Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Uzea ja za clia , 290kn 2 god garancije...kad sam dosa u tokica i pita koji mi preporucuju dobia sam odg: najjeftiniji - atom

Link to comment
Share on other sites

Ma da. Ionako vecina traje dok je garancije. Gledam 74 ah za 440 kn. Ne moze jeftinije

Link to comment
Share on other sites

Ne, nego ti je napon akumulatora pao ispod odredjene granice. Najverovatnije ti je auto stajao dugo pre voznje ili si drzao neke potrosace upaljene uz ugasen motor. L3 ima ugradjen sistem nadzora stanja akumulatora i po potrebi, ukoliko padne napon ispod odredjene granice ispisuje upozorenje "battery charging". Isto tako u stanju je recimo da ugasi radio ili navigaciju samostalno da ne bi ECU i UCH ostali bez preko potrebne struje.

Meni se dogodi recimo da kada sredjujem enterijer ako ne ugasim osvetljenje kabine (2x 15w + 2x5w + 2x5w i 5w u gepeku - ukupno 55 W) posle nekih sat vremena (naravno, uz otvaranje i zatvaranje vrata kako bi se ponovo aktiviralo osvetljenje, jer se ono gasi samostalno nakon 20 minuta neprekidnog rada bez novih impulsa sa brava) da ispise poruku na displeju BC-a please charge battery.. nakon 5 minuta rada u leru, poruka nestaje, tako da nemas brige.

Ako dodje do smanjenog rada alternatora, displej BC-a postaje narandzast ili crven, u zavisnosti od kvara i ispisuje battery recharging fault.

Upravo mi se to dogodilo da sam cistio auto iznutra, vjerovatno radile te zarulje i radio. Nakon 5 minuta voznje upozorenje je nestalo. Ova Laguna je zbilja cudo . Thnx na detaljnom objasnjenju.
Link to comment
Share on other sites

Topla, najbolja kupnja definitivno. Igrom slučaja mogu nabaviti jeftino Banner pa se stoga držim istog (iznimka je Titamium iz Konzuma koji se drži već evo godinu i pol.:))

Link to comment
Share on other sites

Ma da. Ionako vecina traje dok je garancije. Gledam 74 ah za 440 kn. Ne moze jeftinije

Moze, Ciak. Uz povrat starog ja sam dobio 74 Ah za 380 kn!

Link to comment
Share on other sites

Ma da. Ionako vecina traje dok je garancije. Gledam 74 ah za 440 kn. Ne moze jeftinije

Za te pare držim da je bolje uzeti Schneider (žuti) od 75 Ah. Imas to u solarshopu. Ljudi imaju odlicna iskustva a njima. Topla i Banner su odlicni ali i nesto skuplji :/
Link to comment
Share on other sites

Schneider sam dobio sa starim autom, crni. Smece je postalo neupotrebljivo nakon isteka garancije odnosno nakon dvije i nešto sitno godina. Pri verglanju mu je napon toliko padao da sam stalno mislio da sa masom ili strujom nešto ne valja na autu... kad sam kupio novi akumulator bilo je jasno da je sa strujom u autu sve ok.

Link to comment
Share on other sites

Ne, nego ti je napon akumulatora pao ispod odredjene granice. Najverovatnije ti je auto stajao dugo pre voznje ili si drzao neke potrosace upaljene uz ugasen motor. L3 ima ugradjen sistem nadzora stanja akumulatora i po potrebi, ukoliko padne napon ispod odredjene granice ispisuje upozorenje "battery charging". Isto tako u stanju je recimo da ugasi radio ili navigaciju samostalno da ne bi ECU i UCH ostali bez preko potrebne struje.

Meni se dogodi recimo da kada sredjujem enterijer ako ne ugasim osvetljenje kabine (2x 15w + 2x5w + 2x5w i 5w u gepeku - ukupno 55 W) posle nekih sat vremena (naravno, uz otvaranje i zatvaranje vrata kako bi se ponovo aktiviralo osvetljenje, jer se ono gasi samostalno nakon 20 minuta neprekidnog rada bez novih impulsa sa brava) da ispise poruku na displeju BC-a please charge battery.. nakon 5 minuta rada u leru, poruka nestaje, tako da nemas brige.

Ako dodje do smanjenog rada alternatora, displej BC-a postaje narandzast ili crven, u zavisnosti od kvara i ispisuje battery recharging fault.

Evo ovih dana nakon 4.5 godine i 83 000km, u par dana minusa jutarnje paljenje i poruka battery charging, mislim da je akumulator već lagano pri kraju, naravno to treba i pripisati zimskim uvjetima i nižoj temperaturi....

