Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Tržište diktira na kraju, a trenutno to znači da se Clia s ne previše opreme, benzinca, do max 5 godina i pristojnom kilometražom ne može kupit ispod 70k. Medo kaže da su takvi novi tada koštali do 110k, čini mi se da se danas treba promatrat/računat kao da su tada koštali 120-130k.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da čudno je to sada sa cijenama. Prije dvoje godine za svog megana (2 godine mladi i 50-ak tkm manje) mogao sam dobiti oko 8 k eura, bilo ih je u oglasu i imao si izbora, danas dobijem 10 k EUR i nema ni jednog u oglasu.. 

Link to comment
Share on other sites

Ne mora svemu što kupiš novo, cijena padati. Postoje stvari, koje nakon što kupiš, netko će platit četiri ili pet puta više, samo zato što nije uspio doći na listu čekanja...

Link to comment
Share on other sites

A Clio dci s trakama i prvim vlasnicima s 41 tkm mlađi godinu dana otišao za 73.  Kad pogledam kakva je ponuda taj je bio sveti gral polovnjak 

Nije li tražila 85.000kn u oglasu?
Link to comment
Share on other sites

Je. I išla je dolje. Kupili su novi 3008 i bio je samo kaparen. Kako je dolazilo vrijeme isporuke,njima je je brže trebao novac. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja nisam nešto iskusan, pa da pitam vas je li ovo normalno.

Nađem polovni auto jedne druge marke, prodaje ga ovlašten zastupnik jedne treće marke. Auto blizu 10 tisuća eura, 6 godina star. Zovem, kaže mi prodavač da je odlično očuvan, uvezen iz Slovenije od prvog vlasnika, posnimi ga i stvarno je uredan. Pitam je li uredan, kaže je. Pitam je li servisiran, kaže da je, ima servisnu i sve evidentirano, da ne moram ništa drugo nego kupit i vozit.

Uzmem broj šasije i provučem kroz Car Vertical, javi mi da je imao manju štetu na zadnjem braniku 3-5 tisuća kuna. Mislim si, ok, ajde, tko nije nekad negdje udario malo auto... Ali udaren je u HR još prošle godine. Znači nije direkt uvoz. I to mi je ok, ali zašto ne kaže?

Zovem ga natrag da mi kaže što je bilo, on ne zna, pretpostavlja da ga je udario "netko od naših", ali "to do 5000 kuna je toliko sitno da zašto bi to itko pamtio". Ok - kažem ja, imate li onda neki račun, papir, kad kupujem auto volim sve znat i imat. "Nema, to je sitno ionako, zašto bi imao uopće" pita on mene.

Ja odgovorim da želim sve znat i imat, a on meni "vi gospodine očito kupujete novi auto" i završimo razgovor.

I sad... Meni je sasvim jasno da ne kupujem novi auto, niti tražim savršeno, jasno mi je da se uvoze, preprodaju i da onaj tko vozi ga i ogrebe nekad, ali je li normalno da kupcu nije bitno znat sve te stvari? Cjepidlačim li?

Edited by hrvoje_hr
Link to comment
Share on other sites

Ne cijepidlačiš. Ja bih ga stjerao u rodni kraj pa nek se pravi blesav.

Link to comment
Share on other sites

Imenjace, mislim da cjepidalis. Ne kazem da su novci bas za bacit , da dajes ono 2-3 soma € pa ajd nemas pravo ni pitat :) al fakat za te stete od par sto eura, kaj ocekujes da ima fascikl sa svim autima i sa svim stetama ?

5000kn, pa to je ogrebana dva elementa, lakiranje domontaza montaza limar.

Ako ti odgovara stanje kupuj , ako ne gledaj fakat novije nesto.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, hrvojexyz said:

Ako ti odgovara stanje kupuj , ako ne gledaj fakat novije nesto.

Pa u principu si u pravu i shvaćam poantu. Osobno mi ni ne smetaju štete takve vrste, izudarao sam ih nekoliko, popravi se, samo želim da mi se kaže. Da mi je rekao odmah za tu malu pizdariju, da je objasnio da nije direkt uvoz nego je ipak bila neka firma između, već bi bio na putu s kešom.

