Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Trebalo bi staviti i novo remenje na taj motor.s vodenom pumpom. Jel ti to u planu, Filipe?

Ma sa starog, godinu dana i 10tkm, to je jos novo. Koliko znam, to ne strada u iberturi Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Ma sa starog, godinu dana i 10tkm, to je jos novo. Koliko znam, to ne strada u iberturi

to bi i ja napravio. Mozda pumpu vode novu
Link to comment
Share on other sites

to bi i ja napravio. Mozda pumpu vode novu

Iz moje perspektive, to je manja briga. Stanje turbine me najviše zanima...
Link to comment
Share on other sites

Ma sa starog, godinu dana i 10tkm, to je jos novo. Koliko znam, to ne strada u iberturi

kao prvo remenje se ne nateza dva puta, drugo u iberturazi je isto znatno vise naprregnuto. 

Link to comment
Share on other sites

kao prvo remenje se ne nateza dva puta, drugo u iberturazi je isto znatno vise naprregnuto.

Ma neka promjeni zupčasti i kanalni bez natezača i rola (skinut će ih sa svog). To će ga izaći maks. 450 kn. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

pa to. al kais nov mora svakako

Link to comment
Share on other sites

zanimljivi oglasi. Svi auti izvrsni a HITNO se mijenjaju za drugi o kojem pojima nemaju ilinse prodaju za bagatelu.

Jako zanimljiva kilometraža. Ja imam lagunu iz 2006 i ima preko 180.000 km a ove neke sa linka imaju 4 god više a puno km manje. 

Ljudi moji kaj to još uvijek prolazi kod nas?

Strašno

Link to comment
Share on other sites

Lukavec? Ma ne... Tip je procitana knjiga. Jednom sam pricao s njim, jos prije no sto sam imao Lagunu i... Ne, ne on... Uf!

dobro da nije on, baš sam ti htio reć da njega treba zaobić nadaleko

Link to comment
Share on other sites

Filipe, podržavam što ćeš mijenjati motor. Istina da ćeš ulupati 10.000kn, ali znadeš što imaš.

Možeš kupiti drugi za 20.000kn sa kakvim motorom, gumama, limarijom, elektronikom i elektrikom, ovjesom, kočnicama, registracijom, prijenosom ...?

Meni bi zadnja opcija bila kupiti drugi za toliko novaca, ako znam da na mojem sve radi i nema dodatnih ulaganja.

Trošak od par tisuća kuna je začas tu, ako kupiš isluženo kljuse to je vreća bez dna.

 

Hvala, znam ja točno što imam. Prošlo ljeto je ulupano 10 tisuća kuna (točnije 9770 ne računajući ruke) novih originalnih dijelova nakon što sam onu gumu zveknuo. Novi i originalni jer je osiguranje vozača kamiona to pokrilo. Nije li malo apsurdno onda pristati na cifru od 1000 E za komplet auto sa onakvim motorom. Dakle, razlika između tržipne i realne vrijednosti u slučaju mog auta je ogromna tako da Laguna ostaje u mom dvorištu.

 

to bi i ja napravio. Mozda pumpu vode novu

 

 

kao prvo remenje se ne nateza dva puta, drugo u iberturazi je isto znatno vise naprregnuto. 

 

 

Ma neka promjeni zupčasti i kanalni bez natezača i rola (skinut će ih sa svog). To će ga izaći maks. 450 kn.

 

 

pa to. al kais nov mora svakako

Oke, biti će sve po knjizi urađeno što se tiče remenja i vodene pumpe. Samo da skontam koliko ulja će trošiti (i hoće li ga uopće trošiti) pa da pokušam procijeniti i stanje turbine. Ovdje se već nekoliko ljudi javilo sa 1.9 dCi kojima je motor trošio nekakvu simboličnu količinu ulja na 10 tkm (možda 2 dL do pola litre). To kod mene nije bi slučaj ali sam to pripisao motoru u godinama. Izgleda da je to sve kroz turbinu odlazilo :(

No dobro, čovjek se uči dok je živ :D 

Link to comment
Share on other sites

Negdje si napisao vec ali molim te reci ponovo koliko je tvoj ulja trosio prije havarije?

Link to comment
Share on other sites

Negdje si napisao vec ali molim te reci ponovo koliko je tvoj ulja trosio prije havarije?

 

A neke 2 litre na 10tkm. Što se uklapa u onih 2-6 promila od potrošnje goriva. Dakle, to bi kod mene bilo između 1,2 litre i 3,6 litara na 10 tkm. Samo, nisam znao da je kod 1.9 dCi i ova donja granica previše :/

Link to comment
Share on other sites

Jbg. Ne uzgleda strašno. Dovoljno da te zavara. Mom poznaniku passat 2.0 tdi uzme litru na 3000 km

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Obavezno promjeni zupčasti i leteće ležajeve... Tako da te na motoru ništa ne može iznenadit, usput provjeri turbinu kad bude motor dole, ne smije plesat linđo... Ako je dobro održavan taj motor će se još navozat...

