Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

pa dok je veliki otpor u akumulatoru on za zadati napon ne moze povuci vise struje *ovo je kod preisprazjenih), kako pada otpor tako naraste struja do max struje punjaca i onda padne napon punjaca, i onda polako kako se puni ima konstantnu struju a napon raste, da bi na kraju napon dostigao max, i onda struja polako opadala kako pada razlika u naponu izmedju punjaca i akumulatora. 

Link to comment
Share on other sites

pa dok je veliki otpor u akumulatoru on za zadati napon ne moze povuci vise struje *ovo je kod preisprazjenih), kako pada otpor tako naraste struja do max struje punjaca i onda padne napon punjaca, i onda polako kako se puni ima konstantnu struju a napon raste, da bi na kraju napon dostigao max, i onda struja polako opadala kako pada razlika u naponu izmedju punjaca i akumulatora. 

Jasno mi je to, ali u subotu kad sam stavio puniti Bannera koji se nalazio na Golfu 2 od starog (star preko 6 godina), na spomenuti punjač najprije ga je počeo puniti s 8 A. Nakon otprilike 30 min, struja punjenja je pala na 6A i tako je držao 2 sata. Nakon toga je struja polako počela opadati dok nije došla na nulu (napunjen). Zašto ga je držao 2 sata na 6A kad ga je mogao puniti s 12?

Link to comment
Share on other sites

onda ocito ima nesto integrirano za regulaciju i onda nije "stara tehnologija"

Link to comment
Share on other sites

onda ocito ima nesto integrirano za regulaciju i onda nije "stara tehnologija"

A i meni je to palo na pamet. Pronjuškat ću po papirima pa ću vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

Što sve isparava iz akua dok se puni? Mislim ga skinuti iz auta i puniti na terasi. Treba paziti na nešto posebno? Živim u zgradi pa mi nije zgodno razvačiti kabel preko terase rafi daljine, a i možebitne vlage ako to ostavim kroz noć.

Link to comment
Share on other sites

Ovisi koji/kakav akumulator imaš. Ako ima čepove, odvrni ih i makni prije punjenja. Ako je to akumulator bez održavanja, tj bez čepova, nemaš ništa drugo nego staviti ga na punjač

Link to comment
Share on other sites

Voda, sumpor u raznim spojevima, kisik, vodik itd. Uglavnom ne udiši pare.

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da tu ne bi trebalo doći do nekog špricanja elektrolita okolo ako se čepovi skinu?

Kako vi to radite na autu? Kleme skinuti ili ne?

Sorry na puno pitanja, ali ovo mi jedini aku u bližoj i daljoj familiji s čepovima [emoji3]

Link to comment
Share on other sites

ja ostavim cepove preko, zna se desiti ako je losiji punjac da se pojavi veca kolicina mjehurica pa tu i tamo izbaci malo kiseline van. 

Link to comment
Share on other sites

Možeš slobodno i samo malo odvrnuti čepove, ne moraš ih skidati. Ako te volja, skini čepove i pogledaj da li se u svim ćelijama podjednako javljaju mjehurići. Tako bi trebalo da bude, lagani mjehurići, kao kad otvoriš bocu mineralne. Elektrolit ne bi smio špricati van, eventualno malo ovlažiti oko otvora, ništa više od toga. 

Link to comment
Share on other sites

Koja je optimalna jakost startne struje za auto akumulator?

Kolega uzeo 55Ah Toplu sa 300A, a ja imam Munju 55Ah sa 480A. U čemu je fora?

Link to comment
Share on other sites

Koja je optimalna jakost startne struje za auto akumulator?

Kolega uzeo 55Ah Toplu sa 300A, a ja imam Munju 55Ah sa 480A. U čemu je fora?

Za svaki model auta propisan je odgovarajući akumulator. Trebam točan model i motor auta da bih ti mogao odgovoriti.

