Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

A ako recimo aku okrenes i prolije se van malo kiseline, kaj samo se voda dolije al automatski je elektrolit rijedji? Nije se to meni dogodilo neg je frend punio aku i sve cepice otvorio. Nesto je trznuo i aku se okrenuo na bok na sekundu i iz svake celije je iscurilo kiseline al ne puno. Onak lokvica je bila i kad se zagledas unutra nazirale su se one ploce. Ulio je destiliranu vodu do oznake i dalje vozi. Znaci li da je tom akumulatoru skracen zivotni vijek jer se kiselina razrijedila u odnosu na originalnu. I ima li posebno za kupiti kiseline da se malo doda da se vrati na originalne vrijednosti?

Link to comment
Share on other sites

Ima za kupit kiseline. I mjeri se na potpuno napunjenom akumulatora.

Ako me sjecanje dobro drzi treba biti 25 ili 27 boma.. Tak nesto...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nece se.. Kiselina mora biti odredjene koncentracije.. Ako je iscurilo mjesavine a ti ulijes samo vodu pada koncentracija..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pitanje za aquariusa.

 

Imam aku TQ. Prilazem fotku.

 

Malo sam Googlao je kosta solidno, ispada da nije los. 80Ah, 760A.

 

Koje su tocnije specifilacije? AGM nije. Preko cepova je naljepnica.

 

Htio sam ga malo provjeriti i ako treba dopuniti destiliranom i dopuniti ga CTEKom.

Kak bi sad to islo?

 

Htio sam staviti one brze konektore od punjaca na njega. Gdje da ih zaserafim od svih ovih zica?

Na vrh pod ove matice od glavnog - i + kabla? Na minus ide taman promjer one licne od konektora, al od plusa je malo deblji i je ide.

Mogu malo poturpijati plus licnu od konektora da joj povecam promjer?

 

Hvala unaprijed.

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

To je akumulator talijanske proizvodnje, FIAMM grupacija. Ok kvaliteta za tu klasu i cjenovni razred.

Pogledaj desnu stranu, tamo di je plus klema, vidim tragove isparavanja kiseline. Pogledaj i desni rub, ima li tragova curenja kiseline. Pažljivo skini naljepnicu (da ju možeš vratiti natrag) i provjeri razinu elektrolita, lako moguće da fali elektrolita. Prejako isparavanje elektrolita može biti ili zbog prejakog napona punjenja ili je akumulator u k*rcu. Svakako provjeri zbog čega isparava elektrolit.

Kontakte očisti nekim kontakt sprejem (može i čistač kočnica) i spoji konektore punjača čim bliže klemama akumulatora.

A ako recimo aku okrenes i prolije se van malo kiseline, kaj samo se voda dolije al automatski je elektrolit rijedji? Nije se to meni dogodilo neg je frend punio aku i sve cepice otvorio. Nesto je trznuo i aku se okrenuo na bok na sekundu i iz svake celije je iscurilo kiseline al ne puno. Onak lokvica je bila i kad se zagledas unutra nazirale su se one ploce. Ulio je destiliranu vodu do oznake i dalje vozi. Znaci li da je tom akumulatoru skracen zivotni vijek jer se kiselina razrijedila u odnosu na originalnu. I ima li posebno za kupiti kiseline da se malo doda da se vrati na originalne vrijednosti?

Nije skraćen životni vijek, bez brige, jer akumulator koliko vidim nije bio u pogonu kad je ostao bez to malo elektrolita.

Ne dolijevati kiselinu! Bez kemijanja, samo i isključivo destilirana voda.

Link to comment
Share on other sites

stavio sam Tudor na punjač i nakon dužeg vremena napunio se, skinem ga s punjača i izmjerim napon oko 13.5V..

nakon 24 sata stajanja opet mjerim i napon je 13.2V

očito je nekaj krepalo u njemu, jer kad god inače  bi mjerio napon bilo kojeg napunjenog akumulatora uvijek je bio oko 12.8V

Link to comment
Share on other sites

stavio sam Tudor na punjač i nakon dužeg vremena napunio se, skinem ga s punjača i izmjerim napon oko 13.5V..

nakon 24 sata stajanja opet mjerim i napon je 13.2V

očito je nekaj krepalo u njemu, jer kad god inače  bi mjerio napon bilo kojeg napunjenog akumulatora uvijek je bio oko 12.8V

Normalni napon napunjenog akumulatora je 12,6-12,7V. Normalno je da nakon punjenja napon bude dosta veći, ali nakon 24-48 sati elektrolit bi se trebao "smiriti" i napon pasti na 12,6-12,9V. Zadržavanje napona preko 13V , akumulatora koji nije u upotrebi, danima nakon punjenja nije baš ok.

