Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Ako je netko vozio svaki dan na posao recimo Vrbovec-Zagreb to ti je taman ta kilometraža u 5god.

Link to comment
Share on other sites

Ali auto je star 4 godine, piše da ima jako bogatu opremu, a ja je nekako ne vidim, plus kaj se za tu lovu ili neznatno veću može naći Clio sa 100.000 km manje na satu.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Za tu lovu sam viđao dCi-jeve na Hreliću sa 5god/100.000km i to prije cjenkanja.

Link to comment
Share on other sites

Kaj da? Neznam, frend jako dobro pregledava njuškalo i ovo mu se čini ok kupovina, baš da ima dCi za tu lovu, 5000€? Ne vjerujem... 1.2 tce baš iznenađujuće fino povuče, sasvim solidan autić

Link to comment
Share on other sites

treba provjerit ako je neciji ex-sluzbeni. ako je toga se treba klonit. svi znaju kako se voze sluzbeni auti

Link to comment
Share on other sites

. svi znaju kako se voze sluzbeni auti

kako? ja ga pazim bolje nego svoj...valjda sam ostao zakinut za balkanski mentalitet :ruza:

Edited by Fruttini
Link to comment
Share on other sites

treba provjerit ako je neciji ex-sluzbeni. ako je toga se treba klonit. svi znaju kako se voze sluzbeni auti

Istina da većina nije mažena, a još gore je kod službenih koji su preko leasinga pa ne dopuštaju ni km ranije na servis ili nedaj Bože nešto promjeniti. Takve aute treba izbjegavati. Svi auti koji su u vlasništvu moje firme servis se radi na 15k km, a leasing 30-45k km.

I ja svoj službeni vozim kao svoj, jer je to moj ured i u njemu sam 9-12h na dan.

Link to comment
Share on other sites

na slikama izgleda čist u ok stanju, a kad dođeš pogledati ostaneš paf, barem je čovjek iskren

Link to comment
Share on other sites

na slikama izgleda čist u ok stanju, a kad dođeš pogledati ostaneš paf, barem je čovjek iskren

Imao sam i ja takva iskustva, samo cijena nija bila ovako diskontna i opis nije bio iskren. Uglavnom slijede vlasnikova objasnjenja: "ma to se sredi za 50-100 kuna..." Yeah...

Link to comment
Share on other sites

kako? ja ga pazim bolje nego svoj...valjda sam ostao zakinut za balkanski mentalitet :ruza:

e tu grijesis, jer se sluzbeni ne paze bas previse. znas koji je auto najbrzi po makadamu? pa sluzbeni :D

 

Istina da većina nije mažena, a još gore je kod službenih koji su preko leasinga pa ne dopuštaju ni km ranije na servis ili nedaj Bože nešto promjeniti. Takve aute treba izbjegavati. Svi auti koji su u vlasništvu moje firme servis se radi na 15k km, a leasing 30-45k km.

I ja svoj službeni vozim kao svoj, jer je to moj ured i u njemu sam 9-12h na dan.

isto je bilo i u mojoj firmi. na berlingu se osjetilo da je lagano poceo zezat a jos je bilo preko 10tkm do servisa

Link to comment
Share on other sites

Kaj da? Neznam, frend jako dobro pregledava njuškalo i ovo mu se čini ok kupovina, baš da ima dCi za tu lovu, 5000€? Ne vjerujem... 1.2 tce baš iznenađujuće fino povuče, sasvim solidan autić

Ako je tako dobar auto ja bi ga uzeo za 28000 kn...

Link to comment
Share on other sites

Istina da većina nije mažena, a još gore je kod službenih koji su preko leasinga pa ne dopuštaju ni km ranije na servis ili nedaj Bože nešto promjeniti. Takve aute treba izbjegavati. Svi auti koji su u vlasništvu moje firme servis se radi na 15k km, a leasing 30-45k km.

Potvrđujem ovo u potpunosti. Jednom sam promijenio žarulju u faru od službenog auta jer mi je krepala na putu. Kasnije su mi rekli da to više ne radim jer samo ovlašteni servis to smije zbog uvjeta leasinga. WTF!? Što ako se ja slupam jer ne vidim dobro ili ako me policajac klepi zbog svjetla koje mi ne radi? Hoće li mi onda leasing kuća nadoknaditi štetu?

A koliko puta sam dobio auto s praznim karterom jer su se neki auti često vozili na full gasu po autoputu. Tako nam je jedan Punto počeo gubiti kompresiju već na 30.000km, a godinu dana je bio star. Bježite ljudi od službenih auta.

