Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Hahaha i radi u rudniku na održavanju dampera ?️

Ma mislio sam uzeti tog megana od poznanika ali eto ne mogu, gadan je. Naime taj auto bi bio parkiran na nos u dvorištu a moj kraj njega na rikverc i svaki put kad bi prolazio i pješke bi vidio taj bezvremenski dizajn. Samo zato mi u obzir dolazi C4 iako mi njegova unutrašnjost nije bas nesto..Kupujem auto za ženu i taj će biti kod nas neko duže vrijeme pa je puno parametara koje treba uzeti u obzir 

Link to comment
Share on other sites

Sad sam se sparkao pored vauvaua, da je zadnji kraj toliko ruzniji od golfa, nije..
Mojoj zeni se svidja meg 3, a znamo da se o ukusima ne raspravlja..
412d7f13e1d54d1a3c2778be90189903.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Imao sam Meg 3 i ta su zadnjih svijetla mogli puno bolje riješiti, čudim se da nije bilo redizajna. Najgore je ipak koliko malo mjesta ima na zadnjoj klupi!

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A kakvo je tek cudo bio meg2 hatchback kad je izaso. Nikad vidjen dizajn. Renault i njegov dizajn opcenito lice na nesto od megane 4 i clio 4. Captur i talisman. To su vrhunski dizajnirani auti..
Ovo prije sve nemastovito..
Al mi je to sporedno kod rabljenog auta. Bitno da se cim manje kvari i da je odrzavanje pristupacno. Bar meni je tak..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

A kakvo je tek cudo bio meg2 hatchback kad je izaso. Nikad vidjen dizajn. Renault i njegov dizajn opcenito lice na nesto od megane 4 i clio 4. Captur i talisman. To su vrhunski dizajnirani auti..
Ovo prije sve nemastovito..

Stvarno užasan, ružan i nemaštovit auto. Pogotovo ovaj odvratni zadnji kraj. 10 godina nakon sto se pojavio, jos je dizajnerski pogođen i bezvremenski, al to je samo moje mišljenje. 

M0347_02.jpg.e10eb69765b8da4b160da134ddaa638c.jpg

Btw renault se nikad nije bojao eksperimentirati, sjetimo se avantimea recimo. 

Edited by homer
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

A kakvo je tek cudo bio meg2 hatchback kad je izaso. Nikad vidjen dizajn. Renault i njegov dizajn opcenito lice na nesto od megane 4 i clio 4. Captur i talisman. To su vrhunski dizajnirani auti..
Ovo prije sve nemastovito..
Al mi je to sporedno kod rabljenog auta. Bitno da se cim manje kvari i da je odrzavanje pristupacno. Bar meni je tak..
Pojma ti nemaš...

Sent from my SM-A600FN using Tapatalk

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kako dođeš do ovog historija? Jel možeš i za druga vozila provjeriti stanje?

Poslano sa mog 9026X koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, nansale said:

Kako dođeš do ovog historija? Jel možeš i za druga vozila provjeriti stanje?

Poslano sa mog 9026X koristeći Tapatalk
 

Ja sam o kupnji ovoga dosta razmišljao pa sam preko https://vin-info.com platio 14.80€. Dosta je to novaca, ali kad pogledaš zapravo i nije jer te može spasiti puno muke. Zato kad sam već platio, postavio sam ovdje.

 

Edit: Evo samo da stavim ovdje sliku oglasa u slučaju da ga maknu

Evo i broj šasije: VF1RFd00757296399

image.thumb.png.e133db6b0624b0b897cf9b74804b0f76.png

Edited by MB104
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

bolje je pitanje , tko te stete upisuje u RH, da se vidi na ovakvom reportu..

 

Link to comment
Share on other sites

Meni nije baš najjasnije kakva su to oštećenja. 

Zapisane si pozicije oštećenja, ali ne i vrste ili veličina oštećenja.

Ili ja neznam pročitati priloženo!

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, hrvojexyz said:

bolje je pitanje , tko te stete upisuje u RH, da se vidi na ovakvom reportu..

Vjerojatno između redaka na osiguranju piše da pristaješ da prodaju te podatke.

19 minutes ago, petak said:

Meni nije baš najjasnije kakva su to oštećenja. 

Zapisane si pozicije oštećenja, ali ne i vrste ili veličina oštećenja.

Ili ja neznam pročitati priloženo!