Link to comment
Share on other sites

Čini se da moj Bosch S4 ne zna za zimu. Maloprije je u autu bilo -9.5°C, a napon mu je 12.7V nakon prespavane noći.

 

01012015037.jpg

Ja takvog imam već skoro 6 godina, za sada vrhunski.

 

Pitanje:

Što mislite o ovakvim klemama, bar na minus polu. Nekako mi se ne sviđa ideja da u slučaju nedajbože kakvog iskrenja, paljevine ili sl. moram kopati po gepeku dok nađem ključ 8

Link to comment
Share on other sites

Fora stvar al da je kvalitetna bi bilo mnogo bolje.

Poklopac je liven aluminij a on puca cim ga pogledas.

Takodjer velika raznorodnost materijala u odnosu na terminal na akumulatoru dovodi do ubrzanog trosenja istog.

Link to comment
Share on other sites

Ja takvog imam već skoro 6 godina, za sada vrhunski.

 

Pitanje:

Što mislite o ovakvim klemama, bar na minus polu. Nekako mi se ne sviđa ideja da u slučaju nedajbože kakvog iskrenja, paljevine ili sl. moram kopati po gepeku dok nađem ključ 8

 

Sad znam da sam bar još 3god miran :dobroje:

 

Radije kupi debeli bakreni kabel i provuci ga od minus kleme do kabine recimo dolje kod pepeljare i tu si negdje napravi masu s prekidačem ili ključem. Iako ja to ne bi radio jer ako skineš minus dok su trošila upaljena onda će trošila početi vući masu otkud god mogu između ostaloga i od kučišta ECUa, a struja iz alternatora neće biti filtrirana. Ta prijelazna pojava traje jako kratko prije nego sve u autu ostane bez struje i u rijetkim slučajevima može uzrokovati kvar. Zato se uvijek prvo skida plus.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

prvi put čujem za to da se prvo skida +

Na C5 sam vidio tako nekakvu zgodnu klemu koju skineš bez ključa. A ovo da bih vukao prekidače u auto, pa nije ovo auto za utrke pa da stavljam te nakarade po cockpitu

Link to comment
Share on other sites

Kad je auto isključen onda prvo skidaš minus i zadnjeg ga vračaš. Tada su trošila već isključena i teku minimalne struje tipa par miliampera ili par desetaka miliampera.

 

Ali koliko sam shvatio govoriš o situaciji kada ti nešto u autu gori i želiš da auto što prije ostane bez struje. Tada skidaš plus jer stvar može goriti između ostaloga zato jer je plus dotaknuo šasiju negdje. Skidanje minusa tada neće imati efekta na taj šlus jer je plus našao masu negdje drugdje.

Link to comment
Share on other sites

Gle, ako skinem minus klemu, možeš ti plus klemu direktno spojiti na masu neće biti vatre...

Mislim da bi bilo najbolje imati obje kleme na brzo skidanje

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Kleme za brzo skidanje se stavljaju isključivo na minus i prilično sam siguran da ju ne možeš staviti na plus klemu jer je ta klema namjerno veća. Razlog je taj što plus klema nipošto ne smije imati izložene nezaštićene metalne dijelove spojene na nju.

Link to comment
Share on other sites

Kleme za brzo skidanje se stavljaju isključivo na minus i prilično sam siguran da ju ne možeš staviti na plus klemu jer je ta klema namjerno veća. Razlog je taj što plus klema nipošto ne smije imati izložene nezaštićene metalne dijelove spojene na nju.

aj pogledaj još jednom onaj link ;)

Link to comment
Share on other sites

aj pogledaj još jednom onaj link ;)

 

:D:dobroje:

 

Recimo da se nešto zapali pod haubom... čim digneš haubu sve će se razbuktati jer će vatra dobiti zraka i dim će moći puno lakše pobjeći. Možda je najbolje pustiti vatru da se uguši u vlastitom dimu.

Link to comment
Share on other sites

Dobio Lidl katalog, a u njemu punjač akumulatora. Možda si ga netko želi :)

Katalog vrijedi od 12.01.

 

post-11796-0-57209000-1420638184_thumb.j

 

 

Link to comment
Share on other sites

E takav sličan i ja imam, također iz Lidla. Jedan majstor za akumulatore je rekao da je to solidan uređaj za te pare, tj. nije to prava regulacija napona i struje, ali korektno obavlja svoj posao, u svakom slučaju...

Link to comment
Share on other sites

Da ga nemam, definitivno bih ga uzeo u obzir.

Doduše, izvadio bih aku iz auta, ne vjerujem previše punjaču koji nudi 100 čuda za 150kn.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.