Link to comment
Share on other sites

Potvrđujem ovo u potpunosti. Jednom sam promijenio žarulju u faru od službenog auta jer mi je krepala na putu. Kasnije su mi rekli da to više ne radim jer samo ovlašteni servis to smije zbog uvjeta leasinga. WTF!? Što ako se ja slupam jer ne vidim dobro ili ako me policajac klepi zbog svjetla koje mi ne radi? Hoće li mi onda leasing kuća nadoknaditi štetu?

A koliko puta sam dobio auto s praznim karterom jer su se neki auti često vozili na full gasu po autoputu. Tako nam je jedan Punto počeo gubiti kompresiju već na 30.000km, a godinu dana je bio star. Bježite ljudi od službenih auta.

I danas se samo nasmijem kad vidim onaj kanal dubine pola metra - metar po garažama/dvorištima. Nekada su ljudi znali barem osnovne stvari na autu napraviti. Danas samo entuzijasti. Nažalost. :/

Link to comment
Share on other sites

e tu grijesis, jer se sluzbeni ne paze bas previse. znas koji je auto najbrzi po makadamu? pa sluzbeni :D

 

e pa eto ja pazim iako nemam nikakve potrebe jer firmu boli k, i mene bi trebao jer cu ionako dobiti novi za 4god.. isto nista ne smijem taknuti na njemu ali zato mogu u servis bilo kad i za najmanju sitnicu, nit pitam nit me briga koliko kosta.

inace bi kupio prije auto od firme nego prosjecnog rvata koji je skrt ili nema ni za ulje promjeniti kamo li sto drugo, pa se drlja dok auto ne stane.

Link to comment
Share on other sites

 

inace bi kupio prije auto od firme nego prosjecnog rvata koji je skrt ili nema ni za ulje promjeniti kamo li sto drugo, pa se drlja dok auto ne stane.

Trkeljaš bezveze.

Link to comment
Share on other sites

da, nema bas smisla. sluzbeni nikad nebi uzeo. to je kao da kupis auto od autoskole. ima 50tkm, ali su vec tri kvacila promijenjena, i nije se pazilo uopce. ja cu prvi priznat da kad sam imao sluzbeni da ga nisam nimalo pazio

Edited by Zek@n
Link to comment
Share on other sites

Takve kakve si ti naveo voze golfa dvojku.

 

naravno, nije da sam u 3god promjenio 5 vozila(kompakt/srednja klasa oko 3-7god staro) i iako ciljano na vrh ponude(citaj najskuplje) oglasavani top, a1 stanje, kao novi lala ni jedan nije bio za sjesti i napraviti 1000km. mrtve gume, kocnice, ovjes, kvacila, zamasnjaci, pohabani dijelovi nutra itd itd nit koga boli k za auto i k tome se preracunaju u kupnji pa se nema za odrzavanje(slikovito u kuci 10tkn/mj kupi se novi golf jer se izracunalo da je rata 3000kn podnosljiva al se zaboravi da taj auto mjesecno kosta jos toliko, i naravno da se nema dati za odrzavanje pa se drlja 5godina i nakon toga naravno da je auto krama)

Link to comment
Share on other sites

To je tako sta si naveo isto. 

A opet ima ljudi koji nemaju pojma o autima i gdje ih nije briga. 

Mi tu s foruma smo rijetki ljudi koji brinemo o svojim autima. Da auti budu i mehanicki i kozmeticki uredni. 

Ja sam evo od kolegice s posla kupio auto i vec dva tjedna ga kozmeticki dovodim u red jer na to, em nije pazila ko ja em su to sitnice koje ja mogu doma za malo novaca odradit. 

Link to comment
Share on other sites

nikad ne bi kupio auto od žene/cure osim da znam da je sektašica :D kad vidim kak moja cura održava twinga, muka mi dođe :D

Link to comment
Share on other sites

Eto, ja bi uzeo sve to (službeni, rentacar, od cure/žene/babe...) prije nego auto koji je imao 3 ili više vlasnika. Ako me išta odvraća od nekog vozila onda je to broj vlasnika...čak mi više smeta to od kilometraže. A ekipa redovito uzima ili se raspituje o vozilima koji su (što se zna) imali 4-5 vlasnika a di je ono što se ne zna...

...ne može službeni Clio ili Megane 1.6 16v biti toliko pohaban i ubijen koliko može nekakav sportski Megane R26 turbo koji je u 7 godina promjenio 7 vlasnika. Svi su mu yebali mater a nitko ga nije servisirao kako spada jer nije trebao/nije stigao kad ga je prodao dalje nakon gangbanga.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.