Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

Lako ja svog doguram do 320 😁

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Marko_Os said:

Lako ja svog doguram do 320 😁

 

Al zato u startu ovaj sa 300 ima bolju podlogu za vise hahahah. To sad mora ladno ici na 350. Steta sto je taj 1.8 a ne 2.0 motor. To bi klalo cestu. Al dobro zadovoljio bi me i mlinacmza kavu od 280 hahahahsh.

Link to comment
Share on other sites

Ne kužim po čemu bolji led potpis??

Sve ostalo korak naprijed, još da su na ovijesu radili....

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, shogo said:

Ne kužim po čemu bolji led potpis??

Straga: reverse light je ispod led linija, pa djeluje nesto ozbiljnije.

Sprijeda: ima one zareze na bočnom dijelu LED-a

Link to comment
Share on other sites

Jel to znaci da bi trebao i trophy trebao ici gore sa snagom?

Po meni veliki korak naprijed.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zrmi RS said:

Jel to znaci da bi trebao i trophy trebao ici gore sa snagom?

Po meni veliki korak naprijed.

Kako mi se čini, Trophya više neće biti jer idu na to da smanje prosječni CO2. Što manje sporskih modela = manji prosjek. Ali eto zato su dali ovog od 300 svima. Zbog toga nema Clio RS pa je to moja pretpostavka.

Link to comment
Share on other sites

Daj pročitajte 

On 03. 02. 2020. at 13:08, homer said:

 👍🏼Sada serijski dolazi s 300ks i sport šasijom. Tko hoće cup, mora kupiti trophy. 

Da ste čitali šta sam napisao, ne bi bubali gluposti. Dakle trophy ostaje na 300 ks i dolazi isključivo sa šperom tj. cup šasijom. Obični dolazi s istom snagom, ali nema opcije cup šasije. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam shvatio, ali su trebali dignuti snagu i trophy-u. Da se bar malo odmaknu od "obicnog" sa snagom....no dobro njihovu politiku je tesko shvatit ponekad hahahah

Link to comment
Share on other sites

Odmaknuli su se time što Trophy ima šperu, cup ovjes i drugačije kočnice. Nije sve samo u pukim konjima i 0-100 mjerenju. Rs ionako nikad nije pucao na pravocrtno utrkivanje, tako da ova dva modela na zavojima pokazuju razlike i shodno tome se i kupuju.

Dva dečka sa švedskog Renault foruma su testirali Trophy edc vs. 280 edc. Pravocrtno je razlika dužina auta na 400m. Po zavojima je Trophy bio vidno brži na izlascima, neovisno o vozaču jer su se u oba testa mijenjali

Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa krenuo je ranije oba puta, vidi se iz aviona, dovoljno da ga ovaj više ne može stići.....

Edited by Ninoo
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Ninoo said:

Pa krenuo je ranije oba puta, vidi se iz aviona, dovoljno da ga ovaj više ne može stići.....

Ahahaha nemoj me nasmijavat. Na drugoj snimci imam još dvojicu u autu. Aj da je pol dužine auta, al ovo je 5 i samo odlazim. 

A sad pogledaj malo bolje prvu snimku i vidi ko krene ranije 😉

Edited by homer
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jbte ovaj u cetvorci kao da nije ni stisnuo gas. Trojka chipana? Koji mjenjac u 4?

Link to comment
Share on other sites

Trojka je stg1, a četvorka ručni menjalnik. 

There is no replacement for displacement... 

Edited by homer
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja ne vjerujem u te stvari, to je prerelativno dok se otprilike u isto vrijeme stišće gas :). Tak je i mene oprao megane GT svaki put čim je pola sekunde prije stisnuo gas i više ga nisam mogao držati. :D

Bitno je i tko je u kojoj brzini i na kojim okretajima, snage su različite, a u takvim snagama se svaka sitnica osjeti. Najbolji test da vidiš jesi stvarno jači i brži je da njemu daš malu prednost da krene prije tebe i onda ga ti stigni. Ako ga svaki put stigneš, onda nema šta, jači si.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ninoo said:

Ja ne vjerujem u te stvari, to je prerelativno dok se otprilike u isto vrijeme stišće gas :). Tak je i mene oprao megane GT svaki put čim je pola sekunde prije stisnuo gas i više ga nisam mogao držati. :D

Bitno je i tko je u kojoj brzini i na kojim okretajima, snage su različite, a u takvim snagama se svaka sitnica osjeti. Najbolji test da vidiš jesi stvarno jači i brži je da njemu daš malu prednost da krene prije tebe i onda ga ti stigni. Ako ga svaki put stigneš, onda nema šta, jači si.

Bez puno filozofije, nije ovo GT SPORT.

Ja sam vozio meg4, race mode, 70-80, treca brzina obadva, gas do poda, cak i na rezervi, Rene s menom (hendikep) i demontirao nas je Josip.

Auto je vozacki odlican ali motor govno.

Edited by therrlu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bas i nije neka usporedba onda. Stage 1 vs OEM. Isto tako ni litraze motora nisu iste. A iskreno, kad bi me neko pitao koji da sada uzmem od ta dva uvijek bi bio trophy 4 sa 300hp. Mene ne j**e tko je tu na ravnom i za koliko brzi. Da me j**e onda bi uzeo novi M5Competition sa tuningom na 850ks pa da mi puse skoro pa svi. Cak ni rucni nebih uzimao. Vec klackalice. Daleko od toga da MRS3 ide ko demon. Vozio me Rene. Ali i raspadne se. Sve to kosta. Vozio sam novi RS4, A7, Porsche Panamera 4s, M6. Sve ih odrzavam u smislu pranja i detajlinga pa znam kako ti auti idu. I opet me dozivljaj u Meganu trojci vise iznenadi. No opet dovoljno mi je da imam i funkcionalni auto s dovoljno konja da pojurim i da mogu i prevest 5 putnika i imam ok bunker. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Zrmi RS said:

Bas i nije neka usporedba onda. Stage 1 vs OEM. Isto tako ni litraze motora nisu iste. A iskreno, kad bi me neko pitao koji da sada uzmem od ta dva uvijek bi bio trophy 4 sa 300hp. Mene ne j**e tko je tu na ravnom i za koliko brzi. Da me j**e onda bi uzeo novi M5Competition sa tuningom na 850ks pa da mi puse skoro pa svi. Cak ni rucni nebih uzimao. Vec klackalice. Daleko od toga da MRS3 ide ko demon. Vozio me Rene. Ali i raspadne se. Sve to kosta. Vozio sam novi RS4, A7, Porsche Panamera 4s, M6. Sve ih odrzavam u smislu pranja i detajlinga pa znam kako ti auti idu. I opet me dozivljaj u Meganu trojci vise iznenadi. No opet dovoljno mi je da imam i funkcionalni auto s dovoljno konja da pojurim i da mogu i prevest 5 putnika i imam ok bunker. 

Bojim se samo sta bi stock meg3 napravio 280ki 🙈

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, therrlu said:

Bojim se samo sta bi stock meg3 napravio 280ki 🙈

Al to ocito j**e vas decke koji imate meg3. I to vas u Zg. Ok, slozili smo se da auto bolje ide. Dali je brzi na stazi, na ravnom, meni osobno nebitno. Ionako kad bih ga mogao kupit uzimao bih ga iz drugih razloga. Ne da budem brzi od trojke, nego da imam relativno praktican auto koji moze i da pojuri!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.