Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

programiranje, ako bude trebalo, može obaviti bilo tko sa Clipom. Naravno ako imaš mogućnost dodjeljivanja 8 senzora

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Megane coupe u zadnjem lijevom stop svijetlu je vlaga, kao da je rosa unutra. 

Kako bi to provjerio kuda ulazi i sanirao?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, olympya said:

Megane coupe u zadnjem lijevom stop svijetlu je vlaga, kao da je rosa unutra. 

Kako bi to provjerio kuda ulazi i sanirao?

davno radio, skinuo svijetlo, zaljepio jakom patex trakom sve otvore pa i od kontakta, zatim probio jednu rupicu na traci da uđe tanko crijevo u far , potopio ga pod vodu i lagano upuhivo zrak na kompresor i pokaže odmah gdje pušta inače nebi otkrio nikad..obično zna puštat na spoju "crvene i crne" plastike

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako sam dobro shvatio trebao bi otvore di idu lampe i konektor zaljepiti jako trakom te tu negdje na cjevčicu ili nekako upuhivati zrak kompresorom dok je far zaronjen u vodu?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, olympya said:

Ako sam dobro shvatio trebao bi otvore di idu lampe i konektor zaljepiti jako trakom te tu negdje na cjevčicu ili nekako upuhivati zrak kompresorom dok je far zaronjen u vodu?

upravo tako da, kad sve zaljepiš fino onda npr na otvoru di idu sijalice probi rupu i ubaci crijevo (manja rupa od crijeva da ide na knap), samo polagano stiskat pištolj za zrak da ne nabije prejak pritisak u far..i pojavit ce se gdje pušta..ja sam na mjesto gdje je pušto, kapnuo par kapi zelenog superbond ljepila i više nikad nije sapilo...

Čak nemoraš cijeli far uronit u vodu nego samo dio malo iznad spoja kako sam naveo crvene i crne plastike većinom tu pušta.

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

Ja sam na scenicu nalio pun zadnji far vode i gledao di kaplje, mislim da sam i video na forum stavio. Nakon sanacije vise se ne rosi

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

kapalo je na spoju crvene i bijele plastike, tj. štopa i rikverca. Mislio sam da je to jedno tijelo, ali baš se vidi šav. Samo prešao izvana kvalitetnim trenutnim ljepilom taj spoj i obrisao višal. Bolje da ga ima što manje

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav! Skuzio sam par puta smrad i vrucinu koji dolaze iz zadnjeg lijevog kotaca nakon vožnje. Mislim da nije konstantno, nego povremeno...Smrad je po izhorenoj gumi ili tako nešto. Jel zna netko što bi mogao biti uzrok?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim da li je riječ o benzincu ili dizelu, ali ako imaš dizel rekao bi da je DPF radio svoje, pa od tuda takav miris i toplina.

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim da li je riječ o benzincu ili dizelu, ali ako imaš dizel rekao bi da je DPF radio svoje, pa od tuda takav miris i toplina.
O dizelu se radi. Aaa tako znaci... A jel ima način da znam kad se uključi?
I jel moze biti šta oko kočnice ili tako nešto?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Slično sam reagirao i ja kada se to prvi put dogodilo, smrdilo je po nekoj paljevini, grijalo i lagano je pucketao auspuh kako se hladio. Nema načina da se sazna osim po nešto povišenim okretajima u leru i po nešto povećanoj trenutnoj potrošnji. No ako nešto sumnjaš na kočnicu rekao bi da bi felga bila isto vruća da nešto ne štima i da blokira kotač.

Link to comment
Share on other sites

popipaj kotač nakon vožnje, ako je jedan topliji od drugog, kočnica šteka. kod mene je štekala ručna i kočio je lijevi kotač, doduše nije se dimilo i smrdilo ali je kočio.. nakon razrađivanja i novih pločica sve je ok, već godinu dana..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Po meni je normalno da radi na višim okretajima dok se ne ugrije. Kod mene je oko 1100 a na radnoj je oko 750. Radi se o benzincu, ne znam za dizel

Link to comment
Share on other sites

2 pitanja za Megane III:

1. U ovo kišno vrijeme pojavila mi se voda/vlaga u pretincu ispod nogu suvozača, onaj pretinac u podnici. Odakle tu voda? Je li uzrok tome začepljen neki odvodni kanal? NIgdje drugdje nisam primjetio vlagu.

2. Tipka + (povećanje temperature) na automatskoj klimi sa vozačeve strane mi slabije reagira, tj. moram ju baš jako pritisnuti da uhvati. Ima li tu pomoći da se rastavi pa očisti kontakt ili bi nešto drugo moglo biti uzrok.

Link to comment
Share on other sites

Evo novi problem. Prije nešto više od 2 mjeseca upalio mi se check injection i check antipollution. Otišao sam u ovlašteni servis (Fornix Osijek) i tamo su mi rekli da mi je DPF zaštopan, odradili prisilnu regeneraciju, promijenil ulje i filter ulja jer je javljao grešku da je ulje razrijeđeno. To prošlo, greška nestala i sve radilo ok do danas kad mi se ponovno upalio check injection, imam onaj mali elm327 i preko njega mi torque nije pronašao nikakvu grešku, a pyren mi kaže DF1020 (253F29) što predstavlja opet "Engine Oil Dilution". Što bi mogao biti uzrok? Ići ću opet u servis, ali eto sutra badnjak pa Božić pa moram pričekati koji dan. Auto radi ok, ne vidim nikakvih promjena.

Link to comment
Share on other sites

Nisu ti poništili servisni interval nakon prisilne regeneracije. Nadam se da su ti ulje i filter ulja promijenili. 

Link to comment
Share on other sites

Valjda su promijenili, a resetirali su i servisni interval. Kada sam preuzeo auto pisalo je ono 30000km do idućeg servisa. Od tada je prošlo malo više od 2 mjeseca, a auto je prešao 2300km.

Link to comment
Share on other sites

Servisni interval nije isto što i OLM (oil life monitor) i nisam siguran ima li veze jedno s drugim odnosno resetira li se OLM sa servisnim intervalom. Također moguće je da i pcm treba rekalibraciju s obzirom na prisutnu grešku. Sve u svemu to sve skupa nije tvoja briga, ne trebaš njima govoriti što da rade. Odeš tamo, reklamiraš servisnu akciju i to je to. Tvoje je samo da čim manje moguće voziš auto i naravno pod čim manjim opterećenjem jer ako je stvarno ulje razrijeđeno onda ne podmazuje motor koliko bi trebalo. 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, neznam ako je pitanje vec postavljeno, ali interesira me ako je kod navigacije moguce pojacati zvuk gospode/gospodina koji govore?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.