Ovako je izgubio moje povjerenje, ostalo bi mi u glavi visjeti što je još prešutio. Lik je to shvatio odmah poslije, zato mi je i spustio.

Općenito me nervira taj stav prodavača kao da je 10-ak tisuća eura mala lova i da bi kupca trebao bolit ku**c što dobiva za tu cijenu. Kužim da dnevno imaju desetke neozbiljnih poziva, ali eto, ovo nisam očekivao od velikog ovlaštenog dilera.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imaš pravo znati i pitati za nedostatke auta i popravke. Prodavači to ne vole jer im takvi detalji ruše cijenu auta.

Moguće je da ne zna sve o autu jer ako ima puno rabljenih na lageru koji stalno cirkuliraju teško je znati sve o svakome, a manji popravci se ne evidentiraju iz gore opisanog razloga.

Prekupcima se ne isplati preprodavati aute koji su u mint stanju jer im je ulazna cijena visoka pa ništa ne zarade. Zato se kupi lošiji auto pa ga se opere, uglanca, ispolira i složi za prodaju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, hrvojexyz said:

Imenjace, mislim da cjepidalis. Ne kazem da su novci bas za bacit , da dajes ono 2-3 soma € pa ajd nemas pravo ni pitat :) al fakat za te stete od par sto eura, kaj ocekujes da ima fascikl sa svim autima i sa svim stetama ?

5000kn, pa to je ogrebana dva elementa, lakiranje domontaza montaza limar.

Ako ti odgovara stanje kupuj , ako ne gledaj fakat novije nesto.

Sve štete ti se u carvertikalu vode do 5000 kn, pa makar steta bila i par sto kuna. 

Ja sam na seniku imao štetu da me ženska (njezino vozilo je stajalo u traci za njezin smjer) udarila vratima kad je izlazila u moja vrata (ja bio u pokretu doslovno 10 na sat u kontra traci) i doslovno pogrebala lak na kvaki ( šteta nikakva). Odmah je pocela srat kod ispunjavanja europskog izvješća da ja po gdpr-u nemam pravo uvida u njene podatne s osobne i zaprijetio sam joj da ćemo zvat policiju sto sam i napravio.

Dobila kaznu za izazivanje prometne i meni njeno osiguranje isplatilo 700 kuna.

Ta šteta mi se u car vertikalu vodi kao do 5000 kn, tak da nemozes znat kolika je šteta bila ako piše do 5000

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nije se mogao odlučiti jel Alpina ili M5 pa je napisao sve 😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Blizu mjesta di je fotkan stoje 2 Ferrarija prekrivena origigi navlakama.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ja ti mogu samo potvrdit da je auto na njuški minimalno pola godine, ako ne i više...

 

Link to comment
Share on other sites

Hm, s obzirom da je to Renol ne čudim se.
Ja sam svoju Lagunu prodavao skoro godinu dana, jedan čovjek ju je došao pogledat.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Svaki drugi dan sam na njuški i gledam renault 2.0 dci samo, jer i ja gledam da ubodem nešto kao alternativu za drugi auto jer mi sa 22-godišnjaka lagano otpadaju dijelovi 🙃. Mogu ti reći da primjerci s ok kilometražom i lijepom godinom odu i za koji tjedan, cijena je praktički nebitna.

Trenutno sve Lagune (mislim na L3) na njuški su po pola godine oglašene, samo ih obnavljaju svaki tjedan, što znači da neki qurac s njima ne valja

I ponuda je nikakva trenutno, a prije ljeta ih je bilo valjda troduplo više oglašenih...

Link to comment
Share on other sites

Brat traži nešto za cca 4000€ i izbacilo mu ovu Lagunu.
Mene ne zanimaju dizeli.
Zvao je čovjeka i kaže da ju ispod 3500€ ne da.
Tvrdi da trenutno ulaganja nema, da je auto uredno servisiran i bez mana.

Ako auto nitko nije vidio uživo i na temelju oglasa reći da auto ne valja ili da mu nešto fali je malo glupo.
Vjerojatno će ić pogledati auto ako ne nađe ništa bliže.



Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.