Jump to content

ugradnja putnog računala na Clio 03.god.


nixon45

Recommended Posts

a dali bi odgovarao onaj u miljama? Samo promijenim gornju ploču od mojeg sata? I dijagnostikom milje u km za BC

Link to comment
Share on other sites

a dali bi odgovarao onaj u miljama? Samo promijenim gornju ploču od mojeg sata? I dijagnostikom milje u km za BC

pitaj @petak-a

on je na lagunu stavljao sat u miljama

Link to comment
Share on other sites

čekam što će mi ovaj francuz sa ebaya odgovorit za šiping. domaće ponude su oko 400 kn, a toliko u 15 god star auto ne dam

Link to comment
Share on other sites

Nemaš šta dijagnostikom prebacivati milje u km. Svi ovi koji su sa miljama imaju također ucrtane i kilometre.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

kako nemam, štp će onda ispisivati putni komp? Potrošnju na 100 milja, milje po galonu?

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

mislim da da, ali trebalo bi vidjeti što piše otpozadi

 

btw, Francuz traži 26€ poštarine

Link to comment
Share on other sites

kako nemam, štp će onda ispisivati putni komp? Potrošnju na 100 milja, milje po galonu?

 

Milje, ako ga kupiš na ebay.co.uk i ako mu iza umjesto EU piše Gb.

 

Hm, ovaj sat šta je stavio scenicRXE izgleda zanimljivo, ali bi svakako, kako kažeš, trebalo pogledati naljepnicu sa stražnje strane.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

pa nazovi covjeka i nek ti na mail posalje slike odozada

 

i probas malo spustit cijenu ak ti odgovara

Link to comment
Share on other sites

Razmisljam o ugradnji te table i aktivaciji putnog racunala u svom meganu , i tak sjetim se ja da na mojoj postojecoj tabli prikaz razine goriva ne radi kak treba.kad se da kontakt, kazaljka se digne na 2 crtice i apsolutno nikad se ne mice s te razine- zbunjuje ga vjerovatno to kaj auto radi na plin, pretpostavljam.Zanimljivo je to da sam promjenio KOMPLETNU pumpu goriva, dakle cijenu novu sam nasao igrom slucaja, a prije toga sam mjenjao ulozak stare pumpe goriva, i situacija je prakticki ista, cak je na staroj se tu i tam pomaknula kazaljka razine goriva.

 

Sad mene zanima, na koji nacin uopce na tabli se pokazuje razina goriva, odkud uzima podatak taj? Spominjali ste nesto da prikazuje preostalu razinu goriva na putnom racunalu, kaj ce meni pokazat kad imam dva pogonska goriva..

 

i moze mi netko jos potvrdit jednom, buduci da nemam rucicu bas tu pravu koja treba bit, znaci kaj trebam rastaviti postojecu i nekakvu zicu kroz nju provest i dovest na jedan od pinova na tabli ? a drugu zicu sa drugog pina na tabli dovest na ECU , koji je kod mene negdje naprijed lijevo .

Link to comment
Share on other sites

Tabla ti pokazuje razinu goriva na osnovu infa od davača (plovak sa potenciometrom) koji se nalazi u istom plastičnom kučištu sa pumpom koje je uronjeno u tank goriva (nalazi se ispod zadnjega sica). Instrument na tabli ne zbunjuje plin, jer tabla ne zna da voziš na plin nega kako sam rekao prima info samo o trenutnoj količini goriva u tanku.

Krivo pokazivanje instrumenta na tabli znači da je problem u plovku ili u samome kompu table.

Provjeri na slijedeći način: Digni zadnji sic, skini zaštitni gumeni poklopac sa pumpe goriva, otkači konektor sa žicama i sada daj kontakt - Na instrumentu treba pokazivati totalno prazni tank.

Sada uzmi manji komad žice i sa njime kratko spoji na konektoru pinove A1 i B1 - Na instrumentu kazaljka sada treba pokazivati pun tank (VAŽNO: pripazi kada mostiš sa tom žicom da ne prespojiš pinove C1 i C2, to su deblje žice i to je napajanje pumpe, jer si pod kontaktom i napraviti ćeš kratki spoj).

Sada sa tom žicom možeš ispitati i lampicu rezerve. Kratko spoji pinove A1 i A2 i lampica bi se trebala upaliti, a kada makneš žicu lampica će se ugasiti.

