Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

On 20. 08. 2021. at 14:51, agricola said:

Ima neko ideju kako uključiti radio?
Navi radi normalno.

Zaboravih javiti da su mi u Štarkelju stavili novi radio.

 

Link to comment
Share on other sites

Zaboravih javiti da su mi u Štarkelju stavili novi radio.
 

Štarkelj u ZG ili VG? U koji ideš i kakva iskustva imaš?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Zaboravih javiti da su mi u Štarkelju stavili novi radio.
 

Štarkelj u ZG ili VG? U koji ideš i kakva iskustva imaš?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

da li je normalno da kad je slaba baterija u kartici (pojavi se poruka na displayu), da osim sta slabije radi handsfree ili ne radi uopce, pa kad iduci put upalis auto, otklope se retrovizori i u mom slucaju vozacevo staklo retrovizora se spusti SKROZ na dno (podsjeca me kao ona sema sta imaju neki auti kad ubacis u R, pa se suvozacev spusti), a sad kad sam zamjenio bateriju, nije mi do sad ga spustio?

  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

Meni se puno puta dogodilo da mi se baterija u kartici ispraznila ali ove simptome nikad nisam iskusio.
Mislim da ti je auto hakiran. [emoji16]

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

ugl, zadnja 3-4 dana mi slabije palio, cak mi se resetirao board comp, pa sam u firmi spojio na tester, akumulator od 74ah davao mi 136a startne snage :D uzeo bez razmisljanja novi...zanimljivo je da i sa samo 136a je i dalje palio, malo teze, ali je

i od tad nema vise spustanja stakla retrovizora kod paljenja niti ikakvog stucanja...

idemo dalje :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kod mene se zadnjih dana desava cudna stvar.
Kad ugasim auto, otvorim vrata, trebao bi mi se r-link sustav ugasiti.
Ali sad se tu i tamo ne ugasi i kad zatvorim vrata i udaljim se, ne zakljuca se automatski.
Moram ga zakljucati preko kartice.
I cemu bi bio problem?

Link to comment
Share on other sites

akumulator? meni oslabio zesce, pa isto se nije zakljucavao auto automatski nekad...

Link to comment
Share on other sites

2013.g., jos je original akumulator.
Jel se moze to nekak provjeriti? Izmjeriti?
Auto inace normalno pali.

Link to comment
Share on other sites

bilo koji auto servis bi trebao imat tester za akumulatore, pa odi vidjeti...

meni je isto normalno palio, mozda zadnja 2-3 jutra malo mrvicu duze verglao, pa je od 650 ili koliko vec ampera imao samo 136...i dalje je palio...ali dokle? poceo sam imati nuspojave slabije struje...ali i dalje je palio

Link to comment
Share on other sites

Otisao sam do trgovine akumulatora. Tamo mi tip izmjerio da je aku na 11%. Za 8 god. akumulator, za ocekivati...
Ali kako je original aku Varta AGM (start stop) on je inzistirao da uzmem opet AGM Varta jer to se kao preporuca.
Iako ja nemam Start stop (1.5 dci ph3).
I tako, jer se spremam na put, uzeh je taj Varta AGM za 1100 kn.
Sad se pitam zasto start stop aku u autu koji nema start stop!?
I da veselje bude bolje, dosao doma, ugasih auto i opet se ne gasi niti radio niti se automatski zakljucava.
Ima neka sekvenca za soft reset auta? Nesto, motaj lijevo, motaj desno, bla bla...?

Link to comment
Share on other sites

huh, meni nakon zamjene sve proradilo bez ikakvog problema...i zakljucavanje i nije vise vrtio staklo retrovizora u pod nakon pokretanja motora...

neznam zasto si imao agm, najvj je netko mjenjao prije i nije znao sta stavlja...pa ti svejedno nisi trebao staviti agm, nego inzistirati da stavis obican. 400kn manje sigurno...izlovatio te lik, a mozda na kraju krajeva te izlovatio i sa testom, mozda ti i stari bio dobar...

jedino za taj neki reset probaj mozda na dijagnostiku ic...pa tamo mozda se nesto da...

Link to comment
Share on other sites

Van smo izvadili Varta AGM na kojoj je pisalo Varta Renault Nissan. Dakle, ocito original.
E a zasto je AGM a nemam start stop, pojma nemam.
Nakon 8 godina, tesko da je aku bio u savrsenom stanju, tako da je vrijeme bilo za zamjenu.
A sad, dal me za*ebo... ne znam...

Link to comment
Share on other sites

Navuko te, ali ajde. Agm bez startstopa ce dulje trajati nego obični. Na stranu sto Varta nije Varta od prije 8 godina nego sugavi americki Johnston koji ih je kupio

Link to comment
Share on other sites

Ok, ocito sam popusio, to ide meni na dusu.
Ali zasto, zasto, je original aku bio AGM?

Link to comment
Share on other sites

ali cek, 100% nemas start stop? koje godiste je? da ti nije mozda netko ugasio softwerski, pa ti se ne gasi motor nikad?

a i zasto mislis da je 1. ugradnja? mozda je netko vec prije tebe mjenjao akumulator, pa uzeo on greskom agm umjesto obicni?

Link to comment
Share on other sites

Pa imao bi negdje tipku s lijeve strane volana s oznakom za start/stop,slovo "A" u krugu...i istu takvu lampicu bi imao na kokpitu.b06ce8f69059aa663c4c0eb1c8142d72.jpg

b86946f11fb6b5149f6029d6db0d067c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Definitivno Start Stop nemam jer nemam takve tipke. Samo Traction control.
Ali skuzio sam problem.
Kad otvorim vrata, a ako ne ugasi radio, svjetla i otkljuca ostala vrata, dovoljno je samo da prstom dotaknem ovo sa slike, gdje pokazuje strelica. To je na vozackim vratima, brava ili kak se to zove.
Ocito je tu problem, dal kontakt ili sto. Kad dotaknem prstom nakon sto otvorim vrata, auto napravi sve sto bi inace trebao kad otvorim vrata.0d70c47e2bea9e474e80165f4dc09a92.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ne vjerujem da je netko izvadio tipku,tako da očito nemaš start stop...možeš vidjeti i po popisu opreme ako postoji sumnja na to,na My Renault kad uneseš VIN izbaci sve što ima...iako čisto sumnjam da bi netko i tipku izvadio. To je netko aku mijenjao pa nije znao što kupuje ili je mislio da je to bolje.

Vjerojatno te kontakt zeza...probaj to sve malo očistiti sa WD-om,kontakt sprejom ili čistačem za kočnice.

Link to comment
Share on other sites

Dakle, imam povijest servisa na autu iz Francuske, auto iz leasinga. Nigdje se ne spominje mijenjanje akumulatora. Ja ga sigurno mijenjao, tako da sam prilicno siguran da je akumulator tvornicki ugradjen.

Link to comment
Share on other sites

Frend na Scenicu 3 benzincu imao efb tvornicki, trajao 9 godina, primijenjen iz predostroznosti. Također nije imao ss

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.