Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

BMW-i imaju IBS, noviji.

Krivo koristite termin kodirani akumulatori i onda se stavlja akcent na akumulatore i netko ko ne zna bi pomislio da su to nekakvi posebni akumulatori, sto nisu.

Najnormalnije. Obzirom da su danas svi auti iz tvornice na Start/Stop, idu uglavnom AGM.

Akumulator ide obican. Samo se treba iskodirati u autu novi. Tj upisati ako se promjeni amperaza. Dakle ako ide ista ne treba nista, ako ide druga trebalo bi. Jer dugorocno milion i jedan modul mogu raditi problem.

Nikakva kvantna fizika. Vec desetljecima maltene promjenis kocione plocice na kojima imas senzor i nakon servisa pobrises tu gresku tj resetiras. Kaj god na autu radis. Servis il bilo kaj. Tak i ovo.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

a cijena zamjene uračunata u cijenu akumulatora..... :nezna:

Mi radimo izmjenu akumulatora besplatno. Izmjena nije uračunata u cijenu akumulatora, to znam jer i sam radim kalkulacije. Masu ljudi samo kupi akumulator i odnese, njima je ista cijena kao i kupcima kojima radimo izmjenu, bez obzira trajala ona pet minuta ili sat vremena.

Link to comment
Share on other sites

 

Što kaže kolega aquarius, osim prve ugradnje (koja u pravilu najdulje traje), jesu li ovi "markirani" iz ovlaštenih malo bolje kvalitete od ostalih?

Akumulatori iz ovlaštenih servisa nisu ništa bolji od ostalih koji se mogu naći u specijaliziranim trgovinama. S naglaskom na "specijaliziranim".  

Možemo se mi smijati, ali noviji Golfovi imaju kodiran akumulator. Dvije žice idu do minus kleme, a spojene su na nekakav elektronički chip. Kada zamijeniš stari akumulator novim originalnim moraš kod s naljepnice unijeti u software da ga neki od kompjutera na autu prihvati inače nula bodova.

Glupost. To pretpostavljam da balinaju ovi iz ovlaštenih servisa, kako bi mogli uvaliti precijenjeni VW akumulator, a vlasnik vozila ima dojam da vozi Enterprise.

Ja na bilo kojem autu napravim izmjenu akumulatora, a da auto niti ne zna da mu je promijenjen akumulator. 

Link to comment
Share on other sites

Akumulatori iz ovlaštenih servisa nisu ništa bolji od ostalih koji se mogu naći u specijaliziranim trgovinama. S naglaskom na "specijaliziranim".  

Nebih se složio. Najbolji su akumulatori oni originalni. Nama su Renault i GM Opel akumulatori trajali nevjerovatno a torture koje su prošli bolje da ne spominem. Danas više nemožemo vidjeti koliko bi nam trajali jer mjenjamo aute svake 2 godine. Ali najbitnije da se kupi aku sa ispravnom udarnom strujom ili još bolje (što zbog štednje ljudi ne rade) aku koji je točno predviđen za model auta.

Link to comment
Share on other sites

 Nama su Renault i GM Opel akumulatori trajali nevjerovatno a torture koje su prošli bolje da ne spominem. 

Kada je to bilo? Prije godinu, dvije, pet, deset,...?

Link to comment
Share on other sites

Prije 10ak godina GM. Prije 5 godina smo kupili Renault Original njihov energy po specifikaciji vozila. Taj je još kao nov samo auto nije više kod nas ali je u poznatim rukama.

Od ostalih brendova jako nam se dobro pokazao FIAMM a čuo sam za njega od jednog električara koji nam ga je preporučio. Ove nepoznate brendove iz rusije i kina to bih zaobišao u širokom luku jer nam je bitna pouzdanost jako puno km radim mjesečno cca 4000 km. 

Nažalost u ovoj državici je problem siromaštvo pa su neki prisiljeni kupovati robu koju defacto nigdje u zapadnoj evropi i nemogu plasirati pa uvaljuju nama i sličnima. 

Link to comment
Share on other sites

Nebih se složio. Najbolji su akumulatori oni originalni. Nama su Renault i GM Opel akumulatori trajali nevjerovatno a torture koje su prošli bolje da ne spominem. Danas više nemožemo vidjeti koliko bi nam trajali jer mjenjamo aute svake 2 godine. Ali najbitnije da se kupi aku sa ispravnom udarnom strujom ili još bolje (što zbog štednje ljudi ne rade) aku koji je točno predviđen za model auta.

Brkaju se pojmovi tvornički (prva ugradnja) i originalni. Iako, pojam originalni (što se akumulatora tiče) mi je besmislen, kao i originalne gume. Evo kolega potvrdio da će na aku za drugu ugradnju (i svaku sljedeću) proizvođači auta samo udariti neku etiketu. Tvornički su nešto drugo, ali sumnjam da se mogu kupiti u slobodnoj prodaji...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prije 10ak godina GM. Prije 5 godina smo kupili Renault Original njihov energy po specifikaciji vozila. Taj je još kao nov samo auto nije više kod nas ali je u poznatim rukama.

