Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Pa radi se o istom promjeru ako se ne varam, tako da jednako koči, jedino što više proklizava, jer praktički felgom koči, rubberless :D

masa felge je znatno znatno veca tj njen momenat. koji se 100% osjeti na kocenju a vjerojatno i na ubrzanju

Link to comment
Share on other sites

Nemoj tako :) vidis da je ljudima ponudio neznatno skuplju alternativu, znaci ljudi ovo vam je isto atraktivan auto kao i ovi zuti, a manja davanja ce te imati na registraciji pa zato visa pocetna cijena, a percipirat ce vas kao vozaca RS-a :)

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

masa felge je znatno znatno veca tj njen momenat. koji se 100% osjeti na kocenju a vjerojatno i na ubrzanju

nebi se baš složio... to je ipak za mjerenje, a ne da ovako napamet zaključimo... i guma ima svoju težinu koja nije zanemariva

a u njegovom slučaju po obodu ima puuuno manje gume...

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

Obično se ta masa kotača više osjeti kod rada ovijesa, nego pri ubrzanju i kočenju, ako je promjer kotača identičan.

Link to comment
Share on other sites

Naklapanja bzvz...a nitko se nije potrudio usporediti masu ove felge s pripadajućom gumom...i masu tvorničke felge koja je išla na taj auto zajedno s gumom u toj tvornickoj dimenziji. Nije rijetkost da dva cola veca aftermarker felga bude laksa od tvornicke felge.

Link to comment
Share on other sites

Naklapanja bzvz...a nitko se nije potrudio usporediti masu ove felge s pripadajućom gumom...i masu tvorničke felge koja je išla na taj auto zajedno s gumom u toj tvornickoj dimenziji. Nije rijetkost da dva cola veca aftermarker felga bude laksa od tvornicke felge.

Za to se gleda polarni moment inercije a ne masa kotaca...

Vec samo to sto je po mnogo vecem promjeru masa rasporedjena (ak nista drugorub felge) znaci jako puno.

Probacu nac preciznije brojeve mase i usporedit.

Al u sustini imas siru gaznu povrsinu kija je kod niskoprofilnih guma dosta deblja (veca masa koncentrirana po samom obodu) i kao sto vec rekoh masa "obruca" felge a polarbi moment tronosti raste s kvadratom udaljenosti.. A i masa "obruca je veca" jer ima veci promjer a debljina sigurno nije tolko manja kako bi se moglo rec da je i masa ostala ista (znavi to je cak i ako zanemarimo masu krakova felge) a bocni zidovi su vrlo lako jednake maseikod jedne i kod druge.

Link to comment
Share on other sites

vozim citroena c3 na 16-kama 195-55-16, vozio sam kratko vrijeme i na 14-kama... nikakvih razlika nisam primijetio, a imam smiješno male diskove i žešće kočim

super je teorija, ali ja isto prije volim probat :)

Link to comment
Share on other sites

vozim citroena c3 na 16-kama 195-55-16, vozio sam kratko vrijeme i na 14-kama... nikakvih razlika nisam primijetio, a imam smiješno male diskove i žešće kočim

super je teorija, ali ja isto prije volim probat :)

Ovaj je s 15" na 20" nije bas isto kao 14" na 16"
Link to comment
Share on other sites

Kak 15'' na 20''? Valjda 17'' na 20''..

Meni su ove felge odvratno preogromne!

Link to comment
Share on other sites

Sta mu je 17" osnovna oprema?

a vidi ako je na c3 s boljom opremom od 2009 postao standard 16, neće valjda na megane coupe-u 15 :p

Link to comment
Share on other sites

Pa pise da je u osnovi auto bio GTline koliko sam uspio procitat... Iz slika se ne vidi unutrasnjost bas..

Link to comment
Share on other sites

Martine neki imaju i zivot pored foruma i obaveze. Nisam zaboravio ali ne stizem...

Link to comment
Share on other sites

Dajte molim vas, veći kotač je tromiji, znači više se opire promjeni gibanja... Tražite pojam količina gibanja...a sve pod pretpostavkom da je veći kotač ujedno i teži, što bi trebalo biti istina.... Znači auto koji ima veći okretni moment neće imati problema sa većim/težim kotačima... A kod kočenja, mislim da ima minorni utjecaj s obzirom na masu automobila i ostale faktore...

Link to comment
Share on other sites

sve pet, nije potrebno.  

 

ovdje je minimalno kotač veći jer je guma manja, o težini nebi, ali s obzirom da taj auto nije napravljen da mjeri vrijeme na stazi na 10 ili 100 dio sekunde sasvim je nebitno jel teži ili nije, ja imam 19" na laguni i stvarno razliku nikavu nisam primjetio ni na ubrzanju ni na udobnosti ( možda mrvicu jače zatrese kad pređem preko rupe ali moguće da mi se i čini jer to posebno osluškujem sad upravo zbog te dimenzije)

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Zajebo sam se s pretpostavkom da dolazi s 15" stock a ne 17".

Prelazak s 15 na 20 bi se vrlo vjerojatno osjetilo s 17 nevjerujem ni ja

Link to comment
Share on other sites

ajmo on topic

 

nadam se da nije nitko s foruma,trebao sam u tu rubriku stavit,

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.5-dci-oglas-15176786

 

ali koji vrag'

 

jel on stvarno misli da ce netko uopce uzeti u obzir taj ekrancic od navigacije , kakvih 6000€, kakve lude gljivE ?

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Osobno kad bi davao 20k eura bi si ipak pozelio auto koji luksuznije izgleda iznutra, a moze i izvana.

Link to comment
Share on other sites

Obicna multimedija koja ne vrijedi ni 300 eura. gume se slagao za jedno 2500kn, felge za jedno 5000kn, i auto nije platio toliko, jbg planira naletit na budalu 

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

I jos ak je stavio gume 215/50/17 nije tehnicki ispravan. Napisao je i da ima xenone sto isto nije moguce serijski. Felge su grozne i nisu original Renault. Oprema je neka osnovna, sumnjam da je nov kostao preko 120tkn, pa GTline je 165tkn bio nov?! Kakav lik...

Link to comment
Share on other sites

ajd drago mije da se slazemo svi jer ovo je katastrofa ... ono ok stavis auto u oglas , nabijes cijenu, al ovo je katastrofa bas.

Neznam tko bi bio ludi, netko da plati 6000€ za ovaj ekrancic i par zvucnika, ili netko da povjeruje u to i plati trazeno.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.