Jump to content

aleeen

Recommended Posts

zna li netko koliko od prilike košta gornji nosac motora za Megana 2 1,9 dci onaj kod remena gore auto mi na leru lagano trese 

Link to comment
Share on other sites

gornji uporni (nalik 8), donji uporni (nalik 8) i Nosac mjenjaca su po cca 200kn
glavni nosac motora, hidraulicni ti je oko 700-800kn i on ti procuri po gumi, i to nemozes neskuziti da je otislo :)

Link to comment
Share on other sites

Upalim auto izbaci mi (oil level ok) i nakon 5 sekundi to se makne i pise mi (change oil soon) prosao sam 9500km i proslo je 1g. Inace mi se to nije pojavljivalo. Dali vam se to dogadalo ?

Idem sutra ujutro mjenjat ulje hitno.

Link to comment
Share on other sites

To je normalno jer je prošla 1g od promjene.

Nakon promjene potrebno je resetirati servisni interval na bordu.

Link to comment
Share on other sites

da javim ovdje i na forumu - danas popodne sam se nešto zafrkavao sa ovime, ubacio sam 2 slike i 1 video, pričao sam malo sa milošem o tome, a zanimaju me i druga mišljenja, posao sam morao odložiti za sutra jer je počela kiša padati i pao mrak, a ja izgubio sve živce, bolje stati u takvoj situaciji

po slikama možda malo manje, ali ja šta sam vidio, uopće nema nigdje nikakvih nečistoća, iglica, lišća, mada su se vodilice dosta učinile suhima i surovo mi izgledaju te metalne vodilice sa plastičnim klizačima (to mora da bude potrošeno i nakon 2-3 godine, di neće nakon 11 godina, čudo je da prozor uopće i radi), mada sam ipak malo vodilice prošao krpom i kasnije wd-40-om, opet se podizao prozor jednako sporo, kao da negdje iznad sredine počne nešto da ga koči, i ovako vizualno - uopće ne vidim gdje se skriva problem, pokušajte pogledati moj video sa upaljenim zvukom i čuti ćete "kočenje" prozora tamo negdje oko polovice

WhatsApp_Video_2017-03-06_at_16.57.26.mp4

WhatsApp Image 2017-03-06 at 16.58.51.jpeg

WhatsApp Image 2017-03-06 at 16.38.42.jpeg

Link to comment
Share on other sites

sasvim normalno ti to ide s obzirom na starost svega...

meni je čak zaštekao od stajanja i sve sam rastavio i radi kao kod tebe, ne kao novo ali radi..

dobro si podmazao, koristi inače silikonsko ulje a ne wd40, našrpricaj i u sajle unutra i kotačiće,sve dijelove mehanizma..gdje god se može..

vozi gore dole i špricaj.. i dobit ćeš zadovoljavajući rezultat..

ipak je motor star, puno puta se okrenuo, ima lufta među četkicama, statorom i rotorom i neke otpore tako da nema snage kao nov. no ovako kako ide gore to je ok.

 

Link to comment
Share on other sites

imam jedne alu felge ali ne znam da li budu pasale na megane 2 sad su gore 195/65 R15 i felge su 6.5J i ET45. Nove felge su 7J i ET35 a gume bi stavil ljetne 195/65 R15 

Zna tko da li bude to ok na Megane, da li ne bude struganja po blatobranu ?

Link to comment
Share on other sites

nikakvo struganje, to ide bez problema

ja imam 235/40R18 8" siroko i et37 i spusten i nigde ne zulja

Link to comment
Share on other sites

Slicni iznosi s cime?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

dosta davno u ovoj temi sam pisao o tome kako mi kompresor klime i nakon punjenja plinom/uljem i dalje klika, odnosno da se kompresor non stop gasi i pali (klika), danas smo uradili prijatelj i ja zanimljivu stvar, pokušali smo da očitamo klimatizacijski sustav sa BOSCH-ovom dijagnostikom i nije htio da se poveže, pita me - jesi li ikada pregledao osigurače, kažem mu da nisam, pogledamo - s lijeve strane unutar kabine kod volana za klimu nisu, dakle, to bi trebalo biti u prostoru motora, kako se, osim 2 torxa, skida plastični poklopac sa fuse box? (njemu se nije dalo :D)

Edited by aleeen
Link to comment
Share on other sites

jučer sam se živo najebao za ništa: morao sam vratiti oplatu vrata nazad jer sam bio skidao, ni nakon podmazivanja silikon sprejem nema poboljšanja, nema nikakvih vidljivih kvarova, prljavštine - zaključak: starost - 11 godina

druga stvar - pokušao sam doći do fuse boxa i odustao prije nego je bilo kasno, prvo sam skinuo onaj poklopac plastični sa dva torxa, pa nakon toga kleme sa akumulatora, pa akumulator, pa postolje za akumulator na tri zlatna torxa i to sve da bi samo malo izvukao van onaj gornji dio na kojem su žice/jackovi - tek ispod toga nalaze se veliki osigurači, nisam uspio doći do njih, odustao sam prije nego nešto zajebem i vratio sve na mjesto, mislim da će klima na servis kod majstora kad bude bilo kese $$$

Link to comment
Share on other sites

je, malo je zeznuto, ja sam se namučio da izvadim kutiju sa osiguračima.. kad sam vraćao, onu unutarnju plastiku nisam  ni stavljao, tak da se sad lakše vadi. ali onoga tko je to dizajnirao treba poslati u radni logor.

