Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Pozdrav.Imam neki klepetavi čudan zvuk kad je auto hladan,kad se malo ugrije zvuk nestane ili se jako malo čuje.Zvuk se još pojača kada se stisne kvačilo.E sad mnogi će sigurno reći da je kvačilo u banani ali ja mislim da ipak nije jer u vožnji je auto normalan.Ima li koji znalac u Rijeci da malo posluša taj zvuk jer neda mi se ici jos kod mehaničara a nemam ni vremena...

Link to comment
Share on other sites

Moras snimiti ovak je tesko reci.

Ak se pojaca kad stisnes kuplung , to bi bila prva asocijacija da.

 

ono kaj mene zanima je nacin odbrojavanja do servisa na nasim 1.9 - ili je to na svim isto. Ja sam kalendarski 2 mjeseca do servisa (10 mjeseci mi je proslo od zadnjeg resetiranja intervala), prosao sam nekih 8000km, i frajer mi baca poruku "change oil soon" i ne pise vise u koliko km bih trebao, samo ta poruka se pokaze i makne.

Jel to tak i inace il. .. inace mi je inteval na 15 000

kak mu je soon a prosao sam 8500 mozda

Link to comment
Share on other sites

Soon je zbog približavanja 12 mjeseci, sada povremeno a kasnije češće dok se ne upali žuti ključ i stalno piše soon.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 25. 02. 2019. at 19:56, jopa_22 said:

Prva slika: dok se auto ne zagrije i lambda preuzme. Druga slika: u leru. Treca slika: u voznji. U punom gasu obe se dignu na 0.9v u cut offu obe padnu na nulu. Dal netko u rijeci ima ispravnu da mi posudi da testiram. Hvala

Screenshot_2019-02-25-19-12-25-239_org.prowl.torque.png

Screenshot_2019-02-25-19-17-21-709_org.prowl.torque.png

Screenshot_2019-02-25-19-31-20-536_org.prowl.torque.png

ako se netko sjeća mojih tegoba...problem je otkriven...varijator faze recimo poluispravan, nije bacao grešku, radio je koliko je radio, bezveze stavio drugi i sad se auto vozi normalno i grafovi su normalni 

Link to comment
Share on other sites

zato je važno imat dobrog auto električara/elektroničara koji se zna služit osciloskopom

Drago mi je da si riješio problem i sad samo jako?

Link to comment
Share on other sites

On 18. 04. 2019. at 23:28, jopa_22 said:

ako se netko sjeća mojih tegoba...problem je otkriven...varijator faze recimo poluispravan, nije bacao grešku, radio je koliko je radio, bezveze stavio drugi i sad se auto vozi normalno i grafovi su normalni 

koliko ja iz ovog čitam ni elektroničar ni osciloskop nisu pomogli već puka sreća. bilo kako bilo, iskustvo više

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ekipa,

Od sinoć nova situacija.

Uglavnom, ne uvijek, kod skretanja u desno cviljenje kao da se dira metal od metal. Čim ispravim volan prestane. Iako ne cvili baš u svakom zavoju

Ležaj?

Lp,

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Kočnice

Diskovi i pločice mijenjani prije cca godinu dana. Textarovi diskovi gore

Hint: Kako je pola grada raskopano tako sam vozio po makadamu do benzinske...možda nešto upalo

Hint2: Amortizeri inače u lošem stanju

Link to comment
Share on other sites

Možda čeljusti ne vraćaju kako treba skroz

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dado_sk said:

Možda čeljusti ne vraćaju kako treba skroz

Moguće i to. Jutros sam obavljao neke poslove po gradu i ništa se nije čulo.

Pričekati ću još dan dva da vidim ponavlja li se, ako da, pravac mehaničar pa nek vidi

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdrav svima.

Pred oko 20 dana počeo mi se čuti čudan zvuk kad ugasim auto.

Dakle kad ugasim auto iz prostora motora čuje se tak tak tak tak.... u jednakim razmacima desetak puta i to dosta glasno.Zaista mi nije jasno o čemu se radi???Zvuk se čuje bez obzira auto hladan ili vruč.

Auto je 1.9 2007g.

Link to comment
Share on other sites

Pitanje u vezi prednjeg fara..žarulja kratkog desnog svjetla/fara nekoliko dana svijetli a onda par dana kratko ne radi.

Na zadnjoj izmjeni žarulje u servisu rečeno mi je da je konektor u lošem stanju pa sumnjam da je i on sad razlog što je auto ponekad ćorav na desno oko.

Jel zamjena tog konektora fara komplicirana tj. dajte info za nekog lokalnog majstora da mi ga zamijeni.

Fala unaprijed.  

     

Link to comment
Share on other sites

@nansale Najvjerojatnije je do njega, najjednostavniji nacin je skinuti far dolje i polemiti novi konektor, staviti termobuzir i to je to.

Moze se i kroz rupu u blatobranu al jednostavnije je skinut branik i far. 