Link to comment
Share on other sites

Obavezno promjeni zupčasti i leteće ležajeve... Tako da te na motoru ništa ne može iznenadit, usput provjeri turbinu kad bude motor dole, ne smije plesat linđo... Ako je dobro održavan taj motor će se još navozat...

 

Usred ovog svega mi kaže čovjek u ovlaštenom: "kod nas dolaze ljudi sa 1.9 dCi nešto prije 200 tkm da im se preventivno sredi turbina i leteći." Mislim u sebi: "jbg, sad mi to kažeš...". Savjetovali su me 10 drugih stvari i u jednom i u drugom ovlaštenom da promijenim, ali turbinu i leteće ne. Ni kad su vidjeli da slini turbina... ma jok...

Link to comment
Share on other sites

pa jeftinije je ovako da im das 10000 na upitni rezultat.,. sta se cudis..

Link to comment
Share on other sites

Opčenito, moje razmišljanje je da motor na 10tkm nesmije potrošiti toliko ulja da nivo na šipci padne od max do min.

Jednostavno, mislim da se u motor nebi smjelo nadoljevati ulja na intervalu od 10tkm.

Link to comment
Share on other sites

Opčenito, moje razmišljanje je da motor na 10tkm nesmije potrošiti toliko ulja da nivo na šipci padne od max do min.

Jednostavno, mislim da se u motor nebi smjelo nadoljevati ulja na intervalu od 10tkm.

 

 

vw transporter od prijatelja nov kupljen, potrošnja 0.3 dl na 1000 km, u servisu uvjeravaju da je normalno, sad ima 98000 km i isto troši oko 3 dl ulja, drugi poznanik 2.0 tdi passat, 0.7 dl ulja na 1000 km. Tako da potrošnja varira od motora do motora, neki troše više,a neki manje.

 

u firmi imamo Renault Trafic 2.0 dci 115 ks 2013 godina, sa 600 km došao, normalno razrađivan, potrošnja ulja je isto oko 2 dcl na 1000 km, u gašperovu kažu sve je ok.

Edited by Tanatos
Link to comment
Share on other sites

Čuo sam to za vw-ove i potrošnju ulja u njihovim motorima....

Meni to osobno nije dobro.

Nijedan auto mi nije ( ni bratov, ni očev) trošio toliko ulja.

A bilo je tu svega. I novih i starih, isluženih auta sa popriličnim kilometražama. Ali isključivo renaulti.

Najviše je trošio R19 kad je okrenuo 400tkm i to opet nije trebalo nadoljevati ulje na intervalu od 10tkm..ali brzo nakon toga je otišo dalje kod jednog momka u Vd koji ga je vozao još 2-3 godine i onda slupao.

Link to comment
Share on other sites

Ajd ti sad znaj... jel ta brojka od 200 tkm standard za promjenu/reparaciju turbine na svim (tj. većini) renaultovih dizelaša?

Link to comment
Share on other sites

Ajd ti sad znaj... jel ta brojka od 200 tkm standard za promjenu/reparaciju turbine na svim (tj. većini) renaultovih dizelaša?

Mislim da je to kilometraža za voditi računa o turbini i češće ju kontrolirati. A reparaturu/promjenu raditi ovisno o stanju iste...moje razmišljanje.

Link to comment
Share on other sites

20oookn laguna 1.9 dci ?!

od prijatelja

 laguna 1.9 dci 2003 godina

servisna knjižica, veliki servis, leteci zamjenjeni, nova turbina

otišla je za 15.000 kuna

takorec poklonjena

jbg nitko nije ni htio pogledati auto za 20-25.000 kuna.

ono sta je recimo trebalo kupiti još za to auto su 2 ili 4 gume

više zbog starosti nego istrošenosti

Link to comment
Share on other sites

Ajd ti sad znaj... jel ta brojka od 200 tkm standard za promjenu/reparaciju turbine na svim (tj. većini) renaultovih dizelaša?

 

To je kilometraža na kojoj večina ljudi želi zamijeniti staro za novo da si to mogu priuštiti.

 

EDIT: znam i ja jednu Lagunu II 1.9 dCi 2002. s 220-230tkm koja je prije 2god otišla za 2000€ registrirana s repariranom turbinom

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Opčenito, moje razmišljanje je da motor na 10tkm nesmije potrošiti toliko ulja da nivo na šipci padne od max do min.

Jednostavno, mislim da se u motor nebi smjelo nadoljevati ulja na intervalu od 10tkm.

Pa sustinski, zavisi kako se vozi.

 

@filip

stavi lepo novo remenje, spaner eventualno mozes prebaciti i rolere.. Ali remenje obavezno novo.

Link to comment
Share on other sites

Ajd ti sad znaj... jel ta brojka od 200 tkm standard za promjenu/reparaciju turbine na svim (tj. većini) renaultovih dizelaša?

Ovisi koliko je često i kakvo je ulje točeno...
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.