Link to comment
Share on other sites

dali postoji šansa da mi kompresor klime klika ako je izgorio koji osigurač u prostoru motora? (unutra nema takvih)

Link to comment
Share on other sites

bas sada guglam vezano za gume i dimenzije te na kraju uvijek bude nekakva oznaka "88H" ili "91T", malo sam proucavao i nisam dosao do konkretnih tocnijih informacija, o cemu je rijec? koliko vidim to oznacaju maksimalnu masu na tom jednom pneumatiku? ja sam npr. za svog sedana narucio 91T dok je za istu dimenziju i bilo 88H....?

Link to comment
Share on other sites

To su oznake maksimalne dozvoljene brzine za gumu. H je "brža" od T.

Proguglaj

Link to comment
Share on other sites

Zvao sam tokic za mjerac ulja kazu da je 90kn a u starkelju je 218kn.

Tokic kaze da ima metalnu a starkelj kaze da nema metalnu.

Mokim vas  vase misljenje dali u starkelju uzet ili tokicu razlika 100kn e sad kvaliteta . Vjerujem da vas ima kojima je pukla ta sipka. Hvala

Link to comment
Share on other sites

Decki znam da ima strucnjaka..

megane   2007 63kw,. trese se malo auto iznutra u leru, i u voznji kod naglijeg davanja/pustanja gasa zatrese onak, karaktersticno za nosac motora.Motor vuce odlicno, ide u okretaje, nije lijen, iskljucio sam dizne i pumpu .

Koji od nosaca bi to bio, da mi ne mjenja mehanicar random pa ak naide naide?

znaci ima onaj kad se digne hauba s lijeve strane gore visoko, mislim da ima desno negdje malo nize jedan i jedan je dole kod getribe?

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

dragi moji ljudi, molim vas za pomoć... očito mi je jednom prilikom vulkanizerov radni shebao šaraf (jer nabijaju udarce na max sa pištoljima) na lijevom zadnje kotaču... jedan od četiri šarafa više ništa ne drži i sada vozim 3 šarafa... pretpostavljam da to i nije toliki bed (ukoliko, naravno, preostala 3 šarafa drže kako bog zapovijeda), mada - danas mi je jedan poznanik objašnjavao da je bolje da su 2 šarafa, nego tri, jer u zavojima prilikom vožnje i naginjanja vozila na mjestu gdje bi trebao biti 4. šaraf nastaje mala praznina i pomicanja između felge i glavčine (valjda?) te mi kaže da bi kroz neko vrijeme mogli popucati i ostali šarafi?

šta da radim? kako problem riješiti najbolje, jeftino i efikasno? baš sam zabrinut, pošto ne bi volio da se nešto još zezne, a koliko sam čuo, treba se to skidati, pa se ležaj raspadne cijeli i to košta oko 100€... pretpostavljam da kudelja za to neće pomoći, kao niti ljepilo za navoje, šaraf apsolutno ništa ne drži 0% i u vožnji mi je ispao u ratkapu...

Link to comment
Share on other sites

Ako je samo saraf problem, kupis jedan saraf i zavijes. Ako ti je s druge strane unisten navoj, onda kupis novi disk i zamijenis. Disk kosta 50-tak €, i to s lezajem i abs senzorom. Treca opcija je da urezes za vijak koji je broj veci, i onda ces imati jedan vijak veci i deblji od ostalih, pa ces mozda morati prosiriti i rupu na felgi.

Link to comment
Share on other sites

nije u šarafu problem, problem je s druge strane, otišao navoj... aha, to ću ionako morati napraviti sa sva 4 diska koja su potrošena, ali nisam imao pojma da je to tako jednostavno (usput, koliki je problem za skinuti disk?)... možeš mi poslati nekakav link da vidim kakav disk ide na mog meganea sa ležajem i ABS senzorom (čisto da vidim kako to sve izgleda u kompletu)

ova opcija mi se sviđa, znači na silu ne bi mogao zašarafiti 1mm deblji šaraf? i pretpostavljam da su ti šarafi za kotače posebni, postoji uopće 1mm deblji od ovog sada?

realno - koliko sam u opasnosti ako vozim ovako auto na 3 šarafa?

Link to comment
Share on other sites

Realno si u opasnosti da ti otpadne tocak, pogotovo ako vozis pod opterecenjem iznad 150 kmh. Nisam jednom vidio na cesti takav slucaj.

Da bi skinuo disk, moras skinuti klijesta i nosac klijesta. Trebas momentni kljuc ili duzu polugu da bi propisno zavrnuo maticu na glavcinu koja se zavija sa minimum 175 Nm. I trebas set plocica. Stare ne idu na novi disk. 

http://www.autoteileservice24.de/snr_b110/kf155-77u

http://www.autoteileservice24.de/trw_b161/gdb1330

Ako imas nesto alata, ceh od 110-tak €. Ili da odes do tih strucnjaka koji su ti napravili sran*e, pa da im kazes da ti oni to odrade ili daju lovu da to sam popravis. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.