Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

4 hours ago, riceburner said:

pa jesi ti promenio posao ili si na starom mjestu? ako si na starom mjestu onda mi nije jasna ova izjava....

ah, pa nije teško objasniti, radim pon do pet. od 8.00 do 16h,  dok izađem van već je skoro 16.30h  u gradu je abnormalna gužva, javnim prijevozom jer bio sam bez auta pa čak i kad bi me frend i povezao i kad išao krenuti gledati koji auto već bi bio mrak a po mraku se auto ne kupuje..

žena ima fleksibilnije radno vrijeme, i ovaj bijeli je ona otišla ranije s posla pogledati, oko 10h, bila tam već u 11h i kaparila ga jer se njoj svidio.. vidla ima realnih 71 000 km, od prvog vlasnika, zvala prvog vlasnika, pitala ga o autu, pogledala razmake među vratima, od napred sam joj pokazal i odozada kak se gleda jel auto bio jače lupljen i tak.. uglavnom auto je za sad ok, ima dole hrđe po ovjesu koje mi ovaj iz 2007. nije imao, zadnji desni kočioni cilindar bum možda moral mijenjati jer ne vraća fino. razrađival sam ga i bolje je, bumo vidli. prednja desna vilica ima malo lufta. mrvicu. motor je ok, malo masan po deklu ventila ali vidim da je prošle godine napravljen veliki servis a ove godine u travnju mali. unutra je ulje žuto i novi motrio filteri..i ja sam joj reko niš kapari pa bumo vidli.

ostavila 1000kn i ovaj ga je čuvao do subote, probao sam ga i uzeo.. naravno da može imati još nekih nedostataka koje ću otkriti kasnije, ipak je star auto 8.5 godina već.. neznaš jel bolje kad auto stoji il kad se vozi.. mislim da neke stvari više propadaju kad stoji.

da ga nisam uzeo, propala bi kapara od 1000kn i nebi se srušio svijet no kažem zadnjih 2-3 tjedna baš radimo i prekovremeno, ovaj tjedan danas i srijedu, četvrtak do 18h.

najidealnije je uzet godišnji pa ić gledat aute ili usput ak ti neko javi i tak.. ak imaš vremena izać s posla bilo kad, il radiš u smjenama, možeš ujutro u razgledavanje. al ja radim od 8h do 16-17 i vikende sam slobodan.

Link to comment
Share on other sites

Moram se rijesit Micre i uzet zeni neki automatik... gledam malo oglase pa sam naisao na ovo: 

https://www.njuskalo.hr/auti/fiat-punto-1.3-multijet-at-oglas-27205728

Kakva su iskustva s tim motorom i mjenjacem? Na kaj obratit pozornost? 

Bio sam ga danas pogledat i izgleda vise nego korektno, vrlo ocuvan, 2 vlasnice i svi zivi papiri, Njemacka. 

 

Link to comment
Share on other sites

Taj motor se sa modifikacijama ugradjivao u mnoge aute. Lanac mu je mislim bio problem. Probaj googlat 1.3 multijet problems itd.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne bi ga uzeo jer ima 1 zvjezdicu po NCAP-u.
Voli cugnuti ulje. Zadužio novog i trošio je 2L na 10.000 km, zavisno od vožnje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, zeko said:

Kretenski mjenjac se nebu kvario,  covojek je doktor i gorivo mu ni problem.

 

Auto ima odlicnu opremu.

Zeko, ja te zaista cijenim i respektiram, ali bez uvrede, jel’ ti provjeriš neke tvrdnje koje pišeš? Pa Nissan je imao toliko problema s tim mjenjačima, da su nakon hrpe tužbi čak produljili garanciju s 5 godina i 100tkm na 10 godina i 200tkm. Trzanje, klizanje, curenje ulja, popucali lajtunzi na hladnjacima, drama. Ti mjenjači imaju hrpu zabilježenih problema. Uz to je auto bezlični drek, bez imalo karaktera, a poslije prodati takav auto s tim motorom, mjenjačem i kilometrima je lutrija. Dati te novce za taj auto s tim mjenjačem, motorom i kilometrima može samo lud čovjek. Još je auto skoro 12 godina star. 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

auto je ruzan, al nikad nebi nekome nameto svoj ukus.  

Isprike za CVT, al kolega ima u firmi auto s tom getribom i 250.000km skoro i nikad nista.  

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, zeko said:

auto je ruzan, al nikad nebi nekome nameto svoj ukus.  

Isprike za CVT, al kolega ima u firmi auto s tom getribom i 250.000km skoro i nikad nista.  

 

Antun je čovjek koji ima ukusa, pa ako već daje takav novac za auto, ima puno boljih izbora. 