Danas sam imao Chrysler Sebring, nikako da nađemo akumulator [emoji4] [emoji4] [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Kod mene na cliu bio 600V startne struje i igrom prilika pod mus jednu nedjelju ujutro prije 4 godine uzeo sam na benzinskoj vartu s 480A, drugo nisu imali. I evo još drži :yeah:

Ttu i tamo dok je hladno ga čujem da ne zavrti baš onako kao onaj stari, ali već sam se pomirio da neće dugo i da ću ga morati mijenjati prije ili poslije. Samo nikako da rikne. A ako i rikne, nadam se da neće naprasno i bez najave kao onaj tvornički.

Ima netko info koliko A bi uopće trebalo biti za dcia 1.5 65ks?

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Za moj Clio - 1.2 43kW.

Odgovarajući akumulator je kapaciteta 47Ah i startne struje barem 403A. Max dimenzije: 210*175*185mm.

Link to comment
Share on other sites

Koja je optimalna jakost startne struje za auto akumulator?

Kolega uzeo 55Ah Toplu sa 300A, a ja imam Munju 55Ah sa 480A. U čemu je fora?

U tome što tvoja Munja ima veći broj tankih olovnih ploča (veća površina=veća startna struja), za razliku od te Tople koja ima nešto deblje ploče i samim tim manju površinu za elektrokemijsku reakciju. Šta kolega vozi? 300A sartne struje mi zvuči jako malo

Link to comment
Share on other sites

Ima netko info koliko A bi uopće trebalo biti za dcia 1.5 65ks?

Min 667A i 74Ah

Link to comment
Share on other sites

600V :D ??

Lapsus :-)

 

Min 667A i 74Ah

 

Nekako mi to puno, gle originalnog Tudora s kakvim je došao:

post-749-0-55219100-1421091149_thumb.jpg

Taj je nakon 6g jedno jutro samo zavrtio na pol zuba i nakon toga su zatiltali svi releji naprijed, kratki light show na instrument tabli i nakon toga mrak, više niti klik :-)

Link to comment
Share on other sites

Min 667A i 74Ah

Previše, pa 1.9 dCi 88 kW i 2.2 dCi 110kW zahtijevaju 64/640...
Link to comment
Share on other sites

Odgovarajući akumulator je kapaciteta 47Ah i startne struje barem 403A. Max dimenzije: 210*175*185mm.

 

 

U tome što tvoja Munja ima veći broj tankih olovnih ploča (veća površina=veća startna struja), za razliku od te Tople koja ima nešto deblje ploče i samim tim manju površinu za elektrokemijsku reakciju. Šta kolega vozi? 300A sartne struje mi zvuči jako malo

 

A gore ste napisali da je Topla bolja. Za koji se auto onda proizvodi Topla 55Ah i 300A ako jedan od najslabijih benzinaca treba 400A?

Kolega vozi isto što i ja.

Link to comment
Share on other sites

A gore ste napisali da je Topla bolja. Za koji se auto onda proizvodi Topla 55Ah i 300A ako jedan od najslabijih benzinaca treba 400A?

Kolega vozi isto što i ja.

Bilo bi dobro navesti i seriju pored branda. Doduše, Munja ima samo jednu :/

A 300A ti je sasvim dovoljno za kakav gradski autić sa 1.2 motorom. Imaš onaj izračun startne struje na osnovu kubikaže motora, stavio sam ja te linkove u ovu temu. Mislim da benzinac od 1500 kubika povuče nešto manje od 200A. Naravno, tu su još i ostali potrošači pa utjecaj hladnoće itd itd

Link to comment
Share on other sites

Evo kompletne liste za Renol, to je njihova službena brošura, nađoh je u jednom ovlaštenom servisu.

 

 

post-14717-0-84661500-1421092104_thumb.j

post-14717-0-24831000-1421092122_thumb.j

post-14717-0-14097700-1421092147_thumb.j

post-14717-0-76940200-1421092166_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Moj Yaris u originalu imao 45 Ah i 330A, sad ima 44Ah i 360 A.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.