Ako imaš mogućnosti, uzmi neki potrošač, npr. neku halogenu žarulju i spoji ju na akumulator da gori bez prestanka, dok ne potroši akumulator. Kad se žarulja ugasi, stavi akumulator na punjač da ga puni slabom strujom 1-2A i višim naponom 14,7V. U većini slučajeva, ako je akumulator još uvijek ispravan, pomogne ga "obnoviti".

Link to comment
Share on other sites

pa za to ce i poslužiti u garaži.. za svjetlo itd.. thanks

i on ima onaj otvor koji mijenja boje.

pun je zelen, crno je nenapunjen a bijelo test.. uvijek je bio zelen a sad je crno..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Kad je indikator crne boje, to oće reć' da je akumulator prazan. A kad se zabijeli, znaš da je pošao u vječna lovišta

Link to comment
Share on other sites

Ma to je šminka, tvornički tudor umro mi je sa zelenim indikatorom [emoji3]

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Je, u pitanju je samo jedna ćelija, kod mene je Tudor isto krepo sa zelenim okom. Trenutno imam FIAMM Titanium Plus, kupljen prije više od 6 godina, jednom godišnje (zimi) ga stavim na onaj punjač od LIdla, živim u zgradi pa mi ga je tlaka češće vaditi, za sada i dalje uredno pali...

Link to comment
Share on other sites

Je, u pitanju je samo jedna ćelija, kod mene je Tudor isto krepo sa zelenim okom. Trenutno imam FIAMM Titanium Plus, kupljen prije više od 6 godina, jednom godišnje (zimi) ga stavim na onaj punjač od LIdla, živim u zgradi pa mi ga je tlaka češće vaditi, za sada i dalje uredno pali...

Imali smo isti takav i jako smo bili zadovoljni sa Titanium plus FIAMM-om, bil je crvene boje.

Link to comment
Share on other sites

stavio sam Tudor na punjač i nakon dužeg vremena napunio se, skinem ga s punjača i izmjerim napon oko 13.5V..

nakon 24 sata stajanja opet mjerim i napon je 13.2V

očito je nekaj krepalo u njemu, jer kad god inače  bi mjerio napon bilo kojeg napunjenog akumulatora uvijek je bio oko 12.8V

To je površinski naboj koji se zadržao jer ga ploče ne mogu upiti iz elektrolita. Naboj se zadržava na površini ploča i sporo prodiru u same ploče. Što je akumulator potrošeniji to treba dulje pločama da upiju površinski naboj, ali i da naboj iz ploča izbije, pa startna struja pada.

Link to comment
Share on other sites

Ovo je moj novi od prije nekoliko dana, oem Renaultdf81f97c4ed8e7d3bcf6dda07caa21c6.jpg

Poslano sa mog ALE-L21 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo je moj novi od prije nekoliko dana, oem Renault

Terminali trebaju temeljito čišćenje.

Link to comment
Share on other sites

Morao sam guglat da vidim sta su terminali..kak da ih ocistim?

Poslano sa mog ALE-L21 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cca 500 kn, Štarkelj zg

Poslano sa mog ALE-L21 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imam pitanje

Ovo je slika mog akua i koji bi mi treba po papirima

Pa me zanima jel bi moga stavit ovaj sa slike?

Na ovom mom trenutnom ima sa strane jos mjesta za veci, a i ovaj ciak je D+, a moj je L+ ili sam u krivu?

Uglavnom, jel bi meni ovaj aku odgovara?Brand: CIAK

Položaj elektroda: D+

Jakost struje: 680Ah

Kapacitet: 75Ah

Dimenzije: 278X175X190ed70d8fc61ce4ac292b5f03cbe62f866.jpg27098db9dba70944328239bbce2f76ca.jpg59b5e26eb4630dc2d8efe307dc633282.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.