Od ostalih brendova jako nam se dobro pokazao FIAMM a čuo sam za njega od jednog električara koji nam ga je preporučio. Ove nepoznate brendove iz rusije i kina to bih zaobišao u širokom luku jer nam je bitna pouzdanost jako puno km radim mjesečno cca 4000 km. 

Nažalost u ovoj državici je problem siromaštvo pa su neki prisiljeni kupovati robu koju defacto nigdje u zapadnoj evropi i nemogu plasirati pa uvaljuju nama i sličnima. 

Općeniti problem sa akumulatorima iz ovlaštenih servisa je što su skupi, i samim tim se puno manje prodaju nego u specijaliziranim trgovinama. Pa takav stoji na lageru dok ga neki sretnik ne ugradi u vozilo. A pitanje je koliko dugo je stajao na lageru. Stvar je sreće hoćeš li naletjeti na "friški" primjerak.

Fiamm su vrlo solidni akumulatori, kod nas ih dila Tokić.

Nije toliko riječ o siromaštvu, koliko o pohlepi nekih trgovina, pa uvoze svašta.

Brkaju se pojmovi tvornički (prva ugradnja) i originalni. Iako, pojam originalni (što se akumulatora tiče) mi je besmislen, kao i originalne gume. Evo kolega potvrdio da će na aku za drugu ugradnju (i svaku sljedeću) proizvođači auta samo udariti neku etiketu. Tvornički su nešto drugo, ali sumnjam da se mogu kupiti u slobodnoj prodaji...

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Tvornički je tvornički, njega nema u slobodnoj prodaji. Po samoj težini se to vidi. Tvornički ugrađena Varta je naoko teža od iste takve Varte u slobodnoj prodaji.

Nakon toga imaš akumulatore klasificirane kao OE (original equipment), oće reći kvaliteta prve ugradnje u vozila. Takve imaju Exide i Yuasa.

I nakon njih sve ostale akumulatore, poslagane u serijama (prema kvaliteti) nao npr Varta Black, Varta Blue, Varta Silver... Bosch S3, Bosch S4, Bosch S5,... Vesna Starter, Vesna Power, Vesna Premium... Topla Energy, Topla Top... itd. itd. + lokalne brendove kao npr. Beren, TQ, Ciak, Atom, 

Link to comment
Share on other sites

Nama nije vrag dao mira pa smo usporedili tvornički u Meganu 3 2010g eh da auto je imal isti aku heh od prve ugradnje (to je onaj crni sa žutim znakovima piše energy) i 'original' u Roci i da...bili su identični. Nije bio AGM neg onaj standard. A cijene....eh sad...mi smo kupovali onomad pred božić bila akcija u Baotiću i cijena je bila čist ok....recimo nekih 100 kn skuplji neg približno takav (takvog nije bilo) u Tokiću. 

Renault akumulator ima broj na sebi i može se kupiti da bude identičan. Lako je provjeriti kod ovlaštenog, brojevi su isti.

Edited by Alpina
Link to comment
Share on other sites

Nama nije vrag dao mira pa smo usporedili tvornički u Meganu 3 2010g eh da auto je imal isti aku heh od prve ugradnje (to je onaj crni sa žutim znakovima piše energy) i 'original' u Roci i da...bili su identični. Nije bio AGM neg onaj standard. A cijene....eh sad...mi smo kupovali onomad pred božić bila akcija u Baotiću i cijena je bila čist ok....recimo nekih 100 kn skuplji neg približno takav (takvog nije bilo) u Tokiću. 

Renault akumulator ima broj na sebi i može se kupiti da bude identičan. Lako je provjeriti kod ovlaštenog, brojevi su isti.

Naravno da je identičan. Auto kuća ti može ponuditi samo njihov original ili eventualno neki drugi, ali obavezno neki premium kvalitete. Svaki dio na autu, pa tako i akumulator, na sebi ima OE broj, i prema njemu se traži i kupuje novi dio. Npr. akumulator original Renault 70Ah 720A na sebi ima OE broj 7711238598.

0086db82348683f324a4f73c0cc7cc8e20.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Prije 10ak godina GM. Prije 5 godina smo kupili Renault Original njihov energy po specifikaciji vozila. Taj je još kao nov samo auto nije više kod nas ali je u poznatim rukama.

Od ostalih brendova jako nam se dobro pokazao FIAMM a čuo sam za njega od jednog električara koji nam ga je preporučio. Ove nepoznate brendove iz rusije i kina to bih zaobišao u širokom luku jer nam je bitna pouzdanost jako puno km radim mjesečno cca 4000 km. 

