Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Prva slika: dok se auto ne zagrije i lambda preuzme. Druga slika: u leru. Treca slika: u voznji. U punom gasu obe se dignu na 0.9v u cut offu obe padnu na nulu. Dal netko u rijeci ima ispravnu da mi posudi da testiram. Hvala

Screenshot_2019-02-25-19-12-25-239_org.prowl.torque.png

Screenshot_2019-02-25-19-17-21-709_org.prowl.torque.png

Screenshot_2019-02-25-19-31-20-536_org.prowl.torque.png

Link to comment
Share on other sites

Dal postoje negdje upute za zamjenu sajle rucne? ja nisam uspio naci

Link to comment
Share on other sites

Objasnim ti kad se vidimo..

Link to comment
Share on other sites

Dobar dan, nikad nisam serafio megana pa imam nekoliko pitanja. Frendica ima megana 2 sa 5 vrata 1.5 dci pojma nemam kolko kw, za mjesec dana ima tehnicki pa bi trebalo malo pogledat auto i zamjenit sve kaj nevalja, posto nije bas s parama na "ti" ja cu joj rjesit kaj znam a ostatak bi molio preporuku di to rjesit.

Dakle diskovi i plocice su gotovi to bi joj ja zamjenio, eventualno kad se skine kotac kugle i krajnike ako bude potrebno

Podizaci stakla:

Vozacevo staklo se dize na prekide, stisnem prema dole pomakne se cca 5cm pa stane i tak svaki put treba stiskat da bi spustio ili digo staklo, suvozacevo uopce ne reagira, zadnje ljevo takoder, jedino zadnje desno kolko se i drzi prekidac

Lamela je u kurcu do kraja, nesmijem gas pipnut okretaji odu a auto ne ubrzava. To bi trebao neko iskusan šerafit pa molim preporuku za to.

Link to comment
Share on other sites

staklima moraš programirati gornji i donji krajnji položaj. Kad ga dovedeš gore do kraja držiš još podignut prekidač 5-6 sekundi. Isto tako i za donji položaj.

Kugle ne znam da ćeš sam uspjeti zamjeniti bez posebnog alata, krajnike možeš, ali onda treba špur

Link to comment
Share on other sites

Da da za spur se podrazumjeva to znam, evo u meduvremenu se cuo sa kolegom Tonkovicem pa ce se to vjerovatno kod njega slagati. Frenča reci mi znas li mozda razlog zakaj prvi desni i zadnji ljevi uopce ne reagiraju na tipku, dal mozda tipka nevalja ili motorici krepali.

 

Edit: zaboravio jos napisati, svi zvucnici u autu krče, dal je moguce da su oni defektni ili radio zeza?

Edited by josipp
Link to comment
Share on other sites

@josipp kod ovih podizaca koji ne reagiraju može biti problem ili u motoricu ili u elektronici motorica, manja je mogucnost da je do prekidača, no treba ispitati. U slučaju da će ti trebat tih par sitnica rabljenih, javi se. 

Edited by grgaph2
Link to comment
Share on other sites

Može biti problem i u konektoru, kablovima kroz gumeni bužir na ulazu u vrata .

Link to comment
Share on other sites

Moze biti problem i u sajlama, meni suvozacko staklo nije reagiralo jer je sajla iskocila van, skroz se deformirala i nije joj vise bilo spasa tj. nije se mogla vratiti u prvobitno stanje tak sam kupio cijeli komplet tih sajli sa metalnim nosacima na njuskalu, novo, cini mi se da je bio neki zamjenski brend u pitanju ali radi odlicno vec vise od dvije godine.

Svakako trebas skinuti tapicirung dolje i pogledati kaj se dogadja unutra.

I obavezno pogledaj neki video na yt kak se skida tapicirung da ne polomis nesto nepotrebno:)

Btw, ako je ph1 onda je onaj 1.5 dCi od 60kW, a njima se zna zacepiti EGR ventil od cadje pa onda dime ko lokomotiva, ako imas volje pogledaj na yt gdje se nalazi i kako se skida pa ga ocisti da auto prodise malo:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pitanje je BRTVA GLAVE??? neki su primjetili da se patim s nekim simptomima u voznim karakteristikama, paljenjem, lambdama i svasta nesto...eto me sad na tragu necega sta bi moglo sve to pojasnit...ugl prije nekih 1000 1500km.sam nalio litru vode i danas opet litru vode...auto pali teze na prvo paljenje nakon duzeg stajanja jer nesto vode vjerojatno zavrsi u nekom cilindru, a rezultati na eko testu odnosno cudan graf na lambdi bi pojasnio primjese antifriza u plinovima...sad sve to ima smisla al mene zanima kako provjerit brtvu glave bez skidanja glave...i dal je to uopce moguce...ne mjesa ulje i ne smrdi u ispuhu bar mi se cini...bijeli dim nisam primjetio al pretpostavljam da kad dodje do dima onda trosi litru vode na 100km a ne na 1500...zelim to rjesit prije nego nastanu veci problemi

Link to comment
Share on other sites

ako je probila brtva ili će i se posuda od antifriza zauljiit il će se napuhavati.. znači nabijati će kompresiju u rashladni sustav.. ako nigdje nema vidljivog curenja izvana, vjerojatno je brtva načeta i polako cilindar cucla antifriz, ali u vrlo malim količinama. vjerojatno će to probiti jače, ali bolje bi bilo sanirati prije neg skroz probije. 

koliko km ima auto?