Ma daj, kaj se ispričavaš, znaš kako je s tim autima danas. Čuj imam i ja u firmi Caddya s DSG-om koji ima 350tkm i DSG radi ko’ prvi dan, a mom starom je na Q5 riknuo mehatronik na 60.000km. Iznimka ne potvrđuje pravilo. Moraš imati puno sreće s takvim autima. Bolje se roditi bez k.... nego bez sreće. Ako imaš sreće, možda naraste ?

Link to comment
Share on other sites

Dobri ste decki, zato i pitam ovak tu da ne naje... 

Realno ovaj Nissan bi mogao bit super auto samo ak CVT ne zafrkava, a to je lutrija kak GTT veli! 

Prvo sam gledao aute za 30, pa za 50 a izgleda da cu pljunut 65 i uzet godinu dana staru Fiestu 1.0 automatik s 30tkm i bit miran. Kaj mislite o tome? Dao bi ju frajer za 65, vec smo pricali..

https://www.njuskalo.hr/auti/ford-fiesta-1.0-gtdi-automatik-tiptronik-nije-uvoz-oglas-27003857

Link to comment
Share on other sites

Odlicna Fiesta, ak je ta cijena nemaš šta da gledaš dalje..

Btw..ti si neki dobar pregovarač kad si dogovorio takvu cijenu..jer i sam gledam jedan Megane IV, ciljana cijena prodavača je cca 115tkn jos nisam zvao ali koliko bi se uopce taj iznos mogao smanjiti?


Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Max said:

 

Prvo sam gledao aute za 30, pa za 50 a izgleda da cu pljunut 65 ali..

 

 

Joj točno to i mi sad prolazimo ali smo već na 80ak i zbilja ne želim dati vise od toga, tražim već 3-4mjeseca..

Sretno u potrazi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fiesta je odlican auto, interijer zavidne kvalitete. MK 7.5 vozio sam 2.5g u firmi 1.5 TDCi.
Motori 1.0 nisu loši ali treba servisni interval skratiti na pola. Imali su problema sa pucanjem cijevi rashladne tekucine gdje bi nastradao motor a bilo je i slucajeva gdje bi auto izgorio. Englezi su digli hajku zbog toga. Problem je jer senzor temperature ne registrira nestanak tekucine i ne pokaže da se motor pregrijava. Uglavnom se dešavalo kod vlasnika koji nisu mjesecima otvarali haubu.

Link to comment
Share on other sites

Ja bih se nadodao za automatske mjenjace. Diskusije da su losi, nemaju smisla. Danas da se gugla bilo koji auto uz sufiks "problems" naci ce te koje kakve probleme. Nissan mozda jest imao problema s cvt ali to je bilo pred maltene 10god. Mi (europa) kasnimo u svemu pa tako i sa stavom o automaticima. Nekolicina vas me zna i zna di sam bio zadnjih 5god a tamo ima 15-20mil auti iskljucivo s automatskom getribom. Zadnjenprwd pivratak u hr sam se vozio u hondi hrv/crv (ne znam tocno) s 350k km na satu s automatskim mjenjacem. Osobno sam imao nissan cefiro (a33) s automatskim mjenjacem i 225k km na satu. Kad ih se pravilno odrzava mogu oni drzat i bez nekih vecih ulaganja. Vozio sam se u Mitsubishijevom coltu sa cvt, totalno čudan osjećaj ali to je tako kako bi se spustila jos malo potrosnja jer oni trose manje goriva.. trazio sam kod nas auto s automatikom ali ih nasalost nema puno, skoro nista, a smart mi nije dolazio u obzir.. tak da mene nebi bilonstrah automatika, eventualno sa sto manje km i da se zna povijest odrzavanja. 

Kao i kod svakog auta, bilo kaj moze krepat bilo kada, a generalizirati da su automatici losiji ne treba. Dapače napokon ih je sve vise na tržištu :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nije ti generalizacija da ne valjaju, nego a što ako se pokvari? Moj majstor zna cekacati po golfu 2, golf 3 je već problematičan. Koliko košta popravak i takve stvari.

Isto kada mene pitaju a što ćeš kada ti se pokvari Auris Hybrid, tko će to popraviti?

Link to comment
Share on other sites

Na Laguni od tate je otisla automatik getriba na 190tkm, a ja sam ju vozio i 90tkm i mijenjao 3 puta ulje u njoj itd.. Jednistavno se pokvarila, zamijenili smo kaj je otislo, soma eura skoro popravak i sad vozi ko nova. Jbga, ali isto tak je otisla poluosovina, servo pumpa i ne znam kaj jos pa je trosak bio preko 5tkn, i to sve u zadnjih godinu dana. 

Nema tu pravila, sve se kvari a ne samo automatici! 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.