 

 

Putno računalo će uvijek pokazivati količinu goriva u tanku, a ne količinu plina, jer jedino taj ulazni podatak ima.

 

Nemaš zašto rastavljati postojeću ručicu, jer nećeš dobiti ništa s tim. Potrebna je ona sa tipkalom na vrhu, pa onda potegneš žicu između konektora koji je uboden u ručicu i konektora na tabli.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Vidim da ima dosta nejasnoca u vezi te tipke.

Igra samo u kombinaciji sa original ruckom,kako je vec dragan napomenuo ili u kombinaciji sa tipkalom kao u mom slucaju.

Evo i slike da vas to ne buni.

post-12612-0-25931200-1421162190_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ajmeee sad sam se i ja zapalija za putno racunalo,moj clio je 2. Misec 2004god. dali mogu ikako saznat ima li mi instrument tabla putno racunalo bez da sve raskopavam, naime ručicu za brisace mogu pritisnuti ali se nista ne desava ima hod od 1-2milimetra, te također kada napravim test kontrolne table primjetija sam da imam lampicu od tempomata, ali nemam nigdi tipke za uklucit tempomat, te se na displey-u ispisuju neki podatci pokaziva brojeve 13 i 12, i ovo sa slika post-16257-0-90655400-1421878463_thumb.ppost-16257-0-72990700-1421878494_thumb.ppost-16257-0-38524200-1421878557_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

Vidim da ima dosta nejasnoca u vezi te tipke.

Igra samo u kombinaciji sa original ruckom,kako je vec dragan napomenuo ili u kombinaciji sa tipkalom kao u mom slucaju.

Evo i slike da vas to ne buni.

attachicon.gifScreenshot_2015-01-13-15-30-11.png

malo off topic..pa šta to tvoja thalia ima unutrašnjost od ph1..??

Link to comment
Share on other sites

Ja imam dva kilometar sata od clia2 ph2.

Jedan je s canjgerima a drugi s displejem za gorivo i temp.

Nisu kompletni ali ploče su ok.

Ako koga zanima da si pripase u svoje okvire slobodnobse javi na PM. ;)

Link to comment
Share on other sites

hm, dao si mi misliti. Koliko km ima ta ploča i dali podržava putni komp? Neka slika možda...

Link to comment
Share on other sites

Nevalja. Veza table i ECU-a je multiplexna (Can H i CAN L) dok je kod tebe kao i kod Cla 2 ph.1 "hard wired".

Od faze1 bi ti trebala igrati, ali bi trebalo vidjeti da li je čisti "plug-n-play" ili će možda trebati tramakavati poneku žicu.

Link to comment
Share on other sites

Dali itko zna po onim slikama imali moja tabla putno racunalo? Ili moram raskopat sve da vidim broj iza table.

I ako nema dali paše ova tabla iz clia 2005god na mog (moj je 2004god) po konektorima sta se ustekaju i raspored žica..

Tabla iz 2005god:post-16257-0-83888100-1422032414_thumb.p

Tabla iz moga:

post-16257-0-84052500-1422032522_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

sve thalie imaju ph1 unutrasnjost

bo..nisam znal..nekak mi je bezveze da i unutrašnnjost ne prati vanjski redizajn..

Link to comment
Share on other sites

ako kog zanima , prirucno malo drugacije rjesenje koje koristim vec duze vrijeme..

prednost je da nemoras nista kopati po autu, malo vise podataka daje i svi se mogu staviti na jedan ekran

nedostatak je da moras svaki put spajati mobitel i ODB2

dakle postoji taj famozni ODB2 adapter koji se gurne u utor (svi auti to imaju od cca 2000 nadalje)

radi na principu bluetootha, skine se aplikacija Torque i gledaju se vrijednosti potrosnje, brzine, temperatura motora, trenutna potrosnja, potrosnja od pocetka zadnjeg tripa tj puta, ukupna potrosnja od pokretanja aplikacije prvi put , trip distance i ukupni distance preden od pocetka apliacije , voltaža akumulatora i tak..

 

Prilicno je tocna aplikacija, doduse 8.7 mi racuna potrosnju a po zadnjem mjerenju sam izmjerio 8.5 ..

Recimo ovih 9.0 je potrosnja s jednog kraja Zagreba na drugi, kiša , rush hour, 30km predenih.

post-12985-0-92758100-1422095715_thumb.j

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.