P. S. zamjeni odma oba konektora i stavi nove 2 zarulje i onda si miran s time.

Iz iskustva mi se pokazalo da ove zarulje na meg 2 mnogo duze traju od recimo obicnih osram zarulja. Obicna osram 30kn/komad, ultralife osram 49kn/komad. 

IMG_20190616_121225.thumb.jpg.76884f340b1a6f288b2d7e20c2599c90.jpg

Link to comment
Share on other sites

@kristijan1710  - ma imam ove ali nikako da se montiraju.

Kolika ti je cijena postupka, može i na PP ili 098720014

par-lampada-philips-h7-x-treme-vision-plus-130-luz-3500k-D_NQ_NP_993341-MLB27236968905_042018-F.jpg

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, nansale said:

Pitanje u vezi prednjeg fara..žarulja kratkog desnog svjetla/fara nekoliko dana svijetli a onda par dana kratko ne radi.

Na zadnjoj izmjeni žarulje u servisu rečeno mi je da je konektor u lošem stanju pa sumnjam da je i on sad razlog što je auto ponekad ćorav na desno oko.

Jel zamjena tog konektora fara komplicirana tj. dajte info za nekog lokalnog majstora da mi ga zamijeni.

Fala unaprijed.  

     

Ja sam mijenjao konektore, u Kreši sam kupio keramičke (par 15-ak kn) i mijenjao kroz blatobran.Koristio sam spojnicu koja se stisne kliještima jer nema baš pristupa za lemilicu i termobužir.

Ako imaš vremena i volje bolje je skinuti farove i zalemiti nove konektore kako kristijan savjetuje.

Isto koristim Philips xtreme vision h7 i odlično svijetle.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam mijenjao konektore, u Kreši sam kupio keramičke (par 15-ak kn) i mijenjao kroz blatobran.Koristio sam spojnicu koja se stisne kliještima jer nema baš pristupa za lemilicu i termobužir.
Ako imaš vremena i volje bolje je skinuti farove i zalemiti nove konektore kako kristijan savjetuje.
Isto koristim Philips xtreme vision h7 i odlično svijetle.
Imas PM

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kako je ovo moguce kada su oba odvoda ispod sajbe cista ko suza vec nekoliko godina? Neki dan sam se vracao sa mora i neka jaca kisa me prala dobrih 2 sata, danas idem istrest tepih kod suvozaca, bezveze otvorim taj pretinac i skoci mi tlak na 300... da li je moguce da onaj ulaz/otvor ventilacije ispod sajbe povuce tu vodu kod jacih kisa? Jos mi pada na pamet onaj odvod kondenzata od klime, ali cini mi se da to kaplje ispod auta tak da bi to trebalo bit isto uredu... sto bi jos moglo biti?
42ade2f0a3bdd8ce22a717974e06dd26.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kondenzat od klime.

Jel pretinac u vratima suh?

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

eee u zadnje vrijeme kod suvozacevih nogu kod mene isto ima vode , a ista je ova boja unutrasnjosti hehe,  za popizdit bas . Bas cu  pogledat u taj pretinac jer kod mene mislim da ne ide do pretinca nego negdje u ravnini filtera zrak.

Isto ne znam od kud ide,  ne dolazi iz vana , a koliko vidim pojavljuje se samo kad klima radi , duze vrijeme . Na kratke relacije ne .

Prvi put sam to ove godine primjetio, nije jako al se vidi. S tim da sam ove godine mjenjao killer klime pa si mislim da nije do toga nesto..

 

Kak to rijesiti ak je kondenzat klime?

Link to comment
Share on other sites

Dolje je cijevcica iz koje kapa na auspuh. Jako pametno su stavili gumeni poklopcic da ne ulazi prljavstina. To se zastopa. Treba otrgnuti taj poklopcic s kraja cijevi.

To se sve radi izvan i ispod auta. Cijev je oko 1m od početka auta iznad pleha koji štiti od vrućine auspuha. To se malo pomakne i dođe se do cijevcice

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

i ja sam za to da se taj gumeni poklopac digne, ali on ima svoju svrhu, nije prašina. Zmije, gušteri, ose, muhe, pčele i ostali kukci...

nalazi se ispod plastične zaštite blatobrana iza prednjih kotača

403133247_2d599d44485ea3005351e47a6112aee2(2).thumb.jpg.07fda14485af5ffd550e64654906e2e9.jpg

Što prije to rješavajte jer će vam oksidirat i istrunut utičnica s kablovima ispod tapacirunga

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites




Jel pretinac u vratima suh?

Sent from my LM-G710 using Tapatalk




Je




 


Kod Scenica su ti odvodi drugacije rjeseni koliko vidim na ovom videu, no problem je isti.
Budem jedan dan dignuo auto da vidim u kakvom je stanju taj odvod kondenzata od klime, izgleda da bi on ipak mogo biti uzrok problema jer zadnjih mjesec dana klima radi non stop.
Link to comment
Share on other sites

Na Megane II se nalazi tamo gdje sam napisao. Ispod auta.

 

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.