Link to comment
Share on other sites

250000, prije 40000 je uredjivana glava...al ne znam cija brtva je gore mozda nesto lose ... Mozda posuda, mal o masna al mislim da je to talog i od antifriza...ne napuhuje nista...nisam primjetio da curi...pitat cu mehanicara dal mozemo testirat...ugl dal mogu provjerit brtvu?

Link to comment
Share on other sites

probaj izmjeriti kompresiju makar to nebu pokazatelj ničeg vezanog uz problem.jako teško, ako nema drugih simptoma osim nestajanja antifriza... dok ne počne jače puštati, dimiti bijelo iz auspuha, tak sam se ja vozio sa puntom 1.2..

kroz par mjeseci mi je nestajalo također antifriza dosta ali auto je išao normalno.. onda jednom kad je zatoplilo i ja zapeo u nekog gužvi, skočila temperatura prek 100 stupnjeva, ja ofrljio grijanje do daske, otvorio sve prozore i dovezo se doma.. skinuo,  pobrusio glavu, zamijenio brtvu, sva ulja i filter i sve 5..

ovak se možeš voziti još mjesecima a da se ništa ne pogorša, kad zatopli ono vani 30 stupnjeva, moglo bi se pogoršati.. ili da se negdje izvezeš na autoput pa pun gas koliko god auto ide da se vrti i bude full opterećen, brtva će propustiti brže, pa buš znal hehe..

On 25. 02. 2019. at 19:56, jopa_22 said:

 

Screenshot_2019-02-25-19-31-20-536_org.prowl.torque.png

e da i koja je ovo aplikacija?

Link to comment
Share on other sites

Torque pro je aplikacija....a upravo takvo autoput testiranje zelim izbjec jer idem barem jednom mjesecno po 200-300km na put a ne zelim stat negdje...ali kad si spomenuo sta se desava to bi pojasnilo i moju situaciju prosli mjesec u rijeci u brdo prema kukuljanovu ful gas temperatura se digne do nehih 110 i onda otvori zatvori nesto pa se spusti na normalu...ali je jednom zatrokirao i radio kao na tri cilindra sta bi isto moglo bit na cilindru u kojem ima vode il se varam???

Link to comment
Share on other sites

da imaš onu mini kameru i zaviriš u svaki cilindar dalo bi se vidjeti koji je čist i ispran  (čelo klipa i kompresioni prostor s ventilima) zbog vodene pare. A opet ima i sprava za mjerenje prisutnosti goriva u antifrizu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, jopa_22 said:

Pitanje je BRTVA GLAVE??? neki su primjetili da se patim s nekim simptomima u voznim karakteristikama, paljenjem, lambdama i svasta nesto...eto me sad na tragu necega sta bi moglo sve to pojasnit...ugl prije nekih 1000 1500km.sam nalio litru vode i danas opet litru vode...auto pali teze na prvo paljenje nakon duzeg stajanja jer nesto vode vjerojatno zavrsi u nekom cilindru, a rezultati na eko testu odnosno cudan graf na lambdi bi pojasnio primjese antifriza u plinovima...sad sve to ima smisla al mene zanima kako provjerit brtvu glave bez skidanja glave...i dal je to uopce moguce...ne mjesa ulje i ne smrdi u ispuhu bar mi se cini...bijeli dim nisam primjetio al pretpostavljam da kad dodje do dima onda trosi litru vode na 100km a ne na 1500...zelim to rjesit prije nego nastanu veci problemi

Postoji test antifriza na CO2. Mislim da bi ti svaki bolji majstor trebao imati. Ja sam to radio na golfu 3 kada majstor nije našao gdje curi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

super ideja, moj nema te neke papiriće ili kemijski komplet kako ga je on nazvao... znači u antifrizu će se vidjet prisutnost CO2 neovisno koliko je mala pukotina i ako ne nabija pritisak u posudu?

Link to comment
Share on other sites

Trebao bi. Moj je bio negativan. Nikada nisam riješio problem na golfu 3 riješio sam se globalno problema :)

Link to comment
Share on other sites

Evo da javim da se napokon riješilo nekoliko tehničkih poteškoća na Meganu

Lampicu Check Engine i Servis smo riješili sa promjenom defazera bregaste. U ovlaštenom valjda godinama nikome to nije crklo pa nisu ni imali na stanju. Dijagnostika spasila problem.

Gubljenje ulja riješeno pritezanjem šarafa na dijelu koji se skida pri promjeni remena...kako je popustilo, pojma nemam

Zamijenjena "grla" prednjih farova koja su se doslovno istopila...pri duljim vožnjama bi se gubio kontakt.

 

Sad je spreman za tehnički ;D

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno misli na plastične/bakelitne konektore za h7 sijalice, ja sam nedavno stavio keramičke.

Link to comment
Share on other sites

pa nemam pojma, valjda...nakon duže vožnje bi se gasio desni far i onda par udaraca po haubi i pali se ponovno :D

pod rukom sam osjetio kako se mrvi grlo...pretpostavljam da su kidali pa lemili nanovo

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.