji je i njegov OEM broj.

 

Znači, kod tebe je motor 1.4 8V, 80ks ?

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Ma mora biti nekakva oznaka. Ako i nema nalje na stražnjem poklopcu mora biti izliven na stražnjem poklopcu naziv proizvođača i OEM broj.

 

Ajde slikaj prednju i stražnju stranu kompa motora.

 

Mora pisati proizvođač: Sagem, Siemens, Magneti Marelli ili Bosh

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Opet sam blejal,napipaval,ali nema nista...

Prije kad smo ga spajali mester je rekao da je siemensov...

Link to comment
Share on other sites

Meni je plocica na bloku desno od ispusne grane ako gledas od naprijed...

Link to comment
Share on other sites

E hebi ga Simensovih kompova ima raznih: SID 301, SIRIUS 32, SIRIUS 34, SIRIUS 35, EMS 3132, .....

 

Trebao bi moći vidjeti natpis. Nemožeš pipajući vidit koji je. Uzmi malo zrcalo i uvuci ruku sa stražnje strane prema kabini.

Evo kako ti npr. izgleda Sirius 34.

 

post-14075-0-88227800-1414927921_thumb.j

 

Svima se natpis nalazi otprilike na istom mjestu.

Link to comment
Share on other sites

Evo uspio sam naci,ima nekakav plasticni okvir,pa ga treba skinuti i raskopat prakticki da bi se vidjelo...

post-12612-0-88006600-1415016821_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

evo da se javim sa dobrim vjestima...

 

uz veliku pomoc DraganaST uspjeli smo riječi pretvoriti u djela.

 

prvo sam raskopao gornji dio armature,skinuo sat i trazio prikladno mjesto za potegnut zicu od sata do ECU-a,odlucio sam se da udem u kabinu pokraj sajle za otvaranje haube,to mi je izgledalo kao najprikladnije mjesto,jer netreba busit,nista raskapat i slicno,kod sajle je velika guma,nju sam izmaknuo i usao iz motornog prostora u kabinu.

 

onda sam nasao staru pumpicu za pranje sajbi,njoj sam strgao konektor i iskoristio njene stopice za spajanje na komp od auta.

ja sam komp skidao sa lima,kasnije sam skuzio da ga netreba skidati,nego se njegova plastika samo preklopi prema kabini.

slozio sam stopicu na žicu i ustekao se u pin 11 na konektoru(na konektoru sve lijepo pise i nije problem naci).

onda sam se ustekao u pin 7 na crvenom konektoru od sata

post-12612-0-36203000-1415176538_thumb.p

 

e sad kad sam to sve pospojio otisao sam na probnu voznju i onda veliko razocarenje,opet pokazuje potrosnju 0.0 L 

nista,vracam se doma i skidam sat,mislju da je na ECU-u moralo bit dobro spojeno,jer sam stavio original stopicu.

spojim ja to sad malo bolje u crveni konektor,vratim sve nazad i palim kontakt.

ŠOK,nista ne radi,ne radi obrtaljka,ne radi osvjetljenje,ne radi ekrancic....nista gasim kontakt brzo i provjera kaj se desilo...

Gledam sve dobro spojeno!

javljam se Draganu i uz pomoc njega pokusavamo saznati kaj se desilo.provjerimo sve osigurace koji su vezani za to i svi su citavi.

trebamo izmjeriti dali pojedine zice imaju stalni napon od 12v,posto nemam multimetar,cupam bocni zmigavac sa renolke i vadim zaruljicu te na nju spajam dve zice.

provjeravamo struju od zica u sivom konektoru i sve je bas kako mora biti...

post-12612-0-98628800-1415177033_thumb.p

 

polako kipim,kroz glavu mi prolaze razne kombinacije,al vecina ih je bila vezana za benzin i upaljac  :headbang:

zakljucujemo da se nesto sto nije trebalo dodirnulo i vjerovatno spalilo sat...

palim 57-u cigaretu i razmisljam :nezna:

reko nista,sve ja to poodpajam kaj sam god spojio,izoliram zice i sve ih ostavim di jesu i spojim stari sat,kad ono ni na starom satu nema svjetla...

puštam ja to sve i odem ručat i radit nesto oko centralnog grijanja,nisam vise imao volje a i preživčan sam bio.

.

.

.

.

.

