Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Ja sam original od 70 Ah platio 768 kn (sa popustom) prije god dana za Scenic 2. Tako da je ova cijena i vise nego dobra.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je. Current mi pise dobro, prije nije pisa tako. Average cekam da se ustali jer je sve krenilo od nule, a onako na prvu pari mi da je. Nadam se da je.

Link to comment
Share on other sites

Klasična priča o lošem održavanju vozila u HR. Kupuju se slabi akumulatori zbog 150-200 kn razlike umjesto da se kupi pravi akumulator pa si miran dugo vremena. Pa onda oće rikavati elektronika jer poblesavi.

Za dizela te snage NEMA akumulatora za 500 kn - to su loši akumulatori ali su dobri ako se želi vozilo rješiti za dalje ili se truckati neko vrijeme. Aku za 1.5 dizel košta od bar 700 kn.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tek sad skužio, vidim da Renault stavlja 510 A startne struje akumulatore u nova 1.5 dCi vozila, bravo Renault. Ako je ovo samo za HR tržište (nebi me čudilo) još veći bravo.

Štede na svojim vozilima di ne treba. Ovo je aku za benzinca a ne dizela.

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ako mislis na ovaj moj, autu je u mene misec dana i ovaj aku je bio unutra. A na oko mi pari da je original. I mene je zacudila "snaga" jer po papirima je ovo slab aku.

Link to comment
Share on other sites

Sandero 1.6 8v od 87KS ima original akumulator od 600A i 60Ah..... što Renaultu treba, ovaj od 510A u dizelima, tko zna, ali nije baš dobro  ;o)

Link to comment
Share on other sites

Ili nam za HR tržište uvaljuju svašta ili možda zastupnici kemijaju. Pa svaki normalni električar će kazat da je to slab aku za dizel. Barem danas nije teško otići na internet, ukucaš neki renomirani brend sa accu finderom za tvoj autu i izbaci ti pa barem približno znaš. Ali bez 700 A startne struje se za dizela oko 90 ks ne kupuje. Ako želiš da ti eletronika radi normalno. Jer što je tih 200-ak kn više za aku naspram štete koja nastane na elektronici ili koječemu. Pa 200 kn mi na šanku ostavimo nek ja malo veselija večer.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ako mislis na ovaj moj, autu je u mene misec dana i ovaj aku je bio unutra. A na oko mi pari da je original. I mene je zacudila "snaga" jer po papirima je ovo slab aku.

Je, to ti je original prva ugradnja.

Imaš li start&stop?

Link to comment
Share on other sites

Da, malo čudno slab aku, moj 1.5dci je došao s 600A Tudorom. A koja je ovo uopće marka, ne vidi se dobro na slici?

Link to comment
Share on other sites

Tek sad skužio, vidim da Renault stavlja 510 A startne struje akumulatore u nova 1.5 dCi vozila, bravo Renault. Ako je ovo samo za HR tržište (nebi me čudilo) još veći bravo.

Štede na svojim vozilima di ne treba. Ovo je aku za benzinca a ne dizela.

Ne radi to samo Renault. Evo baš jučer Golf 6 1.6tdi iz 2010.god., u njemu original Varta 61Ah i 540A. Ležište je takvo da veći ne može niti stati.

Link to comment
Share on other sites

Je, to ti je original prva ugradnja.

Imaš li start&stop?

Palim ga na tipku start/stop, al ono za u vožnji, nemam.

Clio4 grandtour 2015 1.5dci 55kw

Link to comment
Share on other sites

Ili nam za HR tržište uvaljuju svašta ili možda zastupnici kemijaju. Pa svaki normalni električar će kazat da je to slab aku za dizel. Barem danas nije teško otići na internet, ukucaš neki renomirani brend sa accu finderom za tvoj autu i izbaci ti pa barem približno znaš. Ali bez 700 A startne struje se za dizela oko 90 ks ne kupuje. Ako želiš da ti eletronika radi normalno. Jer što je tih 200-ak kn više za aku naspram štete koja nastane na elektronici ili koječemu. Pa 200 kn mi na šanku ostavimo nek ja malo veselija večer.

