Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Nije ti ni to pravilo. Eto ja ljetos ugrabio 700/75 za 420 kuna (4max sa čepovima), a mislim da je kolega u berenu imao i jeftinije još...

Link to comment
Share on other sites

Hoces reci da proizvodjac automobila koji zna koji je anlaser i alternator ugradio na automobil ne zna koji akumulator treba staviti, a Exide, Tudor i Varta znaju? :vidiga:

Smanji dozivljaj. Lijepo je slati ljude u ovlasteni za svaku glupost, ali nije mudro na forumu gdje ljudi gledaju da prodju sto jeftinije.

A čujte...nisu bezveze npr Exide ili Varta stavili da za dCi-a od 63 kw ide oko 700 A baterije. Nijedan forum na svijetu nije usporediv sa njihovim preporukama a i elekrtičari se slažu s time tako da...mislim da nas zastupnici varaju. Kao pto je netko tu napisao, dok je toplo još nekako ali kad dođu kiše i zima pa se trošila pojačaju onda se osjeti di je otišao višak love (Quentin Tarantino).

Link to comment
Share on other sites

Hoces reci da proizvodjac automobila koji zna koji je anlaser i alternator ugradio na automobil ne zna koji akumulator treba staviti, a Exide, Tudor i Varta znaju? :vidiga:

Smanji dozivljaj. Lijepo je slati ljude u ovlasteni za svaku glupost, ali nije mudro na forumu gdje ljudi gledaju da prodju sto jeftinije.

 

Nebih im baš slijepo vjerovao, znaju oni sebe zaštititi. Uvijek oni prvo misle na sebe pa na nas. Cilj im je što jeftinije proći zato i trpaju u nove aute te smješne baterije i dok traje garancija i auto je nov. Poslije sve ide na naš đep a ne njihov.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dok traje garancija? Današnji auti imaju dugu garanciju, nemam ništa protiv

Link to comment
Share on other sites

Duga garacija je imho dvosjekli mač. Ok je ako te potrefi auto sa stalno nekim kvarovima, ali ako nemaš nikakvih problema onda iskrcaš brdo love na održavanju koje je 3-4x skuplje u ovlaštenom nego drugdje ili u vlastitoj režiji. Ovdje se primarno misli na ulje i filtere.

Link to comment
Share on other sites

Zar nije prije nekoliko godina stupila na snagu odredba da vlasnik nije dužan servisirati automobil u ovlaštenom servisu?  
Dovoljno je bilo koji registrirani auto-servis ako se pridržava zacrtanog plana održavanja i koriste dijelovi jednake kvalitete onima u prvoj ugradnji.
E sad kako to danas funkcionira u praksi...  :nezna:

 

Link to comment
Share on other sites

U praksi se nikome ne da zezati s time. Pod nikome mislim na ovih 5% koji znaju za tu odredbu.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Po tom vazecem zakonu, moze se vozilo servisirati bilo gdje, a ovlasteni servis je duzan besplatno provjeriti antikorozivnu zastitu jednom godisnje. ;)

Link to comment
Share on other sites

Nije ti ni to pravilo. Eto ja ljetos ugrabio 700/75 za 420 kuna (4max sa čepovima), a mislim da je kolega u berenu imao i jeftinije još...

Tvoj 4Max teži 17,7 kg, što je neki prosjek za takav akumulator, sasvim ok.

 

ExP13-page-018.jpg

ExP13-page-019.jpg

Link to comment
Share on other sites

danas sam imao veselje... krepao mi je moj tudor 50Ah

rano ujutro stavim karticu zasvijetli se tabla, stisnem gumb i ništa.. i to u Puli, u žurbi, ne poznajući grad, umoran od posla u cementari ko životinja, prljav, zaustavim nekog lika sa terencem i molim ga da spojimo kablovima da upali, lik odbija ali prihvaća me odvesti u neki dućan da kupim akumulator..

rekoh ajde, prolazimo okolo, autokrešo zatvoren, neki drugi dućan isto ne radi, na ininoj pumpi i croduxu nema akumulatora, nije lik imao više vremena a i ni ja i vidimo neku trgovinu autodijelovima Alan..

lik ima neke akumulatore, no name uglavnom i ponudi mi 4MAX 55ah za 350 kn. ništa drugo nema, ja očajan pristanem, ovaj me odveze do mjesta di je aku krepao i ode ne tražeći ništa za uslugu..

zahvalim se, zašarafim ga, iz prve kresne i odvezem se 270km doma.. nikad nisam čuo za taj brend a bio sam ga uzeo silom prilika, dakle obični š čepićima, startna struja 420 A.

piše gore made in Poland. sad me zanima vrijedi li to što , nije nešto skup, da izdrži 1 godinu ok.. vidim da je distributer inter-cars a oni nisu bezveznjaci. ima netko iskustva s tim 4MAX  akumulatorima? jel to nešto ko Tokićev TQ? iz očaja sam to uzeo jer nisam imao ni izbora ni vremena, pa me zanima u kojem je to ranfgu..

hvala..

dakle ovakav isti identičan slici..

akumulator-4max-bateries-55ah-uzimamo-stari-aku-slika-72451242.jpg

Link to comment
Share on other sites

znači da vrijedi tih para..

