Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Veca turbina od predvidzene za odredzeni motor ce imati slabosti u smislu da auto "povuce" iz nizih obrtaja, tj. veci t.z. turbolag, a snaga motora i turbine doci ce do izrazaja kod vecih obrtaja. Imam u kuci 2 renaulta, Klio2 1.5dci (od Oca) koji je neverovatno brz i snazan (vise od lagune 2.2) povuce odmah iz niskih obrtaja po dodavanja gasa i lepi te za sjedalo u svih brzina, ali iznad 2700-2800 obrtaja vec gubi dah i mnogo sporije ubrzava, dok kod lagune prica pocinje bas tada, tj. lenja (relativno) do 2200-2400, a nakon toga je ko katapult i rapidno ubrzava do 3500-3800 obrtaja, u vise je i ne teram. Ali klio je zadovoljstvo voziti do 110, max. 130kmh, ide ono i brze ali tad pocinje urlati motor i subjektivni osecaj je da je velika brzina i da se auto muci, dok lagunu sam vozio 210kmh i nisam imao taj osecaj ko na kliu sa 130. I da, klio ima mnogo manju turbinu od lagune 2.2. Po meni u ovom smislu najbolji su tz. biturbo motori sa 2 turbine (jedna manja i jedna veca), koja ima odlican odziv na gas u svim rezimima, e sad cuo sam da i one imaju odredzene mane u smislu da se motor vise muci da klipovi oduvaju izduvne gasove, tj. veci otpor kod ispuha jer su turbine najcesce serijski povezane pa su i klipovi drukcije dizajnirani, ima tu i mnogo cevi oko motora, cijela tehnologija je to....

Potpis do neba, što se tiče lagune 2.2 dCi. Pravu narav pokazuje tek na brzinama iznad 130 km/h. Užitak je kad voziš 150 i stisneš gas, a ona i dalje ubrzava. Do 100 km/h je mrtvo puhalo. :)

Link to comment
Share on other sites

Mercedes za istu kubikažu koristi istu turbinu.

a,FIAT?
Link to comment
Share on other sites

Čak je koristi i VW u Touaregu V10 TDi od 5000ccm

Link to comment
Share on other sites

a,FIAT?

Nemam pojma koja je turbina u Fiat Stilu 1.9 jtd.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam ni ja ali ono je crna rupa, a ne turbo rupa na 1.3 i 1.9 JTD motorima :D

Link to comment
Share on other sites

Kod tebe je Garrett gt1749v. Ista kao u 1.9 dCi. :)

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kod tebe je Garrett gt1749v. Ista kao u 1.9 dCi. :)

u FIAT? Ultimativni traktor nema tu turbinu Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

u FIAT? Ultimativni traktor nema tu turbinu

Ima ima, istu kao francuski mercedes. :)

Link to comment
Share on other sites

Meni je izbacio 712766. Nije to ta. Ova je traktorskija ;). Iduci tjedan kupujem nisac motora pa da mi na meetu ne mozes ni ti ni filip prigovarati

Link to comment
Share on other sites

Meni je izbacio 712766. Nije to ta. Ova je traktorskija ;). Iduci tjedan kupujem nisac motora pa da mi na meetu ne mozes ni ti ni filip prigovarati

To je Fiatova oznaka, turbina je ista.

Link to comment
Share on other sites

Vidim na njuskalu novu za 2000 tkn. Iz vw. Jel bi isla u fiat ili renault?

Link to comment
Share on other sites

teško,vjerovatno je kućište drugačije...

Tako je, možda je kućište drugačije izvedeno, ali je turbina istih performansi i nosi istu Garrett-ovu oznaku.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam po cemu to ovisi ali ova na renaultu i fiatu uopce ne zvuče isto. Zvuk totalno drukčiji. Možda zbog kučišta. No,nije ni bitno.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam po cemu to ovisi ali ova na renaultu i fiatu uopce ne zvuče isto. Zvuk totalno drukčiji. Možda zbog kučišta. No,nije ni bitno.

Naravno da je zbog kućišta, zbog razlike u izvedbi izlaznog lijevka. Koncepcijski je to ista turbina.

Link to comment
Share on other sites

sta nije jtd 1.9 westgate turbina? frendu makar je na bravu i to bas ljepi iznad 3oookm 

 

edit:

evo provjerio

na bravo jtd 1.9 GT1444S

na stilo GTA1749V

 

al napominjem, na dci motoru se 1749 najvise vrti od svih i kao takva najkrace traje. i to je praksa pokazala, takodjer se najmanje moze izvuc mapiranjem

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Ne znam. Moja stalno žviždi. I kod okretaja viših i kod malih čim otpustim gas čuje se zviždanje. Takav je moj i i svi ostali koje sam vidio i čuo. Pogotovo iz malih okretaja u prvoj i drugoj brzini.

Link to comment
Share on other sites

sta nije jtd 1.9 westgate turbina? frendu makar je na bravu i to bas ljepi iznad 3oookm

edit:

evo provjerio

na bravo jtd 1.9 GT1444S

na stilo GTA1749V

al napominjem, na dci motoru se 1749 najvise vrti od svih i kao takva najkrace traje. i to je praksa pokazala, takodjer se najmanje moze izvuc mapiranjem

Ne pišem ja neprovjerene informacije. :)

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Haha al nije jtd 1.9 vnt neg u stilu konkretno :D

Link to comment
Share on other sites

Haha al nije jtd 1.9 vnt neg u stilu konkretno :D

I mene je začudilo. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja se nadam broju 400000.

I ja se nadam da će i kod mene stići do te kilometraže sa tvorničkom turbinom , na dobrom je putu (308.000km) pregledana je , nikakvih značajnih radijalnih i aksijalnih luftova nema...

Sad sam mu samo spustio interval izmjene sa dosadašnjih 10.000 na 8.000km (ipak je deda u ozbiljnim godinama :D )

Link to comment
Share on other sites

I ja se nadam da će i kod mene stići do te kilometraže sa tvorničkom turbinom , na dobrom je putu (308.000km) pregledana je , nikakvih značajnih radijalnih i aksijalnih luftova nema...

Sad sam mu samo spustio interval izmjene sa dosadašnjih 10.000 na 8.000km (ipak je deda u ozbiljnim godinama :D )

Isti interval i ja prakticiram izmjenu na 8000 km, pogotovo zato što imam dosta gradske vožnje. Također, turbina nema nikakvih luftova, ali moj je na "tek" 226tkm.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.