Moze neko objasnjenje (po mogucnosti logicno) u kojoj su vezi snaga motora i amperaza akumulatora? 

Link to comment
Share on other sites

Ili nam za HR tržište uvaljuju svašta ili možda zastupnici kemijaju. Pa svaki normalni električar će kazat da je to slab aku za dizel. Barem danas nije teško otići na internet, ukucaš neki renomirani brend sa accu finderom za tvoj autu i izbaci ti pa barem približno znaš. Ali bez 700 A startne struje se za dizela oko 90 ks ne kupuje. Ako želiš da ti eletronika radi normalno. Jer što je tih 200-ak kn više za aku naspram štete koja nastane na elektronici ili koječemu. Pa 200 kn mi na šanku ostavimo nek ja malo veselija večer.

Malo si pretjerao sa 700A za 90 konja. Mojih 120 konja se bez problema budilo 5godina na 640A i to tako u dva navrata tj sa dva različita akumulatora. Pročitaj ispod zašto.

Moze neko objasnjenje (po mogucnosti logicno) u kojoj su vezi snaga motora i amperaza akumulatora? 

Ni u kakvoj vezi nisu najveća snaga motora i amperaža akumulatora. Amperaža najviše ovisi o kubikaži motora, broju cilindara i stupnju kompresije. Evo ti jedan odokativni kalkulator, ali nije u metričkim jedinicama. Naših 1000 kubika ti je njihovih 61 CID (kubičnih inča).

http://www.bgsoflex.com/cca.html

Link to comment
Share on other sites

treba uzeti u obzir da je to paljenje u "toplim" uvjetima, znači oko 20 stup. C. Problem nastaje kad temperatura padne na recimo -15 (što kod nas nije rijedak slučaj). Tada motor traži puno više, možda i 280A, a akumulator daje sve manje.... Nisam nikad mjestio kolika je struja na tako niskoj temperaturi, ali postoje neke tablice u kojima se to može vidjeti.....

Znači, vanjska temperatura, kubikaža, broj cilindara i kompresija bitni su faktori za odabir akumulatora. Ljudi u hladnijim krajevima znaju stavljati nešto jače akumulatore, u Africi pale i na pogled  ;o)

Link to comment
Share on other sites

A čujte...nisu bezveze npr Exide ili Varta stavili da za dCi-a od 63 kw ide oko 700 A baterije. Nijedan forum na svijetu nije usporediv sa njihovim preporukama a i elekrtičari se slažu s time tako da...mislim da nas zastupnici varaju. Kao pto je netko tu napisao, dok je toplo još nekako ali kad dođu kiše i zima pa se trošila pojačaju onda se osjeti di je otišao višak love (Quentin Tarantino).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vrati se par stranica natrag pa pogledaj originalni akumulator iz Clia 3 2012. Procitaj sto stoji na njemu, pa prokomentiraj.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Uzeo ti onaj od 700A za 400 kuna, ili onaj za 700-800, neće ti durati više od 5 godina. Izuzetak su tvornički i Optime, to je druga priča.

Link to comment
Share on other sites

E pa nebi se električari prvi složili sa tim jeftinim akumulatorima naspram jednog golden berena. Nije to isto nikako. Uvijek je dobar aku koštao oko 700 kn za dizela a ovi boktepitaj od kud stižu su bili po 400-500kn ....neznam....ja se nebih zezao za 200 kn gore dole to je nešto što se uzima da traje barem 5-6 godina mada uz dobro održavanje kvalitetan aku traje i dulje, imam osobno iskustvo iz prošlosti. Ali nastranu sad brendovi, nek je barem snaga baterije koja je preporučena za dotični model auta, barem to. Ali opet dođemo do tog da aku od npr 700 A koji god brend bio nije jeftin i ima razlog zašto. Skužiš po olovu.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.