Nažalost u ovoj državici je problem siromaštvo pa su neki prisiljeni kupovati robu koju defacto nigdje u zapadnoj evropi i nemogu plasirati pa uvaljuju nama i sličnima. 

zato ti akumulator i traje. Da ga voziš 5 km dnevno do posla i nazad nebi se imao kad napuniti i brzo bi riknuo

Link to comment
Share on other sites

Evo primjer kako utući pola sata...

Dolazi čovjek na motoru, Suzuki neki, i da provjerimo akumulator jer mu jutros nije htio upaliti, pa je upalio na guranje. Izvadim akumulator, ispitam sa tri različita testera i svi rezultati ok. Kažem čovjeku da mu ne treba novi akumulator, jer mu je ovaj još dobar. Vratimo ga u motor, verglamo verglamo, al' nikako da sastavi. Donesem booster, spojim, ali i dalje neće pali. Veselo vergla, al' nikako da upali. Znači, definitivno nije akumulator. Zapali on duvan, cili snervan. Pitam ga, jel ima goriva. Ima, kaže, eno pun skoro do čepa i otvori rezervar s duvanom u ustima. Miči taj duvan iz usta, jesi normalan. Ajmo opet probat. I motor upali ka' grom. Uglavnom, začepio se odušak rezervara goriva, i čim zatvoriš rezervar ne možeš upaliti motor. Bacili spiku dok je popušija duvan i eto.

Link to comment
Share on other sites

zato ti akumulator i traje. Da ga voziš 5 km dnevno do posla i nazad nebi se imao kad napuniti i brzo bi riknuo

Dopusti da te ispravim. Akumulator se dopuni u roku 3-5 minuta od starta motora. Svejedno mu je vozio ti 10 km, 100 km ili 1000 km dnevno. Ono što ga uništava je broj startova, akumulator u autu koji se dnevno pali 5-6 puta trajat će kraće od istog takvog akumulatora u istom takvom autu koji se pali 1-2 dnevno.

jesi mu probija rupu u čepu? :bigl:

hahahah

Link to comment
Share on other sites

Dobro je i to znati. 

Koliko puta ga Alpina upali mjesečno u tih 4000km, kurioziteta radi...

Link to comment
Share on other sites

Tokić atom u corsi kupljen prije godinu i pol daje znakove umiranja. Prilikom paljenja pogasi svu rasvjetu na tabli. Dugo je i trajao.. nek krepe što prije da garanciju iskoristim

Link to comment
Share on other sites

Eh da krivo sam napisao nisu Energy nego Hi life...ti OE Renaulti akumulatori. Viđao sam i Vartu uz te HI-LIFE.

Još se sjećam što mi je onomad jedan dobar elektroničar rekao za Renault vozila.....UVIJEK kupiti točno onakav akumulator kakav je za taj auto jer im se zna poblesaviti elektronika i softver, dakle ni preslab ni prejak. Također je napomenuo da ne kupovati te nepoznate i divlje marke rusija, kina itd neg provjereni brendovi. Gledati onu startnu snagu AEN ali to smo već pisali u temi. Zanimljiva tema.

 

Brkaju se pojmovi tvornički (prva ugradnja) i originalni. Iako, pojam originalni (što se akumulatora tiče) mi je besmislen, kao i originalne gume. Evo kolega potvrdio da će na aku za drugu ugradnju (i svaku sljedeću) proizvođači auta samo udariti neku etiketu. Tvornički su nešto drugo, ali sumnjam da se mogu kupiti u slobodnoj prodaji...

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Da! Može se u Renault mreži kupiti isti akumulator kakav je i novom vozilu. Dovoljno je samo pogledati broj šasije i OE broj. Svake zime imaju akciju i nije cijena neki horor osim ak nije AGM model ali oni su inače skuplji svugdje.

Link to comment
Share on other sites

Eh da krivo sam napisao nisu Energy nego Hi life...ti OE Renaulti akumulatori. Viđao sam i Vartu uz te HI-LIFE.

Još se sjećam što mi je onomad jedan dobar elektroničar rekao za Renault vozila.....UVIJEK kupiti točno onakav akumulator kakav je za taj auto jer im se zna poblesaviti elektronika i softver, dakle ni preslab ni prejak. Također je napomenuo da ne kupovati te nepoznate i divlje marke rusija, kina itd neg provjereni brendovi. Gledati onu startnu snagu AEN ali to smo već pisali u temi. Zanimljiva tema.

 

Da! Može se u Renault mreži kupiti isti akumulator kakav je i novom vozilu. Dovoljno je samo pogledati broj šasije i OE broj. Svake zime imaju akciju i nije cijena neki horor osim ak nije AGM model ali oni su inače skuplji svugdje.

Možda vizualno da, ali te demantiraju svi oni slučajevi gdje tcorjički traje 7-8-9 godina a svaki sljedeći ne više od 5. Ali prije 10-ak godina ni to nije bio slučaj. Pregledao račune iz ovlaštenog od žene od koje sam kupio auti i skužio da su jednom prilikom ugradili potkapacitirani akumulator bez ikakvih OEM oznaka. Na svu sreću, bio je Exide pa je dao svojih 5 godina. Tako da dobar dio ovih pritužbi na kvalitetu Renaulta ide i zbog servisne mreže.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Naravno, uzeli ste u obzir da u prvim godinama upotrebe alternator i ostali el. sklopovi ne opterecuju sistem kao u godinama nakon prve zamjene akumulatora? C'mon. Uozbiljite se. Iz iste tvornice izlaze i jedni i drugi aku, na jedne ide naljepnica i suhi zig Renault, na druge vaufau, na trece varta, na cetvrte... Neki cak imaju iste interne sifre, nekima se cak potkrade i isti EAN. ;)

Link to comment
Share on other sites

To nema šanse da je toliki utjecaj... Što točno? Alternator slabije puni? Na mom je autu zamijenjen u ovlaštenom također prije nekih 10-11 godina pa također ista priča... Što može još biti? Anlaser s godinama počne povlačiti veću struju??? Nisu isti garant. To osim Renola nisam čuo da se može naći vizualno isti kao tvornički...

Uostalom, da se ne objašnjavam, jedan MAJSTOR za akumulatore se uopće ne pita JESU li tvornički bolji, nego ZAŠTO su bolji. Ako ti se ne da čitati sve, pročitaj samo onaj P.S. na kraju...

http://akumulatori-desulfatizatori.blogspot.hr/2015/01/akumulator-prvougradni-14-godina-u_10.html

Link to comment
Share on other sites

Citao sam ovog razdjevicara kumulatora davno. Ono sta je zanimljivo kod ovakvih likova, je da nisu bas na ti sa statistikom, egzaktnim mjerenjima, ponavljanjem testova u kontroliranim uvjetima, pracenjem i izvodjenjem testova na strogo odredjenom broju uzoraka itd. Proizvodjaci, odnosno, ozbiljni proizvodjaci baterija to rade. I pisu o tome naucne radove, ne pisu blogove. Al ok, ima se sta nauciti i od ovog desulfatizatora, nije sporno. Samo mi je on pomalo na nivou onih HaHaO likova koji maglu kompresorom buše, peru vodu i u loncu suše.

Link to comment
Share on other sites

Istina je negde izmedju... Naucni radovi / ispotivanja su financirani uvijek od strane nekoga..

Ako pogledas EU FP7 projekte (zadnjih 7 godina cca) videces da ni jedan ne finansira razvoj elektro vozila (bilo kojeg tipa) nego samo vozila na alternativno gorivo u svrsi smanjenja emisija. 2020HORIZON paker je malo bolji al ne previse..

Pricamo o projektima (istrazivackim na kojim i ja radim) vrijednim svaki 10tak miliona €....

Hicu rec nemojslijepo vjerovati radovima... Rezultati se cesto na kraju namjestaju kako bi projekt dobio potvrdu da je "ok" i da se isplati istazivanje... Itd. Takodjer javni su samo nekidokumentiniz cijelog istrazivanja. Neki ajmo rec summary. Ti u njemu mozes kompletno izostaviti neku cinjenicu i onda bez da si ista lazirao/mijenjao javnosti ne dajes tajne...

Mi se danas vrtimo oko akumulatora i kojecega kao da je to stara tehnologija.. A prije 50god je olovni aku bio punjen s 15.7V te je u mirovanju morao imat oko 14V. Nesjecam se koje gustoce je trebala boti kiselina a nemma sad literaturu uz sebe (skoda 100L prirucnik za odrzavanje)..Ima jako puno toga i rijetko je crno/bijelo... Uglavnom je sivo....

Link to comment
Share on other sites

Citao sam ovog razdjevicara kumulatora davno. Ono sta je zanimljivo kod ovakvih likova, je da nisu bas na ti sa statistikom, egzaktnim mjerenjima, ponavljanjem testova u kontroliranim uvjetima, pracenjem i izvodjenjem testova na strogo odredjenom broju uzoraka itd. Proizvodjaci, odnosno, ozbiljni proizvodjaci baterija to rade. I pisu o tome naucne radove, ne pisu blogove. Al ok, ima se sta nauciti i od ovog desulfatizatora, nije sporno. Samo mi je on pomalo na nivou onih HaHaO likova koji maglu kompresorom buše, peru vodu i u loncu suše.

Ti kužiš čime se taj tip bavi točno? Ne prodaje on nikakvu maglu...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.