Ono što ja sumnjam je da su bila slabija oštećenja pokrivena kaskom, zato i je sve upisano. Najviše me plaši ovo zadnje jer tamo je otišla i šajba, što nikako nije dobro... Inače budu pohranjene i fotografije.

Ali već je to 2. vlasnik, a i taj drugi vlasnik ga je dao kao što vidimo auto-kući da ga prodaje. Sketchy.

Edited by MB104
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, petak said:

Meni nije baš najjasnije kakva su to oštećenja. 

Zapisane si pozicije oštećenja, ali ne i vrste ili veličina oštećenja.

Ili ja neznam pročitati priloženo!

Više ne mogu editat poruku, ali piše ti odmah pored kolika je novčana šteta.

Link to comment
Share on other sites

to neznači ništa, jer zamjena ogrebanog blatobrana u ovlaštenom servisu sa radnim satima i farbanjem košta ko suho zlato.....o haubi da ne govorim....još k tome na premium modelu koji je relativno nedavno.izašao.

Meni osobno ovaj ispis nije nešto strašno mjerodavan jer negovori kakva su oštećenja bila na auto.

A razbijena šajba nije nikakav bauk. Dovoljno je da te potrefi zgodan projektil ispod kotača kakvog kamiona na auzoputu i eto ti razbijene šajbe.

Negovorim da je tako bilo. 

Volio bi viditi, znati koja su konkertna oštećenja bila na autu, a to ovdje ne piše.

 

Veći alarm mi je podatak da auto u dvije godine ima dva vlasnika iza sebe.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ma ni ti vlasnici nisu neki pokazatelj..ako je bilo flotno vozilo (RAC, firma) godinu dana ( 1. vlasnik neki leasing) a drugu godinu ovaj sad šoderaš ( 2. vlasnik) koji ga prodaje.


Veći mi je kram kako ga je Roki fino nahvalio u oglasu!

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, petak said:

to neznači ništa, jer zamjena ogrebanog blatobrana u ovlaštenom servisu sa radnim satima i farbanjem košta ko suho zlato.....o haubi da ne govorim....još k tome na premium modelu koji je relativno nedavno.izašao.

Meni osobno ovaj ispis nije nešto strašno mjerodavan jer negovori kakva su oštećenja bila na auto.

A razbijena šajba nije nikakav bauk. Dovoljno je da te potrefi zgodan projektil ispod kotača kakvog kamiona na auzoputu i eto ti razbijene šajbe.

Negovorim da je tako bilo. 

Volio bi viditi, znati koja su konkertna oštećenja bila na autu, a to ovdje ne piše.

Ako je u ovlaštenom servisu, onda bi se dalo to provjerit preko broja šasije kod njih. Što se tiče šajbe, desilo se svima da se projekil zabije, samo mala je vjerojatnost da je do kamenčića jer u isto vrijeme mu je nešto bilo i sa branicima prednjim, sve vuče da se spuco negdje.

 

12 hours ago, petak said:

Veći alarm mi je podatak da auto u dvije godine ima dva vlasnika iza sebe.

Da, slažem se.

 

3 hours ago, nansale said:

Ma ni ti vlasnici nisu neki pokazatelj..ako je bilo flotno vozilo (RAC, firma) godinu dana ( 1. vlasnik neki leasing) a drugu godinu ovaj sad šoderaš ( 2. vlasnik) koji ga prodaje.

Ovo ga prodaje auto-kuća, a oni sebe ne nabrajaju pod "vlasnika". Ako ćemo realno, auto-kuća je 3. vlasnik.

Edited by MB104
Link to comment
Share on other sites

ok ostecenja, ali nitko ne komentira kilometre u rikverc? :)

Ili je sajba toliko bila ostecna da je morao u rikverc jel naprijed nije vidio :D

Link to comment
Share on other sites

neznam kaj znače ovi damage iz 12/2017  i 6/2018, na 25000 i 37000km  ali ovo mi se čini jedan prasak jer je kilometraža ista i 8/2018 i 9/2018..

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, ivan.martinko said:

neznam kaj znače ovi damage iz 12/2017  i 6/2018, na 25000 i 37000km  ali ovo mi se čini jedan prasak jer je kilometraža ista i 8/2018 i 9/2018..

Tada se popravljalo pa nije vozio.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Domba said:

ok ostecenja, ali nitko ne komentira kilometre u rikverc? :)

Ili je sajba toliko bila ostecna da je morao u rikverc jel naprijed nije vidio :D

Auto je trenutno na 46,100km, krivo je napisano na njušci

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.