.

nastavak,dolazim nakon tri-četiri sata,ovaj puta naoružan strpljenjem,lowenbrauom od 2l i aparaturom za frkanje cigareta.

palim ja cigaru pijem pivicu i razmisljam...reko mora bit nes sj*b* oko sata i sad ja tam čeprkam,provjeravam,prespajam,lupkam,kad primjetim da kad sat pomaknem u stranu lampice tinjaju.izvadim ja konektore van i guram žice,gledam,kad nis ne zakljucujem...probam ja zice na van vuc kad iscupam cjeli gornji red zica i skuzim da su zapravo u jednom konektoru dva konektora.

spojim ja to nazad i primjetim da jedan konektor nakon spajanja ostane van 1-2mm.

gurnem ja to serafcigerom nakon spajanja i gle čuda sat radi.

trkom se zaletim u garažu po novi sat i spojim njega i opet gurnem šerafcigerom kad i on radi... :laugh:

bio sam sretan ko malo dijete.

 

e sad mi sat radi,al majmun je sve otpojio i scviko konektor na satu... nista,opet sve spajaj,slozim ja to sve na novo,pospajam kad sat opet pokazuje 0.0L,vracam se doma opet pomalo lud i govorim sam sebi,kad si se tolko najebo probaj vidjet sta te sad prči...

skidam opet sat i gledam sve izgleda okej spojeno...gledam ECU izgleda okej...vadim stopicu iz konektora i spajam direkt na pin od ECU-a i sve lijepo sjeda,guram ga nazad i sad ja to promatram i vidim da bi mogao jos malo nize doc u konektoru,guram ko sivonja ali nejde.iscupam ga ponovo van i s borerom razbusim konektor da može niže sjest,stavljam stopicu u konektor i spajam.

sjednem u auto i odem se vozit,vec znajuci da nebu opet radilo,vozim se po ulici i sretnem frenda.malo sam popricao s njim i izajdao mu se kak se zajebavam s tim cjeli dan a nema ucinka.krenem sad ja dalje kad ono krene ispisivat brojke...

kes od uha do uha,konacno proradilo.

vratim se doma i odmah slikam i saljem Draganu sliku s porukom,covjeka sam izmaltretirao sa svojim pitanjima ali imao je strpljenja i pomagao je do kraja.samo sam mu zadao brigu i razmišljanje,jer se on smatrao krivim sto je sat izgorio.

jos jednom mu veliko hvala na pomoci.

evo te sretne slike:

post-12612-0-53716500-1415178920_thumb.p

nazalost nisam vise slikao ali nadam se da ce buducim ugrađivačima biti od koristi ovo sto sam napisao...

 

stojim na usluzi i pomoc cu svima koji se odluce na ugradnju.

Dragan se slozio da se ovo sve napise,ipak smo forum i tu smo valjda da si medusobno pomazemo...

veliki pozdrav i sretno... :party:

 

Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da ti je ovo uspjelo! :)

A Dragana zelim za premijera! Svaka cast covjece! :)

Link to comment
Share on other sites

Da, radi. Vidiš na slici njegove table da ispisuje potrošnju goriva.

Samo jednu žicu treba povući od kompa do table.

 

Kod Daria se pojavio neplanirani problem samo zato jer su pinovi te žice bili loše ubodeni pa nije bilo kontakta.

Link to comment
Share on other sites

Jep,na srecu smo sve uspjeli rijesiti,jos je ostala svijetliti lampica airbaga,a to je stari problem,kojeg cu isto vjerovatno rijesiti uz pomoc Dragana.

Svi podatci koji su potrebni da bi sve radilo su u temi,samo treba malo prosvrljati...

Link to comment
Share on other sites

Sjajno! Čim nabavim novi km/h bilježim se za ugradnju kod tebe Dario! Naravno uz prikladnu naknadu! :happy2:

Zasada sam to ostavio po strani jer sam u projektu prerade svog choppera, ali će i auto doći ponovo na red...

Link to comment
Share on other sites

Cak ti rucica ni netreba,moze se obicno tipkalo staviti...

Investicija koliko dobro prodes,ali ispod 500kn u svakom slucaju...

Pogledaj jel postoji zica na pinu 11,odnah iza akumulatora je komp,samo preklopi prema kabini plastiku.

Vladek,rado cu pomoc a platit mozes jedino cevapima i pivom ;)

Link to comment
Share on other sites

Vladek,rado cu pomoc a platit mozes jedino cevapima i pivom ;)

 

Dogovoreno! :happy2:  Moram se jedan dan zaletiti na otpad do Sesveta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.