4 godina na tatinom meganu, vidit cemo do kad ce.

Link to comment
Share on other sites

Jos bolje da ima cepove, tu i tamo provjdris elektrolit, nadolijes destiliranu po potrebi

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

u ovom slučaju samo vodu jer kiselina se ne dolijeva kolko sam skužio, 

inače BTW kak se provjerava elektrolit, to kod ovih kaj prodaju akumulatore imaju neki instrument koji gurnu u rupe?

to je otopina sulfatne kiseline jel tak, 

Link to comment
Share on other sites

danas sam imao veselje... krepao mi je moj tudor 50Ah

Koliko je dugo trajao tudor i je li pokazivao da će uskoro krepati ?

Link to comment
Share on other sites

star je 3 i pol godine, ali auto je stajao u TRCZ-u 8 mjeseci i sam prodavač mi je rekao da je jednom tjedno netko došao, upalio ga i ugasio. onda prek zime ga nije nitko otvarao, pa je došo kupac a akumulator na nuli, pa su ga oživljavali tak 2 puta.. 

a sad, normalno sam se dopeljao navečer do hotela i ujutro samo lampice svijetle a sve ostalo mrtvo. jedva sam ga otključao sa daljinskim. kad sam došao doma imao je napon 10.8V. stavio sam ga na punjač pa me zanima bude li oživio i kaj mu se dogodilo..

Link to comment
Share on other sites

u ovom slučaju samo vodu jer kiselina se ne dolijeva kolko sam skužio, 

inače BTW kak se provjerava elektrolit, to kod ovih kaj prodaju akumulatore imaju neki instrument koji gurnu u rupe?

to je otopina sulfatne kiseline jel tak, 

Bometrom se mjeri gustoca. Kao i antifriz

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

a sad, normalno sam se dopeljao navečer do hotela i ujutro samo lampice svijetle a sve ostalo mrtvo. jedva sam ga otključao sa daljinskim. kad sam došao doma imao je napon 10.8V. stavio sam ga na punjač pa me zanima bude li oživio i kaj mu se dogodilo..

Ne troši vrime na punjenje. 99% je kratki spoj jedne od ćelija, taj napon 10,8V je školski primjer za takav slučaj. A ako i spada u onih 1% pa ga nekim čudom uspiješ napuniti, taj akumulator je potpuno nepouzdan za daljnju upotrebu.

Bometrom se mjeri gustoca. Kao i antifriz

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Ili gurneš prst u rupu i poližeš :-))))))))))

 

lik ima neke akumulatore, no name uglavnom i ponudi mi 4MAX 55ah za 350 kn. ništa drugo nema, ja očajan pristanem, ovaj me odveze do mjesta di je aku krepao i ode ne tražeći ništa za uslugu..

zahvalim se, zašarafim ga, iz prve kresne i odvezem se 270km doma.. nikad nisam čuo za taj brend a bio sam ga uzeo silom prilika, dakle obični š čepićima, startna struja 420 A.

piše gore made in Poland. sad me zanima vrijedi li to što , nije nešto skup, da izdrži 1 godinu ok.. vidim da je distributer inter-cars a oni nisu bezveznjaci. ima netko iskustva s tim 4MAX  akumulatorima? jel to nešto ko Tokićev TQ? iz očaja sam to uzeo jer nisam imao ni izbora ni vremena, pa me zanima u kojem je to ranfgu..

hvala..

dakle ovakav isti identičan slici..

 

4Max je Intercars-ova robna marka akumulatora, nešto kao Tokićev TQ kako si i sam naveo. Kvaliteta je u rangu te cijene. Pod ovim ne mislim da ne valjaju, već da je to sasvim ok akumulator za relativno nezahtjevan automobil. Koliko će trajati, ovisi o korisniku i načinu korištenja. Svakako duže od jamstvenog roka.

Link to comment
Share on other sites

Pitanje za aquariusa.

Imam aku TQ. Prilazem fotku.

Malo sam Googlao je kosta solidno, ispada da nije los. 80Ah, 760A.

Koje su tocnije specifilacije? AGM nije. Preko cepova je naljepnica.

Htio sam ga malo provjeriti i ako treba dopuniti destiliranom i dopuniti ga CTEKom.

Kak bi sad to islo?

Htio sam staviti one brze konektore od punjaca na njega. Gdje da ih zaserafim od svih ovih zica?

Na vrh pod ove matice od glavnog - i + kabla? Na minus ide taman promjer one licne od konektora, al od plusa je malo deblji i je ide.

Mogu malo poturpijati plus licnu od konektora da joj povecam promjer?

Hvala unaprijed.bf5b7770bad88a4120